Hehe, Cohen is ook gewoon echt perfect voor dit soort filmpjes.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:55 schreef eriksd het volgende:
Ik zou gewoon Job Cohen met een lachband gebruiken.
Of deze, mijn favoriet:
Dat vind je bij geen partij zo letterlijk terug op de site bij de standpunten dan moet je naar de persberichten. Daarnaast is het ook lang niet allemaal aan de rijksoverheid, wat ik beschreef is op lokaal niveau.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, er staan verwijzingen naar oplossingen. Ik heb die zin ook gelezen, maar je kan er niet uit halen wat ze precies er tegen willen doen. Ja, ze willen meer participatie, maar hoe en wat? Wat jij zegt klinkt goed, maar dat kan ik nergens letterlijk op de site terugvinden.
Ook je geliefde VVD is meer dan bedreven in dat soort acties.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is nog niets bij de PVV, maar dit vind ik zo makkelijk onderbuikscoren en inspelen op emoties.
Zelfs dat staat ter discussie.quote:
Hartverwarmendquote:Op woensdag 21 december 2011 20:00 schreef De_Nuance het volgende:
Dit vind ik eigenlijk het mooiste spotje , zonder dollen
Haha geweldig.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:59 schreef eriksd het volgende:
Deze is nog leuker:
Dat grote gedoger is zo volslagen onzinnig, maar toch slaagt hij erin dat beeld te laten hangen en Cohen mee te sleuren.
Kijk, daar kan ik wat meequote:Op woensdag 21 december 2011 19:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat vind je bij geen partij zo letterlijk terug op de site bij de standpunten dan moet je naar de persberichten. Daarnaast is het ook lang niet allemaal aan de rijksoverheid, wat ik beschreef is op lokaal niveau.
Maar bv http://nu.pvda.nl/berichten/2011/12/Banenplan-door-werkbonus.html
Of http://nu.pvda.nl/bericht(...)iteitsbonus-toe.html
Oh en met wat verder zoeken kom je hier een redelijk concreet plan tegen
http://nu.pvda.nl/binarie(...)venkansengrijpen.pdf
Cohen kan z'n eigen woorden niet eens aan elkaar binden.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:05 schreef De_Nuance het volgende:
Het is de taak van de politiek om te verbinden niet om te verdelen
Welke realiteit ?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:01 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Hartverwarmend
Maar oh zo ver van de realiteit.
Ach Rutte kan weer zijn rechterhand prima aan zijn piemel binden.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Cohen kan z'n eigen woorden niet eens aan elkaar binden.
Wel een geslaagde grap trouwens, ik weet nog dat 't op tv was, lag helemaal dubbel.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:05 schreef robin007bond het volgende:
Oh god. Waarom staat dit bij relevante filmpjes?
Ook echt Hart van Nederland die reacties van de Telegraaf.nl quote
Dat is geen prestatie, dat kan iedere man vanaf de puberteit.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:06 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ach Rutte kan weer zijn rechterhand prima aan zijn piemel binden.
Vanwaar die Wildersfixatie?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:05 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Welke realiteit ?
Die Wilders schetst ?
Hele geslaagde grap inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2011 20:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel een geslaagde grap trouwens, ik weet nog dat 't op tv was, lag helemaal dubbel.
Iedere man kan ook een vrouw regelen , gaat Rutte toch niet zo goed afquote:Op woensdag 21 december 2011 20:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is geen prestatie, dat kan iedere man vanaf de puberteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |