quote:Op woensdag 21 december 2011 23:20 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee hoor. Had je die toespraak van Cohen laatst gelezen?
De PvdA van nu mekkert over alles en nog wat in zaken waar het kabinet de overheid iets terug wilt laten trekken.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mogelijk, maar hoe zou je de huidige PvdA dan 'anders' laten zijn van die onder Kok?
Een onbevredigend seksleven.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:20 schreef De_Nuance het volgende:
Wat is dat toch met die sociaal-democraten haat, niet om het een of ander maar je ziet het ook bij heel extreme figuren. Waar zou het vandaan komen ?
Wat voor schokkends heeft Cohen allemaal gezegd, mn beste Zienswijze? Waagde hij kritiek te uiten op de banken? Kritiek is natuurlijk niet hetzelfde als 'overal de schuld van geven'.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:20 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Was voetbal daar niet voor uitgevonden?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, politiek is een gezellige volkshobby.
Kijk ik wil niet meer met Breivik aankomen , maar waarom had hij zo specifiek een hekel aan sociaal democraten ?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het zoeken van een excuus om met PVV-achtigen te mogen samenwerken
En waarin verschilt de huidige PvdA dan van de Paarse PvdA?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:22 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De PvdA van nu mekkert over alles en nog wat in zaken waar het kabinet de overheid iets terug wilt laten trekken.
Kunnen we geen robotvrouwen voor die mensen maken?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een onbevredigend seksleven.
Ja hoor alle bankiers uit de City zijn aan het graaien volgens meneer Cohen die niet verder dan zijn cursus economie uit 2010 komt. Wat zijn we ook weer lekker aan het generaliseren he, meneer Cohen?quote:Ten tweede moeten we méér vragen van onze nationale elites. Tijdens de rellen in
Engeland deze zomer zeiden sommigen dat de relschoppers moreel niet beter of slechter
waren dan de bankiers uit de City. Beide graaiden wat ze konden pakken, ten koste van de
gemeenschap.
Hmmm. En dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:24 schreef KoosVogels het volgende:
De PvdA doet er juist verstandig aan zich harder uit te spreken over banken. Zou de partij nog wat zeteltjes op kunnen leveren.
Geen idee. Regeren met de SP?quote:
Nee, niet gezien. Moet ik dan maar eens kijken.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:20 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nou nou, poeh poeh.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:25 schreef Zienswijze het volgende:
Uit die toespraak van Cohen:
http://nu.pvda.nl/binarie(...)en_Kerdijklezing.pdf
[..]
Ja hoor alle bankiers uit de City zijn aan het graaien volgens meneer Cohen die niet verder dan zijn cursus economie uit 2010 komt. Wat zijn we ook weer lekker aan het generaliseren he, meneer Cohen?
Inderdaad hij geeft banken overal de schuld vanquote:Op woensdag 21 december 2011 23:25 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja hoor alle bankiers uit de City zijn aan het graaien volgens meneer Cohen die niet verder dan zijn cursus economie uit 2010 komt. Wat zijn we ook weer lekker aan het generaliseren he, meneer Cohen?
Die zijn er toch al?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:24 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Kunnen we geen robotvrouwen voor die mensen maken?
Moet veel beter en goedkoperquote:Op woensdag 21 december 2011 23:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die zijn er toch al?
[ afbeelding ]
Ja poe poe, de voorman van de tweede partij van het land die even lekker de werknemers uit de City over één kam scheert en hen gelijk stelt met de relschoppers. Nee, dat moet natuurlijk gewoon lekker kunnen. Maar wel verontwaardigd reageren als de PVV weer wat over groepen mensen uitkraamt en eveneens generaliseert.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die zijn er toch al?
[ afbeelding ]
Lees dit anders eens: http://www.almere.pvda.nl(...)ng+bankencrisis.htmlquote:Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Inderdaad hij geeft banken overal de schuld van
Begrijpend lezen, niet iedereen is er goed in.
Ze trekken niet echt de noodzaak van bezuinigingen in twijfel maar de manier waarop dit gebeurt. Dat doet toenmalig VVD-prominent Bolkestein ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:22 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De PvdA van nu mekkert over alles en nog wat in zaken waar het kabinet de overheid iets terug wilt laten trekken.
Ik heb deze post niet gelezen maar ik gok dat er onzin in staat.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:28 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja poe poe, de voorman van de tweede partij van het land die even lekker de werknemers uit de City over één kam scheert en hen gelijk stelt met de relschoppers. Nee, dat moet natuurlijk gewoon lekker kunnen. Maar wel verontwaardigd reageren als de PVV weer wat over groepen mensen uitkraamt en eveneens generaliseert.
Almerequote:Op woensdag 21 december 2011 23:29 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Lees dit anders eens: http://www.almere.pvda.nl(...)ng+bankencrisis.html
Een klaagzang over de markt en de banken.
http://nu.pvda.nl/binarie(...)en_Kerdijklezing.pdfquote:Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, niet gezien. Moet ik dan maar eens kijken.
Lees je eigen stukjes eens voor je een punt probeert te makenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:25 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Maar de PVV mag niet generaliseren van Cohen. Nee, alleen Cohen mag dat.
Gossie wat erg, moet bijna huilenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:30 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En dat komt uit de strot van de tweede partij van ons land he
Lees je quote nog eens doorquote:Op woensdag 21 december 2011 23:28 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja poe poe, de voorman van de tweede partij van het land die even lekker de werknemers uit de City over één kam scheert en hen gelijk stelt met de relschoppers.
Ik vind het vermoeiend, gezeur om ideologie.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:31 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Gossie wat erg, moet bijna huilen
Wat kan Job Cohen eigenlijk? Helemaal niets. Hoe wilt hij ons land uit de crisis helpen? Zelfs ik met mijn middelbare schoolkennis over de economie weet meer dan meneer Cohen die niet verder dan zijn snelle curcus economie uit 2010 komt.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:31 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Gossie wat erg, moet bijna huilen
Het is watquote:Op woensdag 21 december 2011 23:31 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja, Almere ja. Daar heeft de PvdA ook helaas haar tentakels uitgespreid.
Nou nou poehoequote:Op woensdag 21 december 2011 23:32 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Wat kan Job Cohen eigenlijk? Helemaal niets. Hoe wilt hij ons land uit de crisis helpen? Zelfs ik met mijn middelbare schoolkennis over de economie weet meer dan meneer Cohen die niet verder dan zijn snelle curcus economie uit 2010 komt.
De eerste partij van het land stelt de partij van de brievenbuspissers nog boven een redelijke partijen als D66 en PvdA en keurt het gedrag van de PVV daarmee indirect gewoon goed. Hoe denk je daar over?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:30 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En dat komt uit de strot van de tweede partij van ons land he
En wat doet Rutte?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:32 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Wat kan Job Cohen eigenlijk? Helemaal niets. Hoe wilt hij ons land uit de crisis helpen? Zelfs ik met mijn middelbare schoolkennis over de economie weet meer dan meneer Cohen die niet verder dan zijn snelle curcus economie uit 2010 komt.
In elk geval is de kwaliteit van zijn spelling en intellectueel vermogen hoger dan dat van ene Zienswijze alhier, dat blijkt overal uitquote:Op woensdag 21 december 2011 23:32 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Als het nou eens verder zou komen als goedkope retoriek maar dat blijkt toch weer te veel gevraagd. Het gaat gewoon om goedkoop PvdA bashenquote:
Ik ook. Een beetje ideologie is leuk, maar sommige mensen maken er hun religie van.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vind het vermoeiend, gezeur om ideologie.
Precies dat, echt kleuterschool taferelen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als het nou eens verder zou komen als goedkope retoriek maar dat blijkt toch weer te veel gevraagd. Het gaat gewoon om goedkoop PvdA bashen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |