Hmm. Ik ben niet zo'n fan van burgerconflicten met de overheid als lachende derde.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat zeg ik: meer controleren. En ja de burger mag best die uitvreters eraan naaien, De overheid zou ze nog extra moeten belonen.
Het partijprogramma van de PvdA resembleert gewoon een stotterende polonaise theedrinkers die in hun vrije tijd fraude plegen en baantjes jagen.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Probeer je eens te verdiepen in de werkelijke standpunten van partijen in plaats van hoe jij projecteert hoe dat die standpunten er uit zouden zien.
Gevangenis is voor homo's !!quote:
Lijkt me ook niet zo'n strak planquote:Op woensdag 21 december 2011 19:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hmm. Ik ben niet zo'n fan van burgerconflicten met de overheid als lachende derde.
Daar kan ik wat meequote:Op woensdag 21 december 2011 19:40 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wat meer objectiviteit en eigen standpunten zouden je sieren
Je loopt nu blind achter een paar mensen aan
Dat is wat ik ervan vind in ieder geval
http://statline.cbs.nl/St(...)T,G5,G3,G4&STB=G1,G2quote:Op woensdag 21 december 2011 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Je zou op z'n minst eens op hun site kunnen zoeken.
Oh dat sowieso. Voorop Remlof met een trechter op z'n kop.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het partijprogramma van de PvdA resembleert gewoon een stotterende polonaise theedrinkers die in hun vrije tijd fraude plegen en baantjes jagen.
Ik heb die feiten niet eens gezien in dat spotje, was te druk met kijken naar de hoofddoekjes en minaretten.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Je zou op z'n minst eens op hun site kunnen zoeken.
Ik ben niet zo van mensen die het vangnet misbruiken waardoor straks mensen die het echt moeilijk krijgen erop achteruit gaan.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hmm. Ik ben niet zo'n fan van burgerconflicten met de overheid als lachende derde.
En dat is precies wat die fascisten willen. Fact free politics ftw!quote:Op woensdag 21 december 2011 19:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb die feiten niet eens gezien in dat spotje, was te druk met kijken naar de hoofddoekjes en minaretten.
Oeh, Wilders z'n feitjes kloppen.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
http://statline.cbs.nl/St(...)T,G5,G3,G4&STB=G1,G2
Ik sluit me aan bij de polonaisequote:Op woensdag 21 december 2011 19:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh dat sowieso. Voorop Remlof met een trechter op z'n kop.
Je moet de klik-mentaliteit niet teveel aanjagen als overheid.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:41 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van mensen die het vangnet misbruiken waardoor straks mensen die het echt moeilijk krijgen erop achteruit gaan.
Ik stem gewoon VVD hoor mafklappertje van me.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:42 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat is precies wat die fascisten willen. Fact free politics ftw!
Wel makkelijker bier drinken inderdaad.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh dat sowieso. Voorop Remlof met een trechter op z'n kop.
Ik heb heel de PvdA-site afgezocht, maar zie geen oplossing voor het aanpakken van uitvreters. Ja, ze willen kanslozen nog kansen geven om een studie te doen, of een leer/werkbaan aanbieden. Meer kan ik er niet uit maken en jij waarschijnlijk ook niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Probeer je eens te verdiepen in de werkelijke standpunten van partijen in plaats van hoe jij projecteert hoe dat die standpunten er uit zouden zien.
Heb je die link bekeken?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:42 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat is precies wat die fascisten willen. Fact free politics ftw!
Daar ben ik het ook weer mee eens.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je moet de klik-mentaliteit niet teveel aanjagen als overheid.
Die alleen aan de macht zijn dankzij de steun van de fascisten, chapeau!quote:Op woensdag 21 december 2011 19:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik stem gewoon VVD hoor mafklappertje van me.
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Die alleen aan de macht zijn dankzij de steun van de fascisten, chapeau!
Haha.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, daar zie ik nog geen tsunami van immigratie in.
Nou, nee.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Heeft uw buurman een dure auto en lijkt het u dat hij die niet kan betalen? Bel de fiscus!
Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker".
Gebeurt nu ook gewoon. Mensen hebben zich maar aan de wet te houden.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niet gecorrigeerd naar SESquote:Op woensdag 21 december 2011 19:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
http://statline.cbs.nl/St(...)T,G5,G3,G4&STB=G1,G2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |