slotjes om in de boom te hangen?quote:
handboeien ??quote:Op woensdag 21 december 2011 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
Een nieuw 'notetitie'boekje voor 't nieuwe jaar..
Nou nou, stoere jongen. Ze doen dit overigens vrijwillig.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:03 schreef PfenisBaron het volgende:
Krijgen die freaks uberhaupt een vergoeding voor hun werk?
Of moeten ze hun genoegen halen uit de fraaie users hier?
Ik hoorde dat ze een SP van FOK! Hebben gekregen. Zodat ze zelfs op hun werk, trein oid topics in de gaten kunnen houden.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:03 schreef PfenisBaron het volgende:
Krijgen die freaks uberhaupt een vergoeding voor hun werk?
Of moeten ze hun genoegen halen uit de fraaie users hier?
Wat is een sm vriend?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:06 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze een SM van FOK! Hebben gekregen. Zodat ze zelfs op hun werk, trein oid topics in de gaten kunnen houden.
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:07 schreef Lindstrøm. het volgende:
FOK! modshét equivalent van RET-controleurs. Onzekere nerds die op zoek zijn naar een baantje met macht.
FOK! modshét equivalent van RET-controleurs. Onzekere nerds die op zoek zijn naar een baantje met macht.
quote 2011 gast.. dit wordt mijn ondertitel van 2012quote:Op woensdag 21 december 2011 17:07 schreef Lindstrøm. het volgende:
Prachtig verwoord vriend. En zo waar.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:07 schreef Lindstrøm. het volgende:
Crewbash, geen userkerstcadeautjes voor jou!quote:Op woensdag 21 december 2011 17:07 schreef Lindstrøm. het volgende:
Helaas, wat loop ik mis? Notes?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Crewbash, geen userkerstcadeautjes voor jou!
Hey swj.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:16 schreef SuperwormJim het volgende:
FOK!, het is FOK! godverdomme! Is het godmiljaar nou echt zo moeilijk om FOK! te typen in plaats van fok, FOK, Fok, fok!, f0k en welke andere ziekelijke verkrachtingen van de naam van dit forum dan ook? FOK! zeg ik je, FOK! FOK! FOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Wel Bonzo© met jus. Die rol ik altijd door het ganzenvet en warm ik op in de magnetron.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:17 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wel Bonzo© met jus. Die rol ik altijd door het ganzenvet en warm ik op in de magnetron.
Een ware traktatie wat ik je brom.
http://www.bonzo.nl/quote:Op woensdag 21 december 2011 23:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]Bestaat dat merk nog? Bonzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |