Zou wel leuk zijn als die zich weer liet zien ja. M'n preferida.quote:Op donderdag 22 december 2011 03:51 schreef dawg het volgende:
of misschien is moonwalkchick wel te lokken met een chocolaatje.
quote:Op donderdag 22 december 2011 03:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als die zich weer liet zien ja. M'n preferida.
Misschien zijn wij twee gewoon de minst populaire regulars hier en hebben de anderen gewoon even geen zin in ons gezeurquote:Op donderdag 22 december 2011 03:56 schreef dawg het volgende:
[..]
het is wel echt stil ja. en het is niet eens kerst.
nou nou, dat vind ik wel erg negatief.quote:Op donderdag 22 december 2011 03:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien zijn wij twee gewoon de minst populaire regulars hier en hebben de anderen gewoon even geen zin in ons gezeur
Dat komt door sommige van die negatievelingen hier. Dat steekt me aan denk ik.quote:Op donderdag 22 december 2011 03:59 schreef dawg het volgende:
[..]
nou nou, dat vind ik wel erg negatief.
dat heb ik niet zo. overheen lezen is een kunst.quote:Op donderdag 22 december 2011 04:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat komt door sommige van die negatievelingen hier. Dat steekt me aan denk ik.
Ik ook niet echt hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 04:04 schreef dawg het volgende:
[..]
dat heb ik niet zo. overheen lezen is een kunst.
Dat zullen straw en ik zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 05:53 schreef Strani het volgende:
De nachtdienst houdt het voor gezien. Wie neemt de ochtenddienst mensen?
COME THE FUCK ON, mensen!!! Hoe fucking moeilijk is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:12 schreef Royco1 het volgende:
Dat is geen blinde woede hoor, is gewoon de adrenaline vanwege het feit dat je aangevallen word.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik sla even over als je het niet erg vind.quote:quote:quote:quote:quote:quote:Op donderdag 22 december 2011 01:37 schreef Sinosappel het volgende:
Door [...] wordt jouw situatie echt niet verbetert.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik heb heus wel wat geprobeert
[..]
hey afentoe gebeurd er wel wat hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
vorig jaar ben ik arbeidsongeschikt verklaart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maak mezelf hier vast niet geliefd mee en ik reken ook totaal niet op bijval, wil ik ook niet (ik reken eerder op het tegenovergestelde) maar a) dat moet je ook niet willen (geliefd zijn bij iedereen) en b) tegenwoordig ken ik toch de helft van de posters niet meer, dus daar merk ik toch amper wat van
![]()
Ik zal er hierna wel niet meer over beginnen, denk ik. Maar echt, doe er wat aan mensen, als jullie een brief moeten schrijven of zo, dan staat dat toch hartstikke slordig?! Laatst wat er een meisje uit mijn werkgroep dat op Blackboard//Discussion Board een vraag stelde over de leerstof. In haar topic schreef ze oa "kiesen" en die docent nam haar gelijk minder serieus, die had ook alle fouten uit haar tekst gehaald en verbeterd (al vind ik dat ook wel ver gaan omdat hij niet weet wat de reden erachter is en nu voelt zij zich misschien te kakken gezet, maar goed).
Wees dat voor en let gewoon wat op, dan is je grammatica in elk geval een reden minder om je niet serieus te nemen (en kan dat alleen op inhoud gebeuren)
Oh ja, ik ben al een paar uur op ivm tentamen morgen - inb4 de "waarom zit jij om tien voor acht 's morgens fouten uit posts te halen?"
Ik was wat aan het bijlezen (geen idee waarom ik dat nog doe, het is al een paar maanden de moeite niet echt meer waard, tenzij je reacties als "Morgen!!" of "M'n kaak doet zeer en ik heb niet eens gepijpt" (
__!!) boeiend vindt, dus daar moet ik ook mee stoppen maar ja, je zult net zien dat in de dagen dat je niks leest er ineens een heel boeiende wending komt
)
MUHAHAHAHAquote:Op donderdag 22 december 2011 08:00 schreef HappyGirl91 het volgende:
Nogmaals: dit is niet als bash bedoeld. En mensen met dyslexie of een andere gegronde reden waaroom ze hier echt moeite mee hebben bedoel ik ook niet
Nee, want dan had ze deze verkrachting van de Nederlandse taal niet op internet gezet.quote:Op donderdag 22 december 2011 08:40 schreef heloef het volgende:
Kunnen we haar nog nomineren voor taalnazi van 2011?
Maar ik begreip je wel hoor lievert.
Meest onterechte taalnazi van 2011 dan maar?quote:Op donderdag 22 december 2011 08:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, want dan had ze deze verkrachting van de Nederlandse taal niet op internet gezet.
quote:Op donderdag 22 december 2011 08:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Meest onterechte taalnazi van 2011 dan maar?
Ja, die Colombiaanse natuurlijk...quote:
Knap dat je ze begrijpt, begrijp mezelf niet eens altijd.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, die Colombiaanse natuurlijk...
Doe mij maar Nederlandse. Die begrijp ik nog. En dat is al heel wat.
Zelfs dat snap ik.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Knap dat je ze begrijpt, begrijp mezelf niet eens altijd.
Meer verbazing. Als ik gefrustreerd zou zijn, klink ik anders.quote:
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:18 schreef Tamashii het volgende:
Tsja, het is toch niet gek dat een vrouw wel wilt zoenen maar verder nog even niks?
Laten we zeggen dat een hosselactie volgens het boekje zelfs niet werkte.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:22 schreef Tamashii het volgende:
Ik begrijp er niks van.![]()
Het is ook nog zo vroeg om in de trein te zitten.
ik zit veilig! Het is voor mij echt een hel met d of een t. En kan er soms dood ziek van worden dat ik het niet voor elkaar krijg.quote:Op donderdag 22 december 2011 08:00 schreef HappyGirl91 het volgende:
Nogmaals: dit is niet als bash bedoeld. En mensen met dyslexie of een andere gegronde reden waaroom ze hier echt moeite mee hebben bedoel ik ook niet
Helaas. Kan gebeuren. :pquote:Op donderdag 22 december 2011 09:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat een hosselactie volgens het boekje zelfs niet werkte.
Ja, maar leer er niks van, en dat is bizar.quote:
Hier ook.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zit veilig! Het is voor mij echt een hel met d of een t. En kan er soms dood ziek van worden dat ik het niet voor elkaar krijg.
En als ik moe ben, is het helemaal extreem erg qua fouten maken
Herkenbaarquote:Op donderdag 22 december 2011 09:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hier ook.
Op een of andere manier nooit echt goed voor elkaar gekregen. En door alle aandacht (klinkt lame, maar is echt zo) ga ik nog meer fouten maken.
Het is nu zo extreem aan het worden hier dat ik sommige zinnen gewoon omgooi om bepaalde woorden niet te hoeven vervoegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |