Heumeu.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
'k zie alles behalve 5.. maar volgens mij is dat ook de bedoeling.
Mijn god..quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
'k zie alles behalve 5.. maar volgens mij is dat ook de bedoeling.
Twee keer gequote voor 't nageslacht!quote:
Que?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jij moet lekker naar de Dennenhoevel...
QFT*2=waarheid, toch?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:37 schreef Esses het volgende:
[..]
Twee keer gequote voor 't nageslacht!
Heumeuquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als in.. volgens mij is het gewoon een troll dat niemand 5 ziet.
Welk nageslacht?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:37 schreef Esses het volgende:
[..]
Twee keer gequote voor 't nageslacht!
Hoorde dat nibb-it vandaag mocht ontvangen dus succes daarmee!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:43 schreef samthegreat5 het volgende:
Maarja.. deze ''heumeu'' gaat slapen.
Nadat je uitleg kreeg vond je het wel grappig hequote:
Nee, ik maak een rekenfout quoted for truth = waarheid (truth) klopt niet. 1 maal QFT was voldoende geweest.quote:
Hnnnggquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoorde dat nibb-it vandaag mocht ontvangen dus succes daarmee!
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nadat je uitleg kreeg vond je het wel grappig he
JAquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:48 schreef m.k het volgende:
[..]denken dat iedereen op jou post reageert
1+1= sam is gayquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Flikker toch op met je (kijk mij eens stoer zijn) hogere wiskunde...
Stoer zijn met wiskundequote:Op dinsdag 20 december 2011 23:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Van voor mijn tijd maar wel interessant. Ben hem nu aan het downloaden.quote:
Jan Julius!!!! "Kut met Peren"!!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Van voor mijn tijd maar wel interessant. Ben hem nu aan het downloaden.
Als men zelfs in staat is om QFT te ontleden in een wiskundige vergelijking noem ik dat Tinus gedrag.quote:
Is dat het 2e deel joh?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jan Julius!!!! "Kut met Peren"!!!
Er is ook nog een tweede deel, "Mama is boos"
Was er niet ook een derde deel? "Pappa is boos"quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, zat volgens mij wel in de planning maar is er nooit van gekomen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:57 schreef m.k het volgende:
[..]
Was er niet ook een derde deel? "Pappa is boos"
of deel 4 "oma is boos"quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:57 schreef m.k het volgende:
[..]
Was er niet ook een derde deel? "Pappa is boos"
Verwerpt zonder argumenten...quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:57 schreef Thaboel het volgende:
Ff een didactisch model opgezet voor strafgeven! Morgen ff presenteren
Verworpenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Verwerpt zonder argumenten...![]()
Kerngedrag zoveel.
Uit mijn hoofd kerngedrag 56 30.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:01 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Verworpen
en dan nog, vind mezelf ff geniaal. Mag ik ook eensch
We gaan het zien, ben ook een paar series aan het downloaden dus weet niet wanneer ie binnen is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat weet ik niet preciesquote:Op woensdag 21 december 2011 00:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd kerngedrag 56 30.
Enne wat is er geniaal dan?
Edit: 30 was het, 56 is een persoonlijke meningsopdracht geven...
Dennis van de tennis!quote:Op woensdag 21 december 2011 00:23 schreef Rave_NL het volgende:
Schatjes.
Was dat niet met die dochter en de tennisleraar?
De eerste 50 seconden laten zien waarom Jason Bourne een eindbaas is.quote:
Heel schema. Maar komt erop neer dat niet elke vorm van straf het juiste effect heeft en dit opzich simpel is terug te brengen om het gedrag van een kind (5/12) jaar. Daardoor kun je weer een lijn trekken naar de juiste vorm van straf gevenquote:Op woensdag 21 december 2011 00:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou vertel, hoe ga jij didactisch verantwoord straf geven?
Politiek erg correct...quote:Op woensdag 21 december 2011 00:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Heel schema. Maar komt erop neer dat niet elke vorm van straf het juiste effect heeft en dit opzich simpel is terug te brengen om het gedrag van een kind (5/12) jaar. Daardoor kun je weer een lijn trekken naar de juiste vorm van straf geven
ach morgen voorleggen aan wat docenten en kijken wat die ervan vinden. Opzich wel geinigquote:Op woensdag 21 december 2011 00:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Politiek erg correct...Weinig concreet.
Bud Spencer is nog meer baas.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:23 schreef jankaas020 het volgende:
De eerste 50 seconden laten zien waarom Jason Bourne een eindbaas is.
Ik moest googlen, dus die valt wieso af. Plus dattie budweiser dronk.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:31 schreef Rave_NL het volgende:
Doe ik vanavond de deur open, staat er een collectant van de alzheimerstichting.
"Da's gek u komt hier al voor de vierde keer vanavond.."
Bud en Terence.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:31 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik moest googlen, dus die valt wieso af. Plus dattie budweiser dronk.
Ook P&W gekeken?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:31 schreef Rave_NL het volgende:
Doe ik vanavond de deur open, staat er een collectant van de alzheimerstichting.
"Da's gek u komt hier al voor de vierde keer vanavond.."
Er zitten wel goede tussen hoor. Maar toch waren ze in een duo 10x beter.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Staat nu op, valt me nog niet eens tegen..
Al.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:43 schreef AchJa het volgende:
Ik ook bijna, neem het er ff van. Morgen laatste dag en dan verlof!
Ah, boeboeboe, de ouwe baas moet nog een daggie werken hoor..quote:Op woensdag 21 december 2011 00:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jaja, je hebt werk- en sierpaarden.
Paradepaardjequote:Op woensdag 21 december 2011 00:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jaja, je hebt werk- en sierpaarden.
Ja, leuk... Het gespreide bedje waar het hele circus weer in terecht komt het volgend jaar wordt gemakshalve maar weer ter kennisgeving aangenomen.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:51 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ah, boeboeboe, de ouwe baas moet nog een daggie werken hoor..![]()
maw: Al.
Had je anderhalve week geleden al kunnen doen..quote:Op woensdag 21 december 2011 00:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik hou me stil... en vreet me lekker op...
I know.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Had je anderhalve week geleden al kunnen doen..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
meer info is verijstquote:
lekker.quote:
echt n gewldige film!quote:Op woensdag 21 december 2011 09:16 schreef Pumatje het volgende:
Jan julius! Valentijn! HIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
NEE, stom viswijf!
Hier kinderen, ik heb chocola
Correct, geen diploma geen geld.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:20 schreef jankaas020 het volgende:
zakkende studenten = geen geld, toch?
Bij mijn weten krijgen ze pas betaald op het moment dat jij je diploma krijgt.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:36 schreef jankaas020 het volgende:
Maar toch ook niet voor de uni? Hebben die geen quota van Den Haag gekregen dat minimaal zoveel lui moeten slagen?
Mwa het zal vast niet de bedoeling van de uni zijn om mensen de hele opleiding niet te laten halen.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:20 schreef jankaas020 het volgende:
zakkende studenten = geen geld, toch?
Glazen huisquote:
Studentes.quote:
kakkers.quote:
Voel je niks van.quote:
Nee maar 's ochtends weet je niet hoe snel je haar bed uit moet.quote:
Da's dan toch geen probleem?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:23 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee maar 's ochtends weet je niet hoe snel je haar bed uit moet.
quote:
quote:
Als de studentes al een hete aardappel in de keel kunnen hebben......quote:
Sowieso, glazen huis. Een grote poppenkast.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als de studentes al een hete aardappel in de keel kunnen hebben......
[..]
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:07 schreef Lindstrøm. het volgende:
FOK! modshét equivalent van RET-controleurs. Onzekere nerds die op zoek zijn naar een baantje met macht.
quote:
Vraag eens aan de WGR modjes. Misschien krijg je dan een gezellige avond.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wie de schoen past likt mijn reet.
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vraag eens aan de WGR modjes. Misschien krijg je dan een gezellige avond.
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:24 schreef Rave_NL het volgende:
And now we wait!
Aan de mods van [DIG]
Komt lompe ook buurten hoor :pquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zag maar tegen Bart dat de uitnodiging om mijn reet te likken nog steeds staat!
Will do!quote:Op woensdag 21 december 2011 19:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Pics van je reet.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Subtiel is my middle name.quote:
Ik onthaar hem nu voor je. Voorkeur voor de linker of de rechter? Of ben je een sterrenkijker?quote:
Kan je niet gewoon alles erop krijgen..?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:12 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik onthaar hem nu voor je. Voorkeur voor de linker of de rechter? Of ben je een sterrenkijker?
Begin asjeblieft niet over kids.quote:
Ik zie graag een een overzichtsfoto van de zijkant.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:12 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik onthaar hem nu voor je. Voorkeur voor de linker of de rechter? Of ben je een sterrenkijker?
Wil je niet weten.quote:
Bagger huis? Kut strijkijzer bedoel je.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:13 schreef samthegreat5 het volgende:
Mijn ma is aan het strijken.. slaan de stoppen weer voor de 2e keer deze maand door.
Wat een bagger huis..
Hehe. Meh, er is iets mis met de groepen-indeling heb ik ooit vernomen. Bij het minste of geringste slaan de stoppen doorquote:Op woensdag 21 december 2011 21:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bagger huis? Kut strijkijzer bedoel je.
Dank je!quote:Op woensdag 21 december 2011 21:23 schreef hcwp het volgende:
Making Marines - A Drill Instructor Story
Part 1 ff aan 't kijken.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:23 schreef hcwp het volgende:
Making Marines - A Drill Instructor Story
Full Metal Jacket nooit gezien?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:36 schreef samthegreat5 het volgende:
Die opgezette, neppe stem waarmee die sergeant op 0:55 praat bijvoorbeeld. Vind ik überhaupt al niet meer geloofwaardig.
Ik vind die sergeanten uit die Britse Para serie die Rommel laatst postte veel sympathieker/geloofwaardiger.
quote:Gunnery Sergeant Hartman: Did your parents have any children that lived?
Private Gomer Pyle: Sir, yes, sir.
Gunnery Sergeant Hartman: I bet they regret that. You're so ugly you could be a modern art masterpiece! What's your name fat body?
Private Gomer Pyle: Sir, Leonard Lawrence, sir.
Gunnery Sergeant Hartman: Lawrence? Lawrence what... of Arabia?
Private Gomer Pyle: Sir, no, sir.
Gunnery Sergeant Hartman: That name sounds like royalty. Are you royalty?
Gunnery Sergeant Hartman: Do you suck dicks?
Gunnery Sergeant Hartman: Bullshit. I bet you could suck a golf ball through a garden hose.
Gunnery Sergeant Hartman: I don't like the name Lawrence, only faggots and sailors are called Lawrence. From now on you're Gomer Pyle.
Private Gomer Pyle: Sir, yes, sir.
Ja en dat was nog 10x minder geloofwaardig hoewel Gunny Hartman ook echt een Gunny was bij het korpsquote:Op woensdag 21 december 2011 21:38 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Full Metal Jacket nooit gezien?
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:44 schreef ErwinRommel het volgende:
En de Christmas Crackers die Lotusss zo graag wilde.
Told you.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:43 schreef ErwinRommel het volgende:
M'n Engelse meuk is binnen![]()
Dat is wel erg snel!!
Sammy heeft nog nooit van dwangmatige heropvoeding gehoord.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:51 schreef samthegreat5 het volgende:
Opzich wel mooi om te zien hoe die Drill Instructors over de tijd steeds wat losser worden.
Tuurlijk heb ik dat wel. En sommige mensen zullen dat ook echt nodig hebben, want anders zullen ze niet te vertrouwen zijn op het slagveld zoals 1 van die instructeurs ook zegt. Maar ik denk dat dat Amerikaanse ''continu-schreeuwen'' model niet optimaal is voor iedereen..quote:Op woensdag 21 december 2011 21:54 schreef Esses het volgende:
[..]
Sammy heeft nog nooit van dwangmatige heropvoeding gehoord.
Nee, maar nergens op FOK! is er blijkbaar een plek om daar aan te ontkomen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:01 schreef Erasmo het volgende:
AvondIemand anders die ook voetbal zat te kijken?
Zo ging dat midden jaren 60 ook in Nederland, maar ze zijn van dat systeem afgestapt omdat het niets bijdroeg, geen duidelijk meerwaarde had en nog wat dingen.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:51 schreef samthegreat5 het volgende:
Opzich wel mooi om te zien hoe die Drill Instructors over de tijd steeds wat losser worden.
Ah, ok. Leuk om te wetenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:03 schreef Clan het volgende:
[..]
Zo ging dat midden jaren 60 ook in Nederland, maar ze zijn van dat systeem afgestapt omdat het niets bijdroeg, geen duidelijk meerwaarde had en nog wat dingen.
Als je vroeger iets verkeerd deed, in de houding niet recht vooruit keek had je al geen weekendverlof, dat was ook zo streng. Daarna was het een stuk losser en kregen we zelfs lang haar in het leger, met een groen haarnetje erbij, welteverstaan.
Ik had radio 1 toevallig opstaan maar wat een actiequote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, maar nergens op FOK! is er blijkbaar een plek om daar aan te ontkomen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik had radio 1 toevallig opstaan maar wat een actie
Ik vind het belachelijk om te zien, ik neem aan dat dit ook in andere onderdelen van de Amerikaanse krijgsmacht standaard is om zo te schreeuwen?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah, ok. Leuk om te weten.
Nouja, lang haar hoeft van mij ook niet. Ik bedoel: discipline handhaven ben ik een groot voorstander van. Maar het valt me gewoon altijd op dat het net lijkt alsof die DI's in het Korps in de VS een toneelstukje opvoeren met zo'n neppe opgezette stem. Ik vind dat er niet streng uitzien..
Maarja, opzich:quote:Op woensdag 21 december 2011 22:09 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk om te zien, ik neem aan dat dit ook in andere onderdelen van de Amerikaanse krijgsmacht standaard is om zo te schreeuwen?
Wut?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:15 schreef Esses het volgende:
Lol. In the golden compass zag ze de voice of holland uitslag in der kompas. En ze werd er bang van xD
Wie is 'ze'quote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef Esses het volgende:
rtl4 the golden compassReclame begon.
He didn't? Die zijn verdomde lekker in die blauwe zakjes.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef ErwinRommel het volgende:
Allen kan ik je wel schieten Cobra omdat jij die Walkers S&V heb weggekaapt!
Blauwe zakjes? Walkers S&V zitten toch echt in groenequote:Op woensdag 21 december 2011 22:40 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
He didn't? Die zijn verdomde lekker in die blauwe zakjes.
welke is dat dan in die blauwe?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Blauwe zakjes? Walkers S&V zitten toch echt in groene
Da's de Kettle chips gok ik. Die zijn te hard. Walkers is de enige echte.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:40 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
He didn't? Die zijn verdomde lekker in die blauwe zakjes.
ohnee stom van me. De S&V van Lays zijn blauw.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:41 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
welke is dat dan in die blauwe?
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef ErwinRommel het volgende:
Alleen kan ik je wel schieten Cobra omdat jij die Walkers S&V heb weggekaapt!
Fantasy movies zijn inderdaad leuk.quote:
Succes!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:44 schreef hoogvlieger het volgende:
Nu maar eens gaan tukken. Morgen om 0900 tentamen
Als ze weer in voorraad zijn kaap ik ze voor je ogen wegquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's de Kettle chips gok ik. Die zijn te hard. Walkers is de enige echte.
Die garnaal ships wil ik ook wel eens proevenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Kutzak!!
http://www.fabulousfood.nl/shop/Chips-c-113.html
En succesquote:Op woensdag 21 december 2011 22:44 schreef hoogvlieger het volgende:
Nu maar eens gaan tukken. Morgen om 0900 tentamen
Doet PostNL het toch beterquote:Op woensdag 21 december 2011 23:13 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Een of ander vage glossy, zo'n waardebon en toegangskaartjes voor het Marinemuseum
Die kaartjes die maken het afquote:
[DEF]SC#310 Soldiers Dont Die We Just Go to Hell And Regroupquote:Op woensdag 21 december 2011 23:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die kaartjes die maken het af
Maar eens kijken waar ik die bon aan uitgeef.
Wat zit er bij jou dan in?
Wait, whut?!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:13 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Een of ander vage glossy, zo'n waardebon en toegangskaartjes voor het Marinemuseum
Sigaar uit eigen doos dusquote:Op woensdag 21 december 2011 23:19 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Wait, whut?!Met je smartcard kom je daar gratis binnen!!
Ja jij. Niet de 3 personen die je met de voucher mee kunt nemen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:19 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Present!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:11 schreef Pumatje het volgende:
Was iemand op dit forum nu gek op Vanilla coke?
Met een veteranenpas kom je binnen met een 2de persoon, hoef je niks voor te dokken meen ik.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:20 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja jij. Niet de 3 personen die je met de voucher mee kunt nemen.
Bahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Scheepvaartmuseum in 020 is ook gratis.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Met een veteranenpas kom je binnen met een 2de persoon, hoef je niks voor te dokken meen ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dusquote:Op woensdag 21 december 2011 23:19 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Scheepvaartmuseum in 020 is ook gratis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ff Marktplaats afstruinen voor een barathea dan![]()
Oprecht, blijft een gigantisch mooi uniform!!Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Misschien, net zoals een Marinier geen rode baret op noorloos oid's zal willen bestellenquote:
Nee hoor, heb genoeg toiletpapier..quote:Op woensdag 21 december 2011 23:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Misschien, net zoals een Marinier geen rode baret op noorloos oid's zal willen bestellen
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:01 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee hoor, heb genoeg toiletpapier..Jezelf in je lul geschoren tijdens scheren tijdens het douchen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Op de valreep toch nog dé comeback van 2011. Chapeau.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jezelf in je lul geschoren tijdens scheren tijdens het douchen?
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:05 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Op de valreep toch nog dé comeback van 2011. Chapeau.Ik hoef geen comeback, zal me jeuken. ben al een oude lul, die het moet doen met vergane glorieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
It came from Atlantis?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:25 schreef Cobra4 het volgende:
- blijkt een fake bericht te zijn. excuus -
quote:
Dan is mijn optie toch wel beter.quote:
Dacht het ookquote:Op donderdag 22 december 2011 00:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan is mijn optie toch wel beter.
Ja, zeer knap gedaanquote:
Ja, Ome ER moet slapen.quote:
Die heb ik dan ook snel afgekapt door een echt goed nummer te posten.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:09 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee ik doelde op de gouwe ouwe discodate die hier eens in de week plaatsvind..
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:09 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee ik doelde op de gouwe ouwe discodate die hier eens in de week plaatsvind..
Ah gossiequote:Op donderdag 22 december 2011 08:51 schreef AchJa het volgende:
Mogguh... gvd verlof en nog niet uitslapen...
Kinderen, school etc... Maar die hebben over een paar dagen gelukkig ook vakantie.quote:Op donderdag 22 december 2011 08:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ah gossieWaardoor moet om achja het bed uit dan?
Ah Mevr. Achja vond het wel een goed idee dat jij ook eens de boterhammen smeerde?quote:Op donderdag 22 december 2011 09:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kinderen, school etc... Maar die hebben over een paar dagen gelukkig ook vakantie.
Arme jijquote:Op donderdag 22 december 2011 09:44 schreef Esses het volgende:
*gaat heule, heule, heule sterke koffie zetten*
Als je ieder kwartier kijkt of iemand op FOK! gepost heeft... duurt een nacht nog best lang.
Ken het probleemquote:Op donderdag 22 december 2011 09:44 schreef Esses het volgende:
*gaat heule, heule, heule sterke koffie zetten*
Als je ieder kwartier kijkt of iemand op FOK! gepost heeft... duurt een nacht nog best lang.
Was je er ook? Had dan een blijk van leven gegeven!quote:
je had het over sterke koffie.... Kom je met senseoquote:Op donderdag 22 december 2011 09:47 schreef Esses het volgende:
ThaBoel ook senseotje? Driedubbelepaddosis in een extra klein kopje?
Driedubbele!quote:Op donderdag 22 december 2011 09:53 schreef Thaboel het volgende:
[..]
je had het over sterke koffie.... Kom je met senseo
Steek gewoon een peuk op en drink chocomel!quote:Op donderdag 22 december 2011 09:54 schreef Esses het volgende:
[..]
Driedubbele!
Anders moet ik het koffiezetapparaat afstoffen
Al en niet in huis.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Steek gewoon een peuk op en drink chocomel!
Hier staan nog 2 dozenquote:
Jaloers!quote:
Nee maar heb het wel vaak als ik een nachtdienstje draai ofzo. Beetje F5-en op de at.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:51 schreef Esses het volgende:
[..]
Was je er ook? Had dan een blijk van leven gegeven!
Dat heb ik altijd bij nachtdienstquote:Op donderdag 22 december 2011 10:19 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nee maar heb het wel vaak als ik een nachtdienstje draai ofzo. Beetje F5-en op de at.
3x niks is een heleboel niks..quote:Op donderdag 22 december 2011 09:54 schreef Esses het volgende:
[..]
Driedubbele!
Anders moet ik het koffiezetapparaat afstoffen
Koffiezetapparaat is ook al afgestoftquote:
Ken het, heb Red Orchestra 2 al aangeschaftquote:Op donderdag 22 december 2011 10:21 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd bij nachtdienst
[ afbeelding ]
Ik wacht op de loonstrookquote:Op donderdag 22 december 2011 10:27 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ken het, heb Red Orchestra 2 al aangeschaft
Mogguhquote:
Correct, grote romeo bepaalt dat...quote:Op donderdag 22 december 2011 09:43 schreef Esses het volgende:
Mevrouw AchJa heeft altijd verlof als Meneer Achja thuis is. Dan mag hij zijn minirokje aan doen en vrouwlief de spijkerbroek.
? Probleem van de bank?quote:Op donderdag 22 december 2011 10:37 schreef Esses het volgende:
O kut. Al mijn automatische overboekingen zijn weg :|
Van mij als ze straks niet betaald zijn bedoelde je.quote:
Ik bedoel heeft de bank verzaakt?quote:Op donderdag 22 december 2011 12:48 schreef Esses het volgende:
[..]
Van mij als ze straks niet betaald zijn bedoelde je.
Dunno.. Zie je PB.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik bedoel heeft de bank verzaakt?
Moet je ook niet in de modder spelenquote:
Win je niet? :pquote:Op donderdag 22 december 2011 13:09 schreef Rave_NL het volgende:
Wat is steam toch ook een baggersysteem..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |