Natuurlijk, dat geld gaat naar die regeringen en 2 maand later krijgen die moeders Nederlands gefinancierde 3FM bommen en granaten naar hun stronthutjes geworpen in de zoveelste stammenoorlog of rebellie.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als die moeders er überhaupt wat van zien...
Hahaha... onze mislukte moraalridder voelt zich weer op zijn piemeltje getrapt.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:14 schreef KoosVogels het volgende:
Net of mij dat goede doel of wat dan ook mij ene reet kan schelen. Serious Request is gewoon gezellige feestdagenradio.
Dat 3-voud het haat, verbaast me dan weer niets. Die heeft al sinds het voorjaar van 1971 geen plezier meer gehad.
Ik merkte ook al dat ie haperde, daarom heb ik de tv aan gezet. Vind 't wel primitief dat ze niet voor voldoende bandbreedte zorgen.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:16 schreef Voorschrift het volgende:
Maximaal aantal kijkers bereikt.
Naja, dan maar geen lancering bekijken.
Publieke omroep hè, schooiers dat 't zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik merkte ook al dat ie haperde, daarom heb ik de tv aan gezet. Vind 't wel primitief dat ze niet voor voldoende bandbreedte zorgen.
Hopen dat Serious Request nog wat opbrengt voor de NOB. Kunnen ze extra erbij kopen.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik merkte ook al dat ie haperde, daarom heb ik de tv aan gezet. Vind 't wel primitief dat ze niet voor voldoende bandbreedte zorgen.
Ik dacht anders dat ik een aardig geslaagde moraalridder ben.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hahaha... onze mislukte moraalridder voelt zich weer op zijn piemeltje getrapt.
Eigenlijk moeten ze gewoon zo'n Serious Request een keer voor Nederlanders onder de armoedegrens organiseren, waarom altijd die onzin-dingen voor Afrika.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hopen dat Serious Request nog wat opbrengt voor de NOB. Kunnen ze extra erbij kopen.
Die staan er dag en nacht.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:19 schreef Reya het volgende:
Staan er nu mensen bij dat glazen huis?
Leuke familiequote:
Ik zit al te zoeken, ik zag nog wat andere links maar daar krijg ik geen verbinding mee.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Publieke omroep hè, schooiers dat 't zijn.
Ik zie ze al tekeer gaan tegen moslims op verjaardagen zwaaiend met hun geweren in de lucht.quote:
Dat verkoopt beter.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze gewoon zo'n Serious Request een keer voor Nederlanders onder de armoedegrens organiseren, waarom altijd die onzin-dingen voor Afrika.
Ik zou meer geld overhebben voor Nederlandse bijdstandsmoeders met problemen dan een of andere eenzame moeder in Verweggistan die waarschijnlijk volgend jaar toch dood is door een of andere brute moord, verkrachting of oorlog.quote:
Ik ook. Maar the show must go on..quote:Op woensdag 21 december 2011 14:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zou meer geld overhebben voor Nederlandse bijdstandsmoeders met problemen dan een of andere eenzame moeder in Verweggistan die waarschijnlijk volgend jaar toch dood is door een of andere brute moord, verkrachting of oorlog.
Ik discrimineer gewoon op dat gebied, net zoals Oost-Europeanen of zigeuners die hier bedelen, die kijk ik niet eens aan dat vuige volk, een lief Nederlands opa'tje of oma'tje die een paar cent wil krijgt het van mij wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik ook. Maar the show must go on..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |