te veel werk vrouw!quote:
tieten.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 02:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom is die vrouw er eigenlijk?
Sinds kort zijn ze een bandje met een dame.quote:
die laatste zinquote:Op woensdag 21 december 2011 03:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Sinds kort zijn ze een bandje met een dame.
Misschien een nieuw nummer met haar?
het was niet expres? dan is ie nog beterquote:
quote:
Got your back jackquote:Op woensdag 21 december 2011 03:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dank voor mijn mening uiten.
Dat is echt ernstig jaquote:Op woensdag 21 december 2011 03:01 schreef CindieY het volgende:
Whehe, die beelden van Serieuzzz Live
gaaf idee, te weinig mensenquote:Op woensdag 21 december 2011 03:01 schreef CindieY het volgende:
Whehe, die beelden van Serieuzzz Live
quote:Op woensdag 21 december 2011 03:03 schreef Heufd het volgende:
Keiharde sneer naar Serieuzzz live. Beelden van lege pleinen, een leeg geldmandje en bejaarde moeilijk bewegende dj's.
quote:Op woensdag 21 december 2011 03:03 schreef Heufd het volgende:
Keiharde sneer naar Serieuzzz live. Beelden van lege pleinen, een leeg geldmandje en bejaarde moeilijk bewegende dj's.
Dan zou ik me magnetron even schoonmakenquote:Op woensdag 21 december 2011 03:03 schreef 3rdRock het volgende:
is het btw normaal als er zwarte stukjes in de buitenste rand van je bakpao zitten? nee he?
ze zaten in het plastic...dus dat kan het niet zijn...quote:Op woensdag 21 december 2011 03:04 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Dan zou ik me magnetron even schoonmaken
Ah! Dan is het foute boelquote:Op woensdag 21 december 2011 03:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze zaten in het plastic...dus dat kan het niet zijn...
Dat zou een partij saai worden, net als de albums.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zou die lui van Coldplay wel eens willen meeten. Beetje jammen enzo![]()
weggepleurd dus. daar ging mn bakpao kipquote:
Powerchords, distortion en grunten... dat kan ik leverenquote:Op woensdag 21 december 2011 03:05 schreef Zapato het volgende:
[..]
Dat zou een partij saai worden, net als de albums.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |