Done!quote:Op woensdag 21 december 2011 03:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pleur ht in het eventlogboek! kan koelkast morgen aan de slag
quote:
Ik werd op twitter aangesproken dat ik mijn eenzijdige monoloog maar hier moest houdenquote:
mag ook wel.. zucht.. verder van de tv af... laptop aan.. gedoe....quote:
Lang niet gesprokenquote:Op woensdag 21 december 2011 03:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik werd op twitter aangesproken dat ik mijn eenzijdige monoloog maar hier moest houden
haai
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dat? Pics?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoelaat komt Birdy morgen het Glazen Huis bezoeken. Dan weet ik wanneer ik mijn masturbeersessie daar op moet afstemmen.
kwart over 5 toch ?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoelaat komt Birdy morgen het Glazen Huis bezoeken. Dan weet ik wanneer ik mijn masturbeersessie daar op moet afstemmen.
Ook geantwoord toch?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lang niet gesproken
M'n laatste WA nog ontvangen?
Family Guyquote:
yup, kekke tantequote:
quote:Namens 3FM Bedankt! Je helpt hiermee een Moeder en redt een gezin. Meer info 3fm.nl. 90 cent per bericht.
Ja en die topics worden er ook doorheen gejaagd hierquote:Op woensdag 21 december 2011 03:26 schreef CindieY het volgende:
"Ik wist niet dat het zo goed ging met de werkeloosheid in Nederland dat het hele plein vol kan staan."
FUUU, ik moet morgen werken.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:27 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Ja en die topics worden er ook doorheen gejaagd hier
Naast de broekbar.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hengelo, zit een leuke rockkroeg
Je hebt Bazen en je hebt werklozen.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:27 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Alles behalve werkloos en werkeloos... Ik werk me 3 slagen in de rondte en ben nu nog voor school bezigquote:Op woensdag 21 december 2011 03:27 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Bazen hebben dienst tot 22:30 en blijven vervolgens tot 06:00 zitten posten.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:28 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Je hebt Bazen en je hebt werklozen.
waar kunnen we dat nalezen?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik werd op twitter aangesproken dat ik mijn eenzijdige monoloog maar hier moest houden
haai
Welterusten!quote:Op woensdag 21 december 2011 03:28 schreef 3rdRock het volgende:
ik denk dat ik maar eens naar bed ga. begin te gapen en heb niet zoveel zin meer
Ja.. hoe zou dat komen als je elke snack of maaltijd op gaat noemen jij vieze chubbyquote:Op woensdag 21 december 2011 03:27 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Bah, wat dom inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2011 03:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik blijf me rot ergeren aan de fout in het veiling gebeuren.
canvas van frans bouwer...
zo jammer.....
En daar ga je Faberquote:Op woensdag 21 december 2011 03:28 schreef CindieY het volgende:
American Chocolate Chip Cookies gevonden
Dit.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bazen hebben dienst tot 22:30 en blijven vervolgens tot 06:00 zitten posten.
Hoi
Als ik nou ook nog elk biertje ging opnoemenquote:Op woensdag 21 december 2011 03:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. hoe zou dat komen als je elke snack of maaltijd op gaat noemen jij vieze chubby
zo boeiend was het niet hoorquote:
Trustequote:Op woensdag 21 december 2011 03:28 schreef 3rdRock het volgende:
ik denk dat ik maar eens naar bed ga. begin te gapen en heb niet zoveel zin meer
Sodeju latertje!quote:Op woensdag 21 december 2011 03:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Alles behalve werkloos en werkeloos... Ik werk me 3 slagen in de rondte en ben nu nog voor school bezig
Uh wat?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Knetter en ik gaan even naar onze kamer
ja nou heb je me nieuwsgierig gemaaktquote:Op woensdag 21 december 2011 03:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zo boeiend was het niet hoor
Delen!quote:Op woensdag 21 december 2011 03:28 schreef CindieY het volgende:
American Chocolate Chip Cookies gevonden
Meerdere migraineaanvallen gehad vanavond maar het werk moet toch afquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 03:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja nou heb je me nieuwsgierig gemaakt
Hosselfail #34quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
squeekt *help*quote:Op woensdag 21 december 2011 03:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met een minuut of drie zullen de slaappillen wel werken
Zegt ie ook nadat hij ze inneemt anders hadden wij je overgehaald om te blijven dat wist je gewoon he!quote:Op woensdag 21 december 2011 03:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Migrainequote:Op woensdag 21 december 2011 03:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Meerdere migraineaanvallen gehad vanavond maar het werk moet toch af
Die van haar, gastquote:Op woensdag 21 december 2011 03:31 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Zegt ie ook nadat hij ze inneemt anders hadden wij je overgehaald om te blijven dat wist je gewoon he!
quote:Op woensdag 21 december 2011 03:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hosselfail #34SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met een minuut of drie zullen de slaappillen wel werkenBrutal. Fucking. Metal.
Nog nooit gehad hoor iedereen om me heen erover maarja...quote:Op woensdag 21 december 2011 03:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
MigraineDacht vanavond ook even dat ik er één zou krijgen, maar gelukkig niet dus.
Dat zijn wel de echte, hč? Ik ben overigens geen van beide, bedenk ik me. Ik kan de hele ochtend altijd slapen (freelance werk).quote:Op woensdag 21 december 2011 03:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bazen hebben dienst tot 22:30 en blijven vervolgens tot 06:00 zitten posten.
Hoi
af.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geloof me, migraine voel je.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:32 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Nog nooit gehad hoor iedereen om me heen erover maarja...
Of ik heb er gewoon zon hard hoofd in dat ik ze niet voel
Ekte baas meld zich.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:32 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dat zijn wel de echte, hč? Ik ben overigens geen van beide, bedenk ik me. Ik kan de hele ochtend altijd slapen (freelance werk).
En hallo.
die heb ik weggegooid jonguh!quote:Op woensdag 21 december 2011 03:29 schreef Groninger. het volgende:
Volgens mij was het zwarte broodje bapao niet geheel goed voor 3rdrock, hij is opeens een beedje afwezig
That's a good sedated bitchquote:Op woensdag 21 december 2011 03:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, straks vind je het maar wat fijn
quote:Op woensdag 21 december 2011 03:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die heb ik weggegooid jonguh!
en nu ga ik echt weg. luister ze allemaal!
uhm... moet ik al bang worden?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die van haar, gast
[..]
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2011 03:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whehe.. het was echt niet boeiend.. vooral veel gemopper op autocorrect
quote:Op woensdag 21 december 2011 03:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die heb ik weggegooid jonguh!
en nu ga ik echt weg. luister ze allemaal!
Ik heb me weer veel teveel op de hals gehaald... Officieel werk ik nu 18u maar ik heb inmiddels al mijn werkzaamheden op het werk weer opgepakt/toegeschoven gekregen waar ik normaal 32u voor heb. Ik faal in nee-zeggenquote:Op woensdag 21 december 2011 03:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
MigraineDacht vanavond ook even dat ik er één zou krijgen, maar gelukkig niet dus.
soms was er een tweet terug van iemandquote:Op woensdag 21 december 2011 03:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]klinkt meer als jezelf bezighouden
Jij bent ook wel een eckte eckte bazin hequote:Op woensdag 21 december 2011 03:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm... moet ik al bang worden?
Oh trouwens weet je nog dat konijn?
Ik heb vandaag weer 2 ballonnen gekregen/gekocht/gedaan
een ballon en een uhmmm... dino zei de ballon meneeromdat er kinderen bij stonden
heb een paar uur met een 'dino' voor het glazen huis staan zwaaiente erg.. wildvreemde mensen swaffelen omdat ik het eindelijk kon
![]()
Mooiquote:
Stress/drukte een trigger voor je dus? En gewoon nee zeggen, zij schieten er ook niks mee op als jij niks meer kanquote:Op woensdag 21 december 2011 03:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb me weer veel teveel op de hals gehaald... Officieel werk ik nu 18u maar ik heb inmiddels al mijn werkzaamheden op het werk weer opgepakt/toegeschoven gekregen waar ik normaal 32u voor heb. Ik faal in nee-zeggen![]()
En baggerdruk voor school, ik kap ermee
Trust me, dat voel je echt welquote:Op woensdag 21 december 2011 03:32 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Nog nooit gehad hoor iedereen om me heen erover maarja...
Of ik heb er gewoon zon hard hoofd in dat ik ze niet voel
quote:Op woensdag 21 december 2011 03:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
soms was er een tweet terug van iemand
maar idd
Katja had het gedaanquote:Op woensdag 21 december 2011 03:36 schreef Geo4kant het volgende:
Irene is echt een dame idd.. het is niet alsof het Katja is ..
miss heeft ze lelijke tietenquote:
Kans zit er dik in denk ikquote:Op woensdag 21 december 2011 03:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
miss heeft ze lelijke tieten
Bij Irene gaat het enkel om het More(s)-effect, lelijk of niet...quote:Op woensdag 21 december 2011 03:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
miss heeft ze lelijke tieten
Als ze nou Bobbie Eden uitnodigen dan ga maar vast pinnenquote:Op woensdag 21 december 2011 03:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
5k, mag ze me live op tv klaarzuigen
Stress is mijn grootste vijand en laat ik nu net de grootste stresskip zijn die ik kenquote:Op woensdag 21 december 2011 03:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Stress/drukte een trigger voor je dus? En gewoon nee zeggen, zij schieten er ook niks mee op als jij niks meer kan
Inddquote:Op woensdag 21 december 2011 03:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ze nou Bobbie Eden uitnodigen dan ga maar vast pinnen
of ze dat wil is een tweedequote:Op woensdag 21 december 2011 03:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
5k, mag ze me live op tv klaarzuigen
ALL IN ALL YOUR JUST ANOTHER...... BRICK AT THE DOORquote:Op woensdag 21 december 2011 03:38 schreef rubbereend het volgende:
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan we
quote:Op woensdag 21 december 2011 03:39 schreef Grunge. het volgende:
Ik ben inmiddels Britt-moe, maar toch dermate gefascineerd dat ik toch maar ga kijken. Hebben jullie er zin in dat ze komt?
zin in is een groot woord (2) ben benieuwd wat het wordtquote:Op woensdag 21 december 2011 03:39 schreef Grunge. het volgende:
Ik ben inmiddels Britt-moe, maar toch dermate gefascineerd dat ik toch maar ga kijken. Hebben jullie er zin in dat ze komt?
Hoe kan het dat deze altijd op de beat isquote:Op woensdag 21 december 2011 03:38 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
britt.. gewoon.. nee.. gewoon.. ieuw...quote:Op woensdag 21 december 2011 03:39 schreef Grunge. het volgende:
Vast welquote:Op woensdag 21 december 2011 03:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
of ze dat wil is een tweede
Snap ik. Ik loop ook altijd een eeuwigheid te twijfelen om te gaan of niet, maar ik weet dat ze ab-so-luut niks aan me hebben. Gewoon m'n bed in dan en dekens over m'n hoofd.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Stress is mijn grootste vijand en laat ik nu net de grootste stresskip zijn die ik kenIk ben al jaren van de medicatie af, ik baal ervan dat het terugkomt
![]()
En daarin heb je absoluut gelijk maar ik vind het oh zo heerlijk om af en toe weer op het werk te zijn
HAS THE MOVESquote:Op woensdag 21 december 2011 03:39 schreef Zapato het volgende:
[..]
Hoe kan het dat deze altijd op de beat is
* Knetter trekt wenkbrauw opquote:
Je hoort toch dat diezelfde stem door zingt?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:39 schreef Geo4kant het volgende:
Ik blijf hopen.. dat het een wijf is die dit zingt Cindiey.. want als ze 'oooooooooooooeeeeehhhhhhhhh get physical' zingt gaat er toch wat tintelen
Gemenerdquote:Op woensdag 21 december 2011 03:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetter trekt wenkbrauw op
Ik vertik het.. het is gewoon een bloed mooi vrouwkequote:Op woensdag 21 december 2011 03:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je hoort toch dat diezelfde stem door zingt?
Ik nam geen pillen... die van haar lijken niet te werkenquote:Op woensdag 21 december 2011 03:40 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Slechte pillen of heb je de verkeerde ingenomen?
Jij je zin johquote:Op woensdag 21 december 2011 03:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vertik het.. het is gewoon een bloed mooi vrouwkedie in zo'n blauw hemel licht staat te dansen jeweet
Ik moet bewegen tijdens een aanval en het moet pikkedonker zijn, heel vaagquote:Op woensdag 21 december 2011 03:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Snap ik. Ik loop ook altijd een eeuwigheid te twijfelen om te gaan of niet, maar ik weet dat ze ab-so-luut niks aan me hebben. Gewoon m'n bed in dan en dekens over m'n hoofd.
ow dacht dat jij slaap pillen innam hahaquote:Op woensdag 21 december 2011 03:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik nam geen pillen... die van haar lijken niet te werken
Mijn kusjes zijn goedquote:Op woensdag 21 december 2011 03:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat maakt weer een boel goed
Ik kan niks meer. Niet bewegen, geen licht, geen geluid. En kotsmisselijk natuurlijk. Nouja, gelukkig heb ik het tegenwoordig niet al te vaak meer, dat was op de middelbare school wel anders.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet bewegen tijdens een aanval en het moet pikkedonker zijn, heel vaag![]()
Zowel wegkruipen als in het donker rondlopen zat er niet in op school
Hey adriaantjuh gaan we nog naar de after after after after partyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op woensdag 21 december 2011 03:42 schreef Groninger. het volgende:
[..]
ow dacht dat jij slaap pillen innam haha
quote:
Hater, die vent is echt coolquote:
Old Skoolquote:Op woensdag 21 december 2011 03:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey adriaantjuh gaan we nog naar de after after after after partyyyyyyyyyyyyyyyyy
jaquote:Op woensdag 21 december 2011 03:43 schreef CindieY het volgende:
Het is toch gewoon dinsdag op woensdagnacht hč?
ja, foeiquote:Op woensdag 21 december 2011 03:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ken m niet ... hoor ik me te schamen?
Je moet je schamen voor jouw reactiesnelheidquote:Op woensdag 21 december 2011 03:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ken m niet ... hoor ik me te schamen?
quote:
twitter:WebHawk twitterde op woensdag 21-12-2011 om 02:58:27@Knetterkrank Als je dat nou op http://t.co/2e9czWQV (fok) doet is het ineens geen monoloog meer. reageer retweet
Whatsapp is laagste prio nu..quote:Op woensdag 21 december 2011 03:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je moet je schamen voor jouw reactiesnelheid
Ik kan ook niks, maar niksdoen doet nog veel meer pijn. Ik ga rondjes lopen in de woonkamer, tranen over de wangen van de pijn en de zenuwen en ik kan niet stoppen met klappertandenquote:Op woensdag 21 december 2011 03:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kan niks meer. Niet bewegen, geen licht, geen geluid. En kotsmisselijk natuurlijk. Nouja, gelukkig heb ik het tegenwoordig niet al te vaak meer, dat was op de middelbare school wel anders.
WTF.. waarom ken ik dat dan nietquote:
Gaat je goed af zo te zienquote:Op woensdag 21 december 2011 03:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh hai, ik doe ook meewilde al n uur of 3 slapen
Ik weet altijd 100 % zeker dat m'n hoofd gaat exploderen. Rechts hier trouwensquote:Op woensdag 21 december 2011 03:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan ook niks, maar niksdoen doet nog veel meer pijn. Ik ga rondjes lopen in de woonkamer, tranen over de wangen van de pijn en de zenuwen en ik kan niet stoppen met klappertanden![]()
Het ziet er vast vreemd uit![]()
Misselijk ben ik nooit, echt alleen alles aan de linkerkant van mijn hoofd doet pijn (oogkas (ik ga ook loensen tijdens een aanval en heb veel druk op mijn oog), linkerkant van m'n neus, oor, kaken)
Clusterhoofdpijn
Ik ben al een maand gestopt met roken, maar dit zijn moeilijke momentenquote:Op woensdag 21 december 2011 03:45 schreef Groninger. het volgende:
gvd ik rook ook veel als ik zo laat biertjes drink op fok zit en lekker muziek luister
Radio 6 momentje. Hoeft niet dus.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
WTF.. waarom ken ik dat dan niet
* Knetter gaat in hoekje zitten schamen
Jazz is baas, ontzettend moeilijk te spelenquote:Op woensdag 21 december 2011 03:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jazz.
Goeie muzieksoort. En zij kunnen lekker spelen/
pfoeh zou mij niet lukken!quote:Op woensdag 21 december 2011 03:47 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ik ben al een maand gestopt met roken, maar dit zijn moeilijke momenten![]()
True.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jazz is baas, ontzettend moeilijk te spelen![]()
waaromquote:Op woensdag 21 december 2011 03:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]twitter:WebHawk twitterde op woensdag 21-12-2011 om 02:58:27@Knetterkrank Als je dat nou op http://t.co/2e9czWQV (fok) doet is het ineens geen monoloog meer. reageer retweet
and so you should.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
WTF.. waarom ken ik dat dan niet
* Knetter gaat in hoekje zitten schamen
je adres is nu bekend hier?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarommijn twitter.. nu kan ik niet meer gedachtenloos typen..
oh wacht.. dat doe ik op fok ook al
quote:Op woensdag 21 december 2011 03:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Neu.. dat nog net weer nietquote:
Wie is toch die jongedame in je UI? Ze lijkt ziek veel op een klasgenootje van me.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 03:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is haar adres niet
Kut, te laat
oh ik dacht dat op je twitterquote:Op woensdag 21 december 2011 03:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Neu.. dat nog net weer niet
quote:Op woensdag 21 december 2011 03:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Nope.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 03:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Had dat nou niet gezegd
Zullen we een siamese tweeling gaan worden?? Gooien we de verkeerde hoofdhelften wegquote:Op woensdag 21 december 2011 03:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik weet altijd 100 % zeker dat m'n hoofd gaat exploderen. Rechts hier trouwens
Is goedquote:Op woensdag 21 december 2011 03:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Zullen we een siamese tweeling gaan worden?? Gooien we de verkeerde hoofdhelften weg
hahaquote:Op woensdag 21 december 2011 03:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In slaap gevallen in z'n PSV pyjama?
Ahh okéquote:Op woensdag 21 december 2011 03:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nope.
Al kan ik heul klein beetje drum en piano lukt me wel.
Ik doe veel op de computer en ik weet dat het moeilijk is. Ik ben veel met instrumentale Jazzrap bezig. Hiphop zonder gerap met jazz invloeden.
http://soundcloud.com/nujabes
Niet van mij, maar hij is mijn held!
Ik ben gewoon echt niet moe..quote:Op woensdag 21 december 2011 03:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godverdomme, morgen heb ik weer spijt dat ik zo lang bleef zitten
zo maar lekker bubbelbadje pakkenquote:Op woensdag 21 december 2011 03:51 schreef Crientj het volgende:
Onverstaanbare mensen aan de telefoonDAT HELPT NIET.
Sorry.. ik ben nogal zenuwachtigquote:Op woensdag 21 december 2011 03:51 schreef Crientj het volgende:
Onverstaanbare mensen aan de telefoonDAT HELPT NIET.
ik ook al aardig op weg...quote:Op woensdag 21 december 2011 03:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben gewoon echt niet moe..![]()
Vorig jaar ging ik ook 4/4 of 6/6 wat het was.. ziet er naar uit dat ik daar dit jaar weer dichtbij ga komen
Dat zou heel gezellig zijnquote:Op woensdag 21 december 2011 03:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
als ik een bazin ben blijf ik tot 06.00....
dat danken we allemaal al een tijdje... maar we blijven wakkerquote:Op woensdag 21 december 2011 03:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
als ik slim ben ga ik slapen....
Ditquote:Op woensdag 21 december 2011 03:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat danken we allemaal al een tijdje... maar we blijven wakker
Absoluut.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja daar danken we voorquote:Op woensdag 21 december 2011 03:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je moet het jazz gevoel hebben. Veel jammen zonder een nummer na te doen helpt goed.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh oké
Jazz lijkt zo makkelijk
Maar je breekt je vingers over die akkoorden en "riffs"
Jazz is een berg nerveuze ellende. Alleen sommige muzikanten doen erg overdreven over het elite-gehalte van de muziek, omdat ze ipv tot 4 tot 7 kunnen tellen.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh oké
Jazz lijkt zo makkelijk
Maar je breekt je vingers over die akkoorden en "riffs"
Maar waarom?! Tenminste, dat vraag ik mezelf al een hele poos afquote:Op woensdag 21 december 2011 03:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Omdat gezelligheid geen tijd kent, het is leuk in dit topic!quote:Op woensdag 21 december 2011 03:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar waarom?! Tenminste, dat vraag ik mezelf al een hele poos af
Ja, ik ookquote:Op woensdag 21 december 2011 03:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Kunt u het dik gedrukte woord defineren?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:53 schreef Geo4kant het volgende:
Wie moe is roep maar ik spam wel even wat leuke gifs voor prikkels
want Serious Requestquote:Op woensdag 21 december 2011 03:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan ligt het bij mij vast aan het ontbreken van dat gevoel.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je moet het jazz gevoel hebben. Veel jammen zonder een nummer na te doen helpt goed.
Die link die ik plaatste, moet je "Fellows" horen.
Nee, het is écht knap om te spelen.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jazz is een berg nerveuze ellende. Alleen sommige muzikanten doen erg overdreven over het elite-gehalte van de muziek, omdat ze ipv tot 4 tot 7 kunnen tellen.
You can be a bitch too?quote:
Amper een antwoord...quote:
Buiten SR om is het hier nog veel gezelligerquote:Op woensdag 21 december 2011 03:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat gezelligheid geen tijd kent, het is leuk in dit topic!
Herkenbaar...quote:Op woensdag 21 december 2011 03:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, ik ookEn ik ben op een punt gekomen dat ik uren ga tellen, hoeveel uur kan ik zo nog slapen?
15 u hierquote:Op woensdag 21 december 2011 03:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Buiten SR om is het hier nog veel gezelliger
[..]
Herkenbaar...![]()
gelukkig hoef ik pas om 14u te beginnen
ik niet!quote:Op woensdag 21 december 2011 03:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb een sr11 t-shirt
sorry.. moest ik ff kwijt
Pics or it didn't happen.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb een sr11 t-shirt
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 21 december 2011 03:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, ik ookEn ik ben op een punt gekomen dat ik uren ga tellen, hoeveel uur kan ik zo nog slapen?
En een hele hippe fietsquote:Op woensdag 21 december 2011 03:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb een sr11 t-shirt
Eens!quote:Op woensdag 21 december 2011 03:54 schreef Qunix het volgende:
LOADED, beste nummer van primal scream
ik ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb een sr11 t-shirt
Vanuit muzikantenoogpunt is het hogere wiskunde. Maar dat maakt het geen mooie muziek.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nee, het is écht knap om te spelen.
ik zou wachten tot ze wat lichter aanvoelen ben je sneller bij je bed dan met zware benenquote:Op woensdag 21 december 2011 03:56 schreef CindieY het volgende:
M'n benen vertellen me trouwens wel heel erg dat ik naar bed zou moeten. Ze zijn zo enorm zwaar voor m'n gevoel nu
Tot de bodem!quote:
Mwoah, ik vind het zo enorm knap dat ik het haast wel mooi MOET vindenquote:Op woensdag 21 december 2011 03:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vanuit muzikantenoogpunt is het hogere wiskunde. Maar dat maakt het geen mooie muziek.
Nopequote:Op woensdag 21 december 2011 03:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen nachtwinkeltje om de hoek zeker?
daar sta ik lelijk opquote:
claraquote:
Vanuit het idee, 'wat ik niet zelf kan spelen, dat vind ik goed' ?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind het zo enorm knap dat ik het haast wel mooi MOET vinden
Mwoah, niet direct.. Gewoon uit respectquote:Op woensdag 21 december 2011 03:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vanuit het idee, 'wat ik niet zelf kan spelen, dat vind ik goed' ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |