Tsja, en een ander heeft weer geen hol aan meer wiskunde of economie. Middelbare school is om je te orienteren, daarom krijg je van alles wat. Ze stomen niet iedereen klaar voor een baan bij een multinational.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:56 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik vond het niet prettig om de ene dag Duitse woordjes te leren, en vervolgens de dag erna weer dezelfde woordjes te leren, maar dan in het Frans. Dan dacht ik inderdaad bij mezelf: kan ik me tijd niet beter besteden?
Niet dat ik voor minder les zou pleiten. Ik had persoonlijk meer wiskunde gewild, zakelijk Engels (dus geen huis-tuin-keuken Engels) en economie en management.
Op de universiteit heb ik niets aan Duits of Frans, ik spreek het nooit, ik ga ook niet naar die landen toe, maar het zou wel hebben geholpen als ik meer wiskundekennis had en alvast goed zakelijk Engels kon spreken.
En wellicht heeft het oosten van het land meer affiniteit en krijgt meer met Duitsers te maken dan het westen van het land.
Dat is een soort natuurlijke combinatie inderdaad.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Crédit Agricole lijkt me om dergelijke redenen wel een geschikte werkgever.
Het zijn dan ook niet voor niets de meest bekrompen idioten.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien. Denk dat dat geldt voor het gros van mensen uit de randstad.
Jij bent vast heel vaak uit maatschappijleer geschopt.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:57 schreef eriksd het volgende:
Management op de middelbare school
Sowieso, management. Je kan godverdomme net je eigen luier managen man.
Niet zo gepikeerd doen. Dat westers lees je ook in geen enkel woordenboek terug.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, de mensen hier vinden dat ik bekakt Westers praat dus moet je nagaan.
Maar wereldreizigers Koos en Erik weten dat niet, die komen nergens.
Spreek jij inmiddels niet vloeiend Swahili?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, de mensen hier vinden dat ik bekakt Westers praat dus moet je nagaan.
Maar wereldreizigers Koos en Erik weten dat niet, die komen nergens.
Dat klopt; hoe ouder je bent, hoe moeilijker je kan leren. Wellicht dat ik later de basis van Mandarijn ga leren, als ik daar zaken ga doen. Ja, het is moeiljiker om te leren, maar als je het wilt, dan doe je dat gewoon. Op die manier kan je ook Duits en Frans leren, indien je het nodig zal hebben.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je begrijpt dat hoe ouder je wordt, het lastiger wordt om je een taal meester te maken?
Had ik een 9 voor geloof ik. Weet nog wel dat onze docente echt zo'n lelijke linkse was. Man man man.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:58 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Jij bent vast heel vaak uit maatschappijleer geschopt.
True.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niet zo gepikeerd doen. Dat westers lees je ook in geen enkel woordenboek terug.
Kan nergens "kopuh", "fietsuh", "bestelluh" etc. vinden.
Nee, jij wel?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Spreek jij inmiddels niet vloeiend Swahili?
Dus, die randstatters moeten gewoon hun bek houden over taal.quote:
Ik kan klikken met mn tong, als je dat bedoelt.quote:
Goed zo.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kan klikken met mn tong, als je dat bedoelt.
Das ergens anders voor bedoeld, gaylord.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kan klikken met mn tong, als je dat bedoelt.
Zal het onthouden.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goed zo.
Maak er je werk van zou ik zeggen, zo'n talent moet je niet naast je neer leggen.
Ja, daarom, na de derde klas kan je dat als keuzevak opteren (alhoewel wiskunde wel verplicht is, maar het belang van wiskunde lijkt mij iets groter dan een tweede vreemde taal).quote:Op donderdag 22 december 2011 16:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, en een ander heeft weer geen hol aan meer wiskunde of economie.
Dat van alles wat valt dus reuze mee. Ik kreeg in de onderbouw maar een jaar economie, maar wel twee jaar Duits. Dan denk ik: welk vak is belangrijker?quote:Middelbare school is om je te orienteren, daarom krijg je van alles wat. Ze stomen niet iedereen klaar voor een baan bij een multinational.
Voor een hetero is dat anders ook bijzonder handig, meneer 3-voud.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Das ergens anders voor bedoeld, gaylord.
Oh... ik voel me ff heel dom.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voor een hetero is dat anders ook bijzonder handig, meneer 3-voud.
Maakt mij eigenlijk geen reet uit wat ze doen, ik hou van de Randstad maar dat volk de verlichting der Nederlandse samenleving noemen gaat me toch veel te ver, man man man wat een tuig dat daar ook tussen zit.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dus, die randstatters moeten gewoon hun bek houden over taal.
Duits. Talen moet je leren als je jong bent, dronkemanspraat komt vanzelf.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:03 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja, daarom, na de derde klas kan je dat als keuzevak opteren (alhoewel wiskunde wel verplicht is, maar het belang van wiskunde lijkt mij iets groter dan een tweede vreemde taal).
[..]
Dat van alles wat valt dus reuze mee. Ik kreeg in de onderbouw maar een jaar economie, maar wel twee jaar Duits. Dan denk ik: welk vak is belangrijker?
Voorlopig geen Turkie bij de EUquote:Op donderdag 22 december 2011 17:02 schreef eriksd het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)kt_contacten_me.html
Waarom zou je je onnodig in zoveel gedoe storten?
Tot zover de toetreding van Turkije bij de EU.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:02 schreef eriksd het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)kt_contacten_me.html
Waarom zou je je onnodig in zoveel gedoe storten?
Nou ja, wat daar onder management verstaat wordtquote:Op donderdag 22 december 2011 16:57 schreef eriksd het volgende:
Management op de middelbare school
Sowieso, management. Je kan godverdomme net je eigen luier managen man.
Correct. Beetje trots zou je niet misstaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maakt mij eigenlijk geen reet uit wat ze doen, ik hou van de Randstad maar dat volk de verlichting der Nederlandse samenleving noemen gaat me toch veel te ver, man man man wat een tuig dat daar ook tussen zit.![]()
Daar zijn de grootste tyfusboeren hier nog heilige boontjes bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |