Duits. Talen moet je leren als je jong bent, dronkemanspraat komt vanzelf.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:03 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja, daarom, na de derde klas kan je dat als keuzevak opteren (alhoewel wiskunde wel verplicht is, maar het belang van wiskunde lijkt mij iets groter dan een tweede vreemde taal).
[..]
Dat van alles wat valt dus reuze mee. Ik kreeg in de onderbouw maar een jaar economie, maar wel twee jaar Duits. Dan denk ik: welk vak is belangrijker?
Voorlopig geen Turkie bij de EUquote:Op donderdag 22 december 2011 17:02 schreef eriksd het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)kt_contacten_me.html
Waarom zou je je onnodig in zoveel gedoe storten?
Tot zover de toetreding van Turkije bij de EU.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:02 schreef eriksd het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)kt_contacten_me.html
Waarom zou je je onnodig in zoveel gedoe storten?
Nou ja, wat daar onder management verstaat wordtquote:Op donderdag 22 december 2011 16:57 schreef eriksd het volgende:
Management op de middelbare school
Sowieso, management. Je kan godverdomme net je eigen luier managen man.
Correct. Beetje trots zou je niet misstaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maakt mij eigenlijk geen reet uit wat ze doen, ik hou van de Randstad maar dat volk de verlichting der Nederlandse samenleving noemen gaat me toch veel te ver, man man man wat een tuig dat daar ook tussen zit.![]()
Daar zijn de grootste tyfusboeren hier nog heilige boontjes bij.
Trots op wat? Ik kom zelf uit de polder dus trots op Twente zou nogal misplaatst zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Correct. Beetje trots zou je niet misstaan.
quote:
De polder?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Trots op wat? Ik kom zelf uit de polder dus trots op Twente zou nogal misplaatst zijn.
Ja.quote:
Zo, je hebt zojuist al je glazen ingegooid.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Trots op wat? Ik kom zelf uit de polder dus trots op Twente zou nogal misplaatst zijn.
Almere? Lelystad? Emmeloord?quote:
En wat als ik Duits niet nodig heb?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Duits. Talen moet je leren als je jong bent, dronkemanspraat komt vanzelf.
/Care.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zo, je hebt zojuist al je glazen ingegooid.
Den Helder.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Almere? Lelystad? Emmeloord?
Hoi, man in kast.quote:
Ik ben spontaan depressief.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Almere? Lelystad? Emmeloord?
Met een beetje geluk bouwen ze die Nederlandse berg bovenop Almere.quote:
Heb je hem ook weer met zijn jeuk.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:08 schreef betyar het volgende:
Drievoud bij vriendin:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat die zeehondencreche ergens anders lag.quote:
Schijnbaar wel.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik dacht dat die zeehondencreche ergens anders lag.
Jeuk? Alleen als jij op Fok rondhangt.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Heb je hem ook weer met zijn jeuk.
Je doet je avatar eer aan jankert.
Mooiquote:Op donderdag 22 december 2011 17:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Jeuk? Alleen als jij op Fok rondhangt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |