Zou jij de geheime dienst ook privatiseren?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:14 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Niets kleuterhumor. Dat is gewoon strategisch. Geheime diensten gaan ook zo te werk.
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:13 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Daar kom je dan pas op het laatst mee he
Deels wel, maar moreel gezien juist. Het probleem is dat er onvermijdelijk genivelleerd gaat worden op andere zaken.quote:
Hahaha, daar dacht ik net ook aan, theorie kent hij goed maar de praktijk schijnbaar niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:15 schreef du_ke het volgende:
[..]. Daarnaast speelt ook bij jou dat je vooral een beeld hebt hoe de PvdA volgens jou zou moeten denken wat niet zo met de praktijk overeenkomt
De SP komt toch nooit aan de macht. In 2006 hadden ze ook veel zetels, maar regeringsdeelname, ho maar.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Leuk, dan zit je met een SP van 50 zetels, die zijn een stuk lastiger te temmen hoor.
En was het niet onder de PvdA dat in de jaren 90 juist de privatiseringsgolf (nutsbedrijven, spoorwegen, telecom) werd ingezet?
Om zeep helpen tochquote:Op woensdag 21 december 2011 23:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
SP om zeep houden is eigenlijk ook wel beter.
De PvdA gun ik nog bestaansrecht.
Meneer de strategische denker, jij presenteert de casus dat de PvdA kapot zou zijn. Waar dacht jij dat de 31 zetels van de PvdA naartoe zouden verdwijnen?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:16 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De SP komt toch nooit aan de macht. In 2006 hadden ze ook veel zetels, maar regeringsdeelname, ho maar.
Ach, dat dacht men ook van de PVV.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:16 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De SP komt toch nooit aan de macht. In 2006 hadden ze ook veel zetels, maar regeringsdeelname, ho maar.
Is dat werkelijk zo? Als je naar de zaken kijkt die meetbaar zijn (wat is meetbaar in de politiek maar goedquote:Op woensdag 21 december 2011 23:13 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Och dat kan best. De PvdA van toen is heel wat anders dan de PvdA onder Job Cohen nu.
Het paarse PvdA is wel wat anders dan dat zooitje waar men nu mee opgeschept zit. De PvdA van nu kan enkel de banken de schuld geven en de kop in het zand steken.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:15 schreef du_ke het volgende:
[..]. Daarnaast speelt ook bij jou dat je vooral een beeld hebt hoe de PvdA volgens jou zou moeten denken wat niet zo met de praktijk overeenkomt
PVV mag van mij ook wegquote:Op woensdag 21 december 2011 23:16 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Om zeep helpen toch?
Als je de PVV meeneemt laat ik je.
Het is dan ook vooral wat mensen zoals ZW denken, het is niet de werkelijkheid. De PvdA is verworden tot een pragmatische bestuursclub met nog slechts een handjevol ideologische veren.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is dat werkelijk zo? Als je naar de zaken kijkt die meetbaar zijn (wat is meetbaar in de politiek maar goed) denk ik dat de huidige PvdA op veel punten 'rechtser' scoort dan de PvdA onder Kok. ook programmatisch zitten ze nu volgens mij dichter bij de VVD dan toen.
Ik denk dat veel partijen een stuk naar rechts zijn opgeschoven, niet?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is dat werkelijk zo? Als je naar de zaken kijkt die meetbaar zijn (wat is meetbaar in de politiek maar goed) denk ik dat de huidige PvdA op veel punten 'rechtser' scoort dan de PvdA onder Kok. ook programmatisch zitten ze nu volgens mij dichter bij de VVD dan toen.
En ik bedoelde inderdaad om zeep helpenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:16 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Om zeep helpen toch?
Als je de PVV meeneemt laat ik je.
Je bent in de war met de SP en met mij.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:17 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het paarse PvdA is wel wat anders dan dat zooitje waar men nu mee opgeschept zit. De PvdA van nu kan enkel de banken de schuld geven en de kop in het zand steken.
Ja hoor zienswijzequote:Op woensdag 21 december 2011 23:17 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het paarse PvdA is wel wat anders dan dat zooitje waar men nu mee opgeschept zit. De PvdA van nu kan enkel de banken de schuld geven en de kop in het zand steken.
Leuke retoriek maar nu eens naar de praktijk kijken.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:17 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Mogelijk, maar hoe zou je de huidige PvdA dan 'anders' laten zijn van die onder Kok?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:18 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik denk dat veel partijen een stuk naar rechts zijn opgeschoven, niet?
Nee hoor. Had je die toespraak van Cohen laatst gelezen?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:19 schreef robin007bond het volgende:
De PvdA is nog redelijk genuanceerd wat betreft banken e.d.
SP dan weer niet. Bah
Ach, politiek is een gezellige volkshobby.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:20 schreef von_Preussen het volgende:
Wat heeft het trouwens voor zin om te zitten zeiken op politieke partijen? Is het niet veel leuker om te proberen je energie te steken in het ontwikkelen van pragmatische oplossingen i.p.v. het moddergooien naar anderen?
Het zoeken van een excuus om met PVV-achtigen te mogen samenwerkenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:20 schreef De_Nuance het volgende:
Wat is dat toch met die sociaal-democraten haat, niet om het een of ander maar je ziet het ook bij heel extreme figuren. Waar zou het vandaan komen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |