Cohen is zijn huidige taak niet zo geschikt. Rutte doet dat inderdaad beter.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Van af en toe lachen ga je niet dood. Cohen straalt gewoon zuurheid uit. In deze tijd, met deze problemen, heb je een jong iemand nodig die optimisme uitstraalt. Niet zo'n eeuwig zure vent. .
Het zou eigenlijk de grote verzoendag moeten worden, maar blijkbaar denken enkele gasten daar anders over.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha, die Molukkers en Mocro's vliegen elkaar zo aan daar in die uitzending.
Gaat goed.quote:
Het discussiepunt in Nederland is dan ook de mate van sociale zekerheid die we moeten bieden, niet of we het willen afschaffen of niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
De sociale zekerheid heeft ook flink bijgedragen aan de welvarende economie. Het werkt beide kanten op en is niet zo eenzijdig.
Oh ik hoop echt op escalatie.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het zou eigenlijk de grote verzoendag moeten worden, maar blijkbaar denken enkele gasten daar anders over.
Met samenwerking kom je verder dan met conflicten. Ooit van het akkoord van Wassenaar gehoord?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:43 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Leg even uit hoe een sociale zekerheid aan een welvarende economie kan bijdragen?
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:43 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Leg even uit hoe een sociale zekerheid aan een welvarende economie kan bijdragen?
Ik durf wel te stellen dat zo min mogelijk zorgen indirect toch bijdragen aan een welvarend land. Mensen draaien langer mee en kunnen meer capaciteit aanwenden om te werken en onderdeel van een samenleving te worden.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:43 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Er zitten wel twee agenten in de zaal.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ik hoop echt op escalatie.
Ik kom niet meer bij als die Mocro die brillemans aanvalt zo.
Thats where you're wrong.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:44 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Economie is geen abstract goddelijk iets , het dient de mens en niet andersom.
Nee, de VVD kan snijden waar het moment en er weer voor zorgen dat het balletje gaat rollen. Daarna kan men weer een sociale zekerheid opbouwen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, dan komen veel mensen in de armoede terecht en komt of een communist of een fascist aan de macht.
De VVD gaat in een dergelijke situatie net zo hard nat.
De PVV krijgt er voor terug.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:42 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Wat krijgt de PVV er dan voor terug? Zie er weinig van terug.
De SP heeft op haar site staan dat de PVV iets van 200 (!) van haar verkiezingsbeloften verbroken heeft.
Haha precies, het is echt geweldig deze uitzending.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er zitten wel twee agenten in de zaal.
De vraag van Pauw aan een mocro: "handel jij ook in alibi's" werd beantwoord met "nee, daarin NOG niet".
Ik ging finaal kapot.
Leuk, maar jij wilt niet in een land met verpauperde economie wonen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:44 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Economie is geen abstract goddelijk iets , het dient de mens en niet andersom.
Hahaha, nee, die VVD zorgt ervoor dat er een grote ontevreden sociale onderklasse ontstaat die in opstand komt.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:45 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee, de VVD kan snijden waar het moment en er weer voor zorgen dat het balletje gaat rollen. Daarna kan men weer een sociale zekerheid opbouwen.
False. Keizersnede.quote:
Goh.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:46 schreef waht het volgende:
[..]
Leuk, maar jij wilt niet in een land met verpauperde economie wonen.
De welvaartsstaat is opgebouwd om de communisten de wind uit de zeilen te nemen, niet omdat men het leuk vond met geld te strooien. Zoals de welvaartsstaat wordt afgebouwd door europeanisering, crises, en globale concurrentiedruk. Het heeft allemaal maar weinig met idealisme te maken.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:35 schreef Zienswijze het volgende:
Sowieso is de sociaaldemocratische ideologie een failliete ideologie. Wat als een erge crisis toeslaat en pakweg 70% werkloos wordt? Elke werkloze een uitkering geven? Valt dat nog wel te betalen?
Met andere woorden: als op een gegeven moment de ratio werkenden:werklozen zo laag is, kunnen op dat moment de werkenden de uitkeringen voor de werklozen niet meer betalen. Kortom: de ideologie is failliet.
Ik voorzie een interessante toekomst.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hahaha, nee, die VVD zorgt ervoor dat er een grote ontevreden sociale onderklasse ontstaat die in opstand komt.
U, mijnheer, heeft smaak.quote:
Doen ze toch al jaren daar bij P&Wquote:Op woensdag 21 december 2011 23:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha precies, het is echt geweldig deze uitzending.
Echt, de ene stereotype na de andere wordt bevestigd en in je gezicht gesmeten.
Wiens vrouw zei dat ook gisternacht?quote:
Beiden gaan dan gewoon compleet nat.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:40 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Wat als een erge crisis toeslaat en een land niet meet de uitkeringen kan betalen? Wat doet de PvdA dan, gooit het haar ideologie overboord?
De VVD kan zich in zo'n geval met behoud van de ideologie het nog redden.
Nee nee, dit keer zijn 't de mensen zelf.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:47 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Doen ze toch al jaren daar bij P&W
Daarom wil ik mijzelf ook weerbaar maken, zodat ik niet aan de elementen ben overgeleverd.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik voorzie een interessante toekomst.
1e is onzin. Kijk maar naar de bijstand die strenger wordt.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
De PVV krijgt er voor terug.
Geen hervormingen in de sociale zekerheid
Geen hervormingen op de arbeidsmarkt
Geen hervormingen op de huizenmarkt
Geen serieuze bezuinigingen op veel gebieden
Extra boosheid tegen buitenlanders
etc
etc
Hou op dan met doen alsof het iets 'abstracts' zonder waarde is.quote:
Forum Opties | |
---|---|