Dit moet Televisie van het Jaar worden.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Aanrader, vooral de ruzie tussen de autochtone brillemans en Karim is leuk.
"Ewa jij reed me aan en je vrouw wou me doodrijden ewa!"
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij mijn weten doen ze dat ook.
Er is daar niet voor niets zoveel criminaliteit dat je er niet eens over straat kan.
Een of andere vadsige Marokkaan kwam nuancerend tussenbeide waardoor het niet escaleerde.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:53 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dit moet Televisie van het Jaar worden.
Dat had ik kunnen zijn !quote:Op woensdag 21 december 2011 23:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een of andere vadsige Marokkaan kwam nuancerend tussenbeide waardoor het niet escaleerde.
Een overdosis jonge mannen zonder perspectief op een baan, woning etc zijn nogal een goed kruitvat dat makkelijk kan ontploffen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er is daar niet voor niets zoveel criminaliteit dat je er niet eens over straat kan.
Eigenlijk moeten wij nu de studio binnenstormen, stoelen gooien en "Jerry, Jerry, Jerry" roepen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een of andere vadsige Marokkaan kwam nuancerend tussenbeide waardoor het niet escaleerde.
Haha, als autochtone VVD balletjes inderdaad, "beuken amice, gewoon beuken!".quote:Op woensdag 21 december 2011 23:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten wij nu de studio binnenstormen, stoelen gooien en "Jerry, Jerry, Jerry" roepen.
Zelfs slapend, transfoberen de meeste vrouwen in kwijlerige haardozen, zo niet onze Noorse jailbaitquote:Op woensdag 21 december 2011 23:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tis net een Border Collie, alleen dan als mens. Erg knuffelbaar.
"Pak hem gooowzuuur, maar kaik wel uit voor je maatpak amice".quote:Op woensdag 21 december 2011 23:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha, als autochtone VVD balletjes inderdaad, "beuken amice, gewoon beuken!".
Dan praten we over Zuid-Afrika. Laat ik het anders zeggen: in India kan je gewoon in een sloppenwijk lopen zonder dat je beroofd wordt of zonder dat je dagelijks massale opstanden hebt ondanks dat je een énorm verschil arm-rijk hebt die vlak naast elkaar wonen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De sociale zekerheid verkleint het gat tussen een werkloze en de arbeidsmarkt. Het maakt het voor de persoon zonder baan eenvoudiger om terug te veren. Haal het sociale vangnet weg en je kunt er op rekenen dat een grote groep zich terugtrekt in zijn eigen ellende met als gevolg dat zij nooit meer een zinnige bijdrage gaan leveren. Funest voor de economie van een land.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:43 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Leg even uit hoe een sociale zekerheid aan een welvarende economie kan bijdragen?
Nog een paar maandjes, dan is het geen jailbait meer, toch?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zelfs slapend, transfoberen de meeste vrouwen in kwijlerige haardozen, zo niet onze Noorse jailbait
3. november 1995quote:Op woensdag 21 december 2011 23:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nog een paar maandjes, dan is het geen jailbait meer, toch?
India heeft dan ook een kasten-religie, dat is onvergelijkbaar met de rest van de wereld schat.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:56 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dan praten we over Zuid-Afrika. Laat ik het anders zeggen: in India kan je gewoon in een sloppenwijk lopen zonder dat je beroofd wordt of zonder dat je dagelijks massale opstanden hebt ondanks dat je een énorm verschil arm-rijk hebt die vlak naast elkaar wonen.
Met andere woorden: een groot verschil arm-rijk wil niet automatisch zggen dat je meteen rellen krijgt. Dat is enkel iets wat Europese sociaaldemocraten aan theorie verzonnen hebben.
WAT?!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nog een paar maandjes, dan is het geen jailbait meer, toch?
Zal ik je een geheimpje verklappen wat je toch al kent?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
3. november 1995
Jonger dan robin007
Ryan zal haar wel te jong vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja India is een baken van veiligheid inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2011 23:56 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dan praten we over Zuid-Afrika. Laat ik het anders zeggen: in India kan je gewoon in een sloppenwijk lopen zonder dat je beroofd wordt of zonder dat je dagelijks massale opstanden hebt ondanks dat je een énorm verschil arm-rijk hebt die vlak naast elkaar wonen.
Met andere woorden: een groot verschil arm-rijk wil niet automatisch zggen dat je meteen rellen krijgt. Dat is enkel iets wat Europese sociaaldemocraten aan theorie verzonnen hebben.
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
"Pak hem gooowzuuur, maar kaik wel uit voor je maatpak amice".
Ja, een aangezien lopen te min is vertrekken we weer met zo'n golfkarretje uit de studio "gaaast, geef wat extraah gas bij, se komen achter ons aan".quote:Op woensdag 21 december 2011 23:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wij op de achtergrond met een sigaar in de bek de oma's wegjagen met de rook, "goedzeuw amice, geef 'm een rechtse, jaheuwr!"
Ja, en dan? Als die reductie in welvaart door externe factoren komt (waar de politiek in Europa dus niets aan kan doen), moeten we die opstanden dan tolereren?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij hebt het hier over Europa, dus gaat het om een enorme reductie in in welvaart. In het verleden hebben we gezien dat het die reductie in welvaart is die mensen op de straten brengt.
Was dat omdat ze het zo slecht hadden of dat ze van hun dictatuur afwilden? De mensen uit het M-O hebben het altijd nog altijd beter dan het gros van Azie en daar rellen ze ook niet de hele dag.quote:Overigens onstaan er wel degelijk rellen omdat mensen economisch in het nauw komen, je hebt de Arabische lente schijnbaar gemist?
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zal ik je een geheimpje verklappen wat je toch al kent?Klopt. Ik heb er ooit nog eentje gehad. Sara, maar daar spreken ze dat uit als Sooorah o.i.d.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Therese......wat een schatje was het. Was ook nog in mijn eerste week in Luxemburg. Goede tijden waren dat.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb er ooit nog eentje gehad. Sara, maar daar spreken ze dat uit als Sooorah o.i.d.
Haha, "Gozuuuur, ik denk dat een rookscherm wel van toepassing is amice, snellahr!" en dan komt er a la James bond achter de auto een scala aan Cubaanse sigaren tevoorschijn die rook verspreiden.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, een aangezien lopen te min is vertrekken we weer met zo'n golfkarretje uit de studie "gaaast, geef wat extraah gas bij, se komen achter ons aan".
Zeg dat maar tegen het Franse Koningshuis.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:56 schreef Zienswijze het volgende:
Tuurlijk is er criminaliteit. Maar volgens de Europese linkse theoretici word je daar de hele dag beroofd omdat het verschil arm-rijk zo enorm groot is. Dus niet, je kan daar gewoon in een sloppenwijk/achterstandswijk rondlopen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:58 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja India is een baken van veiligheid inderdaad![]()
Nee, daar doe ik niet aanquote:Komt dat neerkijken op de lagere klassen van jou door een kastenstelsel opvoeding trouwens ?
Dat soort herinneringenquote:Op donderdag 22 december 2011 00:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Therese......wat een schatje was het. Was ook nog in mijn eerste week in Luxemburg. Goede tijden waren dat.
Ik zie ook gewoon letterlijk voor me hoe we Pauw van z'n stoel schieten met die kurken.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha, "Gozuuuur, ik denk dat een rookscherm wel van toepassing is amice, snellahr!" en dan komt er a la James bond achter de auto een scala aan Cubaanse sigaren tevoorschijn die rook verspreiden.
"Gozuurr, schiet met kurken op ze, Bollinger genoeg amice!".
Met zo'n zwaard ingelegd met goud, diamanten en smaragden inderdaad.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zie ook gewoon letterlijk voor me hoe we Pauw van z'n stoel schieten met die kurken.![]()
Nederlandse meisjes zijn ook wel leuk, alleen erg dom. Die Noorse had ook nog eens een intellectueel vermogen waarbij ik eigenlijk nog meer daarvan genoot, dan van haar lichaam. En met haar tedere 19 jaar sprak ze een erg goed Engels.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat soort herinneringen[ afbeelding ]
Nederlandse blondines zijn zo plain en kapsonerig in vergelijking met het Scandinavische spul.
Eén voorbeeld is meteen representatief?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen het Franse Koningshuis.
Noem eens een koningshuis dat nog staat zonder inbinding van macht op aanvraag van het plebs?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:04 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Eén voorbeeld is meteen representatief?
Ik denk dat er honderden voorbeelden zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:04 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Eén voorbeeld is meteen representatief?
"Gooosjuuur, recht in sjun bakkus, das extra punten"quote:Op donderdag 22 december 2011 00:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Met zo'n zwaard ingelegd met goud, diamanten en smaragden inderdaad.![]()
Mijn God, we zijn het eens!quote:Op donderdag 22 december 2011 00:04 schreef De_Nuance het volgende:
Niet heel de wereld is India.
In het westen en het MO en Afrika is er een sterk egalitarisme (door christendom islam etc ) hier breekt de pleuris wel uit als mensen zichzelf niet meer kunnen voorzien. De geschiedenis laat dat zien.
Engels kunnen ze wel ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nederlandse meisjes zijn ook wel leuk, alleen erg dom. Die Noorse had ook nog eens een intellectueel vermogen waarbij ik eigenlijk nog meer daarvan genoot, dan van haar lichaam. En met haar tedere 19 jaar sprak ze een erg goed Engels.
Border Collies werken trouwens uitstekend als flirttool.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:03 schreef Nautilus. het volgende:
Ik zou wel een Border Collie willen zijn. Straffeloos tussen vrouwenbenen door lopen, en altijd onder bereik van een strelende hand.
Met zo'n sticker achterop de buggy "VVD, zeker nu!".quote:Op donderdag 22 december 2011 00:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
"Gooosjuuur, recht in sjun bakkus, das extra punten"
Dat is niet het enige land. In Thailand heb je ook grote verschillen arm-rijk; daar relt de onderklasse ook niet massaal.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
India heeft dan ook een kasten-religie, dat is onvergelijkbaar met de rest van de wereld schat.
Die accepteren dat als "straf", de rest van de wereld echter niet.
En daarnaast een foto van die Karim met de text: "Gezocht: Karim - Beloning: 50 kralen en 5 spiegeltjes".quote:Op donderdag 22 december 2011 00:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Met zo'n sticker achterop de buggy "VVD, zeker nu!".
Waar gaat het heen!quote:Op donderdag 22 december 2011 00:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn God, we zijn het eens!
Kwestie van cultuur dus. De vraag is of je als land dat tolerereert als mensen, die de kansen zeker wel hebben, gaan rellen omdat hun buurman het beter heeft.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:04 schreef De_Nuance het volgende:
Niet heel de wereld is India.
In het westen en het MO en Afrika is er een sterk egalitarisme (door christendom islam etc ) hier breekt de pleuris wel uit als mensen zichzelf niet meer kunnen voorzien. De geschiedenis laat dat zien.
Ja Cohen heeft t weer gedaan dames en herenquote:Op donderdag 22 december 2011 00:06 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat is niet het enige land. In Thailand heb je ook grote verschillen arm-rijk; daar relt de onderklasse ook niet massaal.
Met andere woorden: dat de onderklasse automatisch zal rellen, is geen natuurwet, hoe graag de Europese sociaaldemocratische theoretici ook doen willen laten beweren.
Dit dus.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:08 schreef robin007bond het volgende:
Nu zijn opstanden niet een groot probleem als je het volk onder controle weet te houden.
"Excuse me you lowly life-form, thou must have confused me with someone else as seeing you even dare come close to me with your ever unwanted acte-de-presence, please move out of my aura of awesomeness or be subject to humiliation beyond your wildest dreams thou peasant lady".quote:Op donderdag 22 december 2011 00:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Engels kunnen ze wel ja.
Maar daarom is het in Nederland ook gewoon handig om te doen alsof je geen Nederlands verstaat, dan haken Priscil de Kapster en Truus de Huismuus al af en blijf je over met spul dat op zijn minst de middelbare school heeft afgerond.
Assad is daar wel goed in inderdaaquote:Op donderdag 22 december 2011 00:08 schreef robin007bond het volgende:
Nu zijn opstanden niet een groot probleem als je het volk onder controle weet te houden.
Hmmmm, op één of andere manier straal ik altijd iets uit dat die figuren sowieso bij mij uit de buurt blijven.....maar ik kom ook zelden in gelegenheden waar ook de onderklasse placht te verblijven.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Engels kunnen ze wel ja.
Maar daarom is het in Nederland ook gewoon handig om te doen alsof je geen Nederlands verstaat, dan haken Priscil de Kapster en Truus de Huismuus al af en blijf je over met spul dat op zijn minst de middelbare school heeft afgerond.
Die POL-sukkels, die er steeds weer op blijven ingaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:08 schreef Nautilus. het volgende:
Die Zienswijze, hè. En maar door blijven ratelen.
Ghadaffi weer minder.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:09 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Assad is daar wel goed in inderdaad
Haha, Thailand was afgelopen jaar of 2 alleen maar in het nieuws omdat alles daar naar de pleuris ging en heel Bangkok in rep en roer was door opstanden en rellen. Zelfs het vliegveld en het centrum waren "occupied" door arbeiders e.d.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:06 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat is niet het enige land. In Thailand heb je ook grote verschillen arm-rijk; daar relt de onderklasse ook niet massaal.
Met andere woorden: dat de onderklasse automatisch zal rellen, is geen natuurwet, hoe graag de Europese sociaaldemocratische theoretici ook doen willen laten beweren.
Dat bestaat niet. Echter, wat is je punt?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Noem eens een koningshuis dat nog staat zonder inbinding van macht op aanvraag van het plebs?
In het Westen dan he.
Dat er wel meer voorbeelden zijn buiten het Franse koningshuis.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:10 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat bestaat niet. Echter, wat is je punt?
Excuus.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha, Thailand was afgelopen jaar of 2 alleen maar in het nieuws omdat alles daar naar de pleuris ging en heel Bangkok in rep en roer was door opstanden en rellen. Zelfs het vliegveld en het centrum waren "occupied" door arbeiders e.d.
Wel feitelijk blijven he ZW.
En heeft het leger daar niet in de afgelopen jaren nog eens een leuke coup gepleegd?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha, Thailand was afgelopen jaar of 2 alleen maar in het nieuws omdat alles daar naar de pleuris ging en heel Bangkok in rep en roer was door opstanden en rellen. Zelfs het vliegveld en het centrum waren "occupied" door arbeiders e.d.
Wel feitelijk blijven he ZW.
Precies.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En heeft het leger daar niet in de afgelopen jaren nog eens een leuke coup gepleegd?
[ afbeelding ]
Mijn punt blijft als nog staan: het is geen gegeven dat de onderklasse automatisch meteen zal rellen.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat er wel meer voorbeelden zijn buiten het Franse koningshuis.
Taiwan, dat zijn de goede Chinezen.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies.
Mijn vlucht werd toen zelfs gecancelled omdat we niet konden landen in die pleuriszooi.
Maar goed, kreeg toen onderdak in Taiwan, toch beter.
Praktijk heeft enkel uitgewezen van wel, behalve Indiers die geloven dat het een straf is die ze moeten accepteren.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:13 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Mijn punt blijft als nog staan: het is geen gegeven dat de onderklasse automatisch meteen zal rellen.
Oh waarom?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:09 schreef De_Nuance het volgende:
Zienswijze , jij moet hier opgevoed worden en niemand anders
Precies, de Dynastie Chinezen.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Taiwan, dat zijn de goede Chinezen.
Jaquote:Op donderdag 22 december 2011 00:13 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Oh waarom?
Omdat ik kritische kanttekeningen bij de sociale zekerheid zet moet ik meteen opgevoed worden?
Wat nu dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:15 schreef Voorschrift het volgende:
AWAC's mogen niet meer boven Nederland vliegen i.v.m. geluidsoverlast.
Domme Hollanders.
* Ah, de eerste aan het woord is Samsom van de PvdA, en daarna De Mos PVV. Ja dat volk spreekt voor ons hoor, whooptiedoo.
Ze willen het via de Tweede Kamer verbieden nog boven Nederland te vliegen.quote:
Ach dat is enkel ook iets van de huidige tijd. Maatschappelijke normen en waarden zijn continu aan verandering onderheving. Europeanen in de Middeleeuwen gingen ook niet constant rellen omdat een arbeider de hele dag voor een paar broden moest werken. Kwestie van de heersende maatschappelijke opvattingen. Wellicht dat bij de arbeiders in de toekomst het respect voor eigendomsrechten weer terug komt.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Praktijk heeft enkel uitgewezen van wel, behalve Indiers die geloven dat het een straf is die ze moeten accepteren.
Verworven vrijheden zijn moeilijker op te geven dan iets wat je niet kent natuurlijk he.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:17 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ach dat is enkel ook iets van de huidige tijd. Maatschappelijke normen en waarden zijn continu aan verandering onderheving. Europeanen in de Middeleeuwen gingen ook niet constant rellen omdat een arbeider de hele dag voor een paar broden moest werken. Kwestie van de heersende maatschappelijke opvattingen. Wellicht dat bij de arbeiders in de toekomst het respect voor eigendomsrechten weer terug komt.
Owke, ze weten het dus nog niet zeker.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze willen het via de Tweede Kamer verbieden nog boven Nederland te vliegen.
Friggin' NAVO vliegtuigen.
Hoewel ik het hem ook al heb gezegd negeert ie dat totaal, in z'n studieboek stond dat het anders is dus wat wij zeggen kan niet kloppen.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Verworven vrijheden zijn moeilijker op te geven dan iets wat je niet kent natuurlijk he.
Dat bedoel ik, maar waarom in hemelsnaam NAVO vliegtuigen verbieden te vliegen omdat 3 stokoude bejaarden in een of ander bos bij Duitsland last hebben van die krengen en wat vogels er niet tegen kunnen.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Owke, ze weten het dus nog niet zeker.
Sailliant detail is dat het slechts om enkele toestellen per dag gaat, omdat het grootste deel op missie is en anderen in onderhoud zijn.
1 klik per post. Veel sneller dan dat de post geplaatst wordt iigquote:Op donderdag 22 december 2011 00:19 schreef von_Preussen het volgende:
Zeg remlof, kan jij soms met 1 druk op de knop alle posts van een bepaalde user verwijderen?
Gaat altijd wel heel erg rap.
Ik hoop dat er in de toekomst toch wat meer respect voor de verworven materie van anderen zal ontstaan. Als je de kans krijgt, maar deze niet oppakt, waarom moet je dan zo jaloers - tot en met bestelen aan toe - op je buurman zijn die die kansen wel pakt en een leuk salaris binnen tikt?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Verworven vrijheden zijn moeilijker op te geven dan iets wat je niet kent natuurlijk he.
Like a boss.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:20 schreef remlof het volgende:
[..]
1 klik per post. Veel sneller dan dat de post geplaatst wordt iig
Die mensen die zeiken over de traumaheli snap ik ook niet, was van de week in Duitsland en stond naast de post waar ie vandaan opsteeg. Moderne heli, dus je hoorde hem bijna niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, maar waarom in hemelsnaam NAVO vliegtuigen verbieden te vliegen omdat 3 stokoude bejaarden in een of ander bos bij Duitsland last hebben van die krengen en wat vogels er niet tegen kunnen.
Dom land dit ook.
Ja, maar daar is sociale mobiliteit voor nodig. Echter wanneer mensen echt helemaal niks hebben dan is sociale mobiliteit er ook niet, je hebt wel gewoon basisvoorzieningen als een gezond lichaam nodig, en natuurlijk onderwijs en weet ik wat allemaal. Zelfontplooiing is natuurlijk ook onderhevig aan een gezonde opgroeimogelijkheid.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:20 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik hoop dat er in de toekomst toch wat meer respect voor de verworven materie van anderen zal ontstaan. Als je de kans krijgt, maar deze niet oppakt, waarom moet je dan zo jaloers - tot en met bestelen aan toe - op je buurman zijn die die kansen wel pakt en een leuk salaris binnen tikt?
Laten we weer naar de basis teruggaan. Iedereen krijgt de kansen, iedereen is gelijk. Maak er wat van. Wil je dat niet of heb je andere prioriteiten? Jammer dan.
Als ie zo doorgaat nietquote:Op donderdag 22 december 2011 00:22 schreef eriksd het volgende:
Kom je ooit nog terug met een normaal account php?
Nederlanders zeiken altijd denk ik dan maar, zelfs over zoiets wat zo hard nodig is als een traumahelikopter.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die mensen die zeiken over de traumaheli snap ik ook niet, was van de week in Duitsland en stond naast de post waar ie vandaan opsteeg. Moderne heli, dus je hoorde hem bijna niet.
In Nederland mag hetzelfde toestel 's nachts en in een bepaald aantal starts niet meer vliegen omdat ie teveel overlast veroorzaakt. Mijn god, zelfs een vrachtwagen maakt nog meer lawaai.
Ja, zomer 2051.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:22 schreef eriksd het volgende:
Kom je ooit nog terug met een normaal account php?
Het is wat.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, zomer 2051.
Trouwens, kan niet bij elke verwijderde post dit geluidje worden afgespeeld?
Wat is er mis met het investeren in je eigen toekomst ook als die overheidssteun er niet is? Bedrijven hebben continu personeel nodig, ook uit de onderklasse. Wat is er mis om een traject door het bedrijfsleven aangeboden of een studielening van derden te accepteren, je je op te leiden en een leuke baan te scoren?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, maar daar is sociale mobiliteit voor nodig. Echter wanneer mensen echt helemaal niks hebben dan is sociale mobiliteit er ook niet, je hebt wel gewoon basisvoorzieningen als een gezond lichaam nodig, en natuurlijk onderwijs en weet ik wat allemaal. Zelfontplooiing is natuurlijk ook onderhevig aan een gezonde opgroeimogelijkheid.
Het is niet voor niets dat lagere sociale klassen vaak daar in blijven, nu putten ze hoop uit overheidssteun en goedkoop onderwijs, als dat verdwijnt is het hek van de dam natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |