Laat eens zien!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:43 schreef Greys het volgende:
Vorige week met Vivi en Conleche uit eten en toen zeiden we tegen elkaar 'Zullen we even Yo-style op de foto?'. Er is geen ontkomen meer aan![]()
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Yo kon het toch beter... het is een kunst, zo blijkt![]()
Verhipt, is dat het bekende blauwe glimmende jasje van Wes?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het is toch eigenlijk ook de ultieme voetbalsnol ook hè...
En haar kop maar gebogen houden als ze naast Wesje staat want anders torent ze boven hem uit. Diep van binnen zal ze er toch stiekum van balen. Zijn kaalheid daar kon ze nog iets aan doen maar de lengte nietquote:Op maandag 2 januari 2012 19:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het is toch eigenlijk ook de ultieme voetbalsnol ook hè...
Ja, dat viezige zweetjasje.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verhipt, is dat het bekende blauwe glimmende jasje van Wes?Zou het broertje van het blauwe jasje kunnen zijn, zelfde glans, alleen ander tintje blauw.
Ik schrok ook. En ik zat te ontbijten. "Waarom Patries", denk ik dan, "waaromquote:Op maandag 2 januari 2012 19:15 schreef Copycat het volgende:
Godver. Kijk ik net tegen de ouwe reet van Paaij aan.
Ik moest het even kwijt.
Nu je het zegt, inderdaad!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehehe!
Ik zit me te bedenken dat er nooit geen enkel blondje te zien is, Yo heeft 100 vriendinnen met donker haar. Geinig wel!
Te gênant toch? Toegegeven, voor haar leeftijd heeft ze nog een aardig lijf, maar om dat nu en plein publique te tonen in een ordinaire striptease?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:18 schreef lezzer het volgende:
Ik schrok ook. En ik zat te ontbijten. "Waarom Patries", denk ik dan, "waarom"
En zo trek je het weer mooi on topic. Een eigen topic was echt te traumatischquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:14 schreef Ole het volgende:
Wel een beetje off topic hoor![]()
Maar idd, dan kun je toch beter Yo zien strippen
Ik twijfeldequote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
En zo trek je het weer mooi on topic. Een eigen topic was echt te traumatisch
Een aardig lijf? Holy Moses.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Te gênant toch? Toegegeven, voor haar leeftijd heeft ze nog een aardig lijf, maar om dat nu en plein publique te tonen in een ordinaire striptease?
Maar het is en blijft een goedkope actie. Eens.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:01 schreef Copycat het volgende:
NEEEEE!!!
En Dude, je hebt gelijk: 'aardig' is een understatement voor zo'n lijf op je 62ste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |