quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:46 schreef Phantomesse het volgende:
Make up zou hem ook wel goed doen eigenlijk.
Excesusquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:58 schreef DanaCat het volgende:
@ Crocodi1le: Je hebt gelijk mijn excesus.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:46 schreef Phantomesse het volgende:
Make up zou hem ook wel goed doen eigenlijk.
Vreselijk dit soort onzin. Zeker omdat bruine ogen steeds vaker voorkomen. Dit creëert een hele ongezonde wereldpopulatie. Je vraagt je echt af wat er mis is met dat soort mensen.quote:Op donderdag 29 december 2011 03:46 schreef wonderer het volgende:
Ik vind dit stukje "Dat maakt de verantwoordelijkheid van de mens nog wat groter: als je ervoor kiest om 'dik', 'bruinogig' of 'onfit' te zijn, is dat je eigen keuze en dus ook je eigen falen. Of dat een constructieve evolutie is, valt af te wachten." best zorgwekkend, eigenlijk. Daar had ik nooit bij stilgestaan.
zie o.s. reactiequote:Op zaterdag 24 december 2011 00:01 schreef mirannie het volgende:
Wel erg beperkte keus. Je kan van bruin naar blauw. Maar niet andersom. Ook geen keuze voor groen.
Had ook liever bruine ogen gehad. Of groen. Vind blauw maar saai. Maar zou nooit zoiets doen.
quote:Op donderdag 29 december 2011 20:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bruin schijn je te kunnen krijgen door gebruik van dat wimpergroeimiddel. Loopt wel een topic over op fok.
Dit dus, mocht het veilig bevonden worden, zal dit programma ook in Europa opgezet worden. Zou het toch wel overwegen!quote:Op donderdag 29 december 2011 20:06 schreef DanaCat het volgende:
Jezelf accepteren,jezelf lief hebben,jezelf blijven.
Dames en heren: het is maar een kleur net als je haar. Niks mis met cosmetische procedure's .
als het veilig en effectief dan is.
innerlijk blijft het zelfde .....
vind ik.......
Waarom ?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:51 schreef DanaCat het volgende:
-knip-
Bron:Goedgevoe.be
Mijn mening: ik zou het doen als het veilig is .
Zou jullie mening er over willen weten.
Serieus??quote:Op donderdag 29 december 2011 20:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dit dus, mocht het veilig bevonden worden, zal dit programma ook in Europa opgezet worden. Zou het toch wel overwegen!
Nou een spoelinkje door je haar vind ik toch wat minder drastisch dan je oogkleur veranderen,quote:Op donderdag 29 december 2011 20:31 schreef DanaCat het volgende:
@ FANNvanhetlaatsteuur :
De dokter zelf heeft joodse roots. en ik ook...
ik vind blauwe ogen gewoon mooier dan bruin.
het draait BIJ MIJ puur om het mooie van blauwe ogen niet omdat ik een 100% west europees uiterlijk wil hebben.
Misschien niet boeiend, maar heb mijn haar ook kastanje bruin geverfd omdat ik mooier vind dan donker bruin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |