Dat zeg je nu, maar je bent het gewoon. Je beent gwn een zielig klein kind.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:55 schreef TJV het volgende:
Ik wil wel even duidelijk maken dat ik geen Thijmen heet en ook geen 13 meer ben. Ik trachtte jullie op het verkeerde spoor te zetten, wat mij gelukt is.
Hoe oud schat je mij dan in? Ik ben 14quote:Op donderdag 22 december 2011 20:55 schreef TJV het volgende:
Ik wil wel even duidelijk maken dat ik geen Thijmen heet en ook geen 13 meer ben. Ik trachtte jullie op het verkeerde spoor te zetten, wat mij gelukt is.
Doe niet zo gemeen.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar je bent het gewoon. Je beent gwn een zielig klein kind.
Ik had je iets ouder geschat.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe oud schat je mij dan in? Ik ben 14
Ik ben de oudste hier ben al bijna 16.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:56 schreef TJV het volgende:
[..]
Doe niet zo gemeen.
[..]
Ik had je iets ouder geschat.
Zullen wij meeten op de VU?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben de oudste hier ben al bijna 16.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
En gedraagt je doorgaans als iemand van 4, maar kun jij ook niet helpen.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben de oudste hier ben al bijna 16.
Hé dat zei Esteban gisteren ook.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:58 schreef TJV het volgende:
[..]
Zullen wij meeten op de VU?Je bent geen vrouw, dus nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Hè balen, weer geen gratis lunch.quote:
quote:21.29: Cruijff wilde aanwezig zijn op de ledenraadsvergadering, maar kon geen goede vlucht vinden. Morgen moet hij namelijk weer optreden als bondscoach van Catalonië.
Stuut & Geestman, tering mongolen.quote:21.31: Naast de Ajax-fans hebben ook Marc Stuut en Mark Geestman, voormalig leden van de opgeheven ledenraad, voor de vergadering flyers uitgedeeld. Deze 'vrienden van Piet Keizer' hebben ook hun ideeën over de toekomst van Ajax.
quote:21.36: Bryan Roy, jeugdtrainer bij Ajax, bij aankomst voor de camera's van RTV Noord-Holland: 'Het wordt tijd voor een nieuwe wind.
quote:21.39: Hein Blocks, één van de kandidaten voor de bestuursraad, is één van de weinigen die niet met de auto komt. De oud-bestuurder van de club komt op de fiets. 'Voor of tegen Cruijff? U kunt ook genuanceerd denken.'
Is nog volop bezig he.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:56 schreef Maanvis het volgende:
hoe is het afgelopen met de bestuursraad?
quote:21.58: Voorlopig nog geen signalen dat de eerste stemronde is begonnen. Eén ding is zeker: het wordt weer nachtwerk.
Ik denk dat dat ook uitverkocht is, die supporters weten ook wel dat dat hun laatste Europese wedstrijd is dit seizoenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:18 schreef snellehenk het volgende:
gaan er nog mensen naar Manchester United vs Ajax ?
Want voor het uitvak moet je een persoonlijke clubcard hebben,
is het ook mogelijk om in een ander vak te komen? tussen de manchester supporters?
of is dit niet zo'n slim plan?
misschien dat iemand ervaring heeft met zulke uitwedstrijden?
quote:
Ik ga erheen ja, maar je kan toch nog snel een kaart aanvragen als je het niet hebt?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:18 schreef snellehenk het volgende:
gaan er nog mensen naar Manchester United vs Ajax ?
Want voor het uitvak moet je een persoonlijke clubcard hebben,
is het ook mogelijk om in een ander vak te komen? tussen de manchester supporters?
of is dit niet zo'n slim plan?
misschien dat iemand ervaring heeft met zulke uitwedstrijden?
quote:
mensen waar ik mee wil gaan hebben geen club cards, en omdat de kaarten op naam gaan via club card, gaat dat niet werken,quote:Op donderdag 22 december 2011 22:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik ga erheen ja, maar je kan toch nog snel een kaart aanvragen als je het niet hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |