quote:Op donderdag 22 december 2011 18:43 schreef Stokstaart het volgende:
een vraagje, kun je meerdere Steam-accounts op 1 pc gebruiken zonder problemen?
Oke dank je wel, dan maak ik ff een nieuwe account aan voor MW3quote:Op donderdag 22 december 2011 18:52 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor, dan is het gewoon een kwestie van gebruiker wisselen.
Waarom zou je?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oke dank je wel, dan maak ik ff een nieuwe account aan voor MW3
LIMBO is 5 uurtjes speelplezier. Ik ben zelf niet zo'n platform fan dus had ik het na een uurtje al opgegevenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:04 schreef FS1986NL het volgende:
Mass Effect 1 en 2 ga ik zeker weten kopen, dan nog Limbo omdat ik toch wel nieuwsgierig ben ernaar.
Voor de rest zie ik niks interessants meer.
Thanx voor je reactie!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:05 schreef Marnixos het volgende:
[..]
LIMBO is 5 uurtjes speelplezier. Ik ben zelf niet zo'n platform fan dus had ik het na een uurtje al opgegeven![]()
Mass Effect is natuurlijk wel vet
het is mij zelfs geluktquote:Op donderdag 22 december 2011 19:20 schreef Ame_thyst het volgende:
Krijg die vreselijke Defence Grid achiev maar niet voor elkaar, nu al 80x geprobeerd
Er stond toch een filmpje hier? Als je die exact volgt lukt het ook niet?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:20 schreef Ame_thyst het volgende:
Krijg die vreselijke Defence Grid achiev maar niet voor elkaar, nu al 80x geprobeerd
Simpollll!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:20 schreef Ame_thyst het volgende:
Ga niet cheatenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Er stond toch een filmpje hier? Als je die exact volgt lukt het ook niet?
Ik ken ook van die sukkels die hun Defense Grid campaign uitgespeeld hebben dankzij YouTube...quote:
Een filmpje nadoen is toch geen cheatenquote:
Een achievement halen om mee te doen met een prijsvraag vind ik wat anders dan een heel spel uitspelenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:24 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Ik ken ook van die sukkels die hun Defense Grid campaign uitgespeeld hebben dankzij YouTube...
wat is het danquote:Op donderdag 22 december 2011 19:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Een filmpje nadoen is toch geen cheaten.
Heb deze inderdaad zojuist gekocht. Ben benieuwd!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:22 schreef Chavez_ het volgende:
Als iemand Mass Effect 1 en 2 nog niet heeft (wat echt heel rær zou zijn), dan moet je die nu toch écht wel kopen hoor
Hulp zoekenquote:
quote:Kan ik net zo goed nooit meer gamen en alleen nog maar filmpjes van games kijken.
en weer een keer mislukt, godverdegodver dan maar filmpje kijken, fuck principes
Hier ook. Ben een redelijk nieuwe gamer en heb al aardig wat goede zaken gedaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:40 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Heb deze inderdaad zojuist gekocht. Ben benieuwd!
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:00 schreef Eenskijken het volgende:
Is dat skydrift wat? Is het een beetje te vergelijken met mario kart on planes ofzo?
Brink krijgt niet bepaald de hoogste cijfers.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:10 schreef Eenskijken het volgende:
Damnn dit wordt een zware dag voor mij:
ik heb interesse in:
skydrift
mass effect 1 en 2
Operation flashpoint allebei
Brink
Divinity2
Limbo
Ik MOET keuzes gaan maken.. moeilijk moeilijk
I know, maar dan zie ik 'oh maar 5 euro ' .quote:Op donderdag 22 december 2011 20:11 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Brink krijgt niet bepaald de hoogste cijfers.
Op die manier wordt het wel moeilijk ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:12 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
I know, maar dan zie ik 'oh maar 5 euro ' .
Dan denk ik overal, het is altijd 'maar 5' euro, maar bij elkaar loopt dat toch behoorlijk op.
Lol dat heb ik ook steeds.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:12 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
I know, maar dan zie ik 'oh maar 5 euro ' .
Dan denk ik overal, het is altijd 'maar 5' euro, maar bij elkaar loopt dat toch behoorlijk op.
Heb ik alquote:Op donderdag 22 december 2011 20:29 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Mass Effect een prutgame noemen. Beginner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |