SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:53 schreef TJV het volgende:
Ze hadden het licht wel uit mogen doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IIIIEEEEEEWWWWWWquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
http://rtl.nl.msn.com/xl/(...)0-9f5f-014b157f798e/
Graag gedaan
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
En dan nu graag een foto van jouw vriendin.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:20 schreef Dondermeester het volgende:
Klassiek gevalletje van moet tegen zichzelf en voor behoeding van de wereld in bescherming worden door eindeloze eenzame opsluiting.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waarom passen ze geen wederhoor toe bij de vriend van Theo Maassen?
Hij heeft een punt. Ik krijg eenzelfde gevoel als bij die ongelofelijke trieste gevallen bij talentenshows. Nu heb ik bij die types wel een enorm gevoel van medelijden en bij Paay ergernis.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En dan nu graag een foto van jouw vriendin.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:41 schreef Twinkle20 het volgende:
Jezus mina .. Moet dat nou?
Dat je zoiets voor in de slaapkamer bewaart okay, maar op zo'n feestje een beetje ordinair gaan zitten doen met je siliconentieten?
Ik vind haar trouwens helemaal geen mooi lijf hebben. Ze is erg klein en compact. Niet dat ze daar iets aan kan doen maar dit doen gaat boven alle fatsoensnormen.
Foto's van playboy heb ik toen ook gezien. Dat was, als je niet aan haar leeftijd dacht, redelijk smaakvol. Maar dit is gewoon ordinair.
Ja nee tuurlijk is het triest. Ik begrijp de afkeer van haar lijf alleen niet. Van haar gedrag wel ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft een punt. Ik krijg eenzelfde gevoel als bij die ongelofelijke trieste gevallen bij talentenshows. Nu heb ik bij die types wel een enorm gevoel van medelijden en bij Paay ergernis.
Piet Paulusma bij RTLquote:
Ik vind zo'n uiennet van top tot teen ook wel slim op die leeftijd.quote:
Ze gaf een feestje waarvoor je kaartjes moest kopen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:25 schreef Copycat het volgende:
Een besloten feestje voor 1500 man waarvoor je kaartjes kon kopen.
Dat is ook.
Godindegodgloeiendehemel! Nu kan ik niet slapenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Graag gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Graag gedaan
Al had ze niemand opdracht gegeven: als er zoveel mensen in de zaal zitten kun je er gif op innemen dat er altijd wel iemand tussenzit die gaat flmen. Natuurlijk vind ze het helemaal niet erg dat dit in de publiciteit is gekomen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 06:23 schreef erik666 het volgende:
Jullie snappen toch wel dat ze dit zo in scene heeft gezet, in opdracht van haar heeft ze zichzelf zo laten filmen. En daarna op de tv zeggen dat dit niet de bedoeling was, en bijna iedereen trapt erin.
Ze weet als geen ander hoe ze in de picture moet blijven.
enkel maar weer meer publiciteit voor haar volgende straightfriendly feestquote:Op woensdag 4 januari 2012 06:23 schreef erik666 het volgende:
Jullie snappen toch wel dat ze dit zo in scene heeft gezet, in opdracht van haar heeft ze zichzelf zo laten filmen. En daarna op de tv zeggen dat dit niet de bedoeling was, en bijna iedereen trapt erin.
Ze weet als geen ander hoe ze in de picture moet blijven.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:25 schreef Copycat het volgende:
Wat een triest gesprek was datquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:01 schreef arise het volgende:
Neehee, La Paay aan de telefoon met Albert Verlinde ...
Ze schijnt niet zo blij te zijn ...
Ze stond toch zelf in haar blote togus ??????
Dan ook niet piepen ....
Iddquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:25 schreef Copycat het volgende:
Dat is ook.
Is funest op die leeftijd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godindegodgloeiendehemel! Nu kan ik niet slapenZe mot een beetje uitkijken met die hakken op haar leeftijd, als ze valt breekt ze d'r heup.
Haha, de spijker op de kop!quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:34 schreef female81 het volgende:
Dit is net zoiets als een autoongeluk: Je wilt het eigenlijk helemaal niet zien, en tegelijkertijd ook weer wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |