Kleurlenzen lijkt me toch een stuk goedkoper en dan kun je ook nog zelf een kleur kiezen. Dit is gewoon permanent van bruin naar blauw.quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:42 schreef DanaCat het volgende:
Het is maar een kleur die je veranderd mensen ,verven hun haar doen make-up op ( vrouwen dan).
Er zijn ingrijpender cosmetische operaties wat het niet waard is voor ijdelheid.
Maar goed, dat is mijn mening.
Wilde ik net gaan zeggen. 't Komt op mij als dure onzin over.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Kleurlenzen lijkt me toch een stuk goedkoper en dan kun je ook nog zelf een kleur kiezen. Dit is gewoon permanent van bruin naar blauw.
Mijn bruine kijkers modderpoelen noemenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:22 schreef BrigitteFontaine het volgende:
Mijn hele familie heeft ook blauwe ogen. En mijn tante heeft een Italiaanse man met dus bruine ogen, maar hun dochters en zoon hebben blauwe ogen (wel een donkerdere huid/haar)
Blauw![]()
Liever een blauwe zee dan een bruine modderpoel.
[..]
En dit.
Haha ik was ook al semi-offendedquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:03 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Mijn bruine kijkers modderpoelen noemen
Als de operatie je groene ogen zou kunnen geven zou ik het overwegen want groenmaar voor blauwe kijkers doe ik het niet.
Dopequote:Op zaterdag 24 december 2011 14:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Haha ik was ook al semi-offended
Ik heb tot halverwege de middelbare school altijd bruine ogen gehad. Nu is 1 oog groengrijs en de andere groengrijs en een stuk bruin
Ik weet niet wat voor operaties ze daar op los zouden moeten laten
Denk dat je dan wel je ondertitel moet aanpassenquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:41 schreef DanaCat het volgende:
Ik vind kleurlenzen onnatuurlijk lijken. Vooral bij felle zonlicht ziet het er zo fake uit.
Maar iedereen moet voor zich zelf weten wat hij/zij mooi vind passen hij zijn ogen.
In ieder geval de procedure is nog in zijn onderzoek fase, ik wacht op de before and after foto's
dat praten we wel verder ;p.
Scherpquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Denk dat je dan wel je ondertitel moet aanpassen
Ghehequote:Op zaterdag 24 december 2011 15:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Denk dat je dan wel je ondertitel moet aanpassen
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:29 schreef DanaCat het volgende:
@ Maisnon Je veranderd heus niet meteen van je innerlijk als je iets van buiten veranderd.
uiterlijk en innerlijk zijn bij mij 2 duidelijk verschillen.
Ja ik ben dus echt geen vrouw hequote:Op zaterdag 24 december 2011 11:42 schreef DanaCat het volgende:
Het is maar een kleur die je veranderd mensen ,verven hun haar doen make-up op ( vrouwen dan).
Er zijn ingrijpender cosmetische operaties wat het niet waard is voor ijdelheid.
Maar goed, dat is mijn mening.
Ik had het stuk over haar verven vetgemaakt. Make-up gebruik ik niet haha!quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:41 schreef DanaCat het volgende:
Iedereen mag natuurlijk zijn mening heb en dat respecteer ik zeker. Maar als je haar blondeert
veranderd je je innerlijk niet meteen in een moneygrabber bijvoorbeeld ofzo
@crocodile1e, als jij er goed bij voelt dan moet je zeker make-up op doen :-)
Hihi.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:16 schreef soklos het volgende:
Ik vind bruine ogen veel aantrekkelijker dan blauwe ogen. Al heb ik zelf blauwe ogen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |