Ik weet niet eens waar je huis woont, dus dat zal wel een wens van jou blijven.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bedoel dat je in de bajes belandt als je schietend mijn huis binnenstormt.
Een mens mag hopen, niet?quote:Op woensdag 21 december 2011 10:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar je huis woont, dus dat zal wel een wens van jou blijven.
Zodat jij geheel in sociaal-democratische traditie, meteen naar het buitenland kan vluchten als zich problemen aandienen.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:42 schreef De_Nuance het volgende:
Ik weet weer waarom ik sociaaldemocraat ben.
Ken wel iemand die veel persoonlijke informatie heeft verzameld en graag hier weer binnen zou komen, mischien kunnen we hem als alternatief aanbieden om bij jou thuis te komen?quote:
Beter dan je blind achter een nieuwe leider scharen zonder vragen te stellen.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zodat jij geheel in sociaal-democratische traditie, meteen naar het buitenland kan vluchten als zich problemen aandienen.
Nee, jezelf inzetten voor de goede zaak, zoals zovelen dat in het verleden hebben gedaan.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Beter dan je blind achter een nieuwe leider scharen zonder vragen te stellen.
Ik blijf om je lachen Pruisquote:Op woensdag 21 december 2011 10:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, jezelf inzetten voor de goede zaak, zoals zovelen dat in het verleden hebben gedaan.
Blind achter een nieuwe leider scharen zonder vragen te stellen doet me trouwens erg denken aan het blind overdragen van macht en bevoegdheden aan Brussel, precies hetzelfde principe.
In de Haarlemmerstraat?quote:Op woensdag 21 december 2011 10:29 schreef Tamashii het volgende:
Gisteren was ik in Leiden, bij een wapenshop, tof dat het was.
Eens.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:57 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens begint de psycho-praat van vP een beetje saai te worden, maar goed.
Een leger dat bestaat uit honderdduizend man kan geen staatsgreep plegen? Wie zou ze hebben moeten tegenhouden? De Reichswehr had bovendien de strengste opleiding ter wereld.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee hoor schat, het is allemaal volgens formeel democratische wijze gebeurd, de Reichswehr was in die periode (max. 100.000 man) niet in staat om een "staatsgreep" te plegen.
Het ging volgens hem niet om een militaire staatsgreep, maar om een gewapende staatsgreep. En daar valt wat voor te zeggen. Hebben ze je op de HAVO nooit verteld dat Hitler een flinke knokploeg had?quote:Dus je legende van een militaire staatsgreep in 1933 kan de kast in, Hitler heeft het "Ermächtigungsgesetz" gewoon op democratische wijze ingevoerd.
Ik zag in het F&F topic dat hij is gebeten en dat ze hem pesten.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:54 schreef KoosVogels het volgende:
Morgan is verkozen tot dier van het jaar
Biedt.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:03 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben ook geen voorstander van een dictatuur, maar er mag best gekeken worden naar alternatieven en de voordelen die het bied.
Doe niet zo simpel man. Je doet net alsof centralisering van macht per definitie goed verloopt.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik blijf om je lachen Pruis
De EU die er is ter voorkoming van dictaturen en oorlogen in Europa vergelijken met die dictaturen
We hebben in Europa genoeg fouten gemaakt in het verleden om in ieder geval te weten hoe het niet moet.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:04 schreef waht het volgende:
[..]
Doe niet zo simpel man. Je doet net alsof centralisering van macht per definitie goed verloopt.
Heb je al kennis gemaakt met de PVV?quote:Op woensdag 21 december 2011 11:04 schreef remlof het volgende:
[..]
We hebben in Europa genoeg fouten gemaakt in het verleden om in ieder geval te weten hoe het niet moet.
Goed idee! Dat niemand daar eerder op gekomen is.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:03 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben ook geen voorstander van een dictatuur, maar er mag best gekeken worden naar alternatieven en de voordelen die het bied.
Ja, maar hier ben je dan blijkbaar gelijk iemand die massamoorden goedkeurt enzo.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:06 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Goed idee! Dat niemand daar eerder op gekomen is.
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zag in het F&F topic dat hij is gebeten en dat ze hem pesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |