Blijkbaar is 'normaal gedrag' al vernieuwend?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:42 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Hij gaat zo leuk om met al die mensen!
Heeft een gitaar je hond opgegeten ofzo?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En dat doen ze dus niet![]()
Het is 99% rock/alternative/hardrock en al die bende meer
Nee...quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Blijkbaar is 'normaal gedrag' al vernieuwend?
Eensquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:44 schreef mr-green het volgende:
Ik vind dat wel wat hebben om complimentjes te geven voor geld
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Heeft een gitaar je hond opgegeten ofzo?
Het is niet dat als er een gitaar in zit ik het niets vind hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Heeft een gitaar je hond opgegeten ofzo?
nou ga in het winkelcentrum zitten zou ik zeggenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:44 schreef mr-green het volgende:
Ik vind dat wel wat hebben om complimentjes te geven voor geld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://wiki.fok.nl/index.php/FTR/3fm/AC/DC
of:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://wiki.fok.nl/index.php/FTR/3fm/triggerfinger|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Nee ik doe het nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nou ga in het winkelcentrum zitten zou ik zeggen
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:45 schreef Dagoduck het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://wiki.fok.nl/index.php/FTR/3fm/AC/DC
of:ACDCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://wiki.fok.nl/index.php/FTR/3fm/triggerfinger
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
of:TriggerfingerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://wiki.fok.nl/index.php/FTR/3fm/triggerfinger![]()
of:Doe maar nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://wiki.fok.nl/index.php/FTR/3fm/triggerfingerOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
Mss zijn er mensen die daadwerkelijk alleen maar luisteren?quote:
Ohjaquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss zijn er mensen die daadwerkelijk alleen maar luisteren?
Dan staat er in de OP genoeg mogelijkheden om te achterhalen wat je hoort.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss zijn er mensen die daadwerkelijk alleen maar luisteren?
quote:
Hoi lolaquote:
Eensquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:56 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik zie veel liever coen of gerard
vond 'm vanmorgen zo saai ... tussen 7 en ongeveer 9 uur ..quote:
quote:
ik vind het altijd wat ongemakkelijk om naar hem te kijkenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:58 schreef FZN05 het volgende:
Timur niet leuk vinden.
Dan snap je het gewoon niet.
Ik kan niet zelf typenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gast leer zelf eens typen ipv alleen een quote van een ander te gebruiken
Wel lullig om iemand die geen ochtendmens is , de gangbare ochtendshift te laten draaien.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:59 schreef oh-oh het volgende:
Gisteravond was ie anders echt heel erg leuk hoor, Timur
Mss issie gewoon geen ochtendmens
Passen er nou maar zo weinig mensen op dat plein of staan er gewoon maar weinig mensen?
't Zou nog lulliger zijn om een DJ die voor het eerst in het huis zit direct de graveyards te laten doen. Anyways, ik vind Timur met Ramon leuker dan Timur in z'n uppie.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wel lullig om iemand die geen ochtendmens is , de gangbare ochtendshift te laten draaien.
Dat wel inderdaad.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:00 schreef Yurithemaster het volgende:
nou daar stonden toch meer dan 10 man
't is een vrij klein plein volgens mij.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:59 schreef oh-oh het volgende:
Gisteravond was ie anders echt heel erg leuk hoor, Timur
Mss issie gewoon geen ochtendmens
Passen er nou maar zo weinig mensen op dat plein of staan er gewoon maar weinig mensen?
vanmorgen de hele tijd .. "jaa uuhm.. tja uuh jaa.."quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wel lullig om iemand die geen ochtendmens is , de gangbare ochtendshift te laten draaien.
je kan niet alles hebbenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:01 schreef miieejj het volgende:
[..]
vanmorgen de hele tijd .. "jaa uuhm.. tja uuh jaa.."
Da's inderdaad vrij klein.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:01 schreef remcoP het volgende:
[..]
't is een vrij klein plein volgens mij.
ja.. maar smorgens is ie geen ruk aan..quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je kan niet alles hebbenmaar hij doet het wel leuk
Ik ken dorpen met grotere brinken dan dit lullige pleintje.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:03 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Inderdaad. Niet zo gek dat het zondag helemaal vol stond.
ja dat is een beetje jammerquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:03 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja.. maar smorgens is ie geen ruk aan..
Ditquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:04 schreef Type-R het volgende:
Tof van haar om te doen, zie ik bijv. Donner oid nog niet zo snel doen.
Als je naar het programma kijkt, lijkt het er meer op dat de crew voor het podium staat, zodat er nog wat publiek is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh, daar zijn pas weinig mensen
Die zijn nog allemaal blut van vorig jaar mss?
Ja en goed dat Timur dr zag ook, vond ik echt heel leuk, die herken ik voortaan ook!quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:04 schreef Type-R het volgende:
Donner is al een G.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:04 schreef Type-R het volgende:
en deze natuurlijkquote:
quote:
tot nu toe stonden er alleen 14 jarige meisjes volgens mijquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
zegt wat over het inlevingsvermogen van leidse studenten.
Sowieso, Groningenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:10 schreef alors het volgende:
Flashmob in Groningen was exponentieel veel epischer
jammerquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tot nu toe stonden er alleen 14 jarige meisjes volgens mij
Too old.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan is het raar dat deze tot middernacht de straat op mogen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Die opvoeding van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan is het raar dat deze tot middernacht de straat op mogen tegenwoordig.
Volgend jaar Enschedequote:Op dinsdag 20 december 2011 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leiden manifesteert zich wel als een faal. Volgend jaar Eindje weer aub.
Gewoon weer Grunnquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leiden manifesteert zich wel als een faal. Volgend jaar Eindje weer aub.
Allemaal nuchtere tukkers, nog saaier dus.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:14 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Volgend jaar Enschede
ze is wel zwanger.. schijnbaarquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Beyonce is een geemancipeerde zwarte vrouw die een hekel heeft aan mannen.
ik hoop dat ik vrijdag beter genoeg ben, dan gaan we wel even een feestje makenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:14 schreef miieejj het volgende:
de mensen in leiden zijn niet gezellig
'gezellige' mensen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:14 schreef miieejj het volgende:
de mensen in leiden zijn niet gezellig
Toen kreeg ze gratis condooms van de platenmaatschappij toch ofzoquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:13 schreef Joysa het volgende:
'cause if you like, you shoulda put a ring on it
Noord-Hollandquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:15 schreef Aguero het volgende:
Welke provincies/regio's zijn allemaal nog niet aan de beurt geweest?
heeft leiden eigenlijk een voetbalclub ???quote:
I got gloss on my lips, a man on my hips, holds me tighter than my Dereon jeansquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Beyonce is een geemancipeerde zwarte vrouw die een hekel heeft aan mannen.
Friesland.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:15 schreef Aguero het volgende:
Jay-Z heeft gewoon een dikke denk'k zo.quote:
Ehh.. geen ideequote:Op dinsdag 20 december 2011 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen kreeg ze gratis condooms van de platenmaatschappij toch ofzo
drentheeeequote:Op dinsdag 20 december 2011 19:15 schreef Aguero het volgende:
Zeeland, gelukkig maarquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:15 schreef Aguero het volgende:
Of waren dat de Pussycatdolls.quote:
Limburgquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:15 schreef Aguero het volgende:
Zeelandquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:15 schreef Aguero het volgende:
ik ook niet, ving dat ooit eens opquote:
Ik zou zeggen, google it.. heb er zelf geen zin inquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ik ook niet, ving dat ooit eens op
Kuperuspleinquote:
Flevoland, dan zou het huis kapotgemaakt worden door Almeers tuigquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:15 schreef Aguero het volgende:
Eens.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:18 schreef miieejj het volgende:
volgend jaar gewoon terug naar eindhoven
Kan 't niet vindenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, google it.. heb er zelf geen zin in
True.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:18 schreef alors het volgende:
[..]
Kuperusplein![]()
Nee in Friesland moet het niet, is veel te klein, en Lwd is echt geen gezellige stad. Dan liever nog een keer Grunn. Ja dit zeg ik als Fries.
Flevolandquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Almere of Lelystad lijkt me wel leuk vanwege al die medelanders die dingen aan gaan vragen die niet in de playlist staan en dan boos tegen de ramen aan gaan boksen.
Kuperusplein is veel te klein man. Die kermis die daar ieder jaar staat is al veel te klein. Dan kun je hem nog beter naast het Abe Lenstra zetten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:18 schreef alors het volgende:
[..]
Kuperusplein![]()
Nee in Friesland moet het niet, is veel te klein, en Lwd is echt geen gezellige stad. Dan liever nog een keer Grunn. Ja dit zeg ik als Fries.
Of in iedergeval ergens anders in brabantquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:18 schreef miieejj het volgende:
volgend jaar gewoon terug naar eindhoven
Nee, gewoon Eindhoven.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:19 schreef remcoP het volgende:
[..]
Of in iedergeval ergens anders in brabant
Eindhoven lekker centraal noemen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:19 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon altijd in Eindhoven of Utrecht, lekker centraal
altijd brabant doen.. veul gezelligerquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:19 schreef remcoP het volgende:
[..]
Joh, die breken in en jatten doe poen, die gaan echt niet aanvragenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Almere of Lelystad lijkt me wel leuk vanwege al die medelanders die dingen aan gaan vragen die niet in de playlist staan en dan boos tegen de ramen aan gaan boksen.
Lwd. is best een leuke stad hoor, alleen jammer van die Friezen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:18 schreef alors het volgende:
[..]
Kuperusplein![]()
Ja lekker gezellig daarquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kuperusplein is veel te klein man. Die kermis die daar ieder jaar staat is al veel te klein. Dan kun je hem nog beter naast het Abe Lenstra zetten.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:18 schreef alors het volgende:
[..]
Kuperusplein![]()
Den Bosch lijkt mij ook wel watquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:19 schreef remcoP het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lwd. is best een leuke stad hoor, alleen jammer van die Friezen.
Ik zit er op school!quote:
Genoeg parkeerplaats daar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:19 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ja lekker gezellig daar. Net niet in het weiland.
Ehv centraalquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:19 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon altijd in Eindhoven of Utrecht, lekker centraal
Dat is humeur jonge! humeur!quote:
Daarom staat dat glazen huis ook niet in de echte grote stedenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Joh, die breken in en jatten doe poen, die gaan echt niet aanvragen
Nog zo'n uithoek.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:21 schreef Dagoduck het volgende:
Den Helder is sowieso de briliantste stad van NL
I wish, die stomme burgemeester wil t nie, vanwege Winterwonderland, maar wedden dat hier meer sfeer zou zijn dan in Leidenquote:
quote:
Ach joh, maar 5 uur met het OV...quote:
Doe het dan in de Bijlmer of Staphorst.quote:
Nee, daar kom je alleen als je naar texel moetquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:21 schreef Dagoduck het volgende:
Den Helder is sowieso de briliantste stad van NL
Wel ruimte genoeg als je het in een weiland doet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:19 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ja lekker gezellig daar. Net niet in het weiland.
Er zijn een aantal plaatsen hier in Limburg waar ze al steeds proberen het huis hier na toe te krijgen, denk wel dat het voor de grote menigte wat te ver is.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:22 schreef miieejj het volgende:
die dj's kunnen die friezen dan niet verstaan als ze wat willen doneren.. da ken nie..
Limburgers zijn wel te verstaan zeker?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:22 schreef miieejj het volgende:
die dj's kunnen die friezen dan niet verstaan als ze wat willen doneren.. da ken nie..
Wat is Magisch Maastricht? daar wordt hier (Den Helder) reclame voor gemaaktquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
I wish, die stomme burgemeester wil t nie, vanwege Winterwonderland, maar wedden dat hier meer sfeer zou zijn dan in Leiden
En dan op Zondag werken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe het dan in de Bijlmer of Staphorst.
Als ze maar geld geven.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:22 schreef miieejj het volgende:
k*t dialectquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Limburgers zijn wel te verstaan zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |