Zit je nou in Spanje? Of..quote:Op donderdag 22 december 2011 02:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga nog een uur of drie door dus hoe meer zielen hier, hoe meer vreugd.
Er is geen tijdsverschil toch? Waarom blijf je zo lang wakker? Nachtdienst of..quote:Op donderdag 22 december 2011 02:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Si seņorita, momenteel in Spanje. Ik bevind me ook wel veel in Colombia.
Geen tijdsverschil nee. Ik werk inderdaad vaak 's nachts. Vanavond niet maar ik hou deze routine gewoon vastquote:Op donderdag 22 december 2011 02:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Er is geen tijdsverschil toch? Waarom blijf je zo lang wakker? Nachtdienst of..
Het lijkt wel alsof heloef per ongeluk Danny geswaffeld heeft en iedereen in shock is achtergebleven, zo stil is het.quote:
haha mooi gezegd wel. de details laat maar zitten.quote:Op donderdag 22 december 2011 03:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof heloef per ongeluk Danny geswaffeld heeft en iedereen in shock is achtergebleven, zo stil is het.
Oh da's wel wat minder. Maar nu ben je er weer overheen?quote:Op donderdag 22 december 2011 03:29 schreef dawg het volgende:
[..]
haha mooi gezegd wel. de details laat maar zitten.
ik heb vandaag op mijn allereerste sollicitatie ooit ook mijn allereerste afwijzing ooit gekregen. best wel aparte gewaarwording moet ik zeggen. nu een weekje vakantie van reintegratie en dus heb ik mijn verdriet hiervan weggedronken.![]()
jaquote:Op donderdag 22 december 2011 03:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh da's wel wat minder. Maar nu ben je er weer overheen?
Da's waar jaquote:Op donderdag 22 december 2011 03:34 schreef dawg het volgende:
[..]
jaik vond het niet erg of zo, ik kan wel wat hebben.
maar het was wel apart, eerste keer echt solliciteren (andere keren mezelf naar binnen gepraat via iemand die ik al kon), en dus eerste afwijzing. al had ik het wel verwacht aangezien afwijzingen er nu eenmaal bij horen.
MLiG was nog even onderwerp van frustratie omdat hij wel heel depressief deed, maar verder eigenlijk verrassend weinig vandaag.quote:Op donderdag 22 december 2011 03:39 schreef dawg het volgende:
nouja, ik ben er allang weer overheen. ik denk dat het ongeveer 8 seconden duurde.
anyway, nog wat gebeurd hier?
oh, niet veel gemist dus.quote:Op donderdag 22 december 2011 03:39 schreef Strani het volgende:
[..]
MLiG was nog even onderwerp van frustratie omdat hij wel heel depressief deed, maar verder eigenlijk verrassend weinig vandaag.
Ik snap er ook niks van. Stink ik?quote:Op donderdag 22 december 2011 03:42 schreef dawg het volgende:
[..]
en nu zijn er maar 2 users. het is wat met dit topic.
ik zou het niet weten. toch heb ik zo'n vermoeden dat er wel wat lurkers zijn. vraag is hoe je ze kunt uitlokken tot posten.quote:Op donderdag 22 december 2011 03:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van. Stink ik?
De laatste die lurkt en niet post moet een rondje betalen voor alle regulars in dit topic.quote:Op donderdag 22 december 2011 03:45 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zou het niet weten. toch heb ik zo'n vermoeden dat er wel wat lurkers zijn. vraag is hoe je ze kunt uitlokken tot posten.
en als het cactus is dan... eens.quote:Op donderdag 22 december 2011 03:47 schreef Strani het volgende:
[..]
De laatste die lurkt en niet post moet een rondje betalen voor alle regulars in dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |