fixed, goed kledingmerk, vooral je kleren daar kopenquote:
Goedquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hoe is het met je versnellingspook?
Zo echt heequote:Op vrijdag 23 december 2011 00:15 schreef FZN05 het volgende:
Jan verpest het weer lekker: "Ja hij hoort je, hij hoort je!".
mooie editquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:15 schreef Ame_thyst het volgende:
Jan en Britt doen samen een IQ test.
Britt wint
Ook goedquote:
Dat mocht je alquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Thanks, mag ik nu FOK!fotograaf worden?
Cool, ik ga me binnenkort even opgeven!quote:
Ja, ik ben trots!quote:
Ook! Wel moe, maar stukken beter dan afgelopen jaren.quote:
Yes ik hierquote:
Doenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Cool, ik ga me binnenkort even opgeven!
Ik heb van deze hele editie amper iets gezien/meegekregen. Ik leef nog steedsquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:16 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Heb heul niet kunnen kijken vandaag
Trusten en succes daarmee!quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:19 schreef FZN05 het volgende:
Ik ga slapen, heb de afgelopen dagen maar 4 uur per nacht geslapen en ik moet morgen en overmorgen 13 uur per dag ofzo werken....
slaapsequote:Op vrijdag 23 december 2011 00:19 schreef FZN05 het volgende:
Ik ga slapen, heb de afgelopen dagen maar 4 uur per nacht geslapen en ik moet morgen en overmorgen 13 uur per dag ofzo werken....
heerlijk he, die kerstperiodequote:Op vrijdag 23 december 2011 00:19 schreef FZN05 het volgende:
I feel your pain. Ik moet morgen ook zo'n graveyardshift draaien.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:19 schreef FZN05 het volgende:
wat is dat?quote:
Keulenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb net besloten dat ik na m'n tentamens een weekend naar Keulen ga als hostels niet te duur zijn. In m'n uppie.
Veel plezier.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb net besloten dat ik na m'n tentamens een weekend naar Keulen ga als hostels niet te duur zijn. In m'n uppie.
Keulen is tof!quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |