"Pak hem gooowzuuur, maar kaik wel uit voor je maatpak amice".quote:Op woensdag 21 december 2011 23:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha, als autochtone VVD balletjes inderdaad, "beuken amice, gewoon beuken!".
Dan praten we over Zuid-Afrika. Laat ik het anders zeggen: in India kan je gewoon in een sloppenwijk lopen zonder dat je beroofd wordt of zonder dat je dagelijks massale opstanden hebt ondanks dat je een énorm verschil arm-rijk hebt die vlak naast elkaar wonen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij mijn weten doen ze dat ook.
Er is daar niet voor niets zoveel criminaliteit dat je er niet eens over straat kan.
De sociale zekerheid verkleint het gat tussen een werkloze en de arbeidsmarkt. Het maakt het voor de persoon zonder baan eenvoudiger om terug te veren. Haal het sociale vangnet weg en je kunt er op rekenen dat een grote groep zich terugtrekt in zijn eigen ellende met als gevolg dat zij nooit meer een zinnige bijdrage gaan leveren. Funest voor de economie van een land.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:43 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Leg even uit hoe een sociale zekerheid aan een welvarende economie kan bijdragen?
Nog een paar maandjes, dan is het geen jailbait meer, toch?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zelfs slapend, transfoberen de meeste vrouwen in kwijlerige haardozen, zo niet onze Noorse jailbait
3. november 1995quote:Op woensdag 21 december 2011 23:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nog een paar maandjes, dan is het geen jailbait meer, toch?
India heeft dan ook een kasten-religie, dat is onvergelijkbaar met de rest van de wereld schat.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:56 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dan praten we over Zuid-Afrika. Laat ik het anders zeggen: in India kan je gewoon in een sloppenwijk lopen zonder dat je beroofd wordt of zonder dat je dagelijks massale opstanden hebt ondanks dat je een énorm verschil arm-rijk hebt die vlak naast elkaar wonen.
Met andere woorden: een groot verschil arm-rijk wil niet automatisch zggen dat je meteen rellen krijgt. Dat is enkel iets wat Europese sociaaldemocraten aan theorie verzonnen hebben.
WAT?!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nog een paar maandjes, dan is het geen jailbait meer, toch?
Zal ik je een geheimpje verklappen wat je toch al kent?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
3. november 1995
Jonger dan robin007
Ryan zal haar wel te jong vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja India is een baken van veiligheid inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2011 23:56 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dan praten we over Zuid-Afrika. Laat ik het anders zeggen: in India kan je gewoon in een sloppenwijk lopen zonder dat je beroofd wordt of zonder dat je dagelijks massale opstanden hebt ondanks dat je een énorm verschil arm-rijk hebt die vlak naast elkaar wonen.
Met andere woorden: een groot verschil arm-rijk wil niet automatisch zggen dat je meteen rellen krijgt. Dat is enkel iets wat Europese sociaaldemocraten aan theorie verzonnen hebben.
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
"Pak hem gooowzuuur, maar kaik wel uit voor je maatpak amice".
Ja, een aangezien lopen te min is vertrekken we weer met zo'n golfkarretje uit de studio "gaaast, geef wat extraah gas bij, se komen achter ons aan".quote:Op woensdag 21 december 2011 23:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wij op de achtergrond met een sigaar in de bek de oma's wegjagen met de rook, "goedzeuw amice, geef 'm een rechtse, jaheuwr!"
Ja, en dan? Als die reductie in welvaart door externe factoren komt (waar de politiek in Europa dus niets aan kan doen), moeten we die opstanden dan tolereren?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij hebt het hier over Europa, dus gaat het om een enorme reductie in in welvaart. In het verleden hebben we gezien dat het die reductie in welvaart is die mensen op de straten brengt.
Was dat omdat ze het zo slecht hadden of dat ze van hun dictatuur afwilden? De mensen uit het M-O hebben het altijd nog altijd beter dan het gros van Azie en daar rellen ze ook niet de hele dag.quote:Overigens onstaan er wel degelijk rellen omdat mensen economisch in het nauw komen, je hebt de Arabische lente schijnbaar gemist?
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zal ik je een geheimpje verklappen wat je toch al kent?Klopt. Ik heb er ooit nog eentje gehad. Sara, maar daar spreken ze dat uit als Sooorah o.i.d.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Therese......wat een schatje was het. Was ook nog in mijn eerste week in Luxemburg. Goede tijden waren dat.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb er ooit nog eentje gehad. Sara, maar daar spreken ze dat uit als Sooorah o.i.d.
Haha, "Gozuuuur, ik denk dat een rookscherm wel van toepassing is amice, snellahr!" en dan komt er a la James bond achter de auto een scala aan Cubaanse sigaren tevoorschijn die rook verspreiden.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, een aangezien lopen te min is vertrekken we weer met zo'n golfkarretje uit de studie "gaaast, geef wat extraah gas bij, se komen achter ons aan".
Zeg dat maar tegen het Franse Koningshuis.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:56 schreef Zienswijze het volgende:
Tuurlijk is er criminaliteit. Maar volgens de Europese linkse theoretici word je daar de hele dag beroofd omdat het verschil arm-rijk zo enorm groot is. Dus niet, je kan daar gewoon in een sloppenwijk/achterstandswijk rondlopen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:58 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja India is een baken van veiligheid inderdaad![]()
Nee, daar doe ik niet aanquote:Komt dat neerkijken op de lagere klassen van jou door een kastenstelsel opvoeding trouwens ?
Dat soort herinneringenquote:Op donderdag 22 december 2011 00:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Therese......wat een schatje was het. Was ook nog in mijn eerste week in Luxemburg. Goede tijden waren dat.
Ik zie ook gewoon letterlijk voor me hoe we Pauw van z'n stoel schieten met die kurken.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha, "Gozuuuur, ik denk dat een rookscherm wel van toepassing is amice, snellahr!" en dan komt er a la James bond achter de auto een scala aan Cubaanse sigaren tevoorschijn die rook verspreiden.
"Gozuurr, schiet met kurken op ze, Bollinger genoeg amice!".
Met zo'n zwaard ingelegd met goud, diamanten en smaragden inderdaad.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zie ook gewoon letterlijk voor me hoe we Pauw van z'n stoel schieten met die kurken.![]()
Nederlandse meisjes zijn ook wel leuk, alleen erg dom. Die Noorse had ook nog eens een intellectueel vermogen waarbij ik eigenlijk nog meer daarvan genoot, dan van haar lichaam. En met haar tedere 19 jaar sprak ze een erg goed Engels.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat soort herinneringen[ afbeelding ]
Nederlandse blondines zijn zo plain en kapsonerig in vergelijking met het Scandinavische spul.
Eén voorbeeld is meteen representatief?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen het Franse Koningshuis.
Noem eens een koningshuis dat nog staat zonder inbinding van macht op aanvraag van het plebs?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:04 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Eén voorbeeld is meteen representatief?
Ik denk dat er honderden voorbeelden zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:04 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Eén voorbeeld is meteen representatief?
"Gooosjuuur, recht in sjun bakkus, das extra punten"quote:Op donderdag 22 december 2011 00:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Met zo'n zwaard ingelegd met goud, diamanten en smaragden inderdaad.![]()
Mijn God, we zijn het eens!quote:Op donderdag 22 december 2011 00:04 schreef De_Nuance het volgende:
Niet heel de wereld is India.
In het westen en het MO en Afrika is er een sterk egalitarisme (door christendom islam etc ) hier breekt de pleuris wel uit als mensen zichzelf niet meer kunnen voorzien. De geschiedenis laat dat zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |