Voegt niet zoveel waarde toe om het te posten.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Of is dat te persoonlijk
Zag er leuk uit dacht ik. Dat zeg ik dan wel als hetero man (echt waar) maar lijkt me dat genoeg vrouwen dat ook vinden.quote:
hehe me grote voorbeeld wat daar wel bij aansluit is captain maximum momenteel, ik vind jouw stom en je advies ook.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mijn punt is: je moet niet zo janken en gewoon stappen ondernemen want door op je kamer blijven zitten (soms weken zonder buiten te komen, niet mijn woorden) gaat er niks gebeuren.
het gaat niet alleen om seks, maar het is wel iets wat als "feit" naar boven komt op de eenzame nachten enzo, of vlak ervoor of erna, of soms dan.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Voegt niet zoveel waarde toe om het te posten.
Mee eensquote:Op donderdag 22 december 2011 02:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Zag er leuk uit dacht ik. Dat zeg ik dan wel als hetero man (echt waar) maar lijkt me dat genoeg vrouwen dat ook vinden.
Ik heb ook echt mijn stijl pas gevonden nadat mijn ex mij dumpte. Waarna ik ook echt zelfvertrouwen kreeg en lekker in mijn vel zat. En het is niet zozeer de hoed of kleding waardoor de vrouw interesse in je krijgt maar meer omdat je gewoon zelfvertrouwen uitstraalt.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Zag er leuk uit dacht ik. Dat zeg ik dan wel als hetero man (echt waar) maar lijkt me dat genoeg vrouwen dat ook vinden.
Jaquote:Op donderdag 22 december 2011 02:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet gewoon zelfvertrouwen krijgen en bv een leuke kroeg in duiken. Dan garandeer ik je dat je ook een ons kan hebben hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hehe me grote voorbeeld wat daar wel bij aansluit is captain maximum momenteel, ik vind jouw stom en je advies ook.
oh en lant is me andere grote voorbeeld
[..]
het gaat niet alleen om seks, maar het is wel iets wat als "feit" naar boven komt op de eenzame nachten enzo, of vlak ervoor of erna, of soms dan.
dat je nu post dat je wel vriendinnen hebt, en wel "leuk"? dingen als ons dat je beide dat wilt en kan krijgen vind ik ook gewoon confronterend hoor.
quote:Op donderdag 22 december 2011 02:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb ook echt mijn stijl pas gevonden nadat mijn ex mij dumpte. Waarna ik ook echt zelfvertrouwen kreeg en lekker in mijn vel zat. En het is niet zozeer de hoed of kleding waardoor de vrouw interesse in je krijgt maar meer omdat je gewoon zelfvertrouwen uitstraalt.
En er is niks mis met een hetero man die een man een compliment geeft hoor
Ik vond trouwens dat jij veel zelfvertrouwen uitstraalt (voor zover je dat kunt zien op cam dan)quote:Op donderdag 22 december 2011 02:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb ook echt mijn stijl pas gevonden nadat mijn ex mij dumpte. Waarna ik ook echt zelfvertrouwen kreeg en lekker in mijn vel zat. En het is niet zozeer de hoed of kleding waardoor de vrouw interesse in je krijgt maar meer omdat je gewoon zelfvertrouwen uitstraalt.
En er is niks mis met een hetero man die een man een compliment geeft hoor
Ja maar ik begin je aardiger te vinden. Helpt dat?quote:Op donderdag 22 december 2011 02:08 schreef Sinosappel het volgende:
Met mn goeie gedrag heb ik er weer een hater bij![]()
Tegenwoordig wel ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vond trouwens dat jij veel zelfvertrouwen uitstraalt (voor zover je dat kunt zien op cam dan)
Jaquote:Op donderdag 22 december 2011 02:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ik begin je aardiger te vinden. Helpt dat?
nee.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je moet gewoon zelfvertrouwen krijgen en bv een leuke kroeg in duiken. Dan garandeer ik je dat je ook een ons kan hebben hoor.
Ja het is echt een opwaartse spiraal. Want daar word je dan weer meer zelfverzekerd van, etc.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja.
En toen ik dat ook kreeg merkte ik ook dat inderdaad het met stappen makkelijker is om vrouwen wat meer een klik met je te laten krijgen. en mensen jou ook eerder aanspreken enzo
Inderdaad, en als het dan een keer wat minder gaat is de kunst om toch niet in die neerwaartse spiraal te blijven en het te doorbreken.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja het is echt een opwaartse spiraal. Want daar word je dan weer meer zelfverzekerd van, etc.
Vertel grey datquote:Op donderdag 22 december 2011 02:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Inderdaad, en als het dan een keer wat minder gaat is de kunst om toch niet in die neerwaartse spiraal te blijven en het te doorbreken.
oh goed van je !quote:Op donderdag 22 december 2011 02:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vertel grey dat
Nee klopt. Ik merk dat bij mezelf ook enorm. Meestal wordt het dan doorbroken doordat ik verplicht weer dingen moet ondernemen en dan zijn die uiteindelijk heel leuk. Daar krijg ik dan weer energie van om meer dingen te ondernemen, etc.
Ik ga jou geen tips meer geven want je vindt mijn advies stom.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh goed van je !
leuk, wat is de " dingen ondernemen"? . dan ga ik alleen naar een winkel, of een rondje lopen ofzo, en dan kom ik alleen weer thuis. gebeurd tussentijds niets
zijn er nog andere dingen?
nee maar dit niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ga jou geen tips meer geven want je vindt mijn advies stom.
ben je nooit bang dat je stem ineens vreemd klinkt enzo? en dat mensen je kunnen gaan uitlachen om iets wat mis kan gaan, je stem, je houding, je gedrag, en alles?quote:Op donderdag 22 december 2011 02:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Inderdaad, en als het dan een keer wat minder gaat is de kunst om toch niet in die neerwaartse spiraal te blijven en het te doorbreken.
Bijna anderhalf uur zelfs.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:29 schreef Sinosappel het volgende:
Stefan volgens mij zei jij een uur geleden dat je ging slapen
Ik had het mezelf ook beloofd...maar...nu kan ik niet slapenquote:
Ik ga nog een uur of drie door dus hoe meer zielen hier, hoe meer vreugd.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik had het mezelf ook beloofd...maar...nu kan ik niet slapen
Zit je nou in Spanje? Of..quote:Op donderdag 22 december 2011 02:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga nog een uur of drie door dus hoe meer zielen hier, hoe meer vreugd.
Er is geen tijdsverschil toch? Waarom blijf je zo lang wakker? Nachtdienst of..quote:Op donderdag 22 december 2011 02:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Si señorita, momenteel in Spanje. Ik bevind me ook wel veel in Colombia.
Geen tijdsverschil nee. Ik werk inderdaad vaak 's nachts. Vanavond niet maar ik hou deze routine gewoon vastquote:Op donderdag 22 december 2011 02:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Er is geen tijdsverschil toch? Waarom blijf je zo lang wakker? Nachtdienst of..
Het lijkt wel alsof heloef per ongeluk Danny geswaffeld heeft en iedereen in shock is achtergebleven, zo stil is het.quote:
haha mooi gezegd wel. de details laat maar zitten.quote:Op donderdag 22 december 2011 03:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof heloef per ongeluk Danny geswaffeld heeft en iedereen in shock is achtergebleven, zo stil is het.
Oh da's wel wat minder. Maar nu ben je er weer overheen?quote:Op donderdag 22 december 2011 03:29 schreef dawg het volgende:
[..]
haha mooi gezegd wel. de details laat maar zitten.
ik heb vandaag op mijn allereerste sollicitatie ooit ook mijn allereerste afwijzing ooit gekregen. best wel aparte gewaarwording moet ik zeggen. nu een weekje vakantie van reintegratie en dus heb ik mijn verdriet hiervan weggedronken.![]()
jaquote:Op donderdag 22 december 2011 03:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh da's wel wat minder. Maar nu ben je er weer overheen?
Da's waar jaquote:Op donderdag 22 december 2011 03:34 schreef dawg het volgende:
[..]
jaik vond het niet erg of zo, ik kan wel wat hebben.
maar het was wel apart, eerste keer echt solliciteren (andere keren mezelf naar binnen gepraat via iemand die ik al kon), en dus eerste afwijzing. al had ik het wel verwacht aangezien afwijzingen er nu eenmaal bij horen.
MLiG was nog even onderwerp van frustratie omdat hij wel heel depressief deed, maar verder eigenlijk verrassend weinig vandaag.quote:Op donderdag 22 december 2011 03:39 schreef dawg het volgende:
nouja, ik ben er allang weer overheen. ik denk dat het ongeveer 8 seconden duurde.
anyway, nog wat gebeurd hier?
oh, niet veel gemist dus.quote:Op donderdag 22 december 2011 03:39 schreef Strani het volgende:
[..]
MLiG was nog even onderwerp van frustratie omdat hij wel heel depressief deed, maar verder eigenlijk verrassend weinig vandaag.
Ik snap er ook niks van. Stink ik?quote:Op donderdag 22 december 2011 03:42 schreef dawg het volgende:
[..]
en nu zijn er maar 2 users. het is wat met dit topic.
ik zou het niet weten. toch heb ik zo'n vermoeden dat er wel wat lurkers zijn. vraag is hoe je ze kunt uitlokken tot posten.quote:Op donderdag 22 december 2011 03:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van. Stink ik?
De laatste die lurkt en niet post moet een rondje betalen voor alle regulars in dit topic.quote:Op donderdag 22 december 2011 03:45 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zou het niet weten. toch heb ik zo'n vermoeden dat er wel wat lurkers zijn. vraag is hoe je ze kunt uitlokken tot posten.
en als het cactus is dan... eens.quote:Op donderdag 22 december 2011 03:47 schreef Strani het volgende:
[..]
De laatste die lurkt en niet post moet een rondje betalen voor alle regulars in dit topic.
Zou wel leuk zijn als die zich weer liet zien ja. M'n preferida.quote:Op donderdag 22 december 2011 03:51 schreef dawg het volgende:
of misschien is moonwalkchick wel te lokken met een chocolaatje.
quote:Op donderdag 22 december 2011 03:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als die zich weer liet zien ja. M'n preferida.
Misschien zijn wij twee gewoon de minst populaire regulars hier en hebben de anderen gewoon even geen zin in ons gezeurquote:Op donderdag 22 december 2011 03:56 schreef dawg het volgende:
[..]
het is wel echt stil ja. en het is niet eens kerst.
nou nou, dat vind ik wel erg negatief.quote:Op donderdag 22 december 2011 03:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien zijn wij twee gewoon de minst populaire regulars hier en hebben de anderen gewoon even geen zin in ons gezeur
Dat komt door sommige van die negatievelingen hier. Dat steekt me aan denk ik.quote:Op donderdag 22 december 2011 03:59 schreef dawg het volgende:
[..]
nou nou, dat vind ik wel erg negatief.
dat heb ik niet zo. overheen lezen is een kunst.quote:Op donderdag 22 december 2011 04:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat komt door sommige van die negatievelingen hier. Dat steekt me aan denk ik.
Ik ook niet echt hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 04:04 schreef dawg het volgende:
[..]
dat heb ik niet zo. overheen lezen is een kunst.
Dat zullen straw en ik zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 05:53 schreef Strani het volgende:
De nachtdienst houdt het voor gezien. Wie neemt de ochtenddienst mensen?
COME THE FUCK ON, mensen!!! Hoe fucking moeilijk is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:12 schreef Royco1 het volgende:
Dat is geen blinde woede hoor, is gewoon de adrenaline vanwege het feit dat je aangevallen word.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik sla even over als je het niet erg vind.quote:quote:quote:quote:quote:quote:Op donderdag 22 december 2011 01:37 schreef Sinosappel het volgende:
Door [...] wordt jouw situatie echt niet verbetert.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik heb heus wel wat geprobeert
[..]
hey afentoe gebeurd er wel wat hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
vorig jaar ben ik arbeidsongeschikt verklaart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maak mezelf hier vast niet geliefd mee en ik reken ook totaal niet op bijval, wil ik ook niet (ik reken eerder op het tegenovergestelde) maar a) dat moet je ook niet willen (geliefd zijn bij iedereen) en b) tegenwoordig ken ik toch de helft van de posters niet meer, dus daar merk ik toch amper wat van
![]()
Ik zal er hierna wel niet meer over beginnen, denk ik. Maar echt, doe er wat aan mensen, als jullie een brief moeten schrijven of zo, dan staat dat toch hartstikke slordig?! Laatst wat er een meisje uit mijn werkgroep dat op Blackboard//Discussion Board een vraag stelde over de leerstof. In haar topic schreef ze oa "kiesen" en die docent nam haar gelijk minder serieus, die had ook alle fouten uit haar tekst gehaald en verbeterd (al vind ik dat ook wel ver gaan omdat hij niet weet wat de reden erachter is en nu voelt zij zich misschien te kakken gezet, maar goed).
Wees dat voor en let gewoon wat op, dan is je grammatica in elk geval een reden minder om je niet serieus te nemen (en kan dat alleen op inhoud gebeuren)
Oh ja, ik ben al een paar uur op ivm tentamen morgen - inb4 de "waarom zit jij om tien voor acht 's morgens fouten uit posts te halen?"
Ik was wat aan het bijlezen (geen idee waarom ik dat nog doe, het is al een paar maanden de moeite niet echt meer waard, tenzij je reacties als "Morgen!!" of "M'n kaak doet zeer en ik heb niet eens gepijpt" (
__!!) boeiend vindt, dus daar moet ik ook mee stoppen maar ja, je zult net zien dat in de dagen dat je niks leest er ineens een heel boeiende wending komt
)
MUHAHAHAHAquote:Op donderdag 22 december 2011 08:00 schreef HappyGirl91 het volgende:
Nogmaals: dit is niet als bash bedoeld. En mensen met dyslexie of een andere gegronde reden waaroom ze hier echt moeite mee hebben bedoel ik ook niet
Nee, want dan had ze deze verkrachting van de Nederlandse taal niet op internet gezet.quote:Op donderdag 22 december 2011 08:40 schreef heloef het volgende:
Kunnen we haar nog nomineren voor taalnazi van 2011?
Maar ik begreip je wel hoor lievert.
Meest onterechte taalnazi van 2011 dan maar?quote:Op donderdag 22 december 2011 08:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, want dan had ze deze verkrachting van de Nederlandse taal niet op internet gezet.
quote:Op donderdag 22 december 2011 08:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Meest onterechte taalnazi van 2011 dan maar?
Ja, die Colombiaanse natuurlijk...quote:
Knap dat je ze begrijpt, begrijp mezelf niet eens altijd.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, die Colombiaanse natuurlijk...
Doe mij maar Nederlandse. Die begrijp ik nog. En dat is al heel wat.
Zelfs dat snap ik.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Knap dat je ze begrijpt, begrijp mezelf niet eens altijd.
Meer verbazing. Als ik gefrustreerd zou zijn, klink ik anders.quote:
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:18 schreef Tamashii het volgende:
Tsja, het is toch niet gek dat een vrouw wel wilt zoenen maar verder nog even niks?
Laten we zeggen dat een hosselactie volgens het boekje zelfs niet werkte.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:22 schreef Tamashii het volgende:
Ik begrijp er niks van.![]()
Het is ook nog zo vroeg om in de trein te zitten.
ik zit veilig! Het is voor mij echt een hel met d of een t. En kan er soms dood ziek van worden dat ik het niet voor elkaar krijg.quote:Op donderdag 22 december 2011 08:00 schreef HappyGirl91 het volgende:
Nogmaals: dit is niet als bash bedoeld. En mensen met dyslexie of een andere gegronde reden waaroom ze hier echt moeite mee hebben bedoel ik ook niet
Helaas. Kan gebeuren. :pquote:Op donderdag 22 december 2011 09:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat een hosselactie volgens het boekje zelfs niet werkte.
Ja, maar leer er niks van, en dat is bizar.quote:
Hier ook.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zit veilig! Het is voor mij echt een hel met d of een t. En kan er soms dood ziek van worden dat ik het niet voor elkaar krijg.
En als ik moe ben, is het helemaal extreem erg qua fouten maken
Herkenbaarquote:Op donderdag 22 december 2011 09:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hier ook.
Op een of andere manier nooit echt goed voor elkaar gekregen. En door alle aandacht (klinkt lame, maar is echt zo) ga ik nog meer fouten maken.
Het is nu zo extreem aan het worden hier dat ik sommige zinnen gewoon omgooi om bepaalde woorden niet te hoeven vervoegen.
Wat heb jij geslikt man?quote:Op donderdag 22 december 2011 09:45 schreef El_Matador het volgende:
Ik kan niet huilen op dit moment. Alleen maar fronsen.
Godverdomme bijna 4 uur. Wat een bizarre avond. Echt.
Niets. Alleen alcohol op vanavond. Maar gewoon bizar, wederom. Weer een avontuur om aan mijn lijst toe te voegen.quote:
Wat is er gebeurd dan? Of moet ik teruglezen?quote:Op donderdag 22 december 2011 09:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niets. Alleen alcohol op vanavond. Maar gewoon bizar, wederom. Weer een avontuur om aan mijn lijst toe te voegen.
Een ruime samenvatting?quote:Op donderdag 22 december 2011 09:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niets. Alleen alcohol op vanavond. Maar gewoon bizar, wederom. Weer een avontuur om aan mijn lijst toe te voegen.
Iets met hosselen volgens het boekje, en toch falen. Meer snapte ik er ook niet van.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan? Of moet ik teruglezen?
Over 4 uur weer op, nee sorry, typen gaat nog nauwelijks.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 10:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Over 4 uur weer op, nee sorry, typen gaat nog nauwelijks.
Verder kwam ik ook nietquote:Op donderdag 22 december 2011 10:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Iets met hosselen volgens het boekje, en toch falen. Meer snapte ik er ook niet van.
Ik heb teveel gevoel voor een man.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:02 schreef Delan het volgende:
Zo even een mededeling tussendoor terwijl de knakworstjes in bladerdeeg in de oven liggen, eerlijk zijn plus gevoelens gaan heel goed samen
dat kan lastig zijn jaquote:Op donderdag 22 december 2011 10:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb teveel gevoel voor een man.
Denk niet dat heloef bedoelde dat hij gevoelens heeft voor een specifieke man.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:06 schreef Delan het volgende:
[..]
dat kan lastig zijn ja, alhoewel je niet snel te veel gevoel kunt hebben, weet die man daarvan? dan moet je eerlijk zijn en blijven
quote:Op donderdag 22 december 2011 10:06 schreef Delan het volgende:
[..]
dat kan lastig zijn ja, alhoewel je niet snel te veel gevoel kunt hebben, weet die man daarvan? dan moet je eerlijk zijn en blijven
quote:Op donderdag 22 december 2011 10:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk niet dat heloef bedoelde dat hij gevoelens heeft voor een specifieke man.
Maar dat hij als man zijnde teveel gevoel heeft
Whehe ik bedoel dat ik een te gevoelige man ben.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:06 schreef Delan het volgende:
[..]
Diepe shit zo op de vroege ochtend, ik pak nog maar een bak koffiequote:Op donderdag 22 december 2011 10:10 schreef Delan het volgende:
[..], ook dat kan lastig zijn met tijden maar ook dan telt eerlijk zijn en blijven tegenover jezelf, ik ben ook een vrouw die soms wat teveel gevoel kan hebben, nou ja wat heet teveel want je kunt niet snel te veel gevoel hebben, de vraag is hoe ga je daarmee om.
het was me al duidelijk gemaakt ja, hahahaha,quote:Op donderdag 22 december 2011 10:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Whehe ik bedoel dat ik een te gevoelige man ben.
Of zijn ze net met iemand anders aan het daten of vallen ze op blonde jongens in plaats van op negers.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:06 schreef Murdera het volgende:
Waarom hebben alle leuke dames altijd al een vriendje.
ik ben alweer een tijdje wakker, dan krijg je dat hequote:Op donderdag 22 december 2011 10:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Diepe shit zo op de vroege ochtend, ik pak nog maar een bak koffie
Doorzoeken. Je komt er vanzelf wel één tegen die geen vriendje heeft.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:06 schreef Murdera het volgende:
Ik probeer wat minder mijn gevoel te ventileren aangezien het door mijn hormonen nogal jojot en door die schommelingen word ik nogal irritant als ik me meteen laat leiden door mijn emotie.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:10 schreef Delan het volgende:
[..], ook dat kan lastig zijn met tijden maar ook dan telt eerlijk zijn en blijven tegenover jezelf, ik ben ook een vrouw die soms wat teveel gevoel kan hebben, nou ja wat heet teveel want je kunt niet snel te veel gevoel hebben, de vraag is hoe ga je daarmee om.
afleiding zoeken op het moment dat je door emotie overspoeld word werkt wel, euh.. tenminste bij mij...quote:Op donderdag 22 december 2011 10:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeer wat minder mijn gevoel te ventileren aangezien het door mijn hormonen nogal jojot en door die schommelingen word ik nogal irritant als ik me meteen laat leiden door mijn emotie.
Maar als ik dan slaag, heeft die alsnog een vriendje!quote:Op donderdag 22 december 2011 10:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Doorzoeken. Je komt er vanzelf wel één tegen die geen vriendje heeft.
Dat doe ik nu ook steeds vaker.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:18 schreef Delan het volgende:
[..]
afleiding zoeken op het moment dat je door emotie overspoeld word werkt wel, euh.. tenminste bij mij...
Niemand kopt 'm in dus doe ik het maar. 'Alles kan kapot'quote:Op donderdag 22 december 2011 10:06 schreef Murdera het volgende:
en hoe doe je dat als ik vragen mag? heel goed, in emotie blijven hangen (tenminste als het een vervelende emotie zoals bijv frustratie is), daar word je idd irritant van en schiet je niks mee opquote:
Haha.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:20 schreef Joysa het volgende:
Niemand kopt 'm in dus doe ik het maar. 'Alles kan kapot'
Je bent toch ook gewoon veel beter dan hun huidige vriendjes?quote:Op donderdag 22 december 2011 10:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha.
Maar dat is gemeen.
En als ze hun vriendjes voor mij gaan dumpen zijn ze vast ook niet echt beter af, en dan worden de verwachtingen van mij wel heel erg hoog!
Niet zoveel nadenkenquote:Op donderdag 22 december 2011 10:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha.
Maar dat is gemeen.
En als ze hun vriendjes voor mij gaan dumpen zijn ze vast ook niet echt beter af, en dan worden de verwachtingen van mij wel heel erg hoog!
Ik ga achter de Playstation en gamen en dan ondertussen kalmeer ik wat, relativeer ik wat, luister ik wat muziek en dan voel ik me weer helemaal goed.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:22 schreef Delan het volgende:
[..]
en hoe doe je dat als ik vragen mag? heel goed, in emotie blijven hangen (tenminste als het een vervelende emotie zoals bijv frustratie is), daar word je idd irritant van en schiet je niks mee op
zijn ze vast ook niet echt beter af? kom op een beetje meer zelfvertrouwenquote:Op donderdag 22 december 2011 10:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha.
Maar dat is gemeen.
Dan flikt ze mij net zo makkelijk hetzelfde.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Niemand kopt 'm in dus doe ik het maar. 'Alles kan kapot'
goed zo!quote:Op donderdag 22 december 2011 10:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga achter de Playstation en gamen en dan ondertussen kalmeer ik wat, relativeer ik wat, luister ik wat muziek en dan voel ik me weer helemaal goed.
quote:Op donderdag 22 december 2011 09:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zit veilig! Het is voor mij echt een hel met d of een t. En kan er soms dood ziek van worden dat ik het niet voor elkaar krijg.
En als ik moe ben, is het helemaal extreem erg qua fouten maken
Dat lijkt me wel vervelend. Ook vervelend: ál die mensen tegenwoordig die pretenderen dyslectisch te zijn - het lijkt me dat jullie je daar meer aan ergeren dan ik. Die dan in de brugklas dat ene testje slecht hadden gemaakt (maar nooit problemen gehad) en dan rest van hun leven blaten "maar ik ben dyslectisch!" ik had er een paar van in de klas zitten. Ik heb op de middelbare geloof ik maar twee keer met iemand in de klas gezeten die echt dyslexie had. Echt zo irritant altijd, al die mensen die zichzelf zomaar een labeltje hebben opgeplakt en die dat dan ten volle uitbuiten - ook oneerlijk ten opzichte van de mensen die dat wel echt hebbenquote:Op donderdag 22 december 2011 09:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hier ook.
Op een of andere manier nooit echt goed voor elkaar gekregen. En door alle aandacht (klinkt lame, maar is echt zo) ga ik nog meer fouten maken.
Het is nu zo extreem aan het worden hier dat ik sommige zinnen gewoon omgooi om bepaalde woorden niet te hoeven vervoegen.
Maar hij was zo makkelijk in te koppenquote:Op donderdag 22 december 2011 10:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan flikt ze mij net zo makkelijk hetzelfde.
Have funquote:Op donderdag 22 december 2011 10:29 schreef Delan het volgende:
maar goed, ik ga weer verder kokkerellen want anders komt het niet goed met de kerstviering van de kids op school, fijne dag iedereen!!
Ik ken mezelf gewoon heel goedquote:Op donderdag 22 december 2011 10:27 schreef Delan het volgende:
[..]
zijn ze vast ook niet echt beter af? kom op een beetje meer zelfvertrouwen! en trouwens als ze hun vriendjes dumpen voor jou zegt dat ook iets over die andere relatie toch? die zat dan vast al niet goed
Ik heb moeite met de eijquote:Op donderdag 22 december 2011 10:37 schreef Catbert het volgende:
Wat betreft dat D, T en DT verhaal; daar zijn gewoon regels voor. Als je weet dat je het vaak fout doet ga het dan niet gewoon 'gokken' maar leer jezelf die regels te gebruiken. Iedereen doet het wel eens fout, en je hoeft je teksten op een forum ook niet te proofreaden ofzo, maar stelselmatig "ik wordt" schrijven komt gewoon enorm dom over.
En dat mensen claimen dat te doen omdat ze dyslexie hebben; bah.
Moet je Limburgs lerenquote:Op donderdag 22 december 2011 10:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb moeite met de eij
Ik vraag me af wat je 'lolz' is?quote:Op donderdag 22 december 2011 10:43 schreef Sinosappel het volgende:
Ik snap nooit wat van d en t lolz
wie ben jij lolzquote:Op donderdag 22 december 2011 10:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat je 'lolz' is?
lol = Laughing out loud.. maar die z?
Dan is het meervoudquote:Op donderdag 22 december 2011 10:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat je 'lolz' is?
lol = Laughing out loud.. maar die z?
Wahwahwah, dit kan ECHT niet!! En ik ga even keihard janken om jou goed duidelijk te maken dat dit ECHT niet kan weeeeehhhhh!!quote:
Doe mij ook wat van dat spul wat je blijkbaar net op hebt.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wahwahwah, dit kan ECHT niet!! En ik ga even keihard janken om jou goed duidelijk te maken dat dit ECHT niet kan weeeeehhhhh!!
Sinaasappelsapquote:Op donderdag 22 december 2011 10:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Doe mij ook wat van dat spul wat je blijkbaar net op hebt.
Dat is gewoon slaapgebrek gecombineerd met slechte humor. Twee dingen die jij niet hebtquote:Op donderdag 22 december 2011 10:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Doe mij ook wat van dat spul wat je blijkbaar net op hebt.
Dat zou ik maar doen.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wahwahwah, dit kan ECHT niet!! En ik ga even keihard janken om jou goed duidelijk te maken dat dit ECHT niet kan weeeeehhhhh!!
Leuk dat je het als grap interpreteertquote:Op donderdag 22 december 2011 10:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is gewoon slaapgebrek gecombineerd met slechte humor. Twee dingen die jij niet hebt
Jij bent sowieso één grote grap, wel een slechte helaas, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:56 schreef Sinosappel het volgende:
Leuk dat je het als grap interpreteert
Niet weer hequote:Op donderdag 22 december 2011 10:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij bent sowieso één grote grap, wel een slechte helaas, maar dat terzijde.
Zoals het een goeie grap betaamd hou ik de gemoederen wel bezigquote:Op donderdag 22 december 2011 10:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Cactusquote:Op donderdag 22 december 2011 10:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
10 jaar. Inhalen tijdens file wordt gedoogd en alleen wanneer de matrixborden op 50km/u staan. Motoren mogen dan in principe alleen stapvoets tussen de auto's door.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:58 schreef -Nouvelles het volgende:
Hoelang is een rijbewijs geldig? En hoe zit het ook alweer met motorrijders die inhalen tijdens 'n file? Is dat toegestaan enzo?
10 jaar, tweede vraag is te onduidelijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:58 schreef -Nouvelles het volgende:
Hoelang is een rijbewijs geldig? En hoe zit het ook alweer met motorrijders die inhalen tijdens 'n file? Is dat toegestaan enzo?
5 jaar toch? En je gaat als motorrijder toch niet aansluiten terwijl je er ook langs kan?quote:Op donderdag 22 december 2011 10:58 schreef -Nouvelles het volgende:
Je gaat toch ook niet 120 rijden als de hele weg leeg is?quote:Op donderdag 22 december 2011 10:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
5 jaar toch? En je gaat als motorrijder toch niet aansluiten terwijl je er ook langs kan?
gvd, doe eens niet. Zat gelijk in de stress dat ik al 5 jaar met een verlopen rijbewijs rond heb gereden.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
10 jaar, tweede vraag is te onduidelijk.
Ge-editTwijfelt nu toch aan 5 jaar
Nee hoor is 10 jaar.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
10 jaar, tweede vraag is te onduidelijk.
Ge-editTwijfelt nu toch aan 5 jaar
Vlammensaus van de makroquote:Op donderdag 22 december 2011 11:00 schreef Sinosappel het volgende:
Welke saus is het lekkerste bij een kaastosti?
Kerststress is veel ergerquote:Op donderdag 22 december 2011 11:00 schreef ElDinosaur het volgende:
gvd, doe eens niet. Zat gelijk in de stress dat ik al 5 jaar met een verlopen rijbewijs rond heb gereden.
Curry&Mayonaisequote:Op donderdag 22 december 2011 11:00 schreef Sinosappel het volgende:
Maar tijdens een file is de weg toch niet leeg?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet 120 rijden als de hele weg leeg is?
Eldino is me voor. Curry of mayo idd.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:00 schreef Sinosappel het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2011 11:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar tijdens een file is de weg toch niet leeg?
Allebei!quote:Op donderdag 22 december 2011 11:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Eldino is me voor. Curry of mayo idd.
Ik ben sterkeeper ik tik hem uit de hoek.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar hij was zo makkelijk in te koppen
Tik 'm aan!quote:Op donderdag 22 december 2011 11:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben sterkeeper ik tik hem uit de hoek.
Nee, niet mixen.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Roer je het dan door elkaar? Of hoe moet ik me dat voorstellen?
Jaquote:Op donderdag 22 december 2011 11:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Roer je het dan door elkaar? Of hoe moet ik me dat voorstellen?
En dan dip je eerst in mayo en dan in curry, of vice versa of wissel je af per hapje? Veel te veel vragen en weer stress [/mlig]quote:Op donderdag 22 december 2011 11:03 schreef ElDinosaur het volgende:
Nee, niet mixen.Gewoon van allebei erop of ernaast.
Autistje.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En dan dip je eerst in mayo en dan in curry, of vice versa of wissel je af per hapje? Veel te veel vragen en weer stress [/mlig]
quote:Op donderdag 22 december 2011 11:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En dan dip je eerst in mayo en dan in curry, of vice versa of wissel je af per hapje? Veel te veel vragen en weer stress [/mlig]
Een katquote:Op donderdag 22 december 2011 11:07 schreef Sinosappel het volgende:
Wat is beter: een hond of een kat
Katquote:Op donderdag 22 december 2011 11:07 schreef Sinosappel het volgende:
Je spuit eerst curry in je mond, daarna een lepel mayonaise en dan een hapje tosti.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Om op brood te doen? Of wat bedoel je?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:07 schreef Sinosappel het volgende:
Dus niet langs de zijkanten zegmaar? Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 22 december 2011 10:59 schreef ElDinosaur het volgende:
*popcorn pakt*
[..]
10 jaar. Inhalen tijdens file wordt gedoogd en alleen wanneer de matrixborden op 50km/u staan. Motoren mogen dan in principe alleen stapvoets tussen de auto's door.
Gadver, misselijkquote:Op donderdag 22 december 2011 11:07 schreef ElDinosaur het volgende:
Je spuit eerst curry in je mond, daarna een lepel mayonaise en dan een hapje tosti.
Wat gingen we zaterdag doen dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoi baasBijna zaterdag! Gaat het nog door?
poesquote:Op donderdag 22 december 2011 11:07 schreef Sinosappel het volgende:
Ze mogen niet langs de zijkanten omdat ze dan 9/10 keer over een doorgetrokken streep of over de vluchtstrook moeten. Voor hun eigen veiligheid gebruiken ze meestal de ruimte tussen de 2 meest linker banen.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:08 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dus niet langs de zijkanten zegmaar? Hoe weet je dat?
Oh ja, zaterdag is kerstavond.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Date 3 toch en All You Need Is Love kijken?
Je mag het ook alleen kijken. Dat is niet verbodenquote:Op donderdag 22 december 2011 11:10 schreef Royco1 het volgende:
Oh ja, zaterdag is kerstavond.
Nee date 3 gaat niet door zaterdag, word pas weer na de kerst.
Dus word ook geen all you need is love kijken
Wil je iemand gaan aanklagen?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:08 schreef -Nouvelles het volgende:
Dus niet langs de zijkanten zegmaar? Hoe weet je dat?
Dat is toch niet leukquote:Op donderdag 22 december 2011 11:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je mag het ook alleen kijken. Dat is niet verboden
Het mixte in mijn hoofd niet zo met de yoghurt met muesli die ik aan het eten was en mijn maag draaide een beetje omquote:
Mayonaise met muesli.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het mixte in mijn hoofd niet zo met de yoghurt met muesli die ik aan het eten was en mijn maag draaide een beetje om
Oke, weet ik dat ook weer.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze mogen niet langs de zijkanten omdat ze dan 9/10 keer over een doorgetrokken streep of over de vluchtstrook moeten. Voor hun eigen veiligheid gebruiken ze meestal de ruimte tussen de 2 meest linker banen.
Omdat ik vaak genoeg in de file sta.
Nee. Ik wilde het gewoon zeker weten. Ik kan echt niet autorijden trouwens.quote:
Jawel hoor, onder een dekentje op de bank, grote doos tissues erbij en als het afgelopen is dit nummer op repeat zetten:quote:
Veel doen dan leer je het vanzelf.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:14 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oke, weet ik dat ook weer.
[..]
Nee. Ik wilde het gewoon zeker weten. Ik kan echt niet autorijden trouwens.
quote:Op donderdag 22 december 2011 11:14 schreef -Nouvelles het volgende:
Nee. Ik wilde het gewoon zeker weten. Ik kan echt niet autorijden trouwens.
Ik heb net mijn rijbewijs maar ik heb nu zo ongeveer al bijna 3 mensen bijna aangereden (gisteravond ook omdat mensen soms plotseling oversteken en dan helemaal in het zwart in het donker:')) maar ik leer het inderdaad vast wel.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Veel doen dan leer je het vanzelf.
Dat had ik ook in het begin. Na een paar duizend kilometer gaat het vanzelf beter.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:16 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik heb net mijn rijbewijs maar ik heb nu zo ongeveer al bijna 3 mensen bijna aangereden (gisteravond ook omdat mensen soms plotseling oversteken en dan helemaal in het zwart in het donker:')) maar ik leer het inderdaad vast wel.
Zo erg is het niet met me gesteld hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jawel hoor, onder een dekentje op de bank, grote doos tissues erbij en als het afgelopen is dit nummer op repeat zetten:
En dan loop je op eerste kerstdag naar het spoor en moet je even wachten tot er een trein komt (dienstregeling is vast aangepast op die dag) en werp je je ervoor
Nope. Ik vind het al jaren niet meer leuk. Je weet gewoon dat er een groep mensen zitten die sowieso hun partner die in het buitenland zit weer zullen zien. Waarschijnlijk hebben ze zelf hun brief geschreven. Vroeger was het nog wat 'spannender' omdat het nieuw was en mensen echt oprecht verbaasd en ontroerd waren als ze herenigd werden. Nu is het teveel van hetzelfde en de originaliteit is weg.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:18 schreef Royco1 het volgende:
Zo erg is het niet met me gesteld hoor.
Word jij er zo depresief van dan?
Dus je zit me gewoon een programma op te dringen wat je zelf ook niet kijkt.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nope. Ik vind het al jaren niet meer leuk. Je weet gewoon dat er een groep mensen zitten die sowieso hun partner die in het buitenland zit weer zullen zien. Waarschijnlijk hebben ze zelf hun brief geschreven. Vroeger was het nog wat 'spannender' omdat het nieuw was en mensen echt oprecht verbaasd en ontroerd waren als ze herenigd werden. Nu is het teveel van hetzelfde en de originaliteit is weg.
Nee, dat was een optie om te doen. Ik zei niet dat jij dat moest doenquote:Op donderdag 22 december 2011 11:22 schreef Royco1 het volgende:
Dus je zit me gewoon een programma op te dringen wat je zelf ook niet kijkt.
En dan ook nog eens een soort van doodverwensing erbij
Ik moet altijd janken en ben altijd bang dat mensen mij gaan opgevenquote:Op donderdag 22 december 2011 11:23 schreef heloef het volgende:
All You Need Is Love, grootste kut programma allertijden.
Ik vraag het me af, alhoewel het wel weer zo is dat iedere imbeciel kan autorijden.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat had ik ook in het begin. Na een paar duizend kilometer gaat het vanzelf beter.
quote:
Ik wilde een collega opgeven. Of voor grenzeloos verliefd, misschien dat ik het nog steeds ga doen.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet altijd janken en ben altijd bang dat mensen mij gaan opgeven
Is echt zo. Ik heb er nu iets van 120000 kilometer opzitten en alles gaat zo veel makkelijker dan toen ik net m'n rijbewijs had.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:25 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik vraag het me af, alhoewel het wel weer zo is dat iedere imbeciel kan autorijden.
[..]![]()
Hoezo moet je janken en hoezo zouden mensen je opgeven?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet altijd janken en ben altijd bang dat mensen mij gaan opgeven
Oh, dan is het goed.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, dat was een optie om te doen. Ik zei niet dat jij dat moest doen
Haihai Kaneeltje.quote:
Ik weet niet, ik vind het gewoon schattig.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoezo moet je janken en hoezo zouden mensen je opgeven?
Dan moet je eerder bang zijn voor het Familiediner, Spoorloos of Vermist.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vind het gewoon schattig.Voor m;n vader.
Ik laat Robert bij je aanbellen met een videoboodschapquote:Op donderdag 22 december 2011 11:29 schreef heloef het volgende:
Degene die mij ooit opgeeft voor All You Need Is Love hoef ik echt nooit meer te zien.
Ja die vind ik ook allemaal eng.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan moet je eerder bang zijn voor het Familiediner, Spoorloos of Vermist.
'het spijt me'.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan moet je eerder bang zijn voor het Familiediner, Spoorloos of Vermist.
Het is alweer bijna weekend.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand nog iets te melden vandaag?
Ik ben vrij vandaag.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wacht tot het droog wordt.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kleding besteld?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben vrij vandaag.
Ik wacht op mijn pakketje.Vanavond cadeautje naar een vriend brengen.
Voor de rest ben ik een lazy bitch.
Ben je zo nat dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik weinig aan.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het is alweer bijna weekend.![]()
Je bent vrij en je ligt niet in bed? WTFBBQ!quote:Op donderdag 22 december 2011 11:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben vrij vandaag.
Ik wacht op mijn pakketje.Vanavond cadeautje naar een vriend brengen.
Voor de rest ben ik een lazy bitch.
Wat ga je dan doen?quote:
Maandagochtend even controleren of er kopietjes van de kont van de secretaresse in het kopieerapparaat liggen?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:36 schreef Crutch het volgende:
Zo het kantoor inrichten voor kerstdiner morgen.
quote:Op donderdag 22 december 2011 11:37 schreef Royco1 het volgende:
Ben je zo nat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik slaap te diep, dan word ik niet wakker van de deurbel.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je bent vrij en je ligt niet in bed? WTFBBQ!
Ik moet eigenlijk interviews uitwerken. Thuis wordt dat niks, dus wil ik op mijn werk doen, maar wil op de fietsquote:
Heeft FOK! een heel eigen kantoor?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:36 schreef Crutch het volgende:
Zo het kantoor inrichten voor kerstdiner morgen.
Nee, ik wel.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heeft FOK! een heel eigen kantoor?
Wat doe je voor werk?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk interviews uitwerken. Thuis wordt dat niks, dus wil ik op mijn werk doen, maar wil op de fiets
Van jou?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik laat Robert bij je aanbellen met een videoboodschap
Ik kijk niet zo vaak maar volgens mij ook wel.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook allemaal eng.![]()
All you need is love doet toch ook familie? Vroeger tenminste wel.
Want?quote:
Vanavond komt mijn zus terug uit Amerika voor drie wekenquote:Op donderdag 22 december 2011 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nouja, ik zou ze toch allemaal afwijzen. Dus het maakt toch niets uit.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kijk niet zo vaak maar volgens mij ook wel.
Maar die andere zijn meer om familie weer bij elkaar te brengen.
Pics van je zus?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:42 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Vanavond komt mijn zus terug uit Amerika voor drie wekenIk heb veel cadeautjes gekocht en ben nu aan 't knutselen met ballonnen.
Iedere troll met lekkere tietjes voed ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op donderdag 22 december 2011 11:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Iedere troll met lekkere tietjes voed ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 december 2011 11:44 schreef heloef het volgende:
Iedere troll met lekkere tietjes voed ik.
Hoe weet jij dat ik lekkere tietjes heb?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was die foto die je mij stuurde ook al nep?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik lekkere tietjes heb?
Dat vroeg je laatst ook al. Het zit je dwars. Stuur de foto maar door naar mij en ik geef het verlossende antwoord.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Was die foto die je mij stuurde ook al nep?
Natuurlijk, alles is nep met zulke onbetrouwbare vlegels op FOK! ga ik toch niet mezelf bekend makenquote:Op donderdag 22 december 2011 11:46 schreef heloef het volgende:
Heeft iedereen behalve ik weer eens foto's gehad?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou oppassen. Neem geen risico met de info die je mij hebt gegeven. Gewoon een vriendelijke waarschuwingquote:Op donderdag 22 december 2011 11:46 schreef -Nouvelles het volgende:
Dat vroeg je laatst ook al. Het zit je dwars. Stuur de foto maar door naar mij en ik geef het verlossende antwoord.
Wat een subtiele bedreigingquote:Op donderdag 22 december 2011 11:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zou oppassen. Neem geen risico met de info die je mij hebt gegeven. Gewoon een vriendelijke waarschuwing
Aandachtshoer dat je bent, je vroeg me zelf of ik een foto wou zien.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Natuurlijk, alles is nep met zulke onbetrouwbare vlegels op FOK! ga ik toch niet mezelf bekend maken
quote:Op donderdag 22 december 2011 11:48 schreef heloef het volgende:
Aandachtshoer dat je bent, je vroeg me zelf of ik een foto wou zien.
Nog steeds: aandachtshoer.quote:
Dus je stuurt neppe foto's van jezelf rond naar mensen hier? Als je dat van mij in de groep wil gooien, vind ik dat weer iets zeggen over jou maar ik verwacht het wel van je na die ene actie, daar niet van.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zou oppassen. Neem geen risico met de info die je mij hebt gegeven. Gewoon een vriendelijke waarschuwing
Ik zou je gewoon maar even gedeisd houden met opmerking maken richting mij. That's all. Ben er wel een beetje klaar mee.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:50 schreef -Nouvelles het volgende:
Dus je stuurt neppe foto's van jezelf rond naar mensen hier? Als je dat van mij in de groep wil gooien, vind ik dat weer iets zeggen over jou maar ik verwacht het wel van je na die ene actie, daar niet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |