Autochtonen ook en die worden dan ook minder vaak gepakt.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:46 schreef eriksd het volgende:
Chinezen zijn wel voorbeeldig zeg. Maar die schijnen dan weer meer in de georganiseerde misdaad te zitten.
In 4 minuten? roep dan niks..quote:Op woensdag 21 december 2011 19:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb heel de PvdA-site afgezocht,
Dan zou ik proberen om het stuk nog eens door te lezen en nu echt. Daarin staan namelijk best verwijzingen naar de oplossingen die zij steunen.quote:maar zie geen oplossing voor het aanpakken van uitvreters. Ja, ze willen kanslozen nog kansen geven om een studie te doen, of een leer/werkbaan aanbieden. Meer kan ik er niet uit maken en jij waarschijnlijk ook niet.
http://nu.pvda.nl/standpunten/werk-en-economie/Werk.html
Dat betekent dat ook al krijg je een uitkering je elke dag actief mee moet doen in de maatschappij. Ofwel door vrijwilligerswerk ofwel door je elke ochtend te melden bij een sociale werkvoorziening of re-integratieproject en daar te werken naar een gang naar de reguliere arbeidsmarkt. Overigens leert de ervaring dat die dreiging er al voor zorgt dat veel mensen afzien van een uitkeringquote:Iedereen doet mee
De PvdA laat niemand aan de kant staan. Voor wie regulier werk (nog) niet is weggelegd vormt de sociale werkvoorziening of vrijwilligerswerk een zinvolle vorm van participatie. Veel mensen zullen niet (meteen) een volledige betaalde baan kunnen vinden. We kunnen actief helpen hun positie te verbeteren, door indien nodig een opleiding of een leer- werkbaan aan te bieden.
Wollah! suggreer jij nouw ick makkelijk te packen sijn!? Ewa jij mij nog nie kennen dan! Shteek ju neer swa! Kom 'da!quote:Op woensdag 21 december 2011 19:47 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Autochtonen ook en die worden dan ook minder vaak gepakt.
Zo'n straatschoffie pakken kan iedereen.
Ik sijn?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wollah! suggreer jij nouw ick makkelijk te packen sijn!? Ewa jij mij nog nie kennen dan! Shteek ju neer swa! Kom 'da!
Je zegt het zelf al, er staan verwijzingen naar oplossingen. Ik heb die zin ook gelezen, maar je kan er niet uit halen wat ze precies er tegen willen doen. Ja, ze willen meer participatie, maar hoe en wat? Wat jij zegt klinkt goed, maar dat kan ik nergens letterlijk op de site terugvinden.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan zou ik proberen om het stuk nog eens door te lezen en nu echt. Daarin staan namelijk best verwijzingen naar de oplossingen die zij steunen.
Dat je het er niet mee eens bent kan prima natuurlijk maar beweren dat ze geen oplossingen aandragen klopt gewoon niet. Overigens zal het bij andere partijen niet veel concreter worden.
Oh en dit stukje zegt al veel natuurlijk
[..]
Dat betekent dat ook al krijg je een uitkering je elke dag actief mee moet doen in de maatschappij. Ofwel door vrijwilligerswerk ofwel door je elke ochtend te melden bij een sociale werkvoorziening of re-integratieproject en daar te werken naar een gang naar de reguliere arbeidsmarkt. Overigens leert de ervaring dat die dreiging er al voor zorgt dat veel mensen afzien van een uitkering
Dit is allemaal niet zo 1, 2, 3 geregeld en gaat met horten en stoten maar beweren dat ze nergens mee komen klopt gewoon niet.
Ik weet 't, ik ben te goed hiervoor.quote:
Wat is daar precies zwak aan? Ze pretenderen op te komen voor de groepen die last hebben van de bezuinigingen en dan is het niet zo gek als ze die 'last' proberen te concretiseren?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:48 schreef robin007bond het volgende:
Dit vind ik dan wel weer zwak van de PvdA zeg:
http://www.flickr.com/photos/pvdanl/sets/72157627785759818/
Mensen die last hebben van de bezuinigingen fotograferen om te gebruiken voor hun partij.
Oeh vertel?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:50 schreef Cerbie het volgende:
Zo, even formuliertje bij meldpunt cybercrime ingevuld.
Het is nog niets bij de PVV, maar dit vind ik zo makkelijk onderbuikscoren en inspelen op emoties.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat is daar precies zwak aan? Ze pretenderen op te komen voor de groepen die last hebben van de bezuinigingen en dan is het niet zo gek als ze die 'last' proberen te concretiseren?
Ik ken wel partijen die zwakkere zaken uitvreten.
Werkt niet in Operaquote:
Haha.quote:
VVD spotjes gemist in 2010 merk ik ?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is nog niets bij de PVV, maar dit vind ik zo makkelijk onderbuikscoren en inspelen op emoties.
Die waren leuk!quote:Op woensdag 21 december 2011 19:53 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
VVD spotjes gemist in 2010 merk ik ?
Misdaden tegen de logica.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha.
Welke cybercrime heeft u geconstateerd amice?
Vertelquote:Op woensdag 21 december 2011 19:50 schreef Cerbie het volgende:
Zo, even formuliertje bij meldpunt cybercrime ingevuld.
Die waren ook vrij bagger jaquote:Op woensdag 21 december 2011 19:53 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
VVD spotjes gemist in 2010 merk ik ?
Nee, nee, en nog eens nee!quote:Op woensdag 21 december 2011 19:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die waren ook vrij bagger ja
Vooral die met de hypotheekrenteaftrek
Wel mooi dat ze alles in die spotjes nu niet doen maar het tegenovergesteldequote:
Behalve de HRA dan.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:56 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wel mooi dat ze alles in die spotjes nu niet doen maar het tegenovergestelde
Die van dat vernield speelplaatsje vond ik wel een mooi praktijkvoorbeeld.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, nee, en nog eens nee!
Ze waren goed.
quote:waarom moeten die rijke kakkers weer gaan liegen dit is allemaal fake en leugens. als je VVD hebt gestemd niet raar op kijken als je opeens meer belasting moet betalen. ja het wordt beter maar dat gaat natuurlijk wel van jou geld af tenzij jij zelf nog in sinterklaas geloofd.
Hehe, Cohen is ook gewoon echt perfect voor dit soort filmpjes.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:55 schreef eriksd het volgende:
Ik zou gewoon Job Cohen met een lachband gebruiken.
Of deze, mijn favoriet:
Dat vind je bij geen partij zo letterlijk terug op de site bij de standpunten dan moet je naar de persberichten. Daarnaast is het ook lang niet allemaal aan de rijksoverheid, wat ik beschreef is op lokaal niveau.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, er staan verwijzingen naar oplossingen. Ik heb die zin ook gelezen, maar je kan er niet uit halen wat ze precies er tegen willen doen. Ja, ze willen meer participatie, maar hoe en wat? Wat jij zegt klinkt goed, maar dat kan ik nergens letterlijk op de site terugvinden.
Ook je geliefde VVD is meer dan bedreven in dat soort acties.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is nog niets bij de PVV, maar dit vind ik zo makkelijk onderbuikscoren en inspelen op emoties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |