Atlas Handsquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kennen jullie Benjamin Francis Leftwich? Moeten jullie eens luisteren, met name Pictures of Atlas Hands.
Ik ga 'm zien in Paradiso de 13equote:
quote:
Nice! Heb je ook meteen de mooiste zaal van Nederland te pakkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ga 'm zien in Paradiso de 13e![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eerste keer Paradiso (eindelijkkkk) en dan meteen zo'n briljante gast.
Yup, wil er al 3 jaar heen ofzo (naar Paradiso dus) maar kwam er nooit van.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:23 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Nice! Heb je ook meteen de mooiste zaal van Nederland te pakken
Wat wil je afzien dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wel maar ik wil het afzien.
Nicequote:Op vrijdag 23 december 2011 00:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ga 'm zien in Paradiso de 13e![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eerste keer Paradiso (eindelijkkkk) en dan meteen zo'n briljante gast.
blijf dan wakkerquote:
Oe, ook mooi. Nieuwe album al gehoord? ik ben er wel benieuwd naar, Jonsi maakt sowieso wel soundtrackachtige muziek dus dit moet prima passenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nice.
Paradiso is natuurlijk gaaf. Vorig jaar daar Jónsi (van Sigur Rós) daar gezien. Ge-wel-dig.
Daar was ik ook.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nice.
Paradiso is natuurlijk gaaf. Vorig jaar daar Jónsi (van Sigur Rós) daar gezien. Ge-wel-dig.
Crap wist heel niet dat hij solo bezig was. Nu ben ik jaloersquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nice.
Meh. Morgen 12 uur werken en het 3 uurtjes werken van vanavond met te weinig slaap was ook al geen succesquote:
Ja, dat is hetquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je wordt moe omdat je nu geen prikkels krijgt van die kekke vj mixes van mij.
Ow ok.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
De nacht. Vind he tnu voor het eerst sinds de hele week leuk.
Zelfs ik wist dat en ik ben niet eens Sigur Ros fan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:27 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Crap wist heel niet dat hij solo bezig was. Nu ben ik jaloers
Heeft Jan een cdquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:27 schreef marcodej het volgende:
Hé Jan, vertel nog eens wat over je cd.
Moet ik nog ff luisteren. Zag idd wel dat ie weer een nieuwe soundtrack had opgenomen. En volgend jaar weer een nieuw album van Sigur Rós!quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Oe, ook mooi. Nieuwe album al gehoord? ik ben er wel benieuwd naar, Jonsi maakt sowieso wel soundtrackachtige muziek dus dit moet prima passen
Heb jij net als Jan ook een Twitter waar je zulke dingen postquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zelfs ik wist dat en ik ben niet eens Sigur Ros fan.
het was idd sarcastisch bedoeld hij is al vader zelfs...quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:28 schreef Geo4kant het volgende:
No way dat die gast 21 is ..zal wel sarcastisch zijn en ik het niet door heb.
12 uur werkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Meh. Morgen 12 uur werken en het 3 uurtjes werken van vanavond met te weinig slaap was ook al geen succes
oh gatver, laat maarquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:29 schreef alors het volgende:
[..]
het was idd sarcastisch bedoeld hij is al vader zelfs...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |