Heumeu.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
'k zie alles behalve 5.. maar volgens mij is dat ook de bedoeling.
Mijn god..quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
'k zie alles behalve 5.. maar volgens mij is dat ook de bedoeling.
Twee keer gequote voor 't nageslacht!quote:
Que?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jij moet lekker naar de Dennenhoevel...
QFT*2=waarheid, toch?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:37 schreef Esses het volgende:
[..]
Twee keer gequote voor 't nageslacht!
Heumeuquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als in.. volgens mij is het gewoon een troll dat niemand 5 ziet.
Welk nageslacht?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:37 schreef Esses het volgende:
[..]
Twee keer gequote voor 't nageslacht!
Hoorde dat nibb-it vandaag mocht ontvangen dus succes daarmee!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:43 schreef samthegreat5 het volgende:
Maarja.. deze ''heumeu'' gaat slapen.
Nadat je uitleg kreeg vond je het wel grappig hequote:
Nee, ik maak een rekenfout quoted for truth = waarheid (truth) klopt niet. 1 maal QFT was voldoende geweest.quote:
Hnnnggquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoorde dat nibb-it vandaag mocht ontvangen dus succes daarmee!
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nadat je uitleg kreeg vond je het wel grappig he
JAquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:48 schreef m.k het volgende:
[..]denken dat iedereen op jou post reageert
1+1= sam is gayquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Flikker toch op met je (kijk mij eens stoer zijn) hogere wiskunde...
Stoer zijn met wiskundequote:Op dinsdag 20 december 2011 23:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Flikker toch op met je (kijk mij eens stoer zijn) hogere wiskunde...
Van voor mijn tijd maar wel interessant. Ben hem nu aan het downloaden.quote:
Jan Julius!!!! "Kut met Peren"!!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Van voor mijn tijd maar wel interessant. Ben hem nu aan het downloaden.
Als men zelfs in staat is om QFT te ontleden in een wiskundige vergelijking noem ik dat Tinus gedrag.quote:
Is dat het 2e deel joh?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jan Julius!!!! "Kut met Peren"!!!
Er is ook nog een tweede deel, "Mama is boos"
Was er niet ook een derde deel? "Pappa is boos"quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, zat volgens mij wel in de planning maar is er nooit van gekomen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:57 schreef m.k het volgende:
[..]
Was er niet ook een derde deel? "Pappa is boos"
of deel 4 "oma is boos"quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:57 schreef m.k het volgende:
[..]
Was er niet ook een derde deel? "Pappa is boos"
Verwerpt zonder argumenten...quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:57 schreef Thaboel het volgende:
Ff een didactisch model opgezet voor strafgeven! Morgen ff presenteren
Verworpenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Verwerpt zonder argumenten...![]()
Kerngedrag zoveel.
Uit mijn hoofd kerngedrag 56 30.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:01 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Verworpen
en dan nog, vind mezelf ff geniaal. Mag ik ook eensch
We gaan het zien, ben ook een paar series aan het downloaden dus weet niet wanneer ie binnen is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat weet ik niet preciesquote:Op woensdag 21 december 2011 00:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd kerngedrag 56 30.
Enne wat is er geniaal dan?
Edit: 30 was het, 56 is een persoonlijke meningsopdracht geven...
Dennis van de tennis!quote:Op woensdag 21 december 2011 00:23 schreef Rave_NL het volgende:
Schatjes.
Was dat niet met die dochter en de tennisleraar?
De eerste 50 seconden laten zien waarom Jason Bourne een eindbaas is.quote:
Heel schema. Maar komt erop neer dat niet elke vorm van straf het juiste effect heeft en dit opzich simpel is terug te brengen om het gedrag van een kind (5/12) jaar. Daardoor kun je weer een lijn trekken naar de juiste vorm van straf gevenquote:Op woensdag 21 december 2011 00:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou vertel, hoe ga jij didactisch verantwoord straf geven?
Politiek erg correct...quote:Op woensdag 21 december 2011 00:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Heel schema. Maar komt erop neer dat niet elke vorm van straf het juiste effect heeft en dit opzich simpel is terug te brengen om het gedrag van een kind (5/12) jaar. Daardoor kun je weer een lijn trekken naar de juiste vorm van straf geven
ach morgen voorleggen aan wat docenten en kijken wat die ervan vinden. Opzich wel geinigquote:Op woensdag 21 december 2011 00:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Politiek erg correct...Weinig concreet.
Bud Spencer is nog meer baas.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:23 schreef jankaas020 het volgende:
De eerste 50 seconden laten zien waarom Jason Bourne een eindbaas is.
Ik moest googlen, dus die valt wieso af. Plus dattie budweiser dronk.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:31 schreef Rave_NL het volgende:
Doe ik vanavond de deur open, staat er een collectant van de alzheimerstichting.
"Da's gek u komt hier al voor de vierde keer vanavond.."
Bud en Terence.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:31 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik moest googlen, dus die valt wieso af. Plus dattie budweiser dronk.
Ook P&W gekeken?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:31 schreef Rave_NL het volgende:
Doe ik vanavond de deur open, staat er een collectant van de alzheimerstichting.
"Da's gek u komt hier al voor de vierde keer vanavond.."
Er zitten wel goede tussen hoor. Maar toch waren ze in een duo 10x beter.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Staat nu op, valt me nog niet eens tegen..
Al.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:43 schreef AchJa het volgende:
Ik ook bijna, neem het er ff van. Morgen laatste dag en dan verlof!
Ah, boeboeboe, de ouwe baas moet nog een daggie werken hoor..quote:Op woensdag 21 december 2011 00:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jaja, je hebt werk- en sierpaarden.
Paradepaardjequote:Op woensdag 21 december 2011 00:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jaja, je hebt werk- en sierpaarden.
Ja, leuk... Het gespreide bedje waar het hele circus weer in terecht komt het volgend jaar wordt gemakshalve maar weer ter kennisgeving aangenomen.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:51 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ah, boeboeboe, de ouwe baas moet nog een daggie werken hoor..![]()
maw: Al.
Had je anderhalve week geleden al kunnen doen..quote:Op woensdag 21 december 2011 00:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik hou me stil... en vreet me lekker op...
I know.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Had je anderhalve week geleden al kunnen doen..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
meer info is verijstquote:
lekker.quote:
echt n gewldige film!quote:Op woensdag 21 december 2011 09:16 schreef Pumatje het volgende:
Jan julius! Valentijn! HIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
NEE, stom viswijf!
Hier kinderen, ik heb chocola
Correct, geen diploma geen geld.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:20 schreef jankaas020 het volgende:
zakkende studenten = geen geld, toch?
Bij mijn weten krijgen ze pas betaald op het moment dat jij je diploma krijgt.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:36 schreef jankaas020 het volgende:
Maar toch ook niet voor de uni? Hebben die geen quota van Den Haag gekregen dat minimaal zoveel lui moeten slagen?
Mwa het zal vast niet de bedoeling van de uni zijn om mensen de hele opleiding niet te laten halen.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:20 schreef jankaas020 het volgende:
zakkende studenten = geen geld, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |