Nee, bron dat er tegenwoordig minder mensen met blauwe ogen zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:42 schreef DanaCat het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)brown-eyes-blue.html
http://www.examiner.com/n(...)s-brown-eyes-to-blue
Het is wel engels.
idem...quote:Op donderdag 22 december 2011 20:49 schreef don-diablo het volgende:
Van mij hoeft het niet. Die van mij zijn grotendeels groen dus ik ben erg tevreden met de kleur.
En dit.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:21 schreef trovey het volgende:
Zulke ingrepen vallen voor mij onder het kopje: hoe kan ik geld binnenharken met onzinnige operaties.
Recessief gen? Het gen dat bruine ogen veroorzaakt is dominant(er)?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:31 schreef DanaCat het volgende:
Er zijn tegenwoordig veel minder mensen met blauwe ogen.
Weet iemand hoe dat komt?
Als blijkt dat het goed werkt en veilig is, zou je je nog weleens kunnen vergissen.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:45 schreef Luxuria het volgende:
Daarbij denk ik dat deze techniek nooit iets gaat worden.
Kleurlenzen lijkt me toch een stuk goedkoper en dan kun je ook nog zelf een kleur kiezen. Dit is gewoon permanent van bruin naar blauw.quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:42 schreef DanaCat het volgende:
Het is maar een kleur die je veranderd mensen ,verven hun haar doen make-up op ( vrouwen dan).
Er zijn ingrijpender cosmetische operaties wat het niet waard is voor ijdelheid.
Maar goed, dat is mijn mening.
Wilde ik net gaan zeggen. 't Komt op mij als dure onzin over.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Kleurlenzen lijkt me toch een stuk goedkoper en dan kun je ook nog zelf een kleur kiezen. Dit is gewoon permanent van bruin naar blauw.
Mijn bruine kijkers modderpoelen noemenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:22 schreef BrigitteFontaine het volgende:
Mijn hele familie heeft ook blauwe ogen. En mijn tante heeft een Italiaanse man met dus bruine ogen, maar hun dochters en zoon hebben blauwe ogen (wel een donkerdere huid/haar)
Blauw![]()
Liever een blauwe zee dan een bruine modderpoel.
[..]
En dit.
Haha ik was ook al semi-offendedquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:03 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Mijn bruine kijkers modderpoelen noemen
Als de operatie je groene ogen zou kunnen geven zou ik het overwegen want groenmaar voor blauwe kijkers doe ik het niet.
Dopequote:Op zaterdag 24 december 2011 14:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Haha ik was ook al semi-offended
Ik heb tot halverwege de middelbare school altijd bruine ogen gehad. Nu is 1 oog groengrijs en de andere groengrijs en een stuk bruin
Ik weet niet wat voor operaties ze daar op los zouden moeten laten
Denk dat je dan wel je ondertitel moet aanpassenquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:41 schreef DanaCat het volgende:
Ik vind kleurlenzen onnatuurlijk lijken. Vooral bij felle zonlicht ziet het er zo fake uit.
Maar iedereen moet voor zich zelf weten wat hij/zij mooi vind passen hij zijn ogen.
In ieder geval de procedure is nog in zijn onderzoek fase, ik wacht op de before and after foto's
dat praten we wel verder ;p.
Scherpquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Denk dat je dan wel je ondertitel moet aanpassen
Ghehequote:Op zaterdag 24 december 2011 15:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Denk dat je dan wel je ondertitel moet aanpassen
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:29 schreef DanaCat het volgende:
@ Maisnon Je veranderd heus niet meteen van je innerlijk als je iets van buiten veranderd.
uiterlijk en innerlijk zijn bij mij 2 duidelijk verschillen.
Ja ik ben dus echt geen vrouw hequote:Op zaterdag 24 december 2011 11:42 schreef DanaCat het volgende:
Het is maar een kleur die je veranderd mensen ,verven hun haar doen make-up op ( vrouwen dan).
Er zijn ingrijpender cosmetische operaties wat het niet waard is voor ijdelheid.
Maar goed, dat is mijn mening.
Ik had het stuk over haar verven vetgemaakt. Make-up gebruik ik niet haha!quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:41 schreef DanaCat het volgende:
Iedereen mag natuurlijk zijn mening heb en dat respecteer ik zeker. Maar als je haar blondeert
veranderd je je innerlijk niet meteen in een moneygrabber bijvoorbeeld ofzo
@crocodile1e, als jij er goed bij voelt dan moet je zeker make-up op doen :-)
Hihi.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:16 schreef soklos het volgende:
Ik vind bruine ogen veel aantrekkelijker dan blauwe ogen. Al heb ik zelf blauwe ogen.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:46 schreef Phantomesse het volgende:
Make up zou hem ook wel goed doen eigenlijk.
Excesusquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:58 schreef DanaCat het volgende:
@ Crocodi1le: Je hebt gelijk mijn excesus.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:46 schreef Phantomesse het volgende:
Make up zou hem ook wel goed doen eigenlijk.
Vreselijk dit soort onzin. Zeker omdat bruine ogen steeds vaker voorkomen. Dit creëert een hele ongezonde wereldpopulatie. Je vraagt je echt af wat er mis is met dat soort mensen.quote:Op donderdag 29 december 2011 03:46 schreef wonderer het volgende:
Ik vind dit stukje "Dat maakt de verantwoordelijkheid van de mens nog wat groter: als je ervoor kiest om 'dik', 'bruinogig' of 'onfit' te zijn, is dat je eigen keuze en dus ook je eigen falen. Of dat een constructieve evolutie is, valt af te wachten." best zorgwekkend, eigenlijk. Daar had ik nooit bij stilgestaan.
zie o.s. reactiequote:Op zaterdag 24 december 2011 00:01 schreef mirannie het volgende:
Wel erg beperkte keus. Je kan van bruin naar blauw. Maar niet andersom. Ook geen keuze voor groen.
Had ook liever bruine ogen gehad. Of groen. Vind blauw maar saai. Maar zou nooit zoiets doen.
quote:Op donderdag 29 december 2011 20:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bruin schijn je te kunnen krijgen door gebruik van dat wimpergroeimiddel. Loopt wel een topic over op fok.
Dit dus, mocht het veilig bevonden worden, zal dit programma ook in Europa opgezet worden. Zou het toch wel overwegen!quote:Op donderdag 29 december 2011 20:06 schreef DanaCat het volgende:
Jezelf accepteren,jezelf lief hebben,jezelf blijven.
Dames en heren: het is maar een kleur net als je haar. Niks mis met cosmetische procedure's .
als het veilig en effectief dan is.
innerlijk blijft het zelfde .....
vind ik.......
Waarom ?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:51 schreef DanaCat het volgende:
-knip-
Bron:Goedgevoe.be
Mijn mening: ik zou het doen als het veilig is .
Zou jullie mening er over willen weten.
Serieus??quote:Op donderdag 29 december 2011 20:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dit dus, mocht het veilig bevonden worden, zal dit programma ook in Europa opgezet worden. Zou het toch wel overwegen!
Nou een spoelinkje door je haar vind ik toch wat minder drastisch dan je oogkleur veranderen,quote:Op donderdag 29 december 2011 20:31 schreef DanaCat het volgende:
@ FANNvanhetlaatsteuur :
De dokter zelf heeft joodse roots. en ik ook...
ik vind blauwe ogen gewoon mooier dan bruin.
het draait BIJ MIJ puur om het mooie van blauwe ogen niet omdat ik een 100% west europees uiterlijk wil hebben.
Misschien niet boeiend, maar heb mijn haar ook kastanje bruin geverfd omdat ik mooier vind dan donker bruin.
Weet je dat ik echt zat na te denken over dit hele verhaal., maar ik blijf het een onnodig ietsquote:Op donderdag 29 december 2011 20:52 schreef DanaCat het volgende:
@ Lieve FANNvanhetlaatsteuur
20seconde laseren is niet zo dramatisch hoor :p haha.
en na 2 tot 3 weken komt je natuurlijke oogkleur te voorschijn,
want in werkelijk schijnt er een andere kleurtje onder die chocolade oogjes.
Maar inderdaad ieder zijn ding.
wat slik jij?quote:Op donderdag 29 december 2011 20:21 schreef Leandra het volgende:
Mijn blauwe ogen zijn de vensters van m'n ziel omdat ze zich qua kleur aanpassen aan m'n gemoedstoestand, het is net het weer; hoe blauwer hoe beter en als het bewolkt is in m'n geest dan zijn m'n ogen bijna grijs.
Ben benieuwd hoe dat bij mensen is die zo'n operatie gehad hebben.
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wat slik jij?
Dat wil ik ook !
Maar er is zoveel onnodig. als mensen er zelf voor betalen, dan maakt het toch niet uit als je 3000 piek neerlegt voor blauwe ogen, of twee ton voor een Porsche 911 terwijl je ook prima toe kan met een golfje?quote:Op donderdag 29 december 2011 21:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Weet je dat ik echt zat na te denken over dit hele verhaal., maar ik blijf het een onnodig iets
vinden, ik kan er niets aan doen![]()
Als je je ogen laat laseren om beter te kunnen zien, kan ik hélemaal begrijpen, sommige
mensen hebben zulke slechte ogen dat ze zelf niet kunnen gaan zwemmen of iets,
zonder een bril te dragen en lenzen is dan ook niet altijd een oplossing, zeker als je
echt oudere mensen hebt die slecht-ziend (zeg ik dat zo goed?) zijn, en eerst moeten
zoeken op de tast naar hun bril, is dat ooglaseren een briljante uitvinding.
Maar in dat licht gezien moet ik je eerlijk zeggen, dat mensen met goede ogen, of
een beetje minder, maar in ieder geval niet blind of halfblind, zich al gelukkig mogen
prijzen dat ze die ogen hebben en ECHT nooit van mijn leven zou ik dat riskeren voor
een ander kleurtje ogen.
Maar goed, jij wel dus en dat is je goed recht, het zijn tenslotte jouw ogen.
Wat voor kleur ogen zou jij dan krijgen na zo'n behadeling?![]()
Als het niet fout gaat... maar daar gaan we even niet van uit.
Weet ik niet, ga ik eens vragenquote:Op donderdag 29 december 2011 21:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn ze bij jou altijd dezelfde kleur dan?
Bij mij kan het echt variëren van knalblauw tot blauwgrijs, en dat laatste is niet best![]()
Nou, ik vind sowieso snel van cosmetische ingrepen dat ze onnodig zijn, vrouwen metquote:Op donderdag 29 december 2011 21:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar er is zoveel onnodig. als mensen er zelf voor betalen, dan maakt het toch niet uit als je 3000 piek neerlegt voor blauwe ogen, of twee ton voor een Porsche 911 terwijl je ook prima toe kan met een golfje?
Ik heb dat ook wel een beetje, maar niet zo'n heel groot verschil. Bij mij kan het sprankelend groen zijn tot dof groen-bruinquote:Op donderdag 29 december 2011 21:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij mij kan het echt variëren van knalblauw tot blauwgrijs, en dat laatste is niet best![]()
Om heel eerlijk te zijn zou ik het zelf ook niet durven om mijn ogen te laten laseren, maarquote:Op donderdag 29 december 2011 23:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Waar sommige mensen hun prioriteiten leggen..![]()
Je ogen laten laseren omdat je de kleur niet mooi vindt, wat een zinloze ingreep.
Om beter te kunnen zien (ik draag lenzen) zou ik trouwens ook nooit mijn ogen laten laseren, veel te risicovol.
Ik heb dat ook, soms zijn ze lichtbruin/groenig en soms echt bijna zwart zo donker.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
In het orginele artikel staat dat dat alleen voor mensen met bruine ogen geldt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:59 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, soms zijn ze lichtbruin/groenig en soms echt bijna zwart zo donker.
Vampierquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:03 schreef Piye het volgende:
Groene ogen lijken me wel vet. Zeker in combinatie met langere hoektanden lijkt dat me wel stoer, maar om daar nou een oogoperatie voor te ondergaan gaat me wat te ver.
Bedoel je het van kleur veranderen (even buiten dit laserding om?). Want volgens mij kunnen groene, bruine en blauwe ogen zeker van tinten wisselen in bepaalde lichtinvallen. Als ik naar foto's kijk zie ik ook dat het niet op elke foto dezelfde kleur is.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
In het orginele artikel staat dat dat alleen voor mensen met bruine ogen geldt.
'They say the eyes are the windows to the soul,' he told ktla.com.
'A blue eye is not opaque, you can see deeply into it, while a brown eye is very opaque.
I think there is something very meaningful about this idea of having open windows to the soul.'
en ik heb blauwe ogen![]()
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)e.html#ixzz1i1SmEycr
Ja, maar dat zeg ik ook niet dat zeggen ''ze'' die gasten in dat artikelquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:09 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Bedoel je het van kleur veranderen (even buiten dit laserding om?). Want volgens mij kunnen groene, bruine en blauwe ogen zeker van tinten wisselen in bepaalde lichtinvallen. Als ik naar foto's kijk zie ik ook dat het niet op elke foto dezelfde kleur is.
Ja vampiers hebben wat vind ik. Dat is dan ook de enige cosmetische ingreep die ik zou willen ondergaan. Ik vraag me alleen af of de tandarts bereid is dat te doen.quote:
Hier in t dorp loopt idd iemand die zich tot vampier getransformeerd heeft, met tanden en al (heeft hij idd bij een tandarts laten doen).quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja vampiers hebben wat vind ik. Dat is dan ook de enige cosmetische ingreep die ik zou willen ondergaan. Ik vraag me alleen af of de tandarts bereid is dat te doen.
Vet toch maar eens navraag gaan doen bij m'n tandarts dan, misschien staat hij er ook wel voor open. Wat bedoel je precies met tot vampier getransformeerd eigenlijk? Hij draagt toch geen cape of wel?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:22 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Hier in t dorp loopt idd iemand die zich tot vampier getransformeerd heeft, met tanden en al (heeft hij idd bij een tandarts laten doen).
Elke dag kleurlenzen, draagt van die cyberkleding enzo. In zijn huis is een vampierenmuseum en volgens mij slaapt hij in een doodskist hahaquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Vet toch maar eens navraag gaan doen bij m'n tandarts dan, misschien staat hij er ook wel voor open. Wat bedoel je precies met tot vampier getransformeerd eigenlijk? Hij draagt toch geen cape of wel?
Zo dat is nog eens toewijding.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:10 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Elke dag kleurlenzen, draagt van die cyberkleding enzo. In zijn huis is een vampierenmuseum en volgens mij slaapt hij in een doodskist haha
haha ja die is echt toegewijd maarja ieder zijn ding hequote:Op vrijdag 30 december 2011 15:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Zo dat is nog eens toewijding.
Zelf heb ik eigenlijk helemaal niks met de vampierscéne. Het is meer een jongensdroom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |