SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:53 schreef TJV het volgende:
Ze hadden het licht wel uit mogen doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IIIIEEEEEEWWWWWWquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
http://rtl.nl.msn.com/xl/(...)0-9f5f-014b157f798e/
Graag gedaan
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
En dan nu graag een foto van jouw vriendin.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:20 schreef Dondermeester het volgende:
Klassiek gevalletje van moet tegen zichzelf en voor behoeding van de wereld in bescherming worden door eindeloze eenzame opsluiting.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waarom passen ze geen wederhoor toe bij de vriend van Theo Maassen?
Hij heeft een punt. Ik krijg eenzelfde gevoel als bij die ongelofelijke trieste gevallen bij talentenshows. Nu heb ik bij die types wel een enorm gevoel van medelijden en bij Paay ergernis.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En dan nu graag een foto van jouw vriendin.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:41 schreef Twinkle20 het volgende:
Jezus mina .. Moet dat nou?
Dat je zoiets voor in de slaapkamer bewaart okay, maar op zo'n feestje een beetje ordinair gaan zitten doen met je siliconentieten?
Ik vind haar trouwens helemaal geen mooi lijf hebben. Ze is erg klein en compact. Niet dat ze daar iets aan kan doen maar dit doen gaat boven alle fatsoensnormen.
Foto's van playboy heb ik toen ook gezien. Dat was, als je niet aan haar leeftijd dacht, redelijk smaakvol. Maar dit is gewoon ordinair.
Ja nee tuurlijk is het triest. Ik begrijp de afkeer van haar lijf alleen niet. Van haar gedrag wel ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft een punt. Ik krijg eenzelfde gevoel als bij die ongelofelijke trieste gevallen bij talentenshows. Nu heb ik bij die types wel een enorm gevoel van medelijden en bij Paay ergernis.
Piet Paulusma bij RTLquote:
Ik vind zo'n uiennet van top tot teen ook wel slim op die leeftijd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |