Trots op wat? Ik kom zelf uit de polder dus trots op Twente zou nogal misplaatst zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Correct. Beetje trots zou je niet misstaan.
quote:
De polder?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Trots op wat? Ik kom zelf uit de polder dus trots op Twente zou nogal misplaatst zijn.
Ja.quote:
Zo, je hebt zojuist al je glazen ingegooid.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Trots op wat? Ik kom zelf uit de polder dus trots op Twente zou nogal misplaatst zijn.
Almere? Lelystad? Emmeloord?quote:
En wat als ik Duits niet nodig heb?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Duits. Talen moet je leren als je jong bent, dronkemanspraat komt vanzelf.
/Care.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zo, je hebt zojuist al je glazen ingegooid.
Den Helder.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Almere? Lelystad? Emmeloord?
Hoi, man in kast.quote:
Ik ben spontaan depressief.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Almere? Lelystad? Emmeloord?
Met een beetje geluk bouwen ze die Nederlandse berg bovenop Almere.quote:
Heb je hem ook weer met zijn jeuk.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:08 schreef betyar het volgende:
Drievoud bij vriendin:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat die zeehondencreche ergens anders lag.quote:
Schijnbaar wel.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik dacht dat die zeehondencreche ergens anders lag.
Jeuk? Alleen als jij op Fok rondhangt.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Heb je hem ook weer met zijn jeuk.
Je doet je avatar eer aan jankert.
Mooiquote:Op donderdag 22 december 2011 17:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Jeuk? Alleen als jij op Fok rondhangt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |