SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
ik ben al ooit in zo'n situatie geweestquote:Op donderdag 22 december 2011 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had dit, ik had dat ken ik er nog wel een paar van, iedereen reageert anders
of opnieuw. of zonder publiek. zoveel mogelijkhedenquote:Op donderdag 22 december 2011 17:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:
de wedstrijd kan nu gewoon verder uitgespeeld worden lijkt me
Met 11 tegen 10 en 1-0 op het bord? Denk het niet. Zal eerder in zijn geheel met 11 tegen 11 en 0-0.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:
de wedstrijd kan nu gewoon verder uitgespeeld worden lijkt me
Oog kwijt? wtfquote:Op donderdag 22 december 2011 17:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ben al ooit in zo'n situatie geweest.
Maargoed, ik ken ook iemand die onderin een fietserstunneltje werd opgewacht door 3 jongens en aangevallen werd, hij verdedigde zichzelf en sloeg/schopte een jongen zo vaak en zo hard dat ie de rest van zijn leven in een rolstoel zit en 1 van zijn ogen kwijt is. Ook noodweerexces volgens de rechter.
Dat had in dit geval nergens op geslagen (hihi) natuurlijk, maar hij trapt 2x op de benen en niet op de rug, niet in de buik en al helemaal niet tegen het hoofd. Daarom kan ik er ook niet bij dat er mensen hier over een voorbeeldfunctie beginnen.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maargoed, ik ken ook iemand die onderin een fietserstunneltje werd opgewacht door 3 jongens en aangevallen werd, hij verdedigde zichzelf en sloeg/schopte een jongen zo vaak en zo hard dat ie de rest van zijn leven in een rolstoel zit en 1 van zijn ogen kwijt is. Ook noodweerexces volgens de rechter.
ja dat was helemaal kapot geslagen geloof ik.quote:
11 -11 met 1-0 op het bord.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Met 11 tegen 10 en 1-0 op het bord? Denk het niet. Zal eerder in zijn geheel met 11 tegen 11 en 0-0.
Terecht.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja dat was helemaal kapot geslagen geloof ik.
Dat is geen verdediging meer, je moet gewoon KO slaan en dan stoppen, klaar.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja dat was helemaal kapot geslagen geloof ik.
11-12 met 1-2. Wie biedt meer?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:15 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
11 -11 met 1-0 op het bord.
Niet iedereen is profbokser natuurlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is geen verdediging meer, je moet gewoon KO slaan en dan stoppen, klaar.
gewoon KO slaan doe je niet zomaar, althans niet zonder training.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
waar heb jij het nou overquote:Op donderdag 22 december 2011 17:16 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
11-12 met 1-2. Wie biedt meer?
Zonder dollen kan óók dat noodweerexces zijn, hoor. Als die gozer eerst jarenlang getreiterd en gepest en mishandeld is door die groep, en de stoppen slaan door, dan is de hevige gemoedstoestand wel degelijk ten gevolge van de aanval. Daar worden dan ook alle eerdere aanvallen bij gehaald. Vind ik niet vreemd.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat dat kan. Ik weet niet of dit al eerder is voorgekomen, een onterechte rode kaart geseponeerd waarna de wedstrijd werd uitgespeeld. (bijvoorbeeld door weersomstandigheden net zoals bij Excelsior-AZ)quote:Op donderdag 22 december 2011 17:15 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
11 -11 met 1-0 op het bord.
Uhm..KO slaan is niet zo moeilijk hoor? Ervan uitgaande dat je wel wat massa/spieren hebt en controle over je armenquote:Op donderdag 22 december 2011 17:17 schreef Adames het volgende:
[..]
gewoon KO slaan doe je niet zomaar, althans niet zonder training.
En 3 tegen 1 is wel heel laf dus dat vind ik een uiterst verzachtende omstandigheid.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:17 schreef Perox het volgende:
[..]
Zonder dollen kan óók dat noodweerexces zijn, hoor. Als die gozer eerst jarenlang getreiterd en gepest en mishandeld is door die groep, en de stoppen slaan door, dan is de hevige gemoedstoestand wel degelijk ten gevolge van de aanval. Daar worden dan ook alle eerdere aanvallen bij gehaald. Vind ik niet vreemd.
Gericht KO slaan met een enkele klap is wat anders dan KO slaan door als een wildebras zo veel mogelijk klappen te geven. Voor dat eerste heb je best wat training nodig om rustig te blijven in zo'n situatie en te weten waar je het beste kunt slaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Uhm..KO slaan is niet zo moeilijk hoor? Ervan uitgaande dat je wel wat massa/spieren hebt en controle over je armen.
Ja oke, maar gericht KO slaan is richten op de tempus en of bovenkant kaak. Iedereen kan wel een beetje gericht slaan lijkt mij.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Gericht KO slaan met een enkele klap is wat anders dan KO slaan door als een wildebras zo veel mogelijk klappen te geven. Voor dat eerste heb je best wat training nodig om rustig te blijven in zo'n situatie en te weten waar je het beste kunt slaan.
dat was niet het geval, hij had die gozers nog niet eerder gezien. maar onder een fietstunneltje kan ik voorstellen dat het dusdanig bedreigend overkomt dat je het zekere voor het onzekere neemt.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:17 schreef Perox het volgende:
[..]
Zonder dollen kan óók dat noodweerexces zijn, hoor. Als die gozer eerst jarenlang getreiterd en gepest en mishandeld is door die groep, en de stoppen slaan door, dan is de hevige gemoedstoestand wel degelijk ten gevolge van de aanval. Daar worden dan ook alle eerdere aanvallen bij gehaald. Vind ik niet vreemd.
Als ik ooit zou worden gedwongen mensen te slaan gaat dat heel random ergens op het gezicht zijn, zo hard mogelijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja oke, maar gericht KO slaan is richten op de tempus en of bovenkant kaak. Iedereen kan wel een beetje gericht slaan lijkt mij.
de slaapquote:Op donderdag 22 december 2011 17:22 schreef Zapato het volgende:
[..]
Als ik ooit zou worden gedwongen mensen te slaan gaat dat heel random ergens op het gezicht zijn, zo hard mogelijk.
Denken dat veel mensen weten dat je op de tempus (?) moet slaan
Bron? Ziek verhaalquote:Op donderdag 22 december 2011 17:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zo hard mogelijk random slaan moet je wel mee oppasssen, kan pijnlijk zijn voor je vuisten, anders maar met je handpalmen slaanquote:Op donderdag 22 december 2011 17:22 schreef Zapato het volgende:
[..]
Als ik ooit zou worden gedwongen mensen te slaan gaat dat heel random ergens op het gezicht zijn, zo hard mogelijk.
Denken dat veel mensen weten dat je op de tempus (?) moet slaan
Knikkers.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo hard mogelijk random slaan moet je wel mee oppasssen, kan pijnlijk zijn voor je vuisten, anders maar met je handpalmen slaan.
Knikkers?quote:
Bitch slapquote:Op donderdag 22 december 2011 17:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo hard mogelijk random slaan moet je wel mee oppasssen, kan pijnlijk zijn voor je vuisten, anders maar met je handpalmen slaan.
Geen idee hoe dit werkt, maar misschien kan de wedstrijd nu worden uitgespeeld? Al weet ik niet of je daar nog zin in moet hebben eigenlijk, maar sowieso goed nieuws.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:24 schreef Kabolter het volgende:
Goed nieuws voor Ajax. Dit kan er wel eens voor zorgen dat ze minder zwaar gestraft zullen worden. Er is nu in ieder geval een beetje rancune door de KNVB weggenomen.
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:23 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Het lijkt me tijd om
[ afbeelding ]
even te vragen hoe je het best iemand uit nokt.
Ahjoh, als je met de fiets bent, gewoon slot pakken en zijn schedel kapot slaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:25 schreef Zapato het volgende:
[..]
Bitch slap
Maar m'n punt is duidelijk denk ik? In noodgevallen doe je soms waar gewoon wat.
Oh, zo dus!quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ahjoh, als je met de fiets bent, gewoon slot pakken en zijn schedel kapot slaan.
Proestquote:Op donderdag 22 december 2011 17:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ahjoh, als je met de fiets bent, gewoon slot pakken en zijn schedel kapot slaan.
bron? Die persoon zelfquote:
Tijdens een voetbalwedstrijd?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zo'n verhaal heeft toch wel op zijn minst in een lokaal krantje gestaan?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
bron? Die persoon zelf. MOet je zijn nummer hebben?
Ze zijn niet allemaal van 2011, denk dat hij die vriendin zelfs KO'ed als ze aan het neuken zijn.quote:
Meeste zijn van 2007-2009.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal van 2011, denk dat hij die vriendin zelfs KO'ed als ze aan het neuken zijn.
Nu nog tegen Fedor.... al is dat eigenlijk al niet meer interessant, Alistair is gewoon niet te kloppen.quote:
Over 8 dagenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Nu nog tegen Fedor.... al is dat eigenlijk al niet meer interessant, Alistair is gewoon niet te kloppen.
Goh, wie zal dat winnen!? Al nieuws over een K-1 Final 8?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Over 8 dagen. Lesnar vs Overeem
.
Dit dusquote:Op donderdag 22 december 2011 17:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
K-1 gaat niet meer gebeuren denk ik, failliet.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Goh, wie zal dat winnen!? Al nieuws over een K-1 Final 8?
Ze hadden Overeem moeten casten als Bane in die nieuwe Batman filmquote:
Als ie het al gekregen heeftquote:Op donderdag 22 december 2011 18:28 schreef Devv het volgende:
Heeft die knakker toch even mooi ¤50,- gewonnen. Het is maar hoe je het bekijkt.
Je gaat nu wel heel ver met deze complottheorie, we hebben in ieder geval kunnen zien dat Slop niet geschikt isquote:Op donderdag 22 december 2011 18:27 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, misschien is die gast wel ingehuurd door Ten Have. Al het nieuws gaat nu over die hooligan ipv de ALV.
Het was niet serieus bedoeldquote:Op donderdag 22 december 2011 18:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je gaat nu wel heel ver met deze complottheorie, we hebben in ieder geval kunnen zien dat Slop niet geschikt is
Ik zou zeggen kom in het MMA topic om te discussierenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Nu nog tegen Fedor.... al is dat eigenlijk al niet meer interessant, Alistair is gewoon niet te kloppen.
quote:Vanavond staat de algemene ledenvergadering op het programma, waarin de ongeveer 600 leden zich moeten uitspreken over een nieuwe bestuursraad, die het bestuur en de ledenraad gaat vervangen. Bekijk hier een overzicht van de bestuurlijke soap bij Ajax.
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)al-stadionverbod.htmquote:Op donderdag 22 december 2011 18:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe is hij binnen gekomen (heb geen zin om alles door te lezen)
hij zal nog aardig wat problemen gaan krigjen met de harde kern, voorlopig is ie nog niet veilig.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:53 schreef Saekerhett het volgende:
Dan ben je 19 jaar en al zo erg verpest dat ze je maar beter voor altijd kunnen opsluiten...
Betrouwbare bronquote:Op donderdag 22 december 2011 18:39 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Meneer Wesley schijnt al bekend te zijn bij de politie heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen.
Al helemaal wanneer Ajax teruggetrokken wordt uit de beker..quote:Op donderdag 22 december 2011 18:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij zal nog aardig wat problemen gaan krigjen met de harde kern, voorlopig is ie nog niet veilig.
Als jij er voor zorgt dat Ajax wellicht uit de beker gaat.. tja..quote:Op donderdag 22 december 2011 18:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij zal nog aardig wat problemen gaan krigjen met de harde kern, voorlopig is ie nog niet veilig.
Afhankelijk van de eisen die Ajax aan de veiligheid heeft gesteld. Het zou krom en simplistisch zijn om alleen Ajax te straffen als er werd voldaan aan de standaard eisen van de beveiliging. Dan zou elke profclub in Nederland zijn beveiliging flink moeten opschroeven, immers kon dit incident bij elke willekeurige club gebeuren.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als jij er voor zorgt dat Ajax wellicht uit de beker gaat.. tja..
Sowieso een debieldadelijk mogen jullie geen thuispubliek in de beker voor 2 jaar.. weet jij veel..
Ben ik het wel mee eens, maar volgens mij is het een regel of gang van zaken dat nu Ajax uit het beker toernooi gegooid zou moeten worden.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Afhankelijk van de eisen die Ajax aan de veiligheid heeft gesteld. Het zou krom en simplistisch zijn om alleen Ajax te straffen als er werd voldaan aan de standaard eisen van de beveiliging. Dan zou elke profclub in Nederland zijn beveiliging flink moeten opschroeven, immers kon dit incident bij elke willekeurige club gebeuren.
Hoezo is dat zo?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens, maar volgens mij is het een regel of gang van zaken dat nu Ajax uit het beker toernooi gegooid zou moeten worden.
Al van sommige mensen gehoord dat dat zo blijkbaar gaat.. wist het zelf ook niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:11 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Hoezo is dat zo?
Niet dat ik je niet geloof, het zou zomaar kunnen. Maar vraag me af waar dat dan uit blijkt?
goede bron zegquote:Op donderdag 22 december 2011 19:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Al van sommige mensen gehoord dat dat zo blijkbaar gaat.. wist het zelf ook niet.
Ik zeg ook nergens dat het zo is ik zeg 'volgens mij' als in.. ik dacht..quote:
Ik denk dat het er mee te maken heeft dat het om een supporter ging die al een stadionverbod had.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:11 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Hoezo is dat zo?
Niet dat ik je niet geloof, het zou zomaar kunnen. Maar vraag me af waar dat dan uit blijkt?
Er is een reden dat er veel discussie is geweest en nog meer zal komen, de zaak is namelijk helemaal nog niet duidelijk. Als die regel echt zo zwart/wit bestaat dan was dat ook wel naar buiten gekomen.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat het zo is ik zeg 'volgens mij' als in.. ik dacht..
Doe je eigen zoekwerk als je het wilt weten
En dan is het de vraag wat Ajax hier aan kon doen. Het is in alle redelijkheid best te verdedigen dat niet elke supporter met ID en gezichtsscan uitgebreid wordt gecontroleerd bij een familietribune. Dat kost namelijk uren.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat het er mee te maken heeft dat het om een supporter ging die al een stadionverbod had.
Hoop 't, dat zou het eerlijkst zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Kaart van Esteban geseponeerd. Dus doorgaan met 11vs11 en 1-0 Ajax.
Zou dat kunnen? Er moet toch vast wel eerder een wedstrijd zijn gestaakt en hervat met een geseponeerde kaart?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:17 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Hoop 't, dat zou het eerlijkst zijn.
Ik ben niet eens een voetbalfan, beetje Twente supporter, maar dit soort dingen vind ik altijd wel lachen.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Alleen al om dit soort filmpjes moeten we Enoh behouden
quote:Aegon: dit is droefmakend
DEN HAAG - Toen Aegon hoofdsponsor werd van Ajax, had het verzekeringsbedrijf allerminst kunnen bevroeden dat de Amsterdamse club in zo'n onrustig vaarwater zou komen. Terwijl de bestuurlijke crisis de club al wekenlang in een wurggreep houdt, sneuvelde de equipe op dramatische wijze in de groepsfase van de Champions League. Woensdag kwam daar nog eens het incident rond AZ-doelman Alvarado Esteban bij.
„Iedere keer vraag je je af: kan het nog erger?”, reageerde Jan Driessen, directeur communicatie bij Aegon. „En dan kan het nog erger. ”
Hij vervolgt: „Dit is droefmakend. Terwijl voetbal toch een familiefeest zou moeten zijn. Maar ja, je kan er zo weinig aan doen. Als Aegon zijn wij uiteraard altijd voor de voorbeeldfunctie, maar dit is een slecht voorbeeld van hoe je je moet gedragen. Het is een droeve dag.”
Je moet zijn 3 sterrenreporter tijdens de huldiging ook is kijken dan. Die gozer spoort niet helemaal in de goede zin van het woord en is gewoon een geweldig mannetjequote:Op donderdag 22 december 2011 19:32 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Ik ben niet eens een voetbalfan, beetje Twente supporter, maar dit soort dingen vind ik altijd wel lachen.
EDIT: Ik ben wel een Jeroen Verhoeven fan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit zat er ook al aan te komen natuurlijk. Groot gelijk hebben ze..quote:
Goed idee, je laatste iets waarmee Ajax zich kan meten met de Europese top (13 miljoen per jaar!) opzeggen.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:39 schreef Document1 het volgende:
Donder maar op met aegon. Laat TDK maar weer sponsor worden.
ABN Amro is toch weer gezond?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:39 schreef Document1 het volgende:
Donder maar op met aegon. Laat TDK maar weer sponsor worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |