Voegt niet zoveel waarde toe om het te posten.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Of is dat te persoonlijk
Zag er leuk uit dacht ik. Dat zeg ik dan wel als hetero man (echt waar) maar lijkt me dat genoeg vrouwen dat ook vinden.quote:
hehe me grote voorbeeld wat daar wel bij aansluit is captain maximum momenteel, ik vind jouw stom en je advies ook.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mijn punt is: je moet niet zo janken en gewoon stappen ondernemen want door op je kamer blijven zitten (soms weken zonder buiten te komen, niet mijn woorden) gaat er niks gebeuren.
het gaat niet alleen om seks, maar het is wel iets wat als "feit" naar boven komt op de eenzame nachten enzo, of vlak ervoor of erna, of soms dan.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Voegt niet zoveel waarde toe om het te posten.
Mee eensquote:Op donderdag 22 december 2011 02:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Zag er leuk uit dacht ik. Dat zeg ik dan wel als hetero man (echt waar) maar lijkt me dat genoeg vrouwen dat ook vinden.
Ik heb ook echt mijn stijl pas gevonden nadat mijn ex mij dumpte. Waarna ik ook echt zelfvertrouwen kreeg en lekker in mijn vel zat. En het is niet zozeer de hoed of kleding waardoor de vrouw interesse in je krijgt maar meer omdat je gewoon zelfvertrouwen uitstraalt.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Zag er leuk uit dacht ik. Dat zeg ik dan wel als hetero man (echt waar) maar lijkt me dat genoeg vrouwen dat ook vinden.
Jaquote:Op donderdag 22 december 2011 02:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet gewoon zelfvertrouwen krijgen en bv een leuke kroeg in duiken. Dan garandeer ik je dat je ook een ons kan hebben hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hehe me grote voorbeeld wat daar wel bij aansluit is captain maximum momenteel, ik vind jouw stom en je advies ook.
oh en lant is me andere grote voorbeeld
[..]
het gaat niet alleen om seks, maar het is wel iets wat als "feit" naar boven komt op de eenzame nachten enzo, of vlak ervoor of erna, of soms dan.
dat je nu post dat je wel vriendinnen hebt, en wel "leuk"? dingen als ons dat je beide dat wilt en kan krijgen vind ik ook gewoon confronterend hoor.
quote:Op donderdag 22 december 2011 02:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb ook echt mijn stijl pas gevonden nadat mijn ex mij dumpte. Waarna ik ook echt zelfvertrouwen kreeg en lekker in mijn vel zat. En het is niet zozeer de hoed of kleding waardoor de vrouw interesse in je krijgt maar meer omdat je gewoon zelfvertrouwen uitstraalt.
En er is niks mis met een hetero man die een man een compliment geeft hoor
Ik vond trouwens dat jij veel zelfvertrouwen uitstraalt (voor zover je dat kunt zien op cam dan)quote:Op donderdag 22 december 2011 02:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb ook echt mijn stijl pas gevonden nadat mijn ex mij dumpte. Waarna ik ook echt zelfvertrouwen kreeg en lekker in mijn vel zat. En het is niet zozeer de hoed of kleding waardoor de vrouw interesse in je krijgt maar meer omdat je gewoon zelfvertrouwen uitstraalt.
En er is niks mis met een hetero man die een man een compliment geeft hoor
Ja maar ik begin je aardiger te vinden. Helpt dat?quote:Op donderdag 22 december 2011 02:08 schreef Sinosappel het volgende:
Met mn goeie gedrag heb ik er weer een hater bij![]()
Tegenwoordig wel ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vond trouwens dat jij veel zelfvertrouwen uitstraalt (voor zover je dat kunt zien op cam dan)
Jaquote:Op donderdag 22 december 2011 02:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ik begin je aardiger te vinden. Helpt dat?
nee.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je moet gewoon zelfvertrouwen krijgen en bv een leuke kroeg in duiken. Dan garandeer ik je dat je ook een ons kan hebben hoor.
Ja het is echt een opwaartse spiraal. Want daar word je dan weer meer zelfverzekerd van, etc.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja.
En toen ik dat ook kreeg merkte ik ook dat inderdaad het met stappen makkelijker is om vrouwen wat meer een klik met je te laten krijgen. en mensen jou ook eerder aanspreken enzo
Inderdaad, en als het dan een keer wat minder gaat is de kunst om toch niet in die neerwaartse spiraal te blijven en het te doorbreken.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja het is echt een opwaartse spiraal. Want daar word je dan weer meer zelfverzekerd van, etc.
Vertel grey datquote:Op donderdag 22 december 2011 02:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Inderdaad, en als het dan een keer wat minder gaat is de kunst om toch niet in die neerwaartse spiraal te blijven en het te doorbreken.
oh goed van je !quote:Op donderdag 22 december 2011 02:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vertel grey dat
Nee klopt. Ik merk dat bij mezelf ook enorm. Meestal wordt het dan doorbroken doordat ik verplicht weer dingen moet ondernemen en dan zijn die uiteindelijk heel leuk. Daar krijg ik dan weer energie van om meer dingen te ondernemen, etc.
Ik ga jou geen tips meer geven want je vindt mijn advies stom.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh goed van je !
leuk, wat is de " dingen ondernemen"? . dan ga ik alleen naar een winkel, of een rondje lopen ofzo, en dan kom ik alleen weer thuis. gebeurd tussentijds niets
zijn er nog andere dingen?
nee maar dit niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ga jou geen tips meer geven want je vindt mijn advies stom.
ben je nooit bang dat je stem ineens vreemd klinkt enzo? en dat mensen je kunnen gaan uitlachen om iets wat mis kan gaan, je stem, je houding, je gedrag, en alles?quote:Op donderdag 22 december 2011 02:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Inderdaad, en als het dan een keer wat minder gaat is de kunst om toch niet in die neerwaartse spiraal te blijven en het te doorbreken.
Bijna anderhalf uur zelfs.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:29 schreef Sinosappel het volgende:
Stefan volgens mij zei jij een uur geleden dat je ging slapen
Ik had het mezelf ook beloofd...maar...nu kan ik niet slapenquote:
Ik ga nog een uur of drie door dus hoe meer zielen hier, hoe meer vreugd.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik had het mezelf ook beloofd...maar...nu kan ik niet slapen
Zit je nou in Spanje? Of..quote:Op donderdag 22 december 2011 02:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga nog een uur of drie door dus hoe meer zielen hier, hoe meer vreugd.
Er is geen tijdsverschil toch? Waarom blijf je zo lang wakker? Nachtdienst of..quote:Op donderdag 22 december 2011 02:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Si señorita, momenteel in Spanje. Ik bevind me ook wel veel in Colombia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |