SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
ik ben al ooit in zo'n situatie geweestquote:Op donderdag 22 december 2011 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had dit, ik had dat ken ik er nog wel een paar van, iedereen reageert anders
of opnieuw. of zonder publiek. zoveel mogelijkhedenquote:Op donderdag 22 december 2011 17:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:
de wedstrijd kan nu gewoon verder uitgespeeld worden lijkt me
Met 11 tegen 10 en 1-0 op het bord? Denk het niet. Zal eerder in zijn geheel met 11 tegen 11 en 0-0.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:
de wedstrijd kan nu gewoon verder uitgespeeld worden lijkt me
Oog kwijt? wtfquote:Op donderdag 22 december 2011 17:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ben al ooit in zo'n situatie geweest.
Maargoed, ik ken ook iemand die onderin een fietserstunneltje werd opgewacht door 3 jongens en aangevallen werd, hij verdedigde zichzelf en sloeg/schopte een jongen zo vaak en zo hard dat ie de rest van zijn leven in een rolstoel zit en 1 van zijn ogen kwijt is. Ook noodweerexces volgens de rechter.
Dat had in dit geval nergens op geslagen (hihi) natuurlijk, maar hij trapt 2x op de benen en niet op de rug, niet in de buik en al helemaal niet tegen het hoofd. Daarom kan ik er ook niet bij dat er mensen hier over een voorbeeldfunctie beginnen.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maargoed, ik ken ook iemand die onderin een fietserstunneltje werd opgewacht door 3 jongens en aangevallen werd, hij verdedigde zichzelf en sloeg/schopte een jongen zo vaak en zo hard dat ie de rest van zijn leven in een rolstoel zit en 1 van zijn ogen kwijt is. Ook noodweerexces volgens de rechter.
ja dat was helemaal kapot geslagen geloof ik.quote:
11 -11 met 1-0 op het bord.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Met 11 tegen 10 en 1-0 op het bord? Denk het niet. Zal eerder in zijn geheel met 11 tegen 11 en 0-0.
Terecht.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja dat was helemaal kapot geslagen geloof ik.
Dat is geen verdediging meer, je moet gewoon KO slaan en dan stoppen, klaar.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja dat was helemaal kapot geslagen geloof ik.
11-12 met 1-2. Wie biedt meer?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:15 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
11 -11 met 1-0 op het bord.
Niet iedereen is profbokser natuurlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is geen verdediging meer, je moet gewoon KO slaan en dan stoppen, klaar.
gewoon KO slaan doe je niet zomaar, althans niet zonder training.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
waar heb jij het nou overquote:Op donderdag 22 december 2011 17:16 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
11-12 met 1-2. Wie biedt meer?
Zonder dollen kan óók dat noodweerexces zijn, hoor. Als die gozer eerst jarenlang getreiterd en gepest en mishandeld is door die groep, en de stoppen slaan door, dan is de hevige gemoedstoestand wel degelijk ten gevolge van de aanval. Daar worden dan ook alle eerdere aanvallen bij gehaald. Vind ik niet vreemd.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat dat kan. Ik weet niet of dit al eerder is voorgekomen, een onterechte rode kaart geseponeerd waarna de wedstrijd werd uitgespeeld. (bijvoorbeeld door weersomstandigheden net zoals bij Excelsior-AZ)quote:Op donderdag 22 december 2011 17:15 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
11 -11 met 1-0 op het bord.
Uhm..KO slaan is niet zo moeilijk hoor? Ervan uitgaande dat je wel wat massa/spieren hebt en controle over je armenquote:Op donderdag 22 december 2011 17:17 schreef Adames het volgende:
[..]
gewoon KO slaan doe je niet zomaar, althans niet zonder training.
En 3 tegen 1 is wel heel laf dus dat vind ik een uiterst verzachtende omstandigheid.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:17 schreef Perox het volgende:
[..]
Zonder dollen kan óók dat noodweerexces zijn, hoor. Als die gozer eerst jarenlang getreiterd en gepest en mishandeld is door die groep, en de stoppen slaan door, dan is de hevige gemoedstoestand wel degelijk ten gevolge van de aanval. Daar worden dan ook alle eerdere aanvallen bij gehaald. Vind ik niet vreemd.
Gericht KO slaan met een enkele klap is wat anders dan KO slaan door als een wildebras zo veel mogelijk klappen te geven. Voor dat eerste heb je best wat training nodig om rustig te blijven in zo'n situatie en te weten waar je het beste kunt slaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Uhm..KO slaan is niet zo moeilijk hoor? Ervan uitgaande dat je wel wat massa/spieren hebt en controle over je armen.
Ja oke, maar gericht KO slaan is richten op de tempus en of bovenkant kaak. Iedereen kan wel een beetje gericht slaan lijkt mij.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Gericht KO slaan met een enkele klap is wat anders dan KO slaan door als een wildebras zo veel mogelijk klappen te geven. Voor dat eerste heb je best wat training nodig om rustig te blijven in zo'n situatie en te weten waar je het beste kunt slaan.
dat was niet het geval, hij had die gozers nog niet eerder gezien. maar onder een fietstunneltje kan ik voorstellen dat het dusdanig bedreigend overkomt dat je het zekere voor het onzekere neemt.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:17 schreef Perox het volgende:
[..]
Zonder dollen kan óók dat noodweerexces zijn, hoor. Als die gozer eerst jarenlang getreiterd en gepest en mishandeld is door die groep, en de stoppen slaan door, dan is de hevige gemoedstoestand wel degelijk ten gevolge van de aanval. Daar worden dan ook alle eerdere aanvallen bij gehaald. Vind ik niet vreemd.
Als ik ooit zou worden gedwongen mensen te slaan gaat dat heel random ergens op het gezicht zijn, zo hard mogelijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja oke, maar gericht KO slaan is richten op de tempus en of bovenkant kaak. Iedereen kan wel een beetje gericht slaan lijkt mij.
de slaapquote:Op donderdag 22 december 2011 17:22 schreef Zapato het volgende:
[..]
Als ik ooit zou worden gedwongen mensen te slaan gaat dat heel random ergens op het gezicht zijn, zo hard mogelijk.
Denken dat veel mensen weten dat je op de tempus (?) moet slaan
Bron? Ziek verhaalquote:Op donderdag 22 december 2011 17:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zo hard mogelijk random slaan moet je wel mee oppasssen, kan pijnlijk zijn voor je vuisten, anders maar met je handpalmen slaanquote:Op donderdag 22 december 2011 17:22 schreef Zapato het volgende:
[..]
Als ik ooit zou worden gedwongen mensen te slaan gaat dat heel random ergens op het gezicht zijn, zo hard mogelijk.
Denken dat veel mensen weten dat je op de tempus (?) moet slaan
Knikkers.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo hard mogelijk random slaan moet je wel mee oppasssen, kan pijnlijk zijn voor je vuisten, anders maar met je handpalmen slaan.
Knikkers?quote:
Bitch slapquote:Op donderdag 22 december 2011 17:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo hard mogelijk random slaan moet je wel mee oppasssen, kan pijnlijk zijn voor je vuisten, anders maar met je handpalmen slaan.
Geen idee hoe dit werkt, maar misschien kan de wedstrijd nu worden uitgespeeld? Al weet ik niet of je daar nog zin in moet hebben eigenlijk, maar sowieso goed nieuws.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:24 schreef Kabolter het volgende:
Goed nieuws voor Ajax. Dit kan er wel eens voor zorgen dat ze minder zwaar gestraft zullen worden. Er is nu in ieder geval een beetje rancune door de KNVB weggenomen.
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:23 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Het lijkt me tijd om
[ afbeelding ]
even te vragen hoe je het best iemand uit nokt.
Ahjoh, als je met de fiets bent, gewoon slot pakken en zijn schedel kapot slaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:25 schreef Zapato het volgende:
[..]
Bitch slap
Maar m'n punt is duidelijk denk ik? In noodgevallen doe je soms waar gewoon wat.
Oh, zo dus!quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ahjoh, als je met de fiets bent, gewoon slot pakken en zijn schedel kapot slaan.
Proestquote:Op donderdag 22 december 2011 17:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ahjoh, als je met de fiets bent, gewoon slot pakken en zijn schedel kapot slaan.
bron? Die persoon zelfquote:
Tijdens een voetbalwedstrijd?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zo'n verhaal heeft toch wel op zijn minst in een lokaal krantje gestaan?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
bron? Die persoon zelf. MOet je zijn nummer hebben?
Ze zijn niet allemaal van 2011, denk dat hij die vriendin zelfs KO'ed als ze aan het neuken zijn.quote:
Meeste zijn van 2007-2009.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal van 2011, denk dat hij die vriendin zelfs KO'ed als ze aan het neuken zijn.
Nu nog tegen Fedor.... al is dat eigenlijk al niet meer interessant, Alistair is gewoon niet te kloppen.quote:
Over 8 dagenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Nu nog tegen Fedor.... al is dat eigenlijk al niet meer interessant, Alistair is gewoon niet te kloppen.
Goh, wie zal dat winnen!? Al nieuws over een K-1 Final 8?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Over 8 dagen. Lesnar vs Overeem
.
Dit dusquote:Op donderdag 22 december 2011 17:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
K-1 gaat niet meer gebeuren denk ik, failliet.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Goh, wie zal dat winnen!? Al nieuws over een K-1 Final 8?
Ze hadden Overeem moeten casten als Bane in die nieuwe Batman filmquote:
Als ie het al gekregen heeftquote:Op donderdag 22 december 2011 18:28 schreef Devv het volgende:
Heeft die knakker toch even mooi ¤50,- gewonnen. Het is maar hoe je het bekijkt.
Je gaat nu wel heel ver met deze complottheorie, we hebben in ieder geval kunnen zien dat Slop niet geschikt isquote:Op donderdag 22 december 2011 18:27 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, misschien is die gast wel ingehuurd door Ten Have. Al het nieuws gaat nu over die hooligan ipv de ALV.
Het was niet serieus bedoeldquote:Op donderdag 22 december 2011 18:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je gaat nu wel heel ver met deze complottheorie, we hebben in ieder geval kunnen zien dat Slop niet geschikt is
Ik zou zeggen kom in het MMA topic om te discussierenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Nu nog tegen Fedor.... al is dat eigenlijk al niet meer interessant, Alistair is gewoon niet te kloppen.
quote:Vanavond staat de algemene ledenvergadering op het programma, waarin de ongeveer 600 leden zich moeten uitspreken over een nieuwe bestuursraad, die het bestuur en de ledenraad gaat vervangen. Bekijk hier een overzicht van de bestuurlijke soap bij Ajax.
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)al-stadionverbod.htmquote:Op donderdag 22 december 2011 18:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe is hij binnen gekomen (heb geen zin om alles door te lezen)
hij zal nog aardig wat problemen gaan krigjen met de harde kern, voorlopig is ie nog niet veilig.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:53 schreef Saekerhett het volgende:
Dan ben je 19 jaar en al zo erg verpest dat ze je maar beter voor altijd kunnen opsluiten...
Betrouwbare bronquote:Op donderdag 22 december 2011 18:39 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Meneer Wesley schijnt al bekend te zijn bij de politie heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen.
Al helemaal wanneer Ajax teruggetrokken wordt uit de beker..quote:Op donderdag 22 december 2011 18:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij zal nog aardig wat problemen gaan krigjen met de harde kern, voorlopig is ie nog niet veilig.
Als jij er voor zorgt dat Ajax wellicht uit de beker gaat.. tja..quote:Op donderdag 22 december 2011 18:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij zal nog aardig wat problemen gaan krigjen met de harde kern, voorlopig is ie nog niet veilig.
Afhankelijk van de eisen die Ajax aan de veiligheid heeft gesteld. Het zou krom en simplistisch zijn om alleen Ajax te straffen als er werd voldaan aan de standaard eisen van de beveiliging. Dan zou elke profclub in Nederland zijn beveiliging flink moeten opschroeven, immers kon dit incident bij elke willekeurige club gebeuren.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als jij er voor zorgt dat Ajax wellicht uit de beker gaat.. tja..
Sowieso een debieldadelijk mogen jullie geen thuispubliek in de beker voor 2 jaar.. weet jij veel..
Ben ik het wel mee eens, maar volgens mij is het een regel of gang van zaken dat nu Ajax uit het beker toernooi gegooid zou moeten worden.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Afhankelijk van de eisen die Ajax aan de veiligheid heeft gesteld. Het zou krom en simplistisch zijn om alleen Ajax te straffen als er werd voldaan aan de standaard eisen van de beveiliging. Dan zou elke profclub in Nederland zijn beveiliging flink moeten opschroeven, immers kon dit incident bij elke willekeurige club gebeuren.
Hoezo is dat zo?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens, maar volgens mij is het een regel of gang van zaken dat nu Ajax uit het beker toernooi gegooid zou moeten worden.
Al van sommige mensen gehoord dat dat zo blijkbaar gaat.. wist het zelf ook niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:11 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Hoezo is dat zo?
Niet dat ik je niet geloof, het zou zomaar kunnen. Maar vraag me af waar dat dan uit blijkt?
goede bron zegquote:Op donderdag 22 december 2011 19:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Al van sommige mensen gehoord dat dat zo blijkbaar gaat.. wist het zelf ook niet.
Ik zeg ook nergens dat het zo is ik zeg 'volgens mij' als in.. ik dacht..quote:
Ik denk dat het er mee te maken heeft dat het om een supporter ging die al een stadionverbod had.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:11 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Hoezo is dat zo?
Niet dat ik je niet geloof, het zou zomaar kunnen. Maar vraag me af waar dat dan uit blijkt?
Er is een reden dat er veel discussie is geweest en nog meer zal komen, de zaak is namelijk helemaal nog niet duidelijk. Als die regel echt zo zwart/wit bestaat dan was dat ook wel naar buiten gekomen.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat het zo is ik zeg 'volgens mij' als in.. ik dacht..
Doe je eigen zoekwerk als je het wilt weten
En dan is het de vraag wat Ajax hier aan kon doen. Het is in alle redelijkheid best te verdedigen dat niet elke supporter met ID en gezichtsscan uitgebreid wordt gecontroleerd bij een familietribune. Dat kost namelijk uren.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat het er mee te maken heeft dat het om een supporter ging die al een stadionverbod had.
Hoop 't, dat zou het eerlijkst zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Kaart van Esteban geseponeerd. Dus doorgaan met 11vs11 en 1-0 Ajax.
Zou dat kunnen? Er moet toch vast wel eerder een wedstrijd zijn gestaakt en hervat met een geseponeerde kaart?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:17 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Hoop 't, dat zou het eerlijkst zijn.
Ik ben niet eens een voetbalfan, beetje Twente supporter, maar dit soort dingen vind ik altijd wel lachen.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Alleen al om dit soort filmpjes moeten we Enoh behouden
quote:Aegon: dit is droefmakend
DEN HAAG - Toen Aegon hoofdsponsor werd van Ajax, had het verzekeringsbedrijf allerminst kunnen bevroeden dat de Amsterdamse club in zo'n onrustig vaarwater zou komen. Terwijl de bestuurlijke crisis de club al wekenlang in een wurggreep houdt, sneuvelde de equipe op dramatische wijze in de groepsfase van de Champions League. Woensdag kwam daar nog eens het incident rond AZ-doelman Alvarado Esteban bij.
„Iedere keer vraag je je af: kan het nog erger?”, reageerde Jan Driessen, directeur communicatie bij Aegon. „En dan kan het nog erger. ”
Hij vervolgt: „Dit is droefmakend. Terwijl voetbal toch een familiefeest zou moeten zijn. Maar ja, je kan er zo weinig aan doen. Als Aegon zijn wij uiteraard altijd voor de voorbeeldfunctie, maar dit is een slecht voorbeeld van hoe je je moet gedragen. Het is een droeve dag.”
Je moet zijn 3 sterrenreporter tijdens de huldiging ook is kijken dan. Die gozer spoort niet helemaal in de goede zin van het woord en is gewoon een geweldig mannetjequote:Op donderdag 22 december 2011 19:32 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Ik ben niet eens een voetbalfan, beetje Twente supporter, maar dit soort dingen vind ik altijd wel lachen.
EDIT: Ik ben wel een Jeroen Verhoeven fan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit zat er ook al aan te komen natuurlijk. Groot gelijk hebben ze..quote:
Goed idee, je laatste iets waarmee Ajax zich kan meten met de Europese top (13 miljoen per jaar!) opzeggen.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:39 schreef Document1 het volgende:
Donder maar op met aegon. Laat TDK maar weer sponsor worden.
ABN Amro is toch weer gezond?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:39 schreef Document1 het volgende:
Donder maar op met aegon. Laat TDK maar weer sponsor worden.
is nu begonnen!quote:
VOlgens mij zijn ze het vergeten. Door gisterenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
is nu begonnen!
Kunnen we telesport volgen!?
quote:Cruijff slaakt noodkreet: Alle voetballers moeten komen
’Handdoek gooien? Goedendag en welterusten. Niemand stopt ons’
Johan Cruijff roept alle 'voetbalmensen' bij Ajax op om naar de ledenvergadering van de club te komen van vanavond. Dan wordt de nieuwe bestuursraad samengesteld, binnenkort het machtigste orgaan van de vereniging. En tevens komt er dus eindelijk een antwoord op de hamvraag hamvraag: wordt de lijn-Cruijff bij Ajax gevolgd of niet?
'Alle voetbalmensen moeten daarheen komen, zij aan zij', aldus Cruijff in Voetbal International over de vergadering waar gestemd gaat worden over de voorgestelde kandidaten voor de bestuursraad, te weten Hennie Henrichs, Jan Buskermolen, Hein Blocks, Cees Vervoorn, Tonny Bruins Slot en Dick Schoenaker.
Cruijff noemt de vergadering van 'cruciaal belang'. 'Als de club besluit de verkeerde afslag te nemen, is Ajax op sterven na dood. Want dan loopt tachtig tot negentig procent van je voetbalknowhow de tent uit. Dat laten we niet gebeuren.'
Cruijff neemt in zijn conflict in de RvC collega's Edgar Davids en Piet Römer niet eens zo veel kwalijk. 'Dat zijn best aardige mensen, op hun manier. Maar ze laten zich misbruiken door Steven ten Have. Zo simpel is het. Edgar is niet bestand tegen die gladde trucjes van Ten Have. We hebben Davids toch allemaal zien staan, toen hij op tv begon over racisme? Ik heb sterk de indruk dat hij daar in opdracht van Ten Have stond. Om mij naar beneden te halen.'
'En van mensen die Römer goed kennen, hoor ik dat ze hem totaal niet herkennen in zijn gedrag. Je moet die Ten Have niet onderschatten, hij is een geduchte tegenstander. Hij heeft de gave des woords en hij kent het hele wetboek uit zijn hoofd. Dat is ook een kwaliteit. Maar met menselijkheid of voetbal heeft het niets te maken.'
'Ik ben me gaan verdiepen in die man en ik schrok me werkelijk te pletter. Dan doel ik op zijn manier van werken buiten Ajax. En let wel: ik heb geen tegenstanders van hem gesproken, maar médestanders. Verschillende mensen die met hem samenwerkken bij andere bedrijven. Ten Have blijt overal dezelfde tactieken te hanteren. Vast onderdeel is het zwart maken en onder druk zetten van mensen die hem niet bevallen. Hij schijn te kijken waar de psychologische zwakte van zijn tegenstander zit en opent daar de aanval. En dat is de man die aan de touwtjes probeert te trekken bij Ajax. Ongelooflijk.'
Volgens Cruijff heeft Ten Have zich vergist in de vastberadenheid van de voetballers. 'Als ze denken dat we de handdoek gooien, moet ik ze teleurstellen. Goedendag en weltrusten. Niemand houdt ons tegen.'
Hoe spannend. Er gaat... zoveel besloten worden. Zoveel... knopen worden doorgehakt...quote:Op donderdag 22 december 2011 20:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
is nu begonnen!
Kunnen we telesport volgen!?
dan zit er niets anders op dan je oom in te schakelenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
VOlgens mij zijn ze het vergeten. Door gisteren
quote:Cruijff sluit verzoening met Van Gaal definitief uit
Ajax-icoon Johan Cruijff ziet geen enkele kans meer op verzoening met Louis van Gaal, de beoogde algemeen directeur van Ajax.
'Daar is het te laat voor', zegt Johan Cruijff in een groot interview met Voetbal International. 'Los nog van het feit dat Van Gaal heeft ingestemd met de achterbakse manier waarop Ajax met hem in gesprek is gegaan.'
'Onze karakters liggen mijlenver uit elkaar. En het belangrijkste: we hebben een totaal verschillende voetbalvisie. Kort gezegd, ga ik bij het opleiden van een speler uit van het individu, Van Gaal van het collectief. We zijn een heel andere weg ingeslagen met opleiden. Het zou rampzalig zijn als dat straks weer wordt omgegooid.'
Cruijff onthulde ook wat volgens hem de reden was voor het conflict dat ooit tussen hem en Van Gaal is ontstaan. En dat is volgens de voormalig nummer 14 niet het etentje bij hem thuis, zoals van Gaal schrijft in zijn biografie. 'Op 26 december 1989 vierde ik kerst bij de familie Cruijff thuis. Toen ging de telefoon. Het was voor mij. De familie: "Riet is overleden." Mijn zus. Ik ben halsoverkop naar huis gegaan. Later hoorde ik dat Johan het me kwalijk heeft genomen dat ik hem nooit bedankt heb', aldus Van Gaal in 2009.
Cruijff deed die aantijgingen eerder al af als onzin. 'Van Gaal heeft echt Alzheimer als hij zoiets opschrijft', zo zei hij.
In VI onthult Cruijff wat volgens hem de echte reden is. 'Toen Van Gaal in 1997 trainer van Barcelona werd, kwam hij meteen met flinke kritiek op de jeugdopleiding daar. De opleiding die ik samen met Tonnie Bruins Slot had opgezet. En dat niet alleen; Van Gaal stuurde meteen een hoop jeugdspelers weg die wij hadden opgeleid. Dat was onacceptabel, zoiets flik je niet.'
'Van Gaal zou het wel even anders doen bij Barcelona. En vervolgens haalt hij busladingen met Nederlandse spelers en trainers naar de club waar de Catalaanse identiteit zo belangrijk is. Dan begrijp je er helemaal niets van. Guardiola zei vorige week nog dat het huidige succes van Barcelona zijn oorsprong kent in mijn tijd als trainer. Dat heeft voor mij net iets meer waarde dan de mening van Van Gaal', aldus Cruijff.
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Liveblog:
http://www.parool.nl/paro(...)blijft-Cruijff.dhtml
Goeie!!!!quote:20.04: Waar blijft Cruijff? Of zal hij pas in de 14de minuut binnenstappen? Het blijft altijd een verrassing of de 'legende' komt opdagen.
quote:20.22: Over ieder van de zes kandidaat-bestuursleden wordt schriftelijk gestemd door de leden. Mocht er een negatief oordeel komen voor een individu, dan kunnen mensen uit de zaal zich voordragen en volgt er een tweede stemmingsronde.
quote:20.25: Lex Hes (erevoorzitter Ajax Business Associates) wil ook kandidaten voordragen. Mocht één van de zes kandidaten van de interim-bestuursraad niet genoeg steun krijgen, dan stelt Hes het viertal Theo van Duivenbode (oud-speler en -ledenraadslid), Maarten Oldenhof (oud-directeur), Ruud Suurendonk (voormalig speler) en Jons Hensel (voormalig voorzitter hockeyclub Amsterdam) voor. Overigens liet Van Duivenbode in de beoogde samenstelling van de bestuursraad niet te willen instappen.
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:50 schreef TJV het volgende:
Ik werd laatst aangekeken toen ik zei dat ik niet zoveel met Barça heb. Ja, ze spelen mooi en met veel jeugd, maar verder boeit die club me niet zoveel. Ben ik raar?
Groetjes en alvast bedankt,
Thijmen (13)
VINT JE ME NAAM RAAR OFZO WOLLAHquote:
Het is als spruitjes Thijmen nu lust je het wellicht nog niet, maar ook over 10 jaar zal het niet je favoriete groente zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:50 schreef TJV het volgende:
Ik werd laatst aangekeken toen ik zei dat ik niet zoveel met Barça heb. Ja, ze spelen mooi en met veel jeugd, maar verder boeit die club me niet zoveel. Ben ik raar?
Groetjes en alvast bedankt,
Thijmen (13)
Eindelijk leeftijdsgenoten.quote:
Dus als ik nu op Barça schijt pis ik er over 10 jaar op?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is als spruitjes Thijmen nu lust je het wellicht nog niet, maar ook over 10 jaar zal het niet je favoriete groente zijn.
Met vriendelijke groet Littlerabbit
Weet je welke rasmongool dat rugnummer had bij Ajax?quote:
Ja, als je als een wijs mannetje naar het verleden kijkt en toch wat nostalgische gevoelens bij Barcelona en hun miljoen tikjes op het middenveld krijgt.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:53 schreef TJV het volgende:
[..]
Dus als ik nu op Barça schijt pis ik er over 10 jaar op?
Dat zeg je nu, maar je bent het gewoon. Je beent gwn een zielig klein kind.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:55 schreef TJV het volgende:
Ik wil wel even duidelijk maken dat ik geen Thijmen heet en ook geen 13 meer ben. Ik trachtte jullie op het verkeerde spoor te zetten, wat mij gelukt is.
Hoe oud schat je mij dan in? Ik ben 14quote:Op donderdag 22 december 2011 20:55 schreef TJV het volgende:
Ik wil wel even duidelijk maken dat ik geen Thijmen heet en ook geen 13 meer ben. Ik trachtte jullie op het verkeerde spoor te zetten, wat mij gelukt is.
Doe niet zo gemeen.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar je bent het gewoon. Je beent gwn een zielig klein kind.
Ik had je iets ouder geschat.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe oud schat je mij dan in? Ik ben 14
Ik ben de oudste hier ben al bijna 16.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:56 schreef TJV het volgende:
[..]
Doe niet zo gemeen.
[..]
Ik had je iets ouder geschat.
Zullen wij meeten op de VU?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben de oudste hier ben al bijna 16.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
En gedraagt je doorgaans als iemand van 4, maar kun jij ook niet helpen.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben de oudste hier ben al bijna 16.
Hé dat zei Esteban gisteren ook.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:58 schreef TJV het volgende:
[..]
Zullen wij meeten op de VU?Je bent geen vrouw, dus nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Hè balen, weer geen gratis lunch.quote:
quote:21.29: Cruijff wilde aanwezig zijn op de ledenraadsvergadering, maar kon geen goede vlucht vinden. Morgen moet hij namelijk weer optreden als bondscoach van Catalonië.
Stuut & Geestman, tering mongolen.quote:21.31: Naast de Ajax-fans hebben ook Marc Stuut en Mark Geestman, voormalig leden van de opgeheven ledenraad, voor de vergadering flyers uitgedeeld. Deze 'vrienden van Piet Keizer' hebben ook hun ideeën over de toekomst van Ajax.
quote:21.36: Bryan Roy, jeugdtrainer bij Ajax, bij aankomst voor de camera's van RTV Noord-Holland: 'Het wordt tijd voor een nieuwe wind.
quote:21.39: Hein Blocks, één van de kandidaten voor de bestuursraad, is één van de weinigen die niet met de auto komt. De oud-bestuurder van de club komt op de fiets. 'Voor of tegen Cruijff? U kunt ook genuanceerd denken.'
Is nog volop bezig he.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:56 schreef Maanvis het volgende:
hoe is het afgelopen met de bestuursraad?
quote:21.58: Voorlopig nog geen signalen dat de eerste stemronde is begonnen. Eén ding is zeker: het wordt weer nachtwerk.
Ik denk dat dat ook uitverkocht is, die supporters weten ook wel dat dat hun laatste Europese wedstrijd is dit seizoenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:18 schreef snellehenk het volgende:
gaan er nog mensen naar Manchester United vs Ajax ?
Want voor het uitvak moet je een persoonlijke clubcard hebben,
is het ook mogelijk om in een ander vak te komen? tussen de manchester supporters?
of is dit niet zo'n slim plan?
misschien dat iemand ervaring heeft met zulke uitwedstrijden?
quote:
Ik ga erheen ja, maar je kan toch nog snel een kaart aanvragen als je het niet hebt?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:18 schreef snellehenk het volgende:
gaan er nog mensen naar Manchester United vs Ajax ?
Want voor het uitvak moet je een persoonlijke clubcard hebben,
is het ook mogelijk om in een ander vak te komen? tussen de manchester supporters?
of is dit niet zo'n slim plan?
misschien dat iemand ervaring heeft met zulke uitwedstrijden?
quote:
mensen waar ik mee wil gaan hebben geen club cards, en omdat de kaarten op naam gaan via club card, gaat dat niet werken,quote:Op donderdag 22 december 2011 22:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik ga erheen ja, maar je kan toch nog snel een kaart aanvragen als je het niet hebt?
http://www.at5.nl/artikelen/73568/excuses-fan-aanklacht-estebanquote:De Ajax-fan die woensdag AZ-keeper Esteban belaagde, wil nadrukkelijk zijn excuses aanbieden aan de doelman.
Dat zei de advocaat van de 19-jarige man donderdag in tv-programma Nieuwsuur. De fan noemt zijn actie een 'domme daad' en hoopt dat alleen hij verantwoordelijk wordt gesteld voor wat er is gebeurd. Hij snapt de reactie van Esteban volledig.
De fan is niet van plan aangifte te doen tegen Esteban, die een paar keer op zijn belager intrapte. Dat meldde de advocaat.
AZ-doelman Alvaro Esteban doet op zijn beurt wél aangifte. Hij klaagt zijn belager aan wegens poging tot zware mishandeling. Dat meldde het Openbaar Ministerie (OM) in Amsterdam donderdagavond.
Ook Ajax heeft aangifte gedaan tegen de man, wegens overtreding van het eerder aan hem opgelegde stadionverbod. De man wordt zaterdag voorgeleid aan de rechter-commissaris.
Best wel een lieve jongenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:52 schreef Tarado het volgende:
![]()
donderdag 22 december 2011 22:49
Excuses fan, aanklacht Esteban
[..]
http://www.at5.nl/artikelen/73568/excuses-fan-aanklacht-esteban
er zaten wat russen vorig jaar in ons vak bij ajax - spartak moskou... Die mochten alleen niet te uitbundig juichen bij de goal... Was wel vak 119quote:Op donderdag 22 december 2011 22:49 schreef snellehenk het volgende:
[..]
mensen waar ik mee wil gaan hebben geen club cards, en omdat de kaarten op naam gaan via club card, gaat dat niet werken,
nieuwe aanvragen zal ook 3 tot 4 weken in beslag nemen
haha, okee, nee leek me sowieso wel slim om me dan stil te houdenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
er zaten wat russen vorig jaar in ons vak bij ajax - spartak moskou... Die mochten alleen niet te uitbundig juichen bij de goal... Was wel vak 119
In het algemeen krijg je inderdaad te horen dat je je rustig moet houden. Anders word je van de tribune geplukt, en dat gebeurt nog best vaak.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
er zaten wat russen vorig jaar in ons vak bij ajax - spartak moskou... Die mochten alleen niet te uitbundig juichen bij de goal... Was wel vak 119
begrijpelijkquote:Op donderdag 22 december 2011 23:21 schreef TJV het volgende:
[..]
In het algemeen krijg je inderdaad te horen dat je je rustig moet houden. Anders word je van de tribune geplukt, en dat gebeurt nog best vaak.
DJ Norman - Crazy on the dancefloorquote:Op donderdag 22 december 2011 21:45 schreef Afhaalchinees het volgende:
Boys, ik vraag me al een tijdje af hoe dat hardstylenummer heet dat tijdens de warming-up wordt gedraaid. Weet iemand dit?
Gisteren was die wel goed te horen heerlijk!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:44 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
DJ Norman - Crazy on the dancefloor
Ik wil ook.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik ga erheen ja, maar je kan toch nog snel een kaart aanvragen als je het niet hebt?
Vliegtuigritten zijn niet te krijgen joh, lekker met andere ajacieden met de bus. Vak410 bus ofzoquote:Op donderdag 22 december 2011 23:46 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Ik wil ook.
Ga jij met de bus of vliegtuig?
nja wat zijn de kansen dat jeveel op Old Trafford zal juichen :pquote:Op donderdag 22 december 2011 23:21 schreef TJV het volgende:
[..]
In het algemeen krijg je inderdaad te horen dat je je rustig moet houden. Anders word je van de tribune geplukt, en dat gebeurt nog best vaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu maar hopen dat ajax door gaat.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Ajax thuis tegen GVVV als ze doorgaan.
quote:Hennie Henrichs, Jan Buskermolen, Cees Vervoorn, Tonny Bruins Slot en Dick Schoenaker zijn door de leden van Ajax in de bestuursraad gestemd. Hein Blocks kreeg te weinig stemmen.
Dan ga ik denk ik de bus pakken van AFCA.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:46 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Vliegtuigritten zijn niet te krijgen joh, lekker met andere ajacieden met de bus. Vak410 bus ofzoZal wel 50 piek zijn hopelijk
6, 7e komt later. 'Snel meer nieuws' aldus Parool.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er moesten toch 7 mensen gekozen worden?
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Er komt vermoedelijk geen tweede stemronde voor een eventueel zesde lid van de bestuursraad. Zou statutair niet kunnen vandaag.
En hoe dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
dit.
Maar toch gaat Cruijff overwinnen.
Precies, het is niet erg dat er tegenstand is, want 100% achter Cruijff is ook nooit jofelquote:
Theo van Duivenbode en Ruud Suurendonk dan is het 4-3quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:03 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik hoop sowieso geen Roger van Boxtel of die dinosaurus van Os
we loten altijd lekker bij de bekerquote:Op donderdag 22 december 2011 23:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Ajax thuis tegen GVVV als ze doorgaan.
quote:Er zijn nog twee plekken in de zevenkoppige bestuursraad open. Het laatste lid zou een supporter moeten worden en pas inschuiven als een zestal bestuursleden gekozen is.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:09 schreef da_unfuckwithable het volgende:
7-koppige bestuursraad? Wat? Heb ik iets gemist?
Geen idee wie er nu gaan stemmen, wel is er een BAVA uitgeschreven voor 10 februari 14:00.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:10 schreef Tarado het volgende:
Maar goed kan een onvolledige bestuursraad wel de RVC naar huis sturen en gaat dit voorlopige vijftal dat ook doen?
Ik ben gestopt met het volgen van de ontwikkelingen totdat er eindelijk iets definitiefs is. De RvC bestond uit 5 man en het bestuur en de directie beide uit 3 man... Is de organisatiestructuur verandert?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..].............................................................................................................
quote:Beste Ajacied,
Tijdens de Algemene ledenvergadering van vanavond wordt de toekomst bepaald van onze club. Een toekomst met of zonder Johan Cruijff. U als lid van Ajax speelt vanavond een hoofdrol. De toekomst van Ajax is in uw handen. De belangrijkste stakeholders van Ajax – de supporters, de aandeelhouders en sponsoren – willen de toekomst in met Johan Cruijff en zijn visie. Tevens willen zij de toekomst in met mensen die zorgen voor vertrouwen, rust en stabiliteit binnen onze mooie club. Het moet afgelopen zijn dat ereleden als Uri Coronel, Hennie Henrichs en Arie van Os vóór en achter de schermen de dienst uit maken.
Vanavond speelt u een belangrijke rol bij de benoeming van de nieuwe Bestuursraad. De beoogde samenstelling van deze nieuwe Bestuursraad is in het nadeel van Johan Cruijff. Met de voorgenomen benoemingen van Hennie Henrichs (voorzitter), Jan Buskermolen, Hein Blocks en Cees Vervoorn staat de toekomst van Johan Cruijff bij Ajax op het spel.
De genoemde heren zijn tegen Cruijff en vormen samen een meerderheid in de te benoemen Bestuursraad. Wij vragen U vanavond één belang voorop te stellen en dat is het ‘Ajax belang’. Geef Johan Cruijff de ruimte om ons aller Ajax weer terug te brengen naar waar het hoort; de sportieve top. Stem vanavond TEGEN de benoeming van Hennie Henrichs, Jan Buskermolen, Hein Blocks en Cees Vervoorn in de Bestuursraad !
En stem daarmee vóór een toekomst met Johan Cruijff en zijn visie.
De Ajax supporters
Ledenraad (24 man) + Bestuur (3 man) ----------------> Bestuursraad (7 man).quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:16 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met het volgen van de ontwikkelingen totdat er eindelijk iets definitiefs is. De RvC bestond uit 5 man en het bestuur en de directie beide uit 3 man... Is de organisatiestructuur verandert?
Ahh op die manier.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ledenraad (24 man) + Bestuur (3 man) ----------------> Bestuursraad (7 man).
Ik houd me hier maar aan vast danquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geen idee wie er nu gaan stemmen, wel is er een BAVA uitgeschreven voor 10 februari 14:00.
quote:Wanneer de bestuursraad in functie is kan zij tijdens een buitengewone aandeelhoudersvergadering (BAVA) de Raad van Commissarissen wegstemmen. Dit is mogelijk aangezien de vereniging Ajax 73 procent van de aandelen in handen heeft. “Deze bestuursraad staat volledig achter de mening van de ledenraad en zal zeker de Raad van Commissarissen wegsturen”, aldus Rob Been junior.
En dan met een andere pro-Cruyff lid (hoe groot is die kans?) en die supporter(?) erbij wordt dat hoogstwaarschijnlijk 4,5-2,5?quote:
Blijven Utrechtenaren he.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:56 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoop nu trouwels wel dat we doorgaan in de beker, aangezien we dan tegen GVVV zouden moeten. Gewoon b-elftal opstellen en je zit in de 1/2e finale.
Het is wel een goed teken dat Blocks niet is gekozen dus ik heb er goede hoop op dat er nog een pro Cruijff lid bij komt maar deze 5 mensen hebben al beslissingsbevoegdheidquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:56 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
En dan met een andere pro-Cruyff lid (hoe groot is die kans?) en die supporter(?) erbij wordt dat hoogstwaarschijnlijk 4,5-2,5?
twitter:pieterzwart14 twitterde op vrijdag 23-12-2011 om 00:28:54@jacobmolenkamp Vijf is statutair minimum, maar zelfs met minder leden heeft bestuursraad alle bevoegdheden. Geen probleem dus. reageer retweet
twitter:pieterzwart14 twitterde op vrijdag 23-12-2011 om 00:45:40Even ter verduidelijking: Met vijf leden is de bestuursraad van #Ajax NIET onvoltallig. Een zesde/zevende lid is niet statutair verplicht. reageer retweet
Jullie hebben het vaak lastig tegen amateur clubs laatste jaren dusquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:56 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoop nu trouwels wel dat we doorgaan in de beker, aangezien we dan tegen GVVV zouden moeten. Gewoon b-elftal opstellen en je zit in de 1/2e finale.
Dat klinkt niet heel erg positief. Zeker niet als er niet perse meer iemand bij zou moetenquote:
Eerst maar van AZ winnen, dankzij die K Wesley heb je kans dat de hele wedstrijd over moet zonder publiekquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jullie hebben het vaak lastig tegen amateur clubs laatste jaren duszou gewoon met de A selectie komen.. ook al is dat al een half b elftal.
Dat is waar maar het is wel zo dat al deze mensen de RVC weg willen hebbenquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel erg positief. Zeker niet als er niet perse meer iemand bij zou moeten
twitter:ajax1nl twitterde op vrijdag 23-12-2011 om 01:05:17Nog steeds geen teken dat het afgelopen is, volgens de kanalen wordt er nog steeds vergaderd. #Ajax #ledenvergadering reageer retweet
Ja oke. Die RVC is zelfs voor de 'tegenstanders van Cruijff' niet meer houdbaar natuurlijk. Maar wat daarna.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is waar maar het is wel zo dat al deze mensen de RVC weg willen hebben
Krijg je weer een nieuwe RVC en als er in de bestuursraad nog een pro Cruijff iemand bijkomt heb ik wel het idee dat ook die RVC dan zijn plannen op voetbalgebied zal uitvoerenquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja oke. Die RVC is zelfs voor de 'tegenstanders van Cruijff' niet meer houdbaar natuurlijk. Maar wat daarna.
twitter:ajax1nl twitterde op vrijdag 23-12-2011 om 01:16:39De vergadering is in ieder geval afgelopen, dat kunnen we u melden! #Ajax #ledenvergadering reageer retweet
Laten we het hopen. En dan meteen goed. Dus ook opruimen in de club met Schurkenboom en Blind. Die horen niet waar ze nu zitten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Krijg je weer een nieuwe RVC en als er in de bestuursraad nog een pro Cruijff iemand bijkomt heb ik wel het idee dat ook die RVC dan zijn plannen op voetbalgebied zal uitvoeren
En Slop en van der Aat want die zouden in het oorspronkelijke plan ook weg moetenquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laten we het hopen. En dan meteen goed. Dus ook opruimen in de club met Schurkenboom en Blind. Die horen niet waar ze nu zitten.
wel grappig maar ik had liever die wedstrijd gewoon gewonnen gisterenquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:21 schreef Smoofie het volgende:
http://www.bbc.co.uk/
Kijk wat er bij no.1 staat. "most popular in news"
Het was ook al op ESPN.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:21 schreef Smoofie het volgende:
http://www.bbc.co.uk/
Kijk wat er bij no.1 staat. "most popular in news"
twitter:ajax1nl twitterde op vrijdag 23-12-2011 om 01:28:04Een motie van Lex Hes tegen de Raad van Commissarissen werd verworpen. Was juridisch niet waterdicht. #ledenvergadering #Ajax reageer retweet
twitter:ajax1nl twitterde op vrijdag 23-12-2011 om 01:29:09Er werd volgens bronnen schijn van partijdigheid gewekt door ex-bestuurder Rogier van Boxtel die de vergadering voor zat. #ledenvergadering reageer retweet
twitter:ajax1nl twitterde op vrijdag 23-12-2011 om 01:29:25"Men onderschat de macht van de supporters", aldus een lid van #Ajax. #ledenvergadering reageer retweet
quote:Blocks weggestemd, de rest niet
Op een hectische algemene ledenvergadering is Hein Blocks weggestemd als kandidaat bestuurslid. De bankier kreeg niet de vereiste volstrekte meerderheid van de stemmen en zijn kandidatuur is daarmee definitief van de baan. De overige kandidaten voor de bestuursraad – Hennie Henrichs, Jan Buskermolen, Cees Vervoorn, Tonnie Bruins Slot en Dick Schoenaker – zijn wel goedgekeurd door de algemene ledenvergadering van Ajax. De gevormde bestuursraad vervangt de ledenraad en het bestuur uit de vorige structuur.
De avond werd door de aanhangers van Johan Cruijff aangegrepen als laatste strohalm. Wanneer Cruijff de bestuursraad in handen zou krijgen, wordt het voor zijn tegenstanders onmogelijk hem nog buiten de club te werken. De supporters begrepen deze boodschap en deelden pamfletten uit, waarin opgeroepen werd je uit te spreken voor Cruijff. El Salvador was zelf overigens niet aanwezig, vanwege zijn verplichtingen als bondscoach van Catalonië.
Gedurende de avond werd duidelijk dat het algemene sentiment onder de leden sprak in het voordeel van Cruijff. Er werden kritische vragen gesteld aan Hein Blocks, Hennie Henrichs, Jan Buskermolen en Cees Vervoorn. Uiteindelijk werd alleen de eerstgenoemde in de stemming afgewezen. Toch sprak men zich dermate duidelijk uit voor de lijn-Cruijff op de vergadering, dat de bestuursraad wel mee zal moeten gaan met dat advies.
Enkele leden wilden een tweede stemmingsronde, waarin nieuwe kandidaten konden worden voorgedragen. Dit scheen statutair echter niet mogelijk te zijn, waardoor deze ronde uitbleef.
Waarschijnlijk wordt er op zeer korte termijn een nieuwe algemene ledenvergadering gepland, waarin er voorzien gaat worden in de twee vacante posities in de bestuursraad. Door wie deze posities ingevuld gaan worden, is vooralsnog onbekend.
quote:Valencia breekt Cruijff op
Valencia heeft voorkomen dat Johan Cruijff gisteravond aanwezig kon zijn bij de algemene ledenvergadering van Ajax. Door op het laatste moment de Catalaanse internationals terug te trekken voor de jaarlijkse interland van het ’nationale team’ van Catalonië, werd de Nederlander gedwongen om vervangers op te roepen.
Cruijff is namelijk bondscoach van Catalonië, dat één keer per jaar in actie komt. Dat gebeurt ditmaal op vrijdag 30 december tegen Tunesië. Door het overwerk miste Cruijff zijn vliegtuig, maar hij stelde wel een verklaring op die in de ArenA werd voorgelezen.
Hoezo lijkt mij, jouw oom zit daar toch? Die kan je toch vragen wat er aan de hand is in deze?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:10 schreef Smoofie het volgende:
Het feit dat er zo lang wordt vergaderd betekent ook dat er de anti-cruijff mensen zoals Henrichs moeten aanpassen. Lijkt mij. De leden zijn nl. pro.
quote:'Alle vijf commissarissen weg'
In de bijna vier uur durende Algemene Leden Vergadering in de Amsterdam ArenA werd verder het advies van de ledenraad overgenomen om in de Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders op 10 februari alle vijf de commissarissen, inclusief Johan Cruijff, weg te sturen. Het vijftal kan niet in een officiële functie terugkeren. De vergadering sprak wel massaal de wens uit Cruijff te behouden als adviseur. Overigens dacht interimbestuurder Roger van Boxtel bij het tellen van de koppen dat dit niet het geval was. Hij haalde na verzet in de zaal bakzeil.
In het stadion kwam ook een motie van ex-voorzitter Mark Geestman van de voordrachtscommissie op tafel, waarin de wens werd uitgesproken dat Cruijff en beoogd algemeen directeur Louis van Gaal met elkaar om tafel zouden gaan. Hoewel zelfs Michael van Praag dat een goed idee vond en de motie werd aangenomen, ligt een samenwerking niet voor de hand. „Dat is een utopie", zei interim-bestuurslid Rob Been junior zelfs.
Henrichs zal de rol van voorzitter van de bestuursraad gaan vervullen. De komende weken wordt er nog naar twee nieuwe leden gezocht. Waarschijnlijk gaat het om specialisten op financieel en juridisch gebied. De benoeming van Henrichs, Buskermolen en Vervoorn is tegen het zere been van de supporters. Bij de slagboom deelden zij aan alle aanwezigen een pamflet uit met een stemadvies tegen dat drietal en Blocks.
Interim-bestuurslid Roger van Boxtel beschreef treffend hoe het er in Amsterdam de laatste jaren aan toe gaat. „In het bestuur van Ajax zitten is als een omgekeerde wasstraat. Je gaat er schoon in en komt er vuil uit."
Post van ajax netwerk:quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoezo lijkt mij, jouw oom zit daar toch? Die kan je toch vragen wat er aan de hand is in deze?
Reactie Hennie Henrichs:quote:De reden waarom de leden niet de overige anti-Cruijff mensen naar huis hebben gestuurd, is omdat er toezeggingen zijn gedaan door deze 3 (te weten Heinrichs, Vervoorn en Buskermolen) zodat de Cruijff-visie wordt doorgevoerd.
Gezien de 2/3de meerderheid tegen Blocks, is het waarschijnlijk dat bij het niet goed functioneren van deze bestuursraad, deze bestuursraad gewoon naar huis wordt gestuurd.
Eerst die Ten Have cs er maar is uit werken, zou nog een leuk kerstcadeautje zijn als hij vandaag alsnog zelf de conclusie trekt dat het voor hem een hopeloze zaak is gewordenquote:
quote:Roy: 'Lijn Cruijff wordt gevolgd'
STEUN VOOR CRUIJFF - Bryan Roy heeft tegenover RTVNH laten weten dat de lijn-Cruijff zal worden gevolgd in de bestuursraad.
Hij merkt wel op dat er nog 2 mensen moeten worden toegevoegd: 'Het valt nog maar te bezien, want er moeten nog twee bestuursraadleden bij. Wel is er een besluit genomen dat de lijn-Cruijff wordt gevolgd'.
Volgens Dick Schoenaker is Ajax toe aan rust: 'We moeten er nog twee bij hebben in de bestuursraad. Maar er moet rust komen rond de club, dat is hard nodig. Het is tijd om weer leuke dingen te doen", aldus de oud-aanvoerder van Ajax'.
Ook Tonny Bruins Slot is positief: 'Ik voelde een bepaalde warmte. We gaan met volle kracht samen vooruit'.
Geniet nog even van je postrechtenquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:46 schreef Xorn het volgende:
die ajaxiecden moeten ze neer schieten oh
fc den haag nummer 1 bitches schilderswijkk
Ik hoop van harte dat er nog een keer een bom op jullie stadion wordt gegooid. Ik gun het jullie Hageneesjesquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:46 schreef Xorn het volgende:
Je woont toch in moerwijk?quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:46 schreef Xorn het volgende:
hij heeft al een ban, maar waarom staat die post er nog?quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geniet nog even van je postrechten.
Omdat die er gewoon nog staat, stomme vragen bestaan dus wel.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij heeft al een ban, maar waarom staat die post er nog?
Pauper Hagenees.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:46 schreef Xorn het volgende:
Je vergeet een 1quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:46 schreef Xorn het volgende:
quote:1 AZ 17 38 21
2 PSV 17 37 29
3 FC Twente 17 33 25
4 Ajax 17 33 23
5 Feyenoord 17 31 12
6 Vitesse 17 29 7
7 sc Heerenveen 17 28 11
8 FC Groningen 17 26 1
9 Roda JC Kerkrade 17 24 -9
10 NAC Breda 17 21 -4
11 ADO Den Haag 17 21 -9
12 Heracles Almelo 17 20 2
13 RKC Waalwijk 17 18 -11
14 FC Utrecht 17 17 -7
15 NEC 17 17 -10
16 De Graafschap 17 12 -23
17 VVV-Venlo 17 10 -26
18 Excelsior 17 8 -32
Reageren met een kloon betekent dat je er gewoon nog eens een tijdje bij krijgt bij je ban he.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:57 schreef Kutjesvinder het volgende:
[..]
Omdat die er gewoon nog staat, stomme vragen bestaan dus wel.
(Redactie)quote:Burgemeester Piet Bruinooge van Alkmaar overweegt de competitiewedstrijd tussen AZ en Ajax op 22 januari te verbieden. Uitgerekend in het eerste duel na de winterstop staan de twee clubs weer tegenover elkaar. 'Het hangt af van de beslissing die de KNVB nog moet nemen. Maar ik loop nergens op vooruit, ik wil er geen extra lading op leggen', zegt Bruinooge in het Noordhollands Dagblad.
Buitengewoon menselijk
Bruinooge was woensdag zelf aanwezig in de Arena, toen AZ-doelman Esteban werd aangevallen door een onverlaat. De keeper trapte tot tweemaal toe in op zijn op de grond liggende belager. 'Ik vond het een buitengewoon menselijke reactie van Esteban. De sfeer was sowieso al wat bedreigend en als zoiets gebeurt, sta je als voetballer stijf van de adrenaline.'
Passende maatregelen
Bruinooge voerde gisteren overleg met Toon Gerbrands, algemeen directeur van AZ, politie en openbaar ministerie. 'Ik bereid me voor op ontwikkelingen die zich in de aanloop naar AZ-Ajax kunnen voordoen. Als de openbare orde voor, rond of tijdens de wedstrijd in het geding komt, zal ik passende maatregelen nemen.'
Straf KNVB
De burgemeester wil eerst de straf afwachten die de KNVB uitspreekt. Ajax hangt een sanctie boven het hoofd omdat een toeschouwer met een stadionverbod binnen wist te komen. Door falende security kon die man het speelveld te betreden. AZ kan mogelijk ook bestraft worden, omdat het weigerde verder te spelen na de rode kaart voor Esteban. Als één of beide clubs bestraft worden, verhoogt dat volgens Bruinooge het risico op supportersrellen in januari.
Kalashnikov
Bruinooge laakt de veiligheidscontrole bij de Amsterdam Arena. 'Ik had woensdag een Kalashnikov onder mijn lange jas kunnen binnendragen en niemand zou het hebben gemerkt.'
quote:Maar ik loop nergens op vooruit, ik wil er geen extra lading op leggen
Dat vind ik nou echt vervelende mannetjes. Laat die wedstrijd toch gewoon doorgaan man... Alsof er rellen gaan komen hierdoor...quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:03 schreef Tarado het volgende:
Weer een burgermeester die op publiciteit geilt
Burgemeester Alkmaar overweegt verbod AZ-Ajax
23-12-11 09:55 uur
[..]
(Redactie)
Tenzij Wesley weer aanwezig is, dan voorspel ik relletjesquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:06 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt vervelende mannetjes. Laat die wedstrijd toch gewoon doorgaan man... Alsof er rellen gaan komen hierdoor...
quote:Maar ik loop nergens op vooruit, ik wil er geen extra lading op leggen
quote:'Ik had woensdag een Kalashnikov onder mijn lange jas kunnen binnendragen en niemand zou het hebben gemerkt.'
Dat dit kan in alkmaar!quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:30 schreef Document1 het volgende:
Wat is die burgemeester voor mongool? ik zou bijna een antitankwapen mee naar binnen smokkelen in dat AZ stadion dat iedere week een andere naam heeft, puur om die mongool uit te kunnen lachen.
Ik mag toch hopen dat ie beter Nederlands spreekt dan datquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:36 schreef Pedroso het volgende:
Weer zo'n Burgemeester die goedkoop wil scoren en "kijk mij is stoer zijn" wil uitstralen.
Piet Bruinooge, wie kent hem niet ? Piet Bruinwerker is meer op zijn plaats.
Bij schiphol doen ze hetzelfde kunstje met nog veel meer mensen dagelijks, ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:54 schreef mash_ het volgende:
Echt handig om dat te zeggen. Zo krijg je juist rellen. Zo`n stadion kan je gewoon niet 100% beveiligen. Wat wilt hij dan. Dat ze 50 000 man om hun id gaan vragen en allemaal gaan kijken wat ze bij hun hebben?
Ja. Dat is wel echt het zelfde ja. 1 plek waar iedereen heen moet. Of 3234244234 verschillende vliegtuigen. Scheelt nogal wat he. En zelfs op grote vliegvelden worden nog vliegtuigen gekaapt. Dus als er een gek is die iets wilt doen lukt het je toch wel.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij schiphol doen ze hetzelfde kunstje met nog veel meer mensen dagelijks, ik zie het probleem niet.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij schiphol doen ze hetzelfde kunstje met nog veel meer mensen dagelijks, ik zie het probleem niet.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik weet niets van voetbal,quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:54 schreef mash_ het volgende:
Echt handig om dat te zeggen. Zo krijg je juist rellen. Zo`n stadion kan je gewoon niet 100% beveiligen. Wat wilt hij dan. Dat ze 50 000 man om hun id gaan vragen en allemaal gaan kijken wat ze bij hun hebben?
Zo werkt het ook voor een groot gedeelte. Maar er zijn ook wedstrijden met vrije verkoop. Heb je geen supporters kaart voor nodig. En als nog. Stel ik heb niet zo`n kaart. Maar iemand anders koopt een kaartje voor mij. Dan kan ik gewoon naar binnen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:00 schreef Goofjansen het volgende:
[..]
ik weet niets van voetbal,
Mar als leek denk ik dat je een kaart van AJAX hebt, die je moet (laten) scannen bij binnekomst.
Dus wil je naar een wedstrijd dan eerst een AJAX kaart ophalen en dan gelijk of later een ticket kopen
Zonder Ajax kaart geen ticket
Hoe moeilijk kan het zijn
Voor bekerwedstrijden kan je 4 kaarten op 1 clubcard halen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:00 schreef Goofjansen het volgende:
[..]
ik weet niets van voetbal,
Mar als leek denk ik dat je een kaart van AJAX hebt, die je moet (laten) scannen bij binnekomst.
Dus wil je naar een wedstrijd dan eerst een AJAX kaart ophalen en dan gelijk of later een ticket kopen
Zonder Ajax kaart geen ticket
Hoe moeilijk kan het zijn
Neem je iemand mee met een tweede kaartje, dan moet je ook met die persoon naar binnen
Alleen samen met die persoon, anders kom je er niet in,quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
Zo werkt het ook voor een groot gedeelte. Maar er zijn ook wedstrijden met vrije verkoop. Heb je geen supporters kaart voor nodig. En als nog. Stel ik heb niet zo`n kaart. Maar iemand anders koopt een kaartje voor mij. Dan kan ik gewoon naar binnen.
Dat jkan dus helemaal niet., je mag alleen naar binnen met die specifieke kaarthouder, dat ticket valt onder verantwoording van de kaarthouderquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Voor bekerwedstrijden kan je 4 kaarten op 1 clubcard halen.
Als er geen controle is bij de ingang dan kom je gewoon binnen
bullshitquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:04 schreef Goofjansen het volgende:
[..]
Dat jkan dus helemaal niet., je mag alleen naar binnen met een kaarthouder
Klopt, ze verwerken er in 2 uur 10000. Maar die controle is veel intensiever, en ajax heeft meer controlepunten dan schipholquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ook op schiphol verwerken ze geen 50000 man in 2uur tijd hoor
dus fout in de organisatiequote:Op vrijdag 23 december 2011 11:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
bullshit
Heb zelf een 2jarige stadionverbod gehad en ben vaak genoeg op de cc van iemand anders met door hem gekochte kaartjes naar binnen gegaan op Noord zonder dat degene er bij was
Ja, dus zouden ze van iedereen zijn id moeten gaan controleren. En dat duurt gewoon te lang.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:03 schreef Goofjansen het volgende:
[..]
Alleen samen met die persoon, anders kom je er niet in,
Jezus je bent geen helder lichtje hequote:Op vrijdag 23 december 2011 11:05 schreef Goofjansen het volgende:
[..]
dus fout in de organisatie
Dus heeft Ajax schuld aan dit geval
wel eens van scannen gehoord.??quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:08 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, dus zouden ze van iedereen zijn id moeten gaan controleren. En dat duurt gewoon te lang.
Je id scannen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:12 schreef Goofjansen het volgende:
[..]
wel eens van scannen gehoord.??
ga nou maar weer je plantsoen schoffelen ofzo, dit gaat nergens over en qua troll ben je ook al niveauloos.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:12 schreef Goofjansen het volgende:
[..]
Kaartjes staan nieteens op naam manquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:12 schreef Goofjansen het volgende:
[..]
het is onzin dat het het niet zou gaan. je hebt alleen wat meer personeel nodig.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:11 schreef mash_ het volgende:
50 000 mensen fouilleren + id checken gaat gewoon niet. Behalve als je om 9uur aanwezig moet zijn voor een wedstrijd die 14:30 begint.Zou ook veel te duur worden met personeelskosten.
Het gaat. Als je heel lang van te voren er zou moeten zijn. Dan zou het kunnen ja. + personeelskosten die niet meer te betalen zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is onzin dat het het niet zou gaan. je hebt alleen wat meer personeel nodig.
wat meer is relatiefquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is onzin dat het het niet zou gaan. je hebt alleen wat meer personeel nodig.
Kaartjes staan wel op naam. (als je ze via internet besteld dan) Maar dat maakt van de rest weinig uit.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kaartjes staan nieteens op naam man
Wat moeten ze scannen?
En weet je hoe duur id scanners zijn? En dan kan je toch de id van iemand anders gebruiken
Via internet ja,quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
Kaartjes staan wel op naam. (als je ze via internet besteld dan) Maar dat maakt van de rest weinig uit.
Ja dat doe ik nooit.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Via internet ja,
Maar ik heb het dan gewoon over bij ticketbox halen en zo wijsneus
je berekent het gewoon door in de kaartjes, pas de probleme.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
Het gaat. Als je heel lang van te voren er zou moeten zijn. Dan zou het kunnen ja. + personeelskosten die niet meer te betalen zijn.
Maar zelfs met internetkaartjes kwam ik binnenquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja dat doe ik nooit.Daarom zei ik er ook bij als je ze via internet besteld.
ja doei, voor een cl wedstrijd tegen fucking zagreb betaal je al 60euro voor een kaartje op de 2e ringquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je berekent het gewoon door in de kaartjes, pas de probleme.
Ja goed idee. Laten we meteen de seizoenskaarten 3000 euro per jaar maken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je berekent het gewoon door in de kaartjes, pas de probleme.
2 vliegen in 1 klap, dat kunnen de wesleys van de samenleving nooit betalen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:18 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja goed idee. Laten we meteen de seizoenskaarten 3000 euro per jaar maken.
maken we voor jou teletekst 3000 euro, kan jij ook nooit meer voetbal kijken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
2 vliegen in 1 klap, dat kunnen de wesleys van de samenleving nooit betalen.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
maken we voor jou teletekst 3000 euro, kan jij ook nooit meer voetbal kijken.
[..]
[..]
je moet die seizoenkaart met pasfoto en vingerafdruk niet meenemen als je naar binnen gaat??quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar zelfs met internetkaartjes kwam ik binnen
Zo ben ik vorig jaar gewoon naar de oefenwedstrijd Ajax-Chelsea gegaan met de kaartjes gekocht op de seizoenskaart en naam van een vriend van mij.
Het systeem is zo lek als een mandje en de enige manier hoe je dit soort situaties tegenhoud is gewoon de voetbalwet er doorheen jassen
Goeiequote:Op vrijdag 23 december 2011 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vingerafdrukquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:29 schreef Goofjansen het volgende:
[..]
je moet die seizoenkaart met pasfoto en vingerafdruk niet meenemen als je naar binnen gaat??
Ik pleit voor een DNA test bij de controle poortjes. Dus zijn oplossing is nog mild.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vingerafdruk
Op jou ga ik niet meer in
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik pleit voor een DNA test bij de controle poortjes. Dus zijn oplossing is nog milt
Ja, want dat is rendabel. zullen we anders gewoon voetbal afschaffen omdat er iemand het veld op komt? Rampzalig!quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:29 schreef Goofjansen het volgende:
[..]
je moet die seizoenkaart met pasfoto en vingerafdruk niet meenemen als je naar binnen gaat??
Of de controle over 4 dagen uitspreiden, en de ongelukkige dus ook 4 dagen van te voren laten plaatsnemen in de arena.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:44 schreef Lindgren. het volgende:
Twee dagen van tevoren melden bij de Arena, kaasschaaf bij de poortjes, stukje huid afschaven en laten scannen. 2 dagen later hoor je via telefoon of je naar binnen mag.
Jammer alleen dat je daar net zoveel voor moet uitgeven als de hele begroting van Ajax is.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:50 schreef Tarado het volgende:
Er zijn al heel lang systemen op de markt die niet meer oponthoud geven dan het huidige met die poortjes waar iedereen gescand zou kunnen worden en de rotte appels er zo uitgepikt kunnen worden
Dat valt wel meequote:Op vrijdag 23 december 2011 11:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jammer alleen dat je daar net zoveel voor moet uitgeven als de hele begroting van Ajax is.
Nee dat valt niet meequote:
Naja iets minder lang fouilleren (op enkele vakken na uiteraard) bespaard je al de tijd die het kost een naam door een digitaal systeem te halen ivm bijv. een stadionverbod.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jammer alleen dat je daar net zoveel voor moet uitgeven als de hele begroting van Ajax is.
toch is automatisering en goede organisatie de oplossingquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..] Op vrijdag 23 december 2011 11:29 schreef Goofjansen het volgende:
[..]
==============================
Ja, want dat is rendabel. zullen we anders gewoon voetbal afschaffen omdat er iemand het veld op komt? Rampzalig!
Die hele kwestie wordt weer schromelijk overdreven.
nee, mensen als die hooligan tegen de muur zetten is beterquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:53 schreef Goofjansen het volgende:
[..]
toch is automatisering en goede organisatie de oplossing
dan is het kwaad al geschiedtquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, mensen als die hooligan tegen de muur zetten is beter.
Wesley is geen hooligan maar gewoon een kneusquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, mensen als die hooligan tegen de muur zetten is beter.
Mensen met een ACAB tattoo ook maar tegen de muur dan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wesley is geen hooligan maar gewoon een kneus
Hij is bij helemaal niemand bekend
Sprak Ordaan gisteren(Dani van 410) en die zei al hem nog nooit gezien te hebben
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen met een ACAB tattoo ook maar tegen de muur dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |