Zeeland ligt bijna in Belgiëquote:
Dat zeg ik: meer controleren. En ja de burger mag best die uitvreters eraan naaien, De overheid zou ze nog extra moeten belonen.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je roept dat er alleen op de uitvreters moet worden bespaard. Dan wil ik graag een oplossing zien
Het valt mij inderdaad op dat rechtse users over het algemeen bijzonder slecht geïnformeerd zijn. Ze nemen erg gemakkelijk dingen voor waar aan die helemaal niet kloppen.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:34 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Jij denkt dat er in het verkiezingsprogramma van de PvdA staat : geef iedereen geld?
Typisch dat rechtse riedeltje alweer. Nergens op gebaseerd
Ga jij eens even in R&P huilen, lelijkerd.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Die ga ik tegen je gebruiken als jij gaat zeiken over protesteerders die de straten bezetten.
NSB'ers 2.0!quote:Op woensdag 21 december 2011 19:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat zeg ik: meer controleren. En ja de burger mag best die uitvreters eraan naaien, De overheid zou ze nog extra moeten belonen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, heb je er problemen mee? Ik ben 17 en woon in Goirle, godverdomme schiet jullie allemaal neer, en ook dat plein! JWTZELLUF!
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Het valt mij inderdaad op dat rechtse users over het algemeen bijzonder slecht geïnformeerd zijn. Ze nemen erg gemakkelijk dingen voor waar aan die helemaal niet kloppen.
Inderdaad , je zag net ook dat dat spotje van Wilders voor waar werd aangenomen.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Het valt mij inderdaad op dat rechtse users over het algemeen bijzonder slecht geïnformeerd zijn. Ze nemen erg gemakkelijk dingen voor waar aan die helemaal niet kloppen.
Ik merk zelf ook dat ik meer fouten maak.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:35 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Jammer inderdaad, hij was eerst best oké
Prima, zal je mij niet snel zien doen namelijkquote:Op woensdag 21 december 2011 19:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Die ga ik tegen je gebruiken als jij gaat zeiken over protesteerders die de straten bezetten.
Ik zei dat er niks mis mee was.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:37 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Inderdaad , je zag net ook dat dat spotje van Wilders voor waar werd aangenomen.
Een dief wordt ook door burgers tegengehouden, opsporing verzocht laat ook mensen bellen voor tips. Niks nieuws lijkt me.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
NSB'ers 2.0!
Hauptmann Betyar to the rescue!
Je gelooft dat het waar is wat in dat spotje wordt beweerd?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zei dat er niks mis mee was.
Als dat al haatzaaiend is dan mag ik ook wel de bak in geloof ik.
"Heeft uw buurman een dure auto en lijkt het u dat hij die niet kan betalen? Bel de fiscus!quote:Op woensdag 21 december 2011 19:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Een dief wordt ook door burgers tegengehouden, opsporing verzocht laat ook mensen bellen voor tips. Niks nieuws lijkt me.
Ging niet over jou.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zei dat er niks mis mee was.
Als dat al haatzaaiend is dan mag ik ook wel de bak in geloof ik.
Geen idee, heb niet het CBS gebeld om het te checken.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Je gelooft dat het waar is wat in dat spotje wordt beweerd?
Probeer je eens te verdiepen in de werkelijke standpunten van partijen in plaats van hoe jij projecteert hoe dat die standpunten er uit zouden zien.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan ben ik toch benieuwd hoe PvdA dat wil bereiken. Ik heb ze nooit een duidelijke oplossing daarvoor zien bieden
Iets met zeepjes.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:39 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ging niet over jou.
Waarom wil je zo graag de bak in?
Je zou op z'n minst eens op hun site kunnen zoeken.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, heb niet het CBS gebeld om het te checken.
Wat meer objectiviteit en eigen standpunten zouden je sierenquote:Op woensdag 21 december 2011 19:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik merk zelf ook dat ik meer fouten maak.
Misschien werkdruk in combinatie met veel slaaptekort.
Hmm. Ik ben niet zo'n fan van burgerconflicten met de overheid als lachende derde.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat zeg ik: meer controleren. En ja de burger mag best die uitvreters eraan naaien, De overheid zou ze nog extra moeten belonen.
Het partijprogramma van de PvdA resembleert gewoon een stotterende polonaise theedrinkers die in hun vrije tijd fraude plegen en baantjes jagen.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Probeer je eens te verdiepen in de werkelijke standpunten van partijen in plaats van hoe jij projecteert hoe dat die standpunten er uit zouden zien.
Gevangenis is voor homo's !!quote:
Lijkt me ook niet zo'n strak planquote:Op woensdag 21 december 2011 19:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hmm. Ik ben niet zo'n fan van burgerconflicten met de overheid als lachende derde.
Daar kan ik wat meequote:Op woensdag 21 december 2011 19:40 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wat meer objectiviteit en eigen standpunten zouden je sieren
Je loopt nu blind achter een paar mensen aan
Dat is wat ik ervan vind in ieder geval
http://statline.cbs.nl/St(...)T,G5,G3,G4&STB=G1,G2quote:Op woensdag 21 december 2011 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Je zou op z'n minst eens op hun site kunnen zoeken.
Oh dat sowieso. Voorop Remlof met een trechter op z'n kop.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het partijprogramma van de PvdA resembleert gewoon een stotterende polonaise theedrinkers die in hun vrije tijd fraude plegen en baantjes jagen.
Ik heb die feiten niet eens gezien in dat spotje, was te druk met kijken naar de hoofddoekjes en minaretten.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Je zou op z'n minst eens op hun site kunnen zoeken.
Ik ben niet zo van mensen die het vangnet misbruiken waardoor straks mensen die het echt moeilijk krijgen erop achteruit gaan.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hmm. Ik ben niet zo'n fan van burgerconflicten met de overheid als lachende derde.
En dat is precies wat die fascisten willen. Fact free politics ftw!quote:Op woensdag 21 december 2011 19:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb die feiten niet eens gezien in dat spotje, was te druk met kijken naar de hoofddoekjes en minaretten.
Oeh, Wilders z'n feitjes kloppen.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
http://statline.cbs.nl/St(...)T,G5,G3,G4&STB=G1,G2
Ik sluit me aan bij de polonaisequote:Op woensdag 21 december 2011 19:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh dat sowieso. Voorop Remlof met een trechter op z'n kop.
Je moet de klik-mentaliteit niet teveel aanjagen als overheid.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:41 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van mensen die het vangnet misbruiken waardoor straks mensen die het echt moeilijk krijgen erop achteruit gaan.
Ik stem gewoon VVD hoor mafklappertje van me.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:42 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat is precies wat die fascisten willen. Fact free politics ftw!
Wel makkelijker bier drinken inderdaad.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh dat sowieso. Voorop Remlof met een trechter op z'n kop.
Ik heb heel de PvdA-site afgezocht, maar zie geen oplossing voor het aanpakken van uitvreters. Ja, ze willen kanslozen nog kansen geven om een studie te doen, of een leer/werkbaan aanbieden. Meer kan ik er niet uit maken en jij waarschijnlijk ook niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Probeer je eens te verdiepen in de werkelijke standpunten van partijen in plaats van hoe jij projecteert hoe dat die standpunten er uit zouden zien.
Heb je die link bekeken?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:42 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat is precies wat die fascisten willen. Fact free politics ftw!
Daar ben ik het ook weer mee eens.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je moet de klik-mentaliteit niet teveel aanjagen als overheid.
Die alleen aan de macht zijn dankzij de steun van de fascisten, chapeau!quote:Op woensdag 21 december 2011 19:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik stem gewoon VVD hoor mafklappertje van me.
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Die alleen aan de macht zijn dankzij de steun van de fascisten, chapeau!
Haha.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, daar zie ik nog geen tsunami van immigratie in.
Nou, nee.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Heeft uw buurman een dure auto en lijkt het u dat hij die niet kan betalen? Bel de fiscus!
Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker".
Gebeurt nu ook gewoon. Mensen hebben zich maar aan de wet te houden.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niet gecorrigeerd naar SESquote:Op woensdag 21 december 2011 19:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
http://statline.cbs.nl/St(...)T,G5,G3,G4&STB=G1,G2
Autochtonen ook en die worden dan ook minder vaak gepakt.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:46 schreef eriksd het volgende:
Chinezen zijn wel voorbeeldig zeg. Maar die schijnen dan weer meer in de georganiseerde misdaad te zitten.
In 4 minuten? roep dan niks..quote:Op woensdag 21 december 2011 19:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb heel de PvdA-site afgezocht,
Dan zou ik proberen om het stuk nog eens door te lezen en nu echt. Daarin staan namelijk best verwijzingen naar de oplossingen die zij steunen.quote:maar zie geen oplossing voor het aanpakken van uitvreters. Ja, ze willen kanslozen nog kansen geven om een studie te doen, of een leer/werkbaan aanbieden. Meer kan ik er niet uit maken en jij waarschijnlijk ook niet.
http://nu.pvda.nl/standpunten/werk-en-economie/Werk.html
Dat betekent dat ook al krijg je een uitkering je elke dag actief mee moet doen in de maatschappij. Ofwel door vrijwilligerswerk ofwel door je elke ochtend te melden bij een sociale werkvoorziening of re-integratieproject en daar te werken naar een gang naar de reguliere arbeidsmarkt. Overigens leert de ervaring dat die dreiging er al voor zorgt dat veel mensen afzien van een uitkeringquote:Iedereen doet mee
De PvdA laat niemand aan de kant staan. Voor wie regulier werk (nog) niet is weggelegd vormt de sociale werkvoorziening of vrijwilligerswerk een zinvolle vorm van participatie. Veel mensen zullen niet (meteen) een volledige betaalde baan kunnen vinden. We kunnen actief helpen hun positie te verbeteren, door indien nodig een opleiding of een leer- werkbaan aan te bieden.
Wollah! suggreer jij nouw ick makkelijk te packen sijn!? Ewa jij mij nog nie kennen dan! Shteek ju neer swa! Kom 'da!quote:Op woensdag 21 december 2011 19:47 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Autochtonen ook en die worden dan ook minder vaak gepakt.
Zo'n straatschoffie pakken kan iedereen.
Ik sijn?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wollah! suggreer jij nouw ick makkelijk te packen sijn!? Ewa jij mij nog nie kennen dan! Shteek ju neer swa! Kom 'da!
Je zegt het zelf al, er staan verwijzingen naar oplossingen. Ik heb die zin ook gelezen, maar je kan er niet uit halen wat ze precies er tegen willen doen. Ja, ze willen meer participatie, maar hoe en wat? Wat jij zegt klinkt goed, maar dat kan ik nergens letterlijk op de site terugvinden.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan zou ik proberen om het stuk nog eens door te lezen en nu echt. Daarin staan namelijk best verwijzingen naar de oplossingen die zij steunen.
Dat je het er niet mee eens bent kan prima natuurlijk maar beweren dat ze geen oplossingen aandragen klopt gewoon niet. Overigens zal het bij andere partijen niet veel concreter worden.
Oh en dit stukje zegt al veel natuurlijk
[..]
Dat betekent dat ook al krijg je een uitkering je elke dag actief mee moet doen in de maatschappij. Ofwel door vrijwilligerswerk ofwel door je elke ochtend te melden bij een sociale werkvoorziening of re-integratieproject en daar te werken naar een gang naar de reguliere arbeidsmarkt. Overigens leert de ervaring dat die dreiging er al voor zorgt dat veel mensen afzien van een uitkering
Dit is allemaal niet zo 1, 2, 3 geregeld en gaat met horten en stoten maar beweren dat ze nergens mee komen klopt gewoon niet.
Ik weet 't, ik ben te goed hiervoor.quote:
Wat is daar precies zwak aan? Ze pretenderen op te komen voor de groepen die last hebben van de bezuinigingen en dan is het niet zo gek als ze die 'last' proberen te concretiseren?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:48 schreef robin007bond het volgende:
Dit vind ik dan wel weer zwak van de PvdA zeg:
http://www.flickr.com/photos/pvdanl/sets/72157627785759818/
Mensen die last hebben van de bezuinigingen fotograferen om te gebruiken voor hun partij.
Oeh vertel?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:50 schreef Cerbie het volgende:
Zo, even formuliertje bij meldpunt cybercrime ingevuld.
Het is nog niets bij de PVV, maar dit vind ik zo makkelijk onderbuikscoren en inspelen op emoties.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat is daar precies zwak aan? Ze pretenderen op te komen voor de groepen die last hebben van de bezuinigingen en dan is het niet zo gek als ze die 'last' proberen te concretiseren?
Ik ken wel partijen die zwakkere zaken uitvreten.
Werkt niet in Operaquote:
Haha.quote:
VVD spotjes gemist in 2010 merk ik ?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is nog niets bij de PVV, maar dit vind ik zo makkelijk onderbuikscoren en inspelen op emoties.
Die waren leuk!quote:Op woensdag 21 december 2011 19:53 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
VVD spotjes gemist in 2010 merk ik ?
Misdaden tegen de logica.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha.
Welke cybercrime heeft u geconstateerd amice?
Vertelquote:Op woensdag 21 december 2011 19:50 schreef Cerbie het volgende:
Zo, even formuliertje bij meldpunt cybercrime ingevuld.
Die waren ook vrij bagger jaquote:Op woensdag 21 december 2011 19:53 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
VVD spotjes gemist in 2010 merk ik ?
Nee, nee, en nog eens nee!quote:Op woensdag 21 december 2011 19:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die waren ook vrij bagger ja
Vooral die met de hypotheekrenteaftrek
Wel mooi dat ze alles in die spotjes nu niet doen maar het tegenovergesteldequote:
Behalve de HRA dan.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:56 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wel mooi dat ze alles in die spotjes nu niet doen maar het tegenovergestelde
Die van dat vernield speelplaatsje vond ik wel een mooi praktijkvoorbeeld.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, nee, en nog eens nee!
Ze waren goed.
quote:waarom moeten die rijke kakkers weer gaan liegen dit is allemaal fake en leugens. als je VVD hebt gestemd niet raar op kijken als je opeens meer belasting moet betalen. ja het wordt beter maar dat gaat natuurlijk wel van jou geld af tenzij jij zelf nog in sinterklaas geloofd.
Hehe, Cohen is ook gewoon echt perfect voor dit soort filmpjes.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:55 schreef eriksd het volgende:
Ik zou gewoon Job Cohen met een lachband gebruiken.
Of deze, mijn favoriet:
Dat vind je bij geen partij zo letterlijk terug op de site bij de standpunten dan moet je naar de persberichten. Daarnaast is het ook lang niet allemaal aan de rijksoverheid, wat ik beschreef is op lokaal niveau.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, er staan verwijzingen naar oplossingen. Ik heb die zin ook gelezen, maar je kan er niet uit halen wat ze precies er tegen willen doen. Ja, ze willen meer participatie, maar hoe en wat? Wat jij zegt klinkt goed, maar dat kan ik nergens letterlijk op de site terugvinden.
Ook je geliefde VVD is meer dan bedreven in dat soort acties.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is nog niets bij de PVV, maar dit vind ik zo makkelijk onderbuikscoren en inspelen op emoties.
Zelfs dat staat ter discussie.quote:
Hartverwarmendquote:Op woensdag 21 december 2011 20:00 schreef De_Nuance het volgende:
Dit vind ik eigenlijk het mooiste spotje , zonder dollen
Haha geweldig.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:59 schreef eriksd het volgende:
Deze is nog leuker:
Dat grote gedoger is zo volslagen onzinnig, maar toch slaagt hij erin dat beeld te laten hangen en Cohen mee te sleuren.
Kijk, daar kan ik wat meequote:Op woensdag 21 december 2011 19:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat vind je bij geen partij zo letterlijk terug op de site bij de standpunten dan moet je naar de persberichten. Daarnaast is het ook lang niet allemaal aan de rijksoverheid, wat ik beschreef is op lokaal niveau.
Maar bv http://nu.pvda.nl/berichten/2011/12/Banenplan-door-werkbonus.html
Of http://nu.pvda.nl/bericht(...)iteitsbonus-toe.html
Oh en met wat verder zoeken kom je hier een redelijk concreet plan tegen
http://nu.pvda.nl/binarie(...)venkansengrijpen.pdf
Cohen kan z'n eigen woorden niet eens aan elkaar binden.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:05 schreef De_Nuance het volgende:
Het is de taak van de politiek om te verbinden niet om te verdelen
Welke realiteit ?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:01 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Hartverwarmend
Maar oh zo ver van de realiteit.
Ach Rutte kan weer zijn rechterhand prima aan zijn piemel binden.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Cohen kan z'n eigen woorden niet eens aan elkaar binden.
Wel een geslaagde grap trouwens, ik weet nog dat 't op tv was, lag helemaal dubbel.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:05 schreef robin007bond het volgende:
Oh god. Waarom staat dit bij relevante filmpjes?
Ook echt Hart van Nederland die reacties van de Telegraaf.nl quote
Dat is geen prestatie, dat kan iedere man vanaf de puberteit.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:06 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ach Rutte kan weer zijn rechterhand prima aan zijn piemel binden.
Vanwaar die Wildersfixatie?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:05 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Welke realiteit ?
Die Wilders schetst ?
Hele geslaagde grap inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2011 20:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel een geslaagde grap trouwens, ik weet nog dat 't op tv was, lag helemaal dubbel.
Iedere man kan ook een vrouw regelen , gaat Rutte toch niet zo goed afquote:Op woensdag 21 december 2011 20:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is geen prestatie, dat kan iedere man vanaf de puberteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |