Radio 6 momentje. Hoeft niet dus.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
WTF.. waarom ken ik dat dan niet
* Knetter gaat in hoekje zitten schamen
Jazz is baas, ontzettend moeilijk te spelenquote:Op woensdag 21 december 2011 03:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jazz.
Goeie muzieksoort. En zij kunnen lekker spelen/
pfoeh zou mij niet lukken!quote:Op woensdag 21 december 2011 03:47 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ik ben al een maand gestopt met roken, maar dit zijn moeilijke momenten![]()
True.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jazz is baas, ontzettend moeilijk te spelen![]()
waaromquote:Op woensdag 21 december 2011 03:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]twitter:WebHawk twitterde op woensdag 21-12-2011 om 02:58:27@Knetterkrank Als je dat nou op http://t.co/2e9czWQV (fok) doet is het ineens geen monoloog meer. reageer retweet
and so you should.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
WTF.. waarom ken ik dat dan niet
* Knetter gaat in hoekje zitten schamen
je adres is nu bekend hier?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarommijn twitter.. nu kan ik niet meer gedachtenloos typen..
oh wacht.. dat doe ik op fok ook al
quote:Op woensdag 21 december 2011 03:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh hai, ik doe ook meewilde al n uur of 3 slapen
Neu.. dat nog net weer nietquote:
Wie is toch die jongedame in je UI? Ze lijkt ziek veel op een klasgenootje van me.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 03:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is haar adres niet
Kut, te laat
oh ik dacht dat op je twitterquote:Op woensdag 21 december 2011 03:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Neu.. dat nog net weer niet
quote:Op woensdag 21 december 2011 03:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh hai, ik doe ook meewilde al n uur of 3 slapen
Nope.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 03:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Had dat nou niet gezegd
Zullen we een siamese tweeling gaan worden?? Gooien we de verkeerde hoofdhelften wegquote:Op woensdag 21 december 2011 03:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik weet altijd 100 % zeker dat m'n hoofd gaat exploderen. Rechts hier trouwens
Is goedquote:Op woensdag 21 december 2011 03:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Zullen we een siamese tweeling gaan worden?? Gooien we de verkeerde hoofdhelften weg
hahaquote:Op woensdag 21 december 2011 03:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In slaap gevallen in z'n PSV pyjama?
Ahh okéquote:Op woensdag 21 december 2011 03:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nope.
Al kan ik heul klein beetje drum en piano lukt me wel.
Ik doe veel op de computer en ik weet dat het moeilijk is. Ik ben veel met instrumentale Jazzrap bezig. Hiphop zonder gerap met jazz invloeden.
http://soundcloud.com/nujabes
Niet van mij, maar hij is mijn held!
Ik ben gewoon echt niet moe..quote:Op woensdag 21 december 2011 03:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godverdomme, morgen heb ik weer spijt dat ik zo lang bleef zitten
zo maar lekker bubbelbadje pakkenquote:Op woensdag 21 december 2011 03:51 schreef Crientj het volgende:
Onverstaanbare mensen aan de telefoonDAT HELPT NIET.
Sorry.. ik ben nogal zenuwachtigquote:Op woensdag 21 december 2011 03:51 schreef Crientj het volgende:
Onverstaanbare mensen aan de telefoonDAT HELPT NIET.
ik ook al aardig op weg...quote:Op woensdag 21 december 2011 03:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben gewoon echt niet moe..![]()
Vorig jaar ging ik ook 4/4 of 6/6 wat het was.. ziet er naar uit dat ik daar dit jaar weer dichtbij ga komen
Dat zou heel gezellig zijnquote:Op woensdag 21 december 2011 03:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
als ik een bazin ben blijf ik tot 06.00....
dat danken we allemaal al een tijdje... maar we blijven wakkerquote:Op woensdag 21 december 2011 03:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
als ik slim ben ga ik slapen....
Ditquote:Op woensdag 21 december 2011 03:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat danken we allemaal al een tijdje... maar we blijven wakker
Absoluut.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja daar danken we voorquote:Op woensdag 21 december 2011 03:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je moet het jazz gevoel hebben. Veel jammen zonder een nummer na te doen helpt goed.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh oké
Jazz lijkt zo makkelijk
Maar je breekt je vingers over die akkoorden en "riffs"
Jazz is een berg nerveuze ellende. Alleen sommige muzikanten doen erg overdreven over het elite-gehalte van de muziek, omdat ze ipv tot 4 tot 7 kunnen tellen.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh oké
Jazz lijkt zo makkelijk
Maar je breekt je vingers over die akkoorden en "riffs"
Maar waarom?! Tenminste, dat vraag ik mezelf al een hele poos afquote:Op woensdag 21 december 2011 03:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Omdat gezelligheid geen tijd kent, het is leuk in dit topic!quote:Op woensdag 21 december 2011 03:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar waarom?! Tenminste, dat vraag ik mezelf al een hele poos af
Ja, ik ookquote:Op woensdag 21 december 2011 03:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar waarom?! Tenminste, dat vraag ik mezelf al een hele poos af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |