Van je ouders bedoel je.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik discrimineer gewoon op dat gebied, net zoals Oost-Europeanen of zigeuners die hier bedelen, die kijk ik niet eens aan dat vuige volk, een lief Nederlands opa'tje of oma'tje die een paar cent wil krijgt het van mij wel.
Mits ze er meelijwekkend genoeg uitzien.
Nee, mijn geld.quote:
Afhankelijk van de uitvoering zie ik hier wel potentie in.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:24 schreef 3-voud het volgende:
Hillen: Maatschappelijke dienstplicht invoeren.
Held.
Dan ben je ook snel klaar met 1 opaatje.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, mijn geld.
Het geld van m'n ouders leven er al genoeg van dacht ik zo, met dank aan de fiscus.
Al is het maar om dat enorm hoge verwijfde peil wat terug te brengen.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:28 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Afhankelijk van de uitvoering zie ik hier wel potentie in.
Ik heb hiervoor wel gewoon voltijd gewerkt constant, dat is niet tot de cent vergaan gegaan.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan ben je ook snel klaar met 1 opaatje.
Je was toch deeltijdstudent? Ofwel, uitruften en dan wat colleges volgen voor de fun.
Of heb je nog wat groeien in de kelder?
Weetikut.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor wel gewoon voltijd gewerkt constant, dat is niet tot de cent vergaan gegaan.
Wat denk je wel niet.
Heb nog genoeg om lekker van te kunnen leven tot de deeltijd er weer op zit.quote:
Is dat zo ?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie ze al tekeer gaan tegen moslims op verjaardagen zwaaiend met hun geweren in de lucht.
Zegmaar de gemiddelde Nederlander maar dan met vuurwapens.
Hier in het oosten vinden ze werken wat normaler dan in de randstad inderdaad.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb nog genoeg om lekker van te kunnen leven tot de deeltijd er weer op zit.
Bovendien zijn er ook weer niet zoveel zwervers die ik meelijwekkend vind, dat scheelt ook weer.
Tja, de welvaart trekt allerlei plebs aan dat hier gaat zitten uitvreten.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hier in het oosten vinden ze werken wat normaler dan in de randstad inderdaad.
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Er is maar weinig fatsoenlijk werk hier in het Oosten te vinden op dit moment.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:35 schreef waht het volgende:
[..]
Tja, de welvaart trekt allerlei plebs aan dat hier gaat zitten uitvreten.
Op de gemiddelde Nederlandse verjaardag komt immigratie en integratie gewoon standaard aan bod.quote:
Die boeren krijgen dan ook wat meer subsidie dan die paar verdwaalde uitkeringen.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol.
Boeren zijn over het algemeen rijker dan de gemiddelde wannabee New Yorker uit de randstad,
Stierenpoep.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol.
Boeren zijn over het algemeen rijker dan de gemiddelde wannabee New Yorker uit de randstad,
Niet naar ze luisteren Koos. SR isquote:Op woensdag 21 december 2011 14:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is inderdaad een stuk hipper om mij af te zetten tegen iets als Serious Request.
Bruine bonensoep eet je met een lepel, knurft.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:41 schreef Tem het volgende:
Boeren moeten eens leren met mes en vork te eten.
Wel achterbaks dan als men het laat waar ik bij ben.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Op de gemiddelde Nederlandse verjaardag komt immigratie en integratie gewoon standaard aan bod.
Zou nogal disrespectvol zijn wanneer ze dat niet deden.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:47 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wel achterbaks dan als men het laat waar ik bij ben.
Ik zal morgen eens goed luisteren.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Op de gemiddelde Nederlandse verjaardag komt immigratie en integratie gewoon standaard aan bod.
Dat heet fatsoen.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:47 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wel achterbaks dan als men het laat waar ik bij ben.
Bij de vorige verjaardag waar ik was kwam het ook aan bod, een of ander programma op tv met veel lekkere allochtone jongens en wat waren we toch blij met immigratie.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens goed luisteren.
Ik zou bij de marine gaan, al was 't maar om 't uniform.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alsof jij ooit in het leger zou gaan.
Jouw auto kan enkel bij de sloop nog tot z'n recht komen.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:01 schreef remlof het volgende:
Je mag mijn auto wel komen wassen Vs.
Ach ik bevind me toch alleen onder hoogopgeleid NL gezelschap , ze doen maar.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zou nogal disrespectvol zijn wanneer ze dat niet deden.
Dat is waar.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jouw auto kan enkel bij de sloop nog tot z'n recht komen.
Ik ken in het echt geen mensen die daarnaar kijken, of mensen die zich bezig houden met hoe erg het is met allochtonen en de islam.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij de vorige verjaardag waar ik was kwam het ook aan bod, een of ander programma op tv met veel lekkere allochtone jongens en wat waren we toch blij met immigratie.
Ah, gezellig foeteren met de progressievelingetjes over hoe slecht rechts wel niet is?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:02 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ach ik bevind me toch alleen onder hoogopgeleid NL gezelschap , ze doen maar.
Geef nou maar toe dat het je alleen om die 300 man opeengepakt op zee zou gaan.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zou bij de marine gaan, al was 't maar om 't uniform.
Jij woont toch in het oosten?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:01 schreef GSbrder het volgende:
Ik hou niet van Serious Request in mijn stad.
quote:Op woensdag 21 december 2011 15:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij de vorige verjaardag waar ik was kwam het ook aan bod, een of ander programma op tv met veel lekkere allochtone jongens en wat waren we toch blij met immigratie.
So you think you can Dance of iets dergelijks was er op, deed geen blanke aan mee hoor. En bij mijn weten is dat niet echt een infaam programma ofzo. Naja, het is gewoon entertainment van likmevestje maar niet echt discriminatoir ofzo.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ken in het echt geen mensen die daarnaar kijken, of mensen die zich bezig houden met hoe erg het is met allochtonen en de islam.
Leuker dan mensen die achter je rug om beginnen zo gauw je omdraait of mensen die zeggen 'jij bent wel een goede allochtoon'quote:Op woensdag 21 december 2011 15:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, gezellig foeteren met de progressievelingetjes over hoe slecht rechts wel niet is?
Dat ook, maar het is een combinatie van nostalgie, uniform en matrozen.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat het je alleen om die 300 man opeengepakt op zee zou gaan.
Nee da's waar, daar kijk ik zelf ook elk jaar weer naar omdat ik van dansen houd. Maar ik kom niet op het idee daar een allochtonen- cq immigratieitem van te maken.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
So you think you can Dance of iets dergelijks was er op, deed geen blanke aan mee hoor. En bij mijn weten is dat niet echt een infaam programma ofzo. Naja, het is gewoon entertainment van likmevestje maar niet echt discriminatoir ofzo.
Ben je dat niet dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:04 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Leuker dan mensen die achter je rug om beginnen zo gauw je omdraait of mensen die zeggen 'jij bent wel een goede allochtoon'of iets dergelijks
Als jij bij binnenkomst je bezem in de hoek van de kamer zet, is iedereen op zijn hoede.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ken in het echt geen mensen die daarnaar kijken, of mensen die zich bezig houden met hoe erg het is met allochtonen en de islam.
Haha zo fakequote:Op woensdag 21 december 2011 15:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee da's waar, daar kijk ik zelf ook elk jaar weer naar omdat ik van dansen houd. Maar ik kom niet op het idee daar een allochtonen- cq immigratieitem van te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |