Het bericht was bij SBS6 nog net een tikje leuker:quote:Op woensdag 21 december 2011 18:21 schreef Elske6 het volgende:
wo 21 dec 2011, 16:03
Yolanthe Sneijder Cabau gezocht van onze redactie
AMSTERDAM - Yolanthe Sneijder Cabau heeft geld zat, maar zou het vertikken om verkeersboetes te betalen.
Yolanthe is via een advertentie in het AD door de griffier van De rechtbank Leeuwarden opgeroepen om te verschijnen op de terechtzitting op 9 januari 2012. De voetbalvrouw wordt gezocht omdat ze nog een verkeersboete heeft openstaan. Yo's mananger laat aan Shownieuws weten dat de bekeuring direct betaald zal worden.
In september vorig jaar werd de presentatrice ook al gezocht voor het niet op tijd betalen van haar bekeuringen.
bron Telegraaf
Foei Yolanthe !!!!
WTF Arlette? Een rechtbank moet mensen via hun management gaan zoeken?? Get realquote:Yo weer gezocht voor verkeersboete
Yolanthe Sneijder-Cabau staat woensdag opnieuw in het AD in een grote advertentie van de Rechtbank Leeuwarden voor een openstaande verkeersboete. Vorig jaar september werd de voetbalvrouw ook opgeroepen, omdat ze volgens het gerecht een bekeuring nog niet had betaald.
De manager van Yolanthe, Arlette Lerby, reageert verbolgen. “Deze boete is wederom niet bij ons binnengekomen. Blijkbaar denkt rechtbank Leeuwarden er niet aan om Yolanthe via haar management te benaderen. We gaan er zelf wel achteraan en zullen de boete direct betalen”, aldus Arlette aan Shownieuws.
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:08 schreef Leandra het volgende:
WTF Arlette? Een rechtbank moet mensen via hun management gaan zoeken?? Get real![]()
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF Arlette? Een rechtbank moet mensen via hun management gaan zoeken?? Get real![]()
Niet op het adres van het management kennelijkquote:Op woensdag 21 december 2011 20:25 schreef Elske6 het volgende:
op welk adres staat haar auto dan geregistreerd vraag ik me af...
Zou hij nog op het adres in Volendam staan en Jan gelijk de post verscheurd hebben ?? ( zou ik ook gedaan hebben hoor !! )![]()
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:49 schreef 100% Tukker het volgende:
Oh bah! Teh Horror! Kijk ende huiver!
Lach hier haar elleboog uit: HAHAHHAHOHZOMGHAHAHBBQBAH
[ afbeelding ]
Da's gewoon de OP van het vorige deelquote:Op donderdag 22 december 2011 17:59 schreef sherezade het volgende:
[..]je bent net zo triest als je OP
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als er maar iets te zeiken viel dus.... duidelijk.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's gewoon de OP van het vorige deel
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als er maar iets te zeiken viel dus.... duidelijk.
Daar drink ik graag een borrel op!quote:
Daarom sta ik op de loonlijst van Fok!. Om mensen te laten lachen. Het kost wat, maar dan heb je ook wat...quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Om 100% tukker.
Noes
OT: ik moet al- en als ik alleen al de naam Arlette Lerby lees. Wat een dropveter dat mens.
Zou Ivo al iets weten van een zwangerschap?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:26 schreef Elske6 het volgende:
Ivo denkt dan ook dat Yolanthe op dit moment het liefste huismoeder wil worden.
ik denk dat hij heel diplomatiek probeert te vertellen dat yo iedere vorm van talent ontbeert en beter thuis kan gaan zitten en kinderen baren.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou Ivo al iets weten van een zwangerschap?
Ik denk dat Ivo dat goed gezien heeft.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:49 schreef lady-wrb het volgende:
ik denk dat hij heel diplomatiek probeert te vertellen dat yo iedere vorm van talent ontbeert en beter thuis kan gaan zitten en kinderen baren.
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik denk dat Ivo dat goed gezien heeft.
Ivo weet, dat ondanks het inspirerend voorbeeld dat hij is voor Yolanthe en vele anderen, eigenlijk niemand zo overweldigend goed als hijzelf zal worden. N'est-çe pas?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat vooral, niemand heeft het niveau nivo van Ivo.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:37 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ivo weet, dat ondanks het inspirerend voorbeeld dat hij is voor Yolanthe en vele anderen, eigenlijk niemand zo overweldigend goed als hijzelf zal worden. N'est-çe pas?
Nu nog even een spiegeltje kopen en dan komt het met Ivo ook wel goedquote:Op donderdag 29 december 2011 00:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:37 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ivo weet, dat ondanks het inspirerend voorbeeld dat hij is voor Yolanthe en vele anderen, eigenlijk niemand zo overweldigend goed als hijzelf zal worden. N'est-çe pas?
LOL!quote:Op donderdag 29 december 2011 13:37 schreef MaLo het volgende:
[..]
quote:Just got back from holidays in Marrakech! I wish you all a very happy New Year with lots of love, health and happiness ♥♥!!
Bijna een beaver shot ook.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:29 schreef Pisces29 het volgende:
http://www.whosay.com/yolanthe/photos/112453
Potverdulleke, staat Yo er gewoon leuk op, zit er een vriendin te tuiten met haar lipjes
quote:
Te agrevadsjalala Wesley por Yolanthe.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:41 schreef Copycat het volgende:
Heeft Rodney nu ook een tattoo van Yo op zijn arm?
Whehehe!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:41 schreef Copycat het volgende:
Heeft Rodney nu ook een tattoo van Yo op zijn arm?
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Te agrevadsjalala Wesley por Yolanthe.
En? En? Gedaan? Eigenlijk best leuk voor een keertjequote:Op maandag 2 januari 2012 18:43 schreef Greys het volgende:
Vorige week met Vivi en Conleche uit eten en toen zeiden we tegen elkaar 'Zullen we even Yo-style op de foto?'. Er is geen ontkomen meer aan![]()
Laat eens zien!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:43 schreef Greys het volgende:
Vorige week met Vivi en Conleche uit eten en toen zeiden we tegen elkaar 'Zullen we even Yo-style op de foto?'. Er is geen ontkomen meer aan![]()
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Yo kon het toch beter... het is een kunst, zo blijkt![]()
Verhipt, is dat het bekende blauwe glimmende jasje van Wes?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het is toch eigenlijk ook de ultieme voetbalsnol ook hè...
En haar kop maar gebogen houden als ze naast Wesje staat want anders torent ze boven hem uit. Diep van binnen zal ze er toch stiekum van balen. Zijn kaalheid daar kon ze nog iets aan doen maar de lengte nietquote:Op maandag 2 januari 2012 19:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het is toch eigenlijk ook de ultieme voetbalsnol ook hè...
Ja, dat viezige zweetjasje.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verhipt, is dat het bekende blauwe glimmende jasje van Wes?Zou het broertje van het blauwe jasje kunnen zijn, zelfde glans, alleen ander tintje blauw.
Ik schrok ook. En ik zat te ontbijten. "Waarom Patries", denk ik dan, "waaromquote:Op maandag 2 januari 2012 19:15 schreef Copycat het volgende:
Godver. Kijk ik net tegen de ouwe reet van Paaij aan.
Ik moest het even kwijt.
Nu je het zegt, inderdaad!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehehe!
Ik zit me te bedenken dat er nooit geen enkel blondje te zien is, Yo heeft 100 vriendinnen met donker haar. Geinig wel!
Te gênant toch? Toegegeven, voor haar leeftijd heeft ze nog een aardig lijf, maar om dat nu en plein publique te tonen in een ordinaire striptease?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:18 schreef lezzer het volgende:
Ik schrok ook. En ik zat te ontbijten. "Waarom Patries", denk ik dan, "waarom"
En zo trek je het weer mooi on topic. Een eigen topic was echt te traumatischquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:14 schreef Ole het volgende:
Wel een beetje off topic hoor![]()
Maar idd, dan kun je toch beter Yo zien strippen
Ik twijfeldequote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
En zo trek je het weer mooi on topic. Een eigen topic was echt te traumatisch
Een aardig lijf? Holy Moses.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Te gênant toch? Toegegeven, voor haar leeftijd heeft ze nog een aardig lijf, maar om dat nu en plein publique te tonen in een ordinaire striptease?
Maar het is en blijft een goedkope actie. Eens.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:01 schreef Copycat het volgende:
NEEEEE!!!
En Dude, je hebt gelijk: 'aardig' is een understatement voor zo'n lijf op je 62ste.
Haha Greysquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:35 schreef Greys het volgende:
Zou Gerry weten dat ie Gerry genoemd wordt door die kabouter?
Ja wij zouden nog veel harder *shinen* naast Gerry dan Wesquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha Greys
Ik wil ook met Gerard op de foto, zit net The Ugly Truth te kijken
Oh ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha Greys
Ik wil ook met Gerard op de foto, zit net The Ugly Truth te kijken
Mag door Gerry's haar woelen asjeblieftquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:35 schreef Greys het volgende:
Had Wes dat nou ook altijd al, dat 'kijk mij eens bekende vriendjes hebben'... of is dat pas sinds Yo?
http://www.whosay.com/wesleysneijder/photos/112497
Me and my buddy Gerry @ dinner in Bo&zin Marrakech
My buddy Gerry is gewoon Gerard fuckin' Butler.
Sjezusquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:59 schreef OProg het volgende:
Ik moest aan dit topic denken toen ik dit zag:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-Yo-in-Marokko.dhtml
[ afbeelding ]
Waarom kunnen die mensen niet met een normaal smoelwerk op de foto?
Ik geloof pas dat ze 'buddies' zijn als Butler iets soortgelijks op zijn Twitter pleurt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:35 schreef Greys het volgende:
Had Wes dat nou ook altijd al, dat 'kijk mij eens bekende vriendjes hebben'... of is dat pas sinds Yo?
http://www.whosay.com/wesleysneijder/photos/112497
Me and my buddy Gerry @ dinner in Bo&zin Marrakech
My buddy Gerry is gewoon Gerard fuckin' Butler.
Idd, dat denk ik dus ookquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik geloof pas dat ze 'buddies' zijn als Butler iets soortgelijks op zijn Twitter pleurt.
Ze hebben de poen om zich te begeven in clubs/restaurants waar beroemdheden komen. Volgens mij vragen ze gewoon iedereen om een handtekening en fotomomentje.
Oh dat weet ik niet (ik ken die hele Butler niet eens). Maar dan nog. Die man wordt vast 122889933 keer geinterviewd. Kan me nauwelijks voorstellen dat hij daarna opeens een familievriend is geworden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Idd, dat denk ik dus ook
Net als dat Paris ineens Yo d'r best buddy is
Maar welke Nederlandse had Gerard Butler nou eens geïnterviewd? Was dat yo toen in haar diepgaande interview programma?
Al die beroemdheden hebben Yolanthe toch niet nodig?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:55 schreef Leandra het volgende:
En in die wereld is het een hoop "I can't stand them, but I'll keep them as friends, cause you never know when you might need or use them"
Ik was verbijsterd toen ik een Amerikaanse dat hoorde zeggen na een feestje bij hen thuis
Zelfs ik ken hem.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:59 schreef yvonne het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm0124930/ Deze? Ik heb ook geeeeeeeeeeeeen idee wie het is
Nee, maar zo'n voetballer kent misschien weer andere voetballers en zo komen ze via Beckham toch bij Cruise op de thee.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Al die beroemdheden hebben Yolanthe toch niet nodig?![]()
Hoewel, om via haar in de schaduw van Yvo te komen misschien!
Diequote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:59 schreef yvonne het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm0124930/ Deze? Ik heb ook geeeeeeeeeeeeen idee wie het is
Maar volgens mij ligt dat aan ons. Zo te zien is hij best beroemd. Ach ja, Yolanthe zou Benny Neyman weer niet herkennen, al stond 'ie aan haar bed te spoken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:59 schreef yvonne het volgende:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar volgens mij ligt dat aan ons. Zo te zien is hij best beroemd. Ach ja, Yolanthe zou Benny Neyman weer niet herkennen, al stond 'ie aan haar bed te spoken.
klikquote:En in Malibu is Yolanthe te gast in het strandhuis van acteur Gerard Butler. Hij speelt in de ene na de andere blockbuster en scoort daarnaast al jarenlang hoge noteringen in de '˜sexiest-man-alive'-ranglijsten.
YOLANTHE OP 3 is een '˜new generation-versie' van de succesvolle TROS TV Show. In het programma portretteert Yolanthe wekelijks een keur aan (inter-)nationale prominenten. Op eigenzinnige wijze schetst ze een beeld van haar beroemde gasten uit de wereld van entertainment, sport, muziek en film.
Bij de selectie van de hoofdpersonen staat voorop dat ze door hun bijzondere talent iets hebben weten te bereiken waar de meeste jongeren van dromen.
En hij speelt in blockbusters?quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:13 schreef Greys het volgende:
Maw... yv en dude moeten toch die sexiest-man-alive-ranglijsten eens wat beter bijhouden![]()
Zoals Yo dat wèl doet
Mwah, PS I Love You was wel een blockbuster, '300' ook, The Ugly Truth ook.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
En hij speelt in blockbusters?Die lijst van IMDB hè, daar staat alleen maar troep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |