Done!quote:Op woensdag 21 december 2011 03:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pleur ht in het eventlogboek! kan koelkast morgen aan de slag
quote:
Ik werd op twitter aangesproken dat ik mijn eenzijdige monoloog maar hier moest houdenquote:
mag ook wel.. zucht.. verder van de tv af... laptop aan.. gedoe....quote:
Lang niet gesprokenquote:Op woensdag 21 december 2011 03:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik werd op twitter aangesproken dat ik mijn eenzijdige monoloog maar hier moest houden
haai
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dat? Pics?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoelaat komt Birdy morgen het Glazen Huis bezoeken. Dan weet ik wanneer ik mijn masturbeersessie daar op moet afstemmen.
kwart over 5 toch ?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoelaat komt Birdy morgen het Glazen Huis bezoeken. Dan weet ik wanneer ik mijn masturbeersessie daar op moet afstemmen.
Ook geantwoord toch?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lang niet gesproken
M'n laatste WA nog ontvangen?
Family Guyquote:
yup, kekke tantequote:
quote:Namens 3FM Bedankt! Je helpt hiermee een Moeder en redt een gezin. Meer info 3fm.nl. 90 cent per bericht.
Ja en die topics worden er ook doorheen gejaagd hierquote:Op woensdag 21 december 2011 03:26 schreef CindieY het volgende:
"Ik wist niet dat het zo goed ging met de werkeloosheid in Nederland dat het hele plein vol kan staan."
FUUU, ik moet morgen werken.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:27 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Ja en die topics worden er ook doorheen gejaagd hier
Naast de broekbar.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hengelo, zit een leuke rockkroeg
Je hebt Bazen en je hebt werklozen.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:27 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Alles behalve werkloos en werkeloos... Ik werk me 3 slagen in de rondte en ben nu nog voor school bezigquote:Op woensdag 21 december 2011 03:27 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Bazen hebben dienst tot 22:30 en blijven vervolgens tot 06:00 zitten posten.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:28 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Je hebt Bazen en je hebt werklozen.
waar kunnen we dat nalezen?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik werd op twitter aangesproken dat ik mijn eenzijdige monoloog maar hier moest houden
haai
Welterusten!quote:Op woensdag 21 december 2011 03:28 schreef 3rdRock het volgende:
ik denk dat ik maar eens naar bed ga. begin te gapen en heb niet zoveel zin meer
Ja.. hoe zou dat komen als je elke snack of maaltijd op gaat noemen jij vieze chubbyquote:Op woensdag 21 december 2011 03:27 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Bah, wat dom inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2011 03:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik blijf me rot ergeren aan de fout in het veiling gebeuren.
canvas van frans bouwer...
zo jammer.....
En daar ga je Faberquote:Op woensdag 21 december 2011 03:28 schreef CindieY het volgende:
American Chocolate Chip Cookies gevonden
Dit.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bazen hebben dienst tot 22:30 en blijven vervolgens tot 06:00 zitten posten.
Hoi
Als ik nou ook nog elk biertje ging opnoemenquote:Op woensdag 21 december 2011 03:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. hoe zou dat komen als je elke snack of maaltijd op gaat noemen jij vieze chubby
zo boeiend was het niet hoorquote:
Trustequote:Op woensdag 21 december 2011 03:28 schreef 3rdRock het volgende:
ik denk dat ik maar eens naar bed ga. begin te gapen en heb niet zoveel zin meer
Sodeju latertje!quote:Op woensdag 21 december 2011 03:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Alles behalve werkloos en werkeloos... Ik werk me 3 slagen in de rondte en ben nu nog voor school bezig
Uh wat?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Knetter en ik gaan even naar onze kamer
ja nou heb je me nieuwsgierig gemaaktquote:Op woensdag 21 december 2011 03:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zo boeiend was het niet hoor
Delen!quote:Op woensdag 21 december 2011 03:28 schreef CindieY het volgende:
American Chocolate Chip Cookies gevonden
Meerdere migraineaanvallen gehad vanavond maar het werk moet toch afquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 03:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja nou heb je me nieuwsgierig gemaakt
Hosselfail #34quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
squeekt *help*quote:Op woensdag 21 december 2011 03:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met een minuut of drie zullen de slaappillen wel werken
Zegt ie ook nadat hij ze inneemt anders hadden wij je overgehaald om te blijven dat wist je gewoon he!quote:Op woensdag 21 december 2011 03:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Migrainequote:Op woensdag 21 december 2011 03:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Meerdere migraineaanvallen gehad vanavond maar het werk moet toch af
Die van haar, gastquote:Op woensdag 21 december 2011 03:31 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Zegt ie ook nadat hij ze inneemt anders hadden wij je overgehaald om te blijven dat wist je gewoon he!
quote:Op woensdag 21 december 2011 03:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hosselfail #34SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met een minuut of drie zullen de slaappillen wel werkenBrutal. Fucking. Metal.
Nog nooit gehad hoor iedereen om me heen erover maarja...quote:Op woensdag 21 december 2011 03:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
MigraineDacht vanavond ook even dat ik er één zou krijgen, maar gelukkig niet dus.
Dat zijn wel de echte, hè? Ik ben overigens geen van beide, bedenk ik me. Ik kan de hele ochtend altijd slapen (freelance werk).quote:Op woensdag 21 december 2011 03:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bazen hebben dienst tot 22:30 en blijven vervolgens tot 06:00 zitten posten.
Hoi
af.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geloof me, migraine voel je.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:32 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Nog nooit gehad hoor iedereen om me heen erover maarja...
Of ik heb er gewoon zon hard hoofd in dat ik ze niet voel
Ekte baas meld zich.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:32 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dat zijn wel de echte, hè? Ik ben overigens geen van beide, bedenk ik me. Ik kan de hele ochtend altijd slapen (freelance werk).
En hallo.
die heb ik weggegooid jonguh!quote:Op woensdag 21 december 2011 03:29 schreef Groninger. het volgende:
Volgens mij was het zwarte broodje bapao niet geheel goed voor 3rdrock, hij is opeens een beedje afwezig
That's a good sedated bitchquote:Op woensdag 21 december 2011 03:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, straks vind je het maar wat fijn
quote:Op woensdag 21 december 2011 03:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die heb ik weggegooid jonguh!
en nu ga ik echt weg. luister ze allemaal!
uhm... moet ik al bang worden?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die van haar, gast
[..]
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2011 03:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whehe.. het was echt niet boeiend.. vooral veel gemopper op autocorrect
quote:Op woensdag 21 december 2011 03:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die heb ik weggegooid jonguh!
en nu ga ik echt weg. luister ze allemaal!
Ik heb me weer veel teveel op de hals gehaald... Officieel werk ik nu 18u maar ik heb inmiddels al mijn werkzaamheden op het werk weer opgepakt/toegeschoven gekregen waar ik normaal 32u voor heb. Ik faal in nee-zeggenquote:Op woensdag 21 december 2011 03:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
MigraineDacht vanavond ook even dat ik er één zou krijgen, maar gelukkig niet dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |