Dan heb je me vast al wel een paar keer voorbij zien komenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:39 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja hallo... ik kijk de hele tijd..
Ik wil Siegfried ook zienquote:Op donderdag 22 december 2011 23:39 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja hallo... ik kijk de hele tijd..
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:42 schreef Diaan73 het volgende:
Siegfried, maak jij de foto's in het huis??
arm uiltjetwitter:gerardekdom twitterde op donderdag 22-12-2011 om 23:32:29Uw dj gaat effe een uiltje knappen ter voorbereiding van zijn laatste 'Graveyardshift'! #SR11 reageer retweet
Trouwens, ik was op dat moment niet de enige fotograaf. Ik ben die kalequote:Op donderdag 22 december 2011 23:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]je was uitgebreid op tv, en je had net daarvoor nog hier gepost, grappig
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Neem hem aub mee naar huis en wel nu.
Inpakken of neem je hem zo mee?quote:
Ook voor 50 euro?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:45 schreef Siegfried het volgende:
Het was trouwens wel jammer. Jan had die meiden met dat bord bijna zo ver dat ze allemaal tegelijk hun shirt uit zouden doen
Als er later vannacht wat meer dronken studentes uit de kroegen komen lukt dat nog wel.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:45 schreef Siegfried het volgende:
Het was trouwens wel jammer. Jan had die meiden met dat bord bijna zo ver dat ze allemaal tegelijk hun shirt uit zouden doen
Hij zei: Jullie eerstquote:
Ik zie dat een klasgenoot van me hem ook al geliked heeft.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik geef een euro voor elke like op facebook.
Was die al gepost?
best oke.. tjaquote:Op donderdag 22 december 2011 23:48 schreef Qunix het volgende:
Britt was best ok. Jürgen ook en Irene ook.....
Misschien zit hij ook op fokquote:Op donderdag 22 december 2011 23:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zie dat een klasgenoot van me hem ook al geliked heeft.
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien zit hij ook op fok
dat maakt de zin niet kloppendquote:Op donderdag 22 december 2011 23:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voor mensen die niet soppend van hun stoel glijden als ze hem zien kan het saai zijn
Ja, jij was zo uitgebreid in beeld, die andere kwam dr later bij toch?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:43 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Trouwens, ik was op dat moment niet de enige fotograaf. Ik ben die kale
Na 23 uur wordt het wel steeds een stuk beter valt me op!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:49 schreef Bol_Wan het volgende:
Lekkere platen weer vanavond, net als gister
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Na 23 uur wordt het wel steeds een stuk beter valt me op!
Gok dat de Dj's dan gewoon platen uitkiezen die ze wakker houdenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Na 23 uur wordt het wel steeds een stuk beter valt me op!
Owquote:Op donderdag 22 december 2011 23:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, jij was zo uitgebreid in beeld, die andere kwam dr later bij toch?
Ik weet wel over wie ik het heb hoor
Jij likete net mijn reactie op facebook.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
dat maakt de zin niet kloppend
I know.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij likete net mijn reactie op facebook.
quote:
ben je nu happy de peppie?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Armin met de remix van Toverbalquote:Op donderdag 22 december 2011 23:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
best oke.. tjawe willen toffe gasten!
Ik heb je toegevoegdquote:Op donderdag 22 december 2011 23:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat was pas een momentjequote:Op donderdag 22 december 2011 23:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Armin met de remix van Toverbal
Ilse
Die platen worden toch gewoon voor ze ingepland? Met hooguit wat ruimte voor een verzoekje van bij de brievenbus ofzo?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:50 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Gok dat de Dj's dan gewoon platen uitkiezen die ze wakker houden
Dat was de leukste SR.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ilse
klinkt niet echt fris, of ligt dat aan mijquote:
Ilse was tof ja!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ilse
Jij jij jijquote:
ilse is altijd tofquote:Op donderdag 22 december 2011 23:54 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ilse was tof ja!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ilse
Klinkt als een soa.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:54 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
klinkt niet echt fris, of ligt dat aan mij
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ilse
Niemand dusquote:Op donderdag 22 december 2011 23:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm gister was er een filmpje op tv van Armin en die 14 jarige Arbores, maar kan nergens meer dat filmpje vinden![]()
Iemand een idee?
Ik weet welke je bedoelt, maar ik kan hem niet vinden.quote:
Yups.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:58 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon bij Serious Request TV?
quote:
Dat zou best wel eens kunnenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:58 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon bij Serious Request TV?
Ja weet eigenlijk niet waar ie onder valt SR TV of iets andersquote:Op donderdag 22 december 2011 23:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik weet welke je bedoelt, maar ik kan hem niet vinden.
Anders moet je ff de uitzending opzoeken waar ie in zat.
Ja dat is van dat concert van 20-12 toch? Maar het was meer een interview van hun samenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Helaas![]()
Het is wel een baas hoor, die Erik:
Sowiesoquote:Op donderdag 22 december 2011 23:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Helaas![]()
Het is wel een baas hoor, die Erik:
Ik zag je sprintenquote:
Oké.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dara eb ik nu wel even zin zin zeg
Wat is ditquote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga ook slapen. Morgen gaat de wekker alweer vroeg... misschien dat ik in bed nog even meeluister.Fijne avond/nacht nog!
Trustequote:Op vrijdag 23 december 2011 00:05 schreef bjanaan het volgende:
Ik ga nog even roken en daarna pitten schatjes xx
Welterustenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga ook slapen. Morgen gaat de wekker alweer vroeg... misschien dat ik in bed nog even meeluister.Fijne avond/nacht nog!
het gebruiken van 'we' staat me een beeetje tegen iddquote:
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:06 schreef Ame_thyst het volgende:
Probeer al 2 uur de stream uit te zetten, lukt nog niet erg
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jan, ik wed dat ik je kan
Doen samen met Coen
LA LAAAAAAAAAAA JA LA LA LA LA LA
Blij dat je glijdt?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
Doen samen met Coen
kom je misschien iets tekort Mexicaantje.?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
Doen samen met Coen
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
Doen samen met Coen
Ja nogal.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:08 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
kom je misschien iets tekort Mexicaantje.?
Dank je!quote:
De buitenmicrofoon hoor je buiten nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:09 schreef Paxcon het volgende:
Horen de mensen buiten niet continu hetzelfde als wij ofzo?
Dat wil ik zien.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:09 schreef franklop het volgende:
Dat is mijn manier van dansen, succes gegarandeerd
quote:
moet je eens naar de randstad komen, zal ik het je laten zienquote:
Afgelopen nacht ook al hoor.quote:
Doe je het morgen als je je gourmetset komt halen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:10 schreef franklop het volgende:
[..]
moet je eens naar de randstad komen, zal ik het je laten zien
En de files hoor je harder...quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:10 schreef Piles het volgende:
[..]
De buitenmicrofoon hoor je buiten niet
Ik heb koptelefoon op dus nu kan ik niet liggen zo als ik wilquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil m'n speakers bij m'n bedGeen zin om op te staan maar laptopgeluid is kut
ik ga m'n oortjes maar indoenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb koptelefoon op dus nu kan ik niet liggen zo als ik wil
Zal dr aan denkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Doe je het morgen als je je gourmetset komt halen?
hoef je je niet voor te verontschuldigen. Ik vind veel vrouwen ook totaal niet interessant, maar dat weerhoud me der geenszins van om ze aantrekkelijk te vindenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:11 schreef Guanabana het volgende:
Ja sorry jongens, maar ik vind Jan wel heel lekker, ondanks dat hij irritant is, en irritant praat.
Firstworldproblems!quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb koptelefoon op dus nu kan ik niet liggen zo als ik wil
twitter:FredSiebelink twitterde op vrijdag 23-12-2011 om 00:11:20morgen gaan stenders en ik effe koekeloeren in het prachtige leiden #sr11. bestaat jazzcafe the duke nog op de hoek? iemand? leije.......... reageer retweet
Fred!quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:12 schreef FZN05 het volgende:
twitter:FredSiebelink twitterde op vrijdag 23-12-2011 om 00:11:20morgen gaan stenders en ik effe koekeloeren in het prachtige leiden #sr11. bestaat jazzcafe the duke nog op de hoek? iemand? leije.......... reageer retweet
Deal!quote:
Mijne zegt steeds error, try again later.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:12 schreef franklop het volgende:
ga me zo ook maar installeren in mn bed
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. toen ik het typte wist ik al dat dit kwamik bedoelde dus met dit nummer
Proost, ik ook zojuistquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:13 schreef Guanabana het volgende:
Ik trek net nog een nieuw biertje open!
hoelaat begin je?quote:
betekend dat edwin aan het werk isquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:13 schreef kingtoppie het volgende:
Wattt ze zoomde net in op iemands tieten hahaha
MEX!quote:
Edwinquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
betekend dat edwin aan het werk is
fixed, goed kledingmerk, vooral je kleren daar kopenquote:
Goedquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hoe is het met je versnellingspook?
Zo echt heequote:Op vrijdag 23 december 2011 00:15 schreef FZN05 het volgende:
Jan verpest het weer lekker: "Ja hij hoort je, hij hoort je!".
mooie editquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:15 schreef Ame_thyst het volgende:
Jan en Britt doen samen een IQ test.
Britt wint
Ook goedquote:
Dat mocht je alquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Thanks, mag ik nu FOK!fotograaf worden?
Cool, ik ga me binnenkort even opgeven!quote:
Ja, ik ben trots!quote:
Ook! Wel moe, maar stukken beter dan afgelopen jaren.quote:
Yes ik hierquote:
Doenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Cool, ik ga me binnenkort even opgeven!
Ik heb van deze hele editie amper iets gezien/meegekregen. Ik leef nog steedsquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:16 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Heb heul niet kunnen kijken vandaag
Trusten en succes daarmee!quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:19 schreef FZN05 het volgende:
Ik ga slapen, heb de afgelopen dagen maar 4 uur per nacht geslapen en ik moet morgen en overmorgen 13 uur per dag ofzo werken....
slaapsequote:Op vrijdag 23 december 2011 00:19 schreef FZN05 het volgende:
Ik ga slapen, heb de afgelopen dagen maar 4 uur per nacht geslapen en ik moet morgen en overmorgen 13 uur per dag ofzo werken....
heerlijk he, die kerstperiodequote:Op vrijdag 23 december 2011 00:19 schreef FZN05 het volgende:
I feel your pain. Ik moet morgen ook zo'n graveyardshift draaien.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:19 schreef FZN05 het volgende:
wat is dat?quote:
Keulenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb net besloten dat ik na m'n tentamens een weekend naar Keulen ga als hostels niet te duur zijn. In m'n uppie.
Veel plezier.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb net besloten dat ik na m'n tentamens een weekend naar Keulen ga als hostels niet te duur zijn. In m'n uppie.
Keulen is tof!quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Atlas Handsquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kennen jullie Benjamin Francis Leftwich? Moeten jullie eens luisteren, met name Pictures of Atlas Hands.
Ik ga 'm zien in Paradiso de 13equote:
quote:
Nice! Heb je ook meteen de mooiste zaal van Nederland te pakkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ga 'm zien in Paradiso de 13e![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eerste keer Paradiso (eindelijkkkk) en dan meteen zo'n briljante gast.
Yup, wil er al 3 jaar heen ofzo (naar Paradiso dus) maar kwam er nooit van.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:23 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Nice! Heb je ook meteen de mooiste zaal van Nederland te pakken
Wat wil je afzien dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wel maar ik wil het afzien.
Nicequote:Op vrijdag 23 december 2011 00:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ga 'm zien in Paradiso de 13e![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eerste keer Paradiso (eindelijkkkk) en dan meteen zo'n briljante gast.
blijf dan wakkerquote:
Oe, ook mooi. Nieuwe album al gehoord? ik ben er wel benieuwd naar, Jonsi maakt sowieso wel soundtrackachtige muziek dus dit moet prima passenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nice.
Paradiso is natuurlijk gaaf. Vorig jaar daar Jónsi (van Sigur Rós) daar gezien. Ge-wel-dig.
Daar was ik ook.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nice.
Paradiso is natuurlijk gaaf. Vorig jaar daar Jónsi (van Sigur Rós) daar gezien. Ge-wel-dig.
Crap wist heel niet dat hij solo bezig was. Nu ben ik jaloersquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nice.
Meh. Morgen 12 uur werken en het 3 uurtjes werken van vanavond met te weinig slaap was ook al geen succesquote:
Ja, dat is hetquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je wordt moe omdat je nu geen prikkels krijgt van die kekke vj mixes van mij.
Ow ok.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
De nacht. Vind he tnu voor het eerst sinds de hele week leuk.
Zelfs ik wist dat en ik ben niet eens Sigur Ros fan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:27 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Crap wist heel niet dat hij solo bezig was. Nu ben ik jaloers
Heeft Jan een cdquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:27 schreef marcodej het volgende:
Hé Jan, vertel nog eens wat over je cd.
Moet ik nog ff luisteren. Zag idd wel dat ie weer een nieuwe soundtrack had opgenomen. En volgend jaar weer een nieuw album van Sigur Rós!quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Oe, ook mooi. Nieuwe album al gehoord? ik ben er wel benieuwd naar, Jonsi maakt sowieso wel soundtrackachtige muziek dus dit moet prima passen
Heb jij net als Jan ook een Twitter waar je zulke dingen postquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zelfs ik wist dat en ik ben niet eens Sigur Ros fan.
het was idd sarcastisch bedoeld hij is al vader zelfs...quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:28 schreef Geo4kant het volgende:
No way dat die gast 21 is ..zal wel sarcastisch zijn en ik het niet door heb.
12 uur werkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Meh. Morgen 12 uur werken en het 3 uurtjes werken van vanavond met te weinig slaap was ook al geen succes
oh gatver, laat maarquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:29 schreef alors het volgende:
[..]
het was idd sarcastisch bedoeld hij is al vader zelfs...
Ik heb Sigur Rós eigenlijk nooit op album gewaardeerd. Wil ze echt ooit nog live zien maar op album komt het niet over bij mijquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Moet ik nog ff luisteren. Zag idd wel dat ie weer een nieuwe soundtrack had opgenomen. En volgend jaar weer een nieuw album van Sigur Rós!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |