quote:Op donderdag 22 december 2011 18:43 schreef Stokstaart het volgende:
een vraagje, kun je meerdere Steam-accounts op 1 pc gebruiken zonder problemen?
Oke dank je wel, dan maak ik ff een nieuwe account aan voor MW3quote:Op donderdag 22 december 2011 18:52 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor, dan is het gewoon een kwestie van gebruiker wisselen.
Waarom zou je?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oke dank je wel, dan maak ik ff een nieuwe account aan voor MW3
LIMBO is 5 uurtjes speelplezier. Ik ben zelf niet zo'n platform fan dus had ik het na een uurtje al opgegevenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:04 schreef FS1986NL het volgende:
Mass Effect 1 en 2 ga ik zeker weten kopen, dan nog Limbo omdat ik toch wel nieuwsgierig ben ernaar.
Voor de rest zie ik niks interessants meer.
Thanx voor je reactie!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:05 schreef Marnixos het volgende:
[..]
LIMBO is 5 uurtjes speelplezier. Ik ben zelf niet zo'n platform fan dus had ik het na een uurtje al opgegeven![]()
Mass Effect is natuurlijk wel vet
het is mij zelfs geluktquote:Op donderdag 22 december 2011 19:20 schreef Ame_thyst het volgende:
Krijg die vreselijke Defence Grid achiev maar niet voor elkaar, nu al 80x geprobeerd
Er stond toch een filmpje hier? Als je die exact volgt lukt het ook niet?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:20 schreef Ame_thyst het volgende:
Krijg die vreselijke Defence Grid achiev maar niet voor elkaar, nu al 80x geprobeerd
Simpollll!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:20 schreef Ame_thyst het volgende:
Ga niet cheatenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Er stond toch een filmpje hier? Als je die exact volgt lukt het ook niet?
Ik ken ook van die sukkels die hun Defense Grid campaign uitgespeeld hebben dankzij YouTube...quote:
Een filmpje nadoen is toch geen cheatenquote:
Een achievement halen om mee te doen met een prijsvraag vind ik wat anders dan een heel spel uitspelenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:24 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Ik ken ook van die sukkels die hun Defense Grid campaign uitgespeeld hebben dankzij YouTube...
wat is het danquote:Op donderdag 22 december 2011 19:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Een filmpje nadoen is toch geen cheaten.
Heb deze inderdaad zojuist gekocht. Ben benieuwd!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:22 schreef Chavez_ het volgende:
Als iemand Mass Effect 1 en 2 nog niet heeft (wat echt heel rær zou zijn), dan moet je die nu toch écht wel kopen hoor
Hulp zoekenquote:
quote:Kan ik net zo goed nooit meer gamen en alleen nog maar filmpjes van games kijken.
en weer een keer mislukt, godverdegodver dan maar filmpje kijken, fuck principes
Hier ook. Ben een redelijk nieuwe gamer en heb al aardig wat goede zaken gedaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:40 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Heb deze inderdaad zojuist gekocht. Ben benieuwd!
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:00 schreef Eenskijken het volgende:
Is dat skydrift wat? Is het een beetje te vergelijken met mario kart on planes ofzo?
Brink krijgt niet bepaald de hoogste cijfers.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:10 schreef Eenskijken het volgende:
Damnn dit wordt een zware dag voor mij:
ik heb interesse in:
skydrift
mass effect 1 en 2
Operation flashpoint allebei
Brink
Divinity2
Limbo
Ik MOET keuzes gaan maken.. moeilijk moeilijk
I know, maar dan zie ik 'oh maar 5 euro ' .quote:Op donderdag 22 december 2011 20:11 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Brink krijgt niet bepaald de hoogste cijfers.
Op die manier wordt het wel moeilijk ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:12 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
I know, maar dan zie ik 'oh maar 5 euro ' .
Dan denk ik overal, het is altijd 'maar 5' euro, maar bij elkaar loopt dat toch behoorlijk op.
Lol dat heb ik ook steeds.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:12 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
I know, maar dan zie ik 'oh maar 5 euro ' .
Dan denk ik overal, het is altijd 'maar 5' euro, maar bij elkaar loopt dat toch behoorlijk op.
Heb ik alquote:Op donderdag 22 december 2011 20:29 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Mass Effect een prutgame noemen. Beginner.
Een uur? Hoe doe je dat dan...quote:Op donderdag 22 december 2011 20:49 schreef CrazyAces het volgende:
Een uur bezig geweest met die DEFCON achievement, en wat krijg ik? Coal.. -.-'
Dacht dat ik die achievement al had, was dus niet zo toch weer een coal erbij.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:05 schreef Eenskijken het volgende:
Net die space marine achievement gedaan in 15 minutentof
Had 't spel nog nooit gespeeld. En ik had 'm in mijn eerste potje ook al, maar toen kreeg ik die achievement niet. Heel vaag..quote:Op donderdag 22 december 2011 21:01 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Een uur? Hoe doe je dat dan...
Ik had hem binnen 3 minuten zodra het defcon 1 was.
ja je mag niet 1 euro rood staan!!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:30 schreef Marnixos het volgende:
Ik stond op het punt een nieuwe videokaart te bestellen alleen nu blijkt dat ik 1 euro te kort kom
Jongerenrekening.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:32 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
ja je mag niet 1 euro rood staan!!
Andere site gebruiken waar de kaart een euro goedkoper is!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:30 schreef Marnixos het volgende:
Ik stond op het punt een nieuwe videokaart te bestellen alleen nu blijkt dat ik 1 euro te kort kom
Ja, maar dan is de voeding weer 2 euro duurder, en als ik ze apart bestel zijn de verzendkosten weer duurder!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Andere site gebruiken waar de kaart een euro goedkoper is!
Misschien nog even een maandje wachten tot je dingen gaat bestellen die je stiekem niet kunt betalen?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:39 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Ja, maar dan is de voeding weer 2 euro duurder, en als ik ze apart bestel zijn de verzendkosten weer duurder!
... of zoals Beach altijd zegt "Wie gift me 2 euro?"quote:
Over een week zijn deze sales over.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:45 schreef Marnixos het volgende:
[..]
... of zoals Beach altijd zegt "Wie gift me 2 euro?"
Maar nee, ik wacht wel even. Over een week heb ik m'n loon weer binnen, ik had maar niet zoveel Steamgames moeten kopen
enige wat ik vind dat je moet doen bij dat soort filmpjes is even het begin bekijken, de rest vul je zelf inquote:Op donderdag 22 december 2011 19:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Er stond toch een filmpje hier? Als je die exact volgt lukt het ook niet?
ja, niet vergeten dat je profiel hiervoor op openbaar moet staanquote:Op donderdag 22 december 2011 22:20 schreef Marnixos het volgende:
http://www.steamcalculator.com/index.php
Werkt deze bij jullie nog?
Ok, dat heb ik dus nog niet gedaanquote:Op donderdag 22 december 2011 22:22 schreef Beach het volgende:
[..]
ja, niet vergeten dat je profiel hiervoor op openbaar moet staan
Found 88 Games with a value of
$1009.13 USD
Werkt bij mij alleen als ik son_of_north doe. Als ik mijn SteamID doe dan werkt het bij mij niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:27 schreef Marnixos het volgende:
Hij doet het nog steeds niet en hij stond al op public:(:(:( Brb huilen
is dat allesquote:Op donderdag 22 december 2011 22:22 schreef Beach het volgende:
[..]
ja, niet vergeten dat je profiel hiervoor op openbaar moet staan
Found 88 Games with a value of
$1009.13 USD
bij mij lijkt hij ook niet alles te pakken.. dus leuke indicatie, maar niet meer als datquote:Op donderdag 22 december 2011 22:36 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Werkt bij mij niet en dat terwijl mijn profiel wel open staat...
Die ga ik morgen ff aanschaffenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:03 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
mij lijkt het wel wateen vergelijking met mario kan wel gemaakt worden.
de prijs die ze aangeven klopt wel.. ze kunnen namelijk niet zien of jij iets in kortingsperiode hebt gekocht ofniet.. dus dan berekenen ze het a.d.v. de adviesprijsquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:13 schreef Trog het volgende:
Found 105 Games with a value of
$1425.96 USD
Klopt niet helemaal aangezien ik bijna al die games met flinke kortingen gekocht heb. Volgens mij heb ik in totaal misschien 400-500 euro uitgegeven op Steam.
Je moet het zien als, Wat als ik nu een nieuwe steamacc open en alles fullprice koop.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:46 schreef mschol het volgende:
[..]
de prijs die ze aangeven klopt wel.. ze kunnen namelijk niet zien of jij iets in kortingsperiode hebt gekocht ofniet.. dus dan berekenen ze het a.d.v. de adviesprijs
Het is gewoon supervet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 07:22 schreef rubbels het volgende:
Op welke games lijkt Mass Efect?
Met andere woorden. Als ik welke spellen leuk vind zal ik Mass Effect ook leuk vinden?
Elke random BioWare-RPG op Dragon Age na.quote:Op vrijdag 23 december 2011 07:22 schreef rubbels het volgende:
Met andere woorden. Als ik welke spellen leuk vind zal ik Mass Effect ook leuk vinden?
Mass effect is de beste game die ik ooit heb gespeeld.quote:Op vrijdag 23 december 2011 07:22 schreef rubbels het volgende:
quote:
Dus zeker een must/have, en voor deze prijs ook een aanrader?quote:Op vrijdag 23 december 2011 08:34 schreef Berend. het volgende:
[..]
Mass effect is de beste game die ik ooit heb gespeeld.
Beide natuurlijk! Geen geld ditquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:07 schreef rubbels het volgende:
[..]
[..]
Dus zeker een must/have, en voor deze prijs ook een aanrader?
Alle 2 de delen, of 1tje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |