Daarom wil ik mijzelf ook weerbaar maken, zodat ik niet aan de elementen ben overgeleverd.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik voorzie een interessante toekomst.
1e is onzin. Kijk maar naar de bijstand die strenger wordt.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
De PVV krijgt er voor terug.
Geen hervormingen in de sociale zekerheid
Geen hervormingen op de arbeidsmarkt
Geen hervormingen op de huizenmarkt
Geen serieuze bezuinigingen op veel gebieden
Extra boosheid tegen buitenlanders
etc
etc
Hou op dan met doen alsof het iets 'abstracts' zonder waarde is.quote:
Eigenlijk zou ik "once you go black, you never go back" willen verbasteren met iets Noors, maar dat gaat niet lukken. Echter zul je wel snappen waar ik op doel.quote:
En je moet het tolereren ofzo dat de sociale onderklasse de boel kort en klein zal slaan?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hahaha, nee, die VVD zorgt ervoor dat er een grote ontevreden sociale onderklasse ontstaat die in opstand komt.
Ik zeg juist dat het niet zo isquote:Op woensdag 21 december 2011 23:48 schreef waht het volgende:
[..]
Hou op dan met doen alsof het iets 'abstracts' zonder waarde is.
Die hebben o.a. zichzelf uitgenodigd als "genuanceerde" buurtbewoners.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:48 schreef De_Nuance het volgende:
Keuze van gasten doen ze toch echt zelf
Die Karim tegen Ferry is gewoon het leukst.quote:
Wat ze ook uitvoert op dat jijbuis-kanaal, ze blijft prachtig.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik "once you go black, you never go back" willen verbasteren met iets Noors, maar dat gaat niet lukken. Echter zul je wel snappen waar ik op doel.
Nee maar ga jij maar zeiken over Cohenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:48 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
1e is onzin. Kijk maar naar de bijstand die strenger wordt.
2e heb je gelijk in
3e is een VVD-standpunt, wat toevallig ook een PVV-standpunt is.
4e: ik noem de bezuiningen op het ambtenarenapparaat en cultuur
5e komt uit je onderbuik.
Schat, jij snapt niets van maatschappelijke dynamiek, bewegingen en geschiedenis.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:49 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En je moet het tolereren ofzo dat de sociale onderklasse de boel kort en klein zal slaan?
Met andere woorden: de sociale onderklasse dient zich aan de regels te houden.
Marginaalquote:Op woensdag 21 december 2011 23:48 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
1e is onzin. Kijk maar naar de bijstand die strenger wordt.
Ja, en? Ze krijgen het wel voor elkaar in tegenstelling tot in elke andere coalitiesamenstelling.quote:2e heb je gelijk in
3e is een VVD-standpunt, wat toevallig ook een PVV-standpunt is.
Marginaal, het merendeel zijn gewoon weer lastenverhogingenquote:4e: ik noem de bezuiningen op het ambtenarenapparaat en cultuur
Aha vandaar dat Leers precies moet doen wat Wilders dicteertquote:5e komt uit je onderbuik.
Aanrader, vooral de ruzie tussen de autochtone brillemans en Karim is leuk.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:50 schreef Zienswijze het volgende:
Straks maar even uitzendinggemist.nl van Paul in Culemborg kijken dan
Volgens jouw theorie zou half Afrika, Azie en Z-Amerika moeten gaan rellen omdat daar armoede heerst.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Schat, jij snapt niets van maatschappelijke dynamiek, bewegingen en geschiedenis.
Laat maar zitten, de discussie met jouw is toch bij voorbaat overbodig.
Oh excuses. Ik moet m'n bedje opzoeken geloof ik.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:49 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik zeg juist dat het niet zo is![]()
Lees je mijn Posts wel?
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat ze ook uitvoert op dat jijbuis-kanaal, ze blijft prachtig.
Ik kap er ook mee en ga pittenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Schat, jij snapt niets van maatschappelijke dynamiek, bewegingen en geschiedenis.
Laat maar zitten, de discussie met jouw is toch bij voorbaat overbodig.
Welterustenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:51 schreef waht het volgende:
[..]
Oh excuses. Ik moet m'n bedje opzoeken geloof ik.
Bij mijn weten doen ze dat ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:51 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Volgens jouw theorie zou half Afrika, Azie en Z-Amerika moeten gaan rellen omdat daar armoede heerst.
Als er armoede heerst, wil dat niet meteen zeggen dat de onderklasse automatisch zal rellen.
Jij hebt het hier over Europa, dus gaat het om een enorme reductie in in welvaart. In het verleden hebben we gezien dat het die reductie in welvaart is die mensen op de straten brengt.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:51 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Volgens jouw theorie zou half Afrika, Azie en Z-Amerika moeten gaan rellen omdat daar armoede heerst.
Als er armoede heerst, wil dat niet meteen zeggen dat de onderklasse automatisch zal rellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |