quote:Op donderdag 22 december 2011 18:43 schreef Stokstaart het volgende:
een vraagje, kun je meerdere Steam-accounts op 1 pc gebruiken zonder problemen?
Oke dank je wel, dan maak ik ff een nieuwe account aan voor MW3quote:Op donderdag 22 december 2011 18:52 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor, dan is het gewoon een kwestie van gebruiker wisselen.
Waarom zou je?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oke dank je wel, dan maak ik ff een nieuwe account aan voor MW3
LIMBO is 5 uurtjes speelplezier. Ik ben zelf niet zo'n platform fan dus had ik het na een uurtje al opgegevenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:04 schreef FS1986NL het volgende:
Mass Effect 1 en 2 ga ik zeker weten kopen, dan nog Limbo omdat ik toch wel nieuwsgierig ben ernaar.
Voor de rest zie ik niks interessants meer.
Thanx voor je reactie!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:05 schreef Marnixos het volgende:
[..]
LIMBO is 5 uurtjes speelplezier. Ik ben zelf niet zo'n platform fan dus had ik het na een uurtje al opgegeven![]()
Mass Effect is natuurlijk wel vet
het is mij zelfs geluktquote:Op donderdag 22 december 2011 19:20 schreef Ame_thyst het volgende:
Krijg die vreselijke Defence Grid achiev maar niet voor elkaar, nu al 80x geprobeerd
Er stond toch een filmpje hier? Als je die exact volgt lukt het ook niet?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:20 schreef Ame_thyst het volgende:
Krijg die vreselijke Defence Grid achiev maar niet voor elkaar, nu al 80x geprobeerd
Simpollll!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:20 schreef Ame_thyst het volgende:
Ga niet cheatenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Er stond toch een filmpje hier? Als je die exact volgt lukt het ook niet?
Ik ken ook van die sukkels die hun Defense Grid campaign uitgespeeld hebben dankzij YouTube...quote:
Een filmpje nadoen is toch geen cheatenquote:
Een achievement halen om mee te doen met een prijsvraag vind ik wat anders dan een heel spel uitspelenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:24 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Ik ken ook van die sukkels die hun Defense Grid campaign uitgespeeld hebben dankzij YouTube...
wat is het danquote:Op donderdag 22 december 2011 19:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Een filmpje nadoen is toch geen cheaten.
Heb deze inderdaad zojuist gekocht. Ben benieuwd!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:22 schreef Chavez_ het volgende:
Als iemand Mass Effect 1 en 2 nog niet heeft (wat echt heel rær zou zijn), dan moet je die nu toch écht wel kopen hoor
Hulp zoekenquote:
quote:Kan ik net zo goed nooit meer gamen en alleen nog maar filmpjes van games kijken.
en weer een keer mislukt, godverdegodver dan maar filmpje kijken, fuck principes
Hier ook. Ben een redelijk nieuwe gamer en heb al aardig wat goede zaken gedaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:40 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Heb deze inderdaad zojuist gekocht. Ben benieuwd!
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:00 schreef Eenskijken het volgende:
Is dat skydrift wat? Is het een beetje te vergelijken met mario kart on planes ofzo?
Brink krijgt niet bepaald de hoogste cijfers.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:10 schreef Eenskijken het volgende:
Damnn dit wordt een zware dag voor mij:
ik heb interesse in:
skydrift
mass effect 1 en 2
Operation flashpoint allebei
Brink
Divinity2
Limbo
Ik MOET keuzes gaan maken.. moeilijk moeilijk
I know, maar dan zie ik 'oh maar 5 euro ' .quote:Op donderdag 22 december 2011 20:11 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Brink krijgt niet bepaald de hoogste cijfers.
Op die manier wordt het wel moeilijk ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:12 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
I know, maar dan zie ik 'oh maar 5 euro ' .
Dan denk ik overal, het is altijd 'maar 5' euro, maar bij elkaar loopt dat toch behoorlijk op.
Lol dat heb ik ook steeds.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:12 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
I know, maar dan zie ik 'oh maar 5 euro ' .
Dan denk ik overal, het is altijd 'maar 5' euro, maar bij elkaar loopt dat toch behoorlijk op.
Heb ik alquote:Op donderdag 22 december 2011 20:29 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Mass Effect een prutgame noemen. Beginner.
Een uur? Hoe doe je dat dan...quote:Op donderdag 22 december 2011 20:49 schreef CrazyAces het volgende:
Een uur bezig geweest met die DEFCON achievement, en wat krijg ik? Coal.. -.-'
Dacht dat ik die achievement al had, was dus niet zo toch weer een coal erbij.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:05 schreef Eenskijken het volgende:
Net die space marine achievement gedaan in 15 minutentof
Had 't spel nog nooit gespeeld. En ik had 'm in mijn eerste potje ook al, maar toen kreeg ik die achievement niet. Heel vaag..quote:Op donderdag 22 december 2011 21:01 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Een uur? Hoe doe je dat dan...
Ik had hem binnen 3 minuten zodra het defcon 1 was.
ja je mag niet 1 euro rood staan!!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:30 schreef Marnixos het volgende:
Ik stond op het punt een nieuwe videokaart te bestellen alleen nu blijkt dat ik 1 euro te kort kom
Jongerenrekening.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:32 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
ja je mag niet 1 euro rood staan!!
Andere site gebruiken waar de kaart een euro goedkoper is!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:30 schreef Marnixos het volgende:
Ik stond op het punt een nieuwe videokaart te bestellen alleen nu blijkt dat ik 1 euro te kort kom
Ja, maar dan is de voeding weer 2 euro duurder, en als ik ze apart bestel zijn de verzendkosten weer duurder!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Andere site gebruiken waar de kaart een euro goedkoper is!
Misschien nog even een maandje wachten tot je dingen gaat bestellen die je stiekem niet kunt betalen?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:39 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Ja, maar dan is de voeding weer 2 euro duurder, en als ik ze apart bestel zijn de verzendkosten weer duurder!
... of zoals Beach altijd zegt "Wie gift me 2 euro?"quote:
Over een week zijn deze sales over.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:45 schreef Marnixos het volgende:
[..]
... of zoals Beach altijd zegt "Wie gift me 2 euro?"
Maar nee, ik wacht wel even. Over een week heb ik m'n loon weer binnen, ik had maar niet zoveel Steamgames moeten kopen
enige wat ik vind dat je moet doen bij dat soort filmpjes is even het begin bekijken, de rest vul je zelf inquote:Op donderdag 22 december 2011 19:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Er stond toch een filmpje hier? Als je die exact volgt lukt het ook niet?
ja, niet vergeten dat je profiel hiervoor op openbaar moet staanquote:Op donderdag 22 december 2011 22:20 schreef Marnixos het volgende:
http://www.steamcalculator.com/index.php
Werkt deze bij jullie nog?
Ok, dat heb ik dus nog niet gedaanquote:Op donderdag 22 december 2011 22:22 schreef Beach het volgende:
[..]
ja, niet vergeten dat je profiel hiervoor op openbaar moet staan
Found 88 Games with a value of
$1009.13 USD
Werkt bij mij alleen als ik son_of_north doe. Als ik mijn SteamID doe dan werkt het bij mij niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:27 schreef Marnixos het volgende:
Hij doet het nog steeds niet en hij stond al op public:(:(:( Brb huilen
is dat allesquote:Op donderdag 22 december 2011 22:22 schreef Beach het volgende:
[..]
ja, niet vergeten dat je profiel hiervoor op openbaar moet staan
Found 88 Games with a value of
$1009.13 USD
bij mij lijkt hij ook niet alles te pakken.. dus leuke indicatie, maar niet meer als datquote:Op donderdag 22 december 2011 22:36 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Werkt bij mij niet en dat terwijl mijn profiel wel open staat...
Die ga ik morgen ff aanschaffenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:03 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
mij lijkt het wel wateen vergelijking met mario kan wel gemaakt worden.
de prijs die ze aangeven klopt wel.. ze kunnen namelijk niet zien of jij iets in kortingsperiode hebt gekocht ofniet.. dus dan berekenen ze het a.d.v. de adviesprijsquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:13 schreef Trog het volgende:
Found 105 Games with a value of
$1425.96 USD
Klopt niet helemaal aangezien ik bijna al die games met flinke kortingen gekocht heb. Volgens mij heb ik in totaal misschien 400-500 euro uitgegeven op Steam.
Je moet het zien als, Wat als ik nu een nieuwe steamacc open en alles fullprice koop.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:46 schreef mschol het volgende:
[..]
de prijs die ze aangeven klopt wel.. ze kunnen namelijk niet zien of jij iets in kortingsperiode hebt gekocht ofniet.. dus dan berekenen ze het a.d.v. de adviesprijs
Het is gewoon supervet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 07:22 schreef rubbels het volgende:
Op welke games lijkt Mass Efect?
Met andere woorden. Als ik welke spellen leuk vind zal ik Mass Effect ook leuk vinden?
Elke random BioWare-RPG op Dragon Age na.quote:Op vrijdag 23 december 2011 07:22 schreef rubbels het volgende:
Met andere woorden. Als ik welke spellen leuk vind zal ik Mass Effect ook leuk vinden?
Mass effect is de beste game die ik ooit heb gespeeld.quote:Op vrijdag 23 december 2011 07:22 schreef rubbels het volgende:
quote:
Dus zeker een must/have, en voor deze prijs ook een aanrader?quote:Op vrijdag 23 december 2011 08:34 schreef Berend. het volgende:
[..]
Mass effect is de beste game die ik ooit heb gespeeld.
Beide natuurlijk! Geen geld ditquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:07 schreef rubbels het volgende:
[..]
[..]
Dus zeker een must/have, en voor deze prijs ook een aanrader?
Alle 2 de delen, of 1tje?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:07 schreef rubbels het volgende:
[..]
[..]
Dus zeker een must/have, en voor deze prijs ook een aanrader?
Alle 2 de delen, of 1tje?
ga naar community tab en kijk naar de url die aangeroepen wordt..quote:Op vrijdag 23 december 2011 07:53 schreef Verbal het volgende:
Ik kan mijn community-id nergens vinden
V.
76561197993420127quote:Op vrijdag 23 december 2011 07:53 schreef Verbal het volgende:
Ik kan mijn community-id nergens vinden
V.
Wachten op de volgende deals.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:12 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Found 0 Games with a value of
$0.00 USD
Yeah
Hmm: Blur of Skydrift...
Maar ik heb genoeg spellen hoor...quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:20 schreef Façade het volgende:
[..]
Wachten op de volgende deals. [ afbeelding ]
Wil je het(zelfde) spel spelen met auto's of vliegtuigen?quote:
ik denk dat ze een nieuwe versie van de source engine gebruiken?quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:59 schreef Marnixos het volgende:
Wordt Counter Strike: Global Offensive eigenlijk gemaakt met een nieuwe engine? Dan zou het misschien een hint zijn naar een nieuwe engine
het is maar 3.75 man, anderhalf biertje..quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:29 schreef rubbels het volgende:
Ik weet het niet met Mass Effect...
Ik twijfel of ik het wel heel leuk zal gaan vinden...
quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:48 schreef BurnaBoy het volgende:
Door LIMBO ben ik arachnofoob geworden. Dat spel is scary in het donker met volume hoog
Ja, maar ik heb net the run en just cause 2 al gekochtquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:40 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
het is maar 3.75 man, anderhalf biertje..
Op Steam is het nog steeds goedkoperquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:54 schreef BurnaBoy het volgende:
via origin kun je me 1&2 nu ook krijgen voor 10 euro
Mensen die niet weten wat goede games zijnquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:01 schreef Rivalo het volgende:
Mass Effect 2 was best wel een kut game.
Mass Effect 3 mag je zelfs geen RPG meer noemen.
Mass Effect 2 was gewoon matig. Bioware mishandeld zijn titels. Dragon Age 2 was ook slecht. En miste bijna alle elementen dat het een RPG boven een Action game genoemd kon worden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:03 schreef Berend. het volgende:
[..]
Mensen die niet weten wat goede games zijn![]()
Waarom zou je het geen RPG mogen noemen? Er zit genoeg role playing in de verhaallijn en er zijn genoeg keuzes die je kan maken wat betreft skills.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:01 schreef Rivalo het volgende:
Mass Effect 3 mag je zelfs geen RPG meer noemen.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:01 schreef Rivalo het volgende:
Vind je het gek, hij is nog lang niet afquote:Mass Effect 3 mag je zelfs geen RPG meer noemen.
just cause 2 heb je net pas gekocht? die had je eerder in de sale moeten kopen met 75% korting....quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:47 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb net the run en just cause 2 al gekocht
Need for Speed: The Runquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:47 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb net the run en just cause 2 al gekocht
Daar gaan we weerquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:07 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Mass Effect 2 was gewoon matig. Bioware mishandeld zijn titels. Dragon Age 2 was ook slecht. En miste bijna alle elementen dat het een RPG boven een Action game genoemd kon worden.
Het script van Mass Effect 3 was ook al uitgelegd en ik kan je vertellen dat het slecht is. Ook aan trailers te zien wordt het een Action Game. Terwijl de eerste Mass Effect juist best goed was.
Ze proberen de spellen toegankelijker te maken voor een groter publiek helaas pakt dat niet voor iedereen even goed uit. Ik heb mij prima vermaakt met DA2 en ME2.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:07 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Mass Effect 2 was gewoon matig. Bioware mishandeld zijn titels. Dragon Age 2 was ook slecht. En miste bijna alle elementen dat het een RPG boven een Action game genoemd kon worden.
Het script van Mass Effect 3 was ook al uitgelegd en ik kan je vertellen dat het slecht is. Ook aan trailers te zien wordt het een Action Game. Terwijl de eerste Mass Effect juist best goed was.
De omgevingen, de actie en resources verzamelen waren in Mass Effect 2 wel heel matig. Het verhaal was wel goed uitgewerkt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Daar gaan we weerNee, Mass Effect 2 was niet gewoon matig, getuige ook de briljante kritieken en het overweldigende succes van de game. Dat een klein groepje mensen hem minder vindt, maakt de game niet slecht. Maar goed, leg dat maar eens uit aan mensen die overtuigd zijn dat ze altijd gelijk hebben.
Doe je goed. Ik heb inmiddels alle drie de STALKER games en SpaceChem gratis. En nog 2 coal en wat coupons over.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:08 schreef Necrodeath het volgende:
Ondertussen al 5 coal gekregen met achievements, en 3 games (Terraria, Brink en Dangerous Waters (nooit van gehoord)).
Die heb ik toen inderdaad gekocht (met alle dlc)quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:48 schreef mschol het volgende:
[..]
just cause 2 heb je net pas gekocht? die had je eerder in de sale moeten kopen met 75% korting....
Die had ik al. En ik vermaak me tot nu toe uitermate goed met The Run. Top aankoop voor mij!quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Need for Speed: The RunHad dan Hot Pursuit gekocht, die is tenminste leuk!
Ik alleen 3 coal tot nu toe. Wanneer krijg je games dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:10 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Doe je goed. Ik heb inmiddels alle drie de STALKER games en SpaceChem gratis. En nog 2 coal en wat coupons over.
Volgens mij kan je die krijgen door het craften van 7 coal... (random gift)quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:29 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Ik alleen 3 coal tot nu toe. Wanneer krijg je games dan?
Dan is het tijd dat je archievments gaat halen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
En ik heb nog geen reet gekregen
Niet eens een miezerige coal![]()
Zelfde als coal, random. Of je gaat een beetje tradenquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:29 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Ik alleen 3 coal tot nu toe. Wanneer krijg je games dan?
Kan je ook games krijgen voor achievements?!quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:34 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Zelfde als coal, random. Of je gaat een beetje traden
jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:34 schreef rubbels het volgende:
[..]
Kan je ook games krijgen voor achievements?!
De omgevingen matig? Anders dan de totaal lege planeten en de continu gekloonde omgevingen van ME1 die wel goed warenquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:37 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
De omgevingen, de actie en resources verzamelen waren in Mass Effect 2 wel heel matig. Het verhaal was wel goed uitgewerkt.
heb je geen enkele game die die meedoet met de great gift pile dan? je moet er wel achiev's voor halen natuurlijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
En ik heb nog geen reet gekregen
Niet eens een miezerige coal![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:02 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
heb je geen enkele game die die meedoet met de great gift pile dan? je moet er wel achiev's voor halen natuurlijk
Ik heb al meerdere achievements gehaaldquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan is het tijd dat je archievments gaat halen.
Nope, eerste level en valt ook wel meteen te doen (het is vast handiger als je de arrow trap geupgrade hebt maar niet noodzakelijk)quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:23 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Die Achievo voor Orcs Must Die. Is die ver in het spel? Hallway gedoe?
Jawel hoor, althans ik kreeg hem gewoon.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:32 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Je mag dus niet e eigen boog gebruiken? Kwam ik net achter
Edit: Wel gehaald al dus, 4 coal nuLeuke game ook!
ik heb die op de ps3 erg vet ja die kleurenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:01 schreef FS1986NL het volgende:
In deze sale weer eens Mirrors Edge gekocht, maar damn wat is dat spel weer vet zeg.
Wist niet dat Mirrors Edge nog zo mooi eruit zag.
Die kleuren, de muziek, alle vormgevingquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:18 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb die op de ps3 erg vet ja die kleuren
![]()
Yep, ik heb precies hetzelfde. Die ga ik wel kopen als het een daily is!quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:44 schreef Eenskijken het volgende:
hopelijk komt ie nog in de daily sale dan, Mirrors edge lijkt me ook wel tof, maar is gek genoeg langs me heen gegaan.
QFTquote:
Ik wou die een tijd geleden al kopen ja. Heb je daar een goede pc voor nodig?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:12 schreef HalvinCarris het volgende:
Alleen From Dust kan ik aanraden, erg leuke/toffe game.
Audiosurf is nu een daily.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:16 schreef MarjoleinK het volgende:
Gisteren maar even Mount&Blade: Warband gekocht samen met Audiosurf en Simcity 4 Deluxe
Dat wel. Is vrij intensief voor je CPU en grafische kaart, maar als je hem kunt runnen: nicequote:Op vrijdag 23 december 2011 19:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik wou die een tijd geleden al kopen ja. Heb je daar een goede pc voor nodig?
Ik zag het inderdaad. Naja, het scheelt maar iets van 2 euro. Hij was gister 5 (:quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:18 schreef fwokker het volgende:
[..]
Audiosurf is nu een daily.
[ afbeelding ]
(Ik weet dat het niet veel geld is maar toch)
Alleen met alle dlc.quote:
Chill spel als je te moe bent om iets anders te doen. Wel; een heftige pc voor nodig om het een beetje fatsoenlijk te draaien. En simulatie gedeelte is gewoon erg degelijk. Stukken beter dan Trainzquote:
Nice, vertel straks of het wat is, als je wiltquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:35 schreef FS1986NL het volgende:
Ik kon me niet inhouden, dus toch maar Dirt 3 gekocht
Haha zal ik doen, maar het gaat denk ik wel even duren hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:41 schreef Onmisbaar het volgende:
[..]
Nice, vertel straks of het wat is, als je wilt
Het idee is dat je van een bepaalde trein goed de rijeigenschappen leert kennen en daarmee missies gaat doen. Deze missies kunnen gaan over goederenvervoer of het vervoeren van passagiers.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:45 schreef Berend. het volgende:
Bij Railworks 3 hoef je dus alleen een W en een S in te houden en dat is de game?
Of moet je ook nog opdrachten voltooien ofzo?
AvP is matigquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:29 schreef Eenskijken het volgende:
Waarom zget iedereen kutsales? Echt belachelijk goede dag weer, dit gaat me veel geld kosten
Frozen Synaps (weet je hoe tof die shit is!)
railworks, vette train game
Alien Vs Predator Omg dikke alien game
Dirt 3, uber vette game, maar heb m al gelukkig
En saints row eigenlijk ook, maar die is nog ff te duur. Had liever een 50 of 66% gezien, dan kocht ik m.
bij trainz 12 kan je toch zelf spoor aanleggen etc? Dat is meer een soort god mode toch? dat je bepaalt waar treinen heen rijden. Terwijl je bij railworks vooral treinen zelf bestuurtquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:37 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Chill spel als je te moe bent om iets anders te doen. Wel; een heftige pc voor nodig om het een beetje fatsoenlijk te draaien. En simulatie gedeelte is gewoon erg degelijk. Stukken beter dan Trainz
En nee je hebt niet alle DLC nodig, wat een onzin
Traden wil ook al niet lukken..quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:36 schreef FS1986NL het volgende:
Gaat weer lekker zeg dat downloaden via Steam![]()
![]()
![]()
![]()
Traden lag er net heel de tijd uit bij mij, laadde m'n inventory niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:05 schreef Beach het volgende:
wie wil trouwens een nutteloze coupon ruilen voor de archievment?
trainz is inderdaad een meer "god" mode idee (modelbouw treintjes zeg maar)quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:08 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
bij trainz 12 kan je toch zelf spoor aanleggen etc? Dat is meer een soort god mode toch? dat je bepaalt waar treinen heen rijden. Terwijl je bij railworks vooral treinen zelf bestuurt
ik zou best willen, maar ik krijg alleen 503'squote:Op vrijdag 23 december 2011 21:17 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Iemand wat traden? 25% Valve voor 25% Valve ofzo?
Probeer een andere downloadserver, Singapore werkt bij mij meestal vrij goedquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:31 schreef FS1986NL het volgende:
Damn man als het zo doorgaat heb ik Dirt3 pas ergens vannacht
200KB/s toppie![]()
Yeah dat krijg je als je het spel speeltquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:47 schreef mschol het volgende:
ik ben wel de ene na de andere portal 2 achievement aan het fixen
mja, ben nu echt aan het hunten, spel zelf is al uitgespeeld..quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah dat krijg je als je het spel speelt
Voeg me toe op Steam, kunnen we samen racenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:35 schreef FS1986NL het volgende:
Ik kon me niet inhouden, dus toch maar Dirt 3 gekocht
Ok is goedquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:23 schreef rubbels het volgende:
[..]
Voeg me toe op Steam, kunnen we samen racen
Ondanks dat ik railworks 3 wel leuk ga vinden, ben ik toch meer van de modeltreintjesquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]
trainz is inderdaad een meer "god" mode idee (modelbouw treintjes zeg maar)
RW3 is meer MS train simulator, dus echt besturen en missies volbrengen, het is echter wel zo dat je een erg uitgebreide editor meekrijgt waarbij je zelf je mappen e.d. inelkaar kan knutselen (en als je daar mee hebt gespeeld is de prijs van de DLC beter te begrijpen..., al vind ik het nog steeds aan de stevige kant)
oordeel over vandaag:
frozen synapse is een kandidaat, idem voor AvP..
eerste ga ik eerst een demo van downloaden als de steam servers het toelaten![]()
Check m'n sigquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:31 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ok is goed![]()
Hoe heet je op Steam dan?
HAHA is goed dan!quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:39 schreef rubbels het volgende:
[..]
Check m'n sig
Edit: O, wavht, dat is de verkeerde
Ik zal morgenochtend mijn naam ff posten
Beter idee.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:43 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
HAHA is goed dan!
[/quo[quote]Op vrijdag 23 december 2011 22:32 schreef Morthill het volgende:
misschien moeten we ieders steamaccount maar in de OP gaan pleuren
Jij wint. (waarom vond ik deze group niet toen ik er naar zocht?)quote:
inventory doet al de hele avond gekquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
Inventory is stuk geloof ik, al m'n coal is weg (coupons staan er nog)
Lucky bastard! Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:34 schreef Necrodeath het volgende:
Net mijn 7e coal gehaald met de Spiral Knights achievement, en aangezien ik ze toch niet ga sparen, gecraft, en Left4Dead2 gekregen
geen idee, maar die game was zo moeilijk dat ik nooit heel ver ben gekomenquote:Op zaterdag 24 december 2011 07:48 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Iemand enig idee hoelang je over de 'Let it Glow - Plunge the world into Global Thermonuclear War by 2075!' achievo doet?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 07:48 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Iemand enig idee hoelang je over de 'Let it Glow - Plunge the world into Global Thermonuclear War by 2075!' achievo doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achter spoiler gezet want flinke lap tekst, gevonden door gewoon te googlen....Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]Ja dat had ik natuurlijk ook allang gevonden, maar het werkt niet. Of ik heb gewoon geen mazzel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achter spoiler gezet want flinke lap tekst, gevonden door gewoon te googlen....
Moet nog wel de ruil achievement...
[ Bericht 0% gewijzigd door Peter_Aragorn op 24-12-2011 11:04:51 ]
Tja ze hebben het over random number generators, dus dan kan je inderdaad pech hebben....quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:58 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Ja dat had ik natuurlijk ook allang gevonden, maar het werkt niet. Of ik heb gewoon geen mazzel...
Moet nog wel de ruil achievement...
Ja, dat snap ik ook nietquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tja ze hebben het over random number generators, dus dan kan je inderdaad pech hebben....
Trade-dinges heb ik net gedaan, krijg ik een -50% Left 4 Dead 2 coupon... DIE HEB IK AL SINDS RELEASE!!!waarom de fuck kijkt ie niet naar welke games ik al heb en op basis daarvan coupons geven, dan zou ik ze misschien nog gebruiken...
Ja hoor, heb 1 coal geloof ik en doe er geen reet mee..quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:43 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Lol. Iemand die toevallig een coal wil ruilen tegen 25% Valve?! Dan heb ik er 7
DMquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:02 schreef invine het volgende:
[..]
Ja hoor, heb 1 coal geloof ik en doe er geen reet mee..
Eerst stond er nog dat je zoveel kon als je zou willen, tenzij anders stond aangegeven. Combineren van die coupons zou tenminste nog lucratief zijn. Nu zijn ze waardeloosquote:How many coupons can I use on an item?
You can use one coupon per item.
Klopt, natuurlijk. Ware het niet dat eigenlijk AL die games die coupons hebben al lang en breed in de sale zijn geweest, voor minstens zoveel korting.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:13 schreef invine het volgende:
ze zijn toch "gratis" dus alleen maar mooi meegenomen..
ik heb HL2, EP1, 2x sanctum, 25% korting valve,50% Grotesque tactics, 33% valve en 50% atom zombie smasher..quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:36 schreef Eenskijken het volgende:
wie o wie wil er wat ruilen? Heb een 25% valve coupon, half life 2 of frozen synaps in aanbieding
Ik wil Sanctum, maar het enige wat ik heb is coal en wat couponsquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:57 schreef mschol het volgende:
[..]
je mag EP1 erbij hebben als je wilt(ik raak ze anders toch nooit kwijt)
25% valve voor 25% valve?quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb HL2, EP1, 2x sanctum, 25% korting valve,50% Grotesque tactics, 33% valve en 50% atom zombie smasher..
wie biedt..
Ik wil best 3 coal want dan heb ik er 7, maar kan je er niks voor geven helaasquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:37 schreef Morthill het volgende:
iok heb 33% Valve en 3 coalwie het wil hebben roep maar
Haha, jij wilde ruilenquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:25 schreef mschol het volgende:
ik snap nu wel waarom hoard zo'n kut score heeft
damn
ach, 'gratisch'quote:
vast wel..quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:36 schreef BurnaBoy het volgende:
kun je ook coal ruilen tegen coal voor die achievement ?
Terraria voor 3 coal?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:43 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik heb trouwens nog de volgende games te ruil
Audiosurf
aaaaaaAAAAAAAaaaaaAAAAAA
Bit trip beat
cogs
en 2x terraria
ook wel voor een paar coal. anders blijf ik er toch mee zitten
aaaaaAAAAA etc. voor 3 coal?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:43 schreef BurnaBoy het volgende:
Audiosurf
aaaaaaAAAAAAAaaaaaAAAAAA
Bit trip beat
cogs
en 2x terraria
quote:
Goed, pm je username maarquote:
audiosurf voor frozen synaps?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:43 schreef BurnaBoy het volgende:
Audiosurf
aaaaaaAAAAAAAaaaaaAAAAAA
Bit trip beat
cogs
en 2x terraria
1 kool voor Half Life 2?quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:36 schreef Eenskijken het volgende:
wie o wie wil er wat ruilen? Heb een 25% valve coupon, half life 2 of frozen synaps in aanbieding
Heb je audiosurf nog?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:43 schreef BurnaBoy het volgende:
Audiosurf
aaaaaaAAAAAAAaaaaaAAAAAA
Bit trip beat
cogs
en 2x terraria
Ik heb je net toegevoegdquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:09 schreef Lolwuthai het volgende:
[..]
Jup, mijn steam nick is Alpha1Carlo, voeg me maar toe en ruil maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |