En hoe dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
dit.
Maar toch gaat Cruijff overwinnen.
Precies, het is niet erg dat er tegenstand is, want 100% achter Cruijff is ook nooit jofelquote:
Theo van Duivenbode en Ruud Suurendonk dan is het 4-3quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:03 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik hoop sowieso geen Roger van Boxtel of die dinosaurus van Os
we loten altijd lekker bij de bekerquote:Op donderdag 22 december 2011 23:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Ajax thuis tegen GVVV als ze doorgaan.
quote:Er zijn nog twee plekken in de zevenkoppige bestuursraad open. Het laatste lid zou een supporter moeten worden en pas inschuiven als een zestal bestuursleden gekozen is.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:09 schreef da_unfuckwithable het volgende:
7-koppige bestuursraad? Wat? Heb ik iets gemist?
Geen idee wie er nu gaan stemmen, wel is er een BAVA uitgeschreven voor 10 februari 14:00.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:10 schreef Tarado het volgende:
Maar goed kan een onvolledige bestuursraad wel de RVC naar huis sturen en gaat dit voorlopige vijftal dat ook doen?
Ik ben gestopt met het volgen van de ontwikkelingen totdat er eindelijk iets definitiefs is. De RvC bestond uit 5 man en het bestuur en de directie beide uit 3 man... Is de organisatiestructuur verandert?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..].............................................................................................................
quote:Beste Ajacied,
Tijdens de Algemene ledenvergadering van vanavond wordt de toekomst bepaald van onze club. Een toekomst met of zonder Johan Cruijff. U als lid van Ajax speelt vanavond een hoofdrol. De toekomst van Ajax is in uw handen. De belangrijkste stakeholders van Ajax – de supporters, de aandeelhouders en sponsoren – willen de toekomst in met Johan Cruijff en zijn visie. Tevens willen zij de toekomst in met mensen die zorgen voor vertrouwen, rust en stabiliteit binnen onze mooie club. Het moet afgelopen zijn dat ereleden als Uri Coronel, Hennie Henrichs en Arie van Os vóór en achter de schermen de dienst uit maken.
Vanavond speelt u een belangrijke rol bij de benoeming van de nieuwe Bestuursraad. De beoogde samenstelling van deze nieuwe Bestuursraad is in het nadeel van Johan Cruijff. Met de voorgenomen benoemingen van Hennie Henrichs (voorzitter), Jan Buskermolen, Hein Blocks en Cees Vervoorn staat de toekomst van Johan Cruijff bij Ajax op het spel.
De genoemde heren zijn tegen Cruijff en vormen samen een meerderheid in de te benoemen Bestuursraad. Wij vragen U vanavond één belang voorop te stellen en dat is het ‘Ajax belang’. Geef Johan Cruijff de ruimte om ons aller Ajax weer terug te brengen naar waar het hoort; de sportieve top. Stem vanavond TEGEN de benoeming van Hennie Henrichs, Jan Buskermolen, Hein Blocks en Cees Vervoorn in de Bestuursraad !
En stem daarmee vóór een toekomst met Johan Cruijff en zijn visie.
De Ajax supporters
Ledenraad (24 man) + Bestuur (3 man) ----------------> Bestuursraad (7 man).quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:16 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met het volgen van de ontwikkelingen totdat er eindelijk iets definitiefs is. De RvC bestond uit 5 man en het bestuur en de directie beide uit 3 man... Is de organisatiestructuur verandert?
Ahh op die manier.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ledenraad (24 man) + Bestuur (3 man) ----------------> Bestuursraad (7 man).
Ik houd me hier maar aan vast danquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geen idee wie er nu gaan stemmen, wel is er een BAVA uitgeschreven voor 10 februari 14:00.
quote:Wanneer de bestuursraad in functie is kan zij tijdens een buitengewone aandeelhoudersvergadering (BAVA) de Raad van Commissarissen wegstemmen. Dit is mogelijk aangezien de vereniging Ajax 73 procent van de aandelen in handen heeft. “Deze bestuursraad staat volledig achter de mening van de ledenraad en zal zeker de Raad van Commissarissen wegsturen”, aldus Rob Been junior.
En dan met een andere pro-Cruyff lid (hoe groot is die kans?) en die supporter(?) erbij wordt dat hoogstwaarschijnlijk 4,5-2,5?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |