Vooruit.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:16 schreef TitusPullo het volgende:
Kan iemand ''ces'' in ''ce'' veranderen?
Het is dan ook gewoon schijtvolk.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Een bijzonder eigenaardig imperatief.
In Duitsland is er sowieso een gebrek aan leuke mensen, mijn God wat heb ik m'n ogen uit m'n kassen gestaard in Berlijn op zoek naar enigszins attractief volk. Het enige wat er rondliep wat appetijtelijk was sprak allemaal Engels of een andere taal en dan doel ik op zowel man als vrouw.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:18 schreef von_Preussen het volgende:
Ach VS, zelfs hier in de oost lopen leuke meisjes rond, zo erg is in niet. In Duitsland is pas een gebrek aan leuke meisjes.
Zeker, als ik zie hoeveel mensen er daar wonen en hoeveel daarvan er aantrekkelijk zijn dan is het ratio toch aardig scheef. Maar goed, Duitsers zijn schijnbaar wel dol op elkaar dus voor ieder wat wils denk ik dan maar.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:21 schreef von_Preussen het volgende:
Wat een geluk dat we daar niet wonen, maar hier.
Grappig ook dat in Lafayette en Kaufhaus des Westens e.d. gewoon allemaal moderne kleding is wat gewoon in de mode is op dit moment, maar de meeste Duitsers zelf er bijlopen alsof de 90's nog niet voorbij zijn.quote:
Dan hebben ze nog altijd een bouw als die van Annie Friesinger.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Totdat ze beginnen met praten.
Gewoon vrouw uit Nederland meenemen, ben we'll van plan om naar die Heimat te verhuizen.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, als ik zie hoeveel mensen er daar wonen en hoeveel daarvan er aantrekkelijk zijn dan is het ratio toch aardig scheef. Maar goed, Duitsers zijn schijnbaar wel dol op elkaar dus voor ieder wat wils denk ik dan maar.
Toch wel schandalig hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:24 schreef Boze_Appel het volgende:
Ohnee, mensen die de mode niet volgen.
Ook dat klopt.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Grappig ook dat in Lafayette en Kaufhaus des Westens e.d. gewoon allemaal moderne kleding is wat gewoon in de mode is op dit moment, maar de meeste Duitsers zelf er bijlopen alsof de 90's nog niet voorbij zijn.
Vreemd volk.
Mwah ik weet niet, Duitsland trekt me totaal niet eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gewoon vrouw uit Nederland meenemen, ben we'll van plan om naar die Heimat te verhuizen.
Bankjes in een gaskamer.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Poseert Annie nou in een gaskamer?
Old habits die hard, helaas is de huidige jeugd hard bezig dat te verkwanselen.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch wel schandalig hoor.
Hoewel de oude Pruisen zelf er wel statig bijlopen, allemaal van die mini-V_P'tjes.
In Duitsland is er gewoon een enorm klassenverschil, oud geld en succesvolle jong-volwassenen lopen er gewoon perfect bij, daaronder komt de onderklasse die 20 jaar in de geschiedenis leeft.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Old habits die hard, helaas is de huidige jeugd hard bezig dat te verkwanselen.
Het gaat mij in eerste instantie om de goedkopere en betere manier van leven, plus dat ik natuurlijk gemakkelijker integreer dan een hele Nederlander.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah ik weet niet, Duitsland trekt me totaal niet eerlijk gezegd.
http://www.gelderlander.n(...)n-brand-gevlogen.ecequote:Op woensdag 21 december 2011 13:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is 1e klas : Vergeet het in en uitchecken niet.
quote:Iedereen wilde eerst nog uitchecken met de OV-chipkaart. Ik moest toch even duidelijk maken dat dat nu even niet belangrijk was."
Haha, gierige Nederlanders.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:30 schreef Cerbie het volgende:
[..]
http://www.gelderlander.n(...)n-brand-gevlogen.ece
[..]
Nuchter volkje.....quote:Op woensdag 21 december 2011 13:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha, gierige Nederlanders.
Heerlijk volkje zijn we toch ook.
Prioriteiten moet je hebben, de bus staat in de hens maar o wee als je vergeet uit te checken en een paar euro duurder uit bent.quote:
Ook echt Job Cohenquote:Op woensdag 21 december 2011 13:39 schreef Cerbie het volgende:
https://www.facebook.com/pages/Red-Sock-Tuesday/128760517206989
![]()
![]()
![]()
Ergens is het ook wel schattig, mensen die denken de wereld te verbeteren door rode sokken te gaan dragenquote:
Hebben ze weer een nieuwe fapsok er bij.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:42 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ergens is het ook wel schattig, mensen die denken de wereld te verbeteren door rode sokken te gaan dragen
Kim Jong-Koosquote:Op woensdag 21 december 2011 13:47 schreef KoosVogels het volgende:
Ik verbeter de wereld met mijn bestaan.
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/quote:Op woensdag 21 december 2011 14:00 schreef remlof het volgende:
Effe de lancering van onze kosmonaut Kuipers volgens op Ned1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |