ze is wel zwanger.. schijnbaarquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Beyonce is een geemancipeerde zwarte vrouw die een hekel heeft aan mannen.
ik hoop dat ik vrijdag beter genoeg ben, dan gaan we wel even een feestje makenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:14 schreef miieejj het volgende:
de mensen in leiden zijn niet gezellig
'gezellige' mensen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:14 schreef miieejj het volgende:
de mensen in leiden zijn niet gezellig
Toen kreeg ze gratis condooms van de platenmaatschappij toch ofzoquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:13 schreef Joysa het volgende:
'cause if you like, you shoulda put a ring on it
Noord-Hollandquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:15 schreef Aguero het volgende:
Welke provincies/regio's zijn allemaal nog niet aan de beurt geweest?
heeft leiden eigenlijk een voetbalclub ???quote:
I got gloss on my lips, a man on my hips, holds me tighter than my Dereon jeansquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Beyonce is een geemancipeerde zwarte vrouw die een hekel heeft aan mannen.
Friesland.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:15 schreef Aguero het volgende:
Jay-Z heeft gewoon een dikke denk'k zo.quote:
Ehh.. geen ideequote:Op dinsdag 20 december 2011 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen kreeg ze gratis condooms van de platenmaatschappij toch ofzo
drentheeeequote:Op dinsdag 20 december 2011 19:15 schreef Aguero het volgende:
Zeeland, gelukkig maarquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:15 schreef Aguero het volgende:
Of waren dat de Pussycatdolls.quote:
Limburgquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:15 schreef Aguero het volgende:
Zeelandquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:15 schreef Aguero het volgende:
ik ook niet, ving dat ooit eens opquote:
Ik zou zeggen, google it.. heb er zelf geen zin inquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ik ook niet, ving dat ooit eens op
Kuperuspleinquote:
Flevoland, dan zou het huis kapotgemaakt worden door Almeers tuigquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:15 schreef Aguero het volgende:
Eens.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:18 schreef miieejj het volgende:
volgend jaar gewoon terug naar eindhoven
Kan 't niet vindenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, google it.. heb er zelf geen zin in
True.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:18 schreef alors het volgende:
[..]
Kuperusplein![]()
Nee in Friesland moet het niet, is veel te klein, en Lwd is echt geen gezellige stad. Dan liever nog een keer Grunn. Ja dit zeg ik als Fries.
Flevolandquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Almere of Lelystad lijkt me wel leuk vanwege al die medelanders die dingen aan gaan vragen die niet in de playlist staan en dan boos tegen de ramen aan gaan boksen.
Kuperusplein is veel te klein man. Die kermis die daar ieder jaar staat is al veel te klein. Dan kun je hem nog beter naast het Abe Lenstra zetten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:18 schreef alors het volgende:
[..]
Kuperusplein![]()
Nee in Friesland moet het niet, is veel te klein, en Lwd is echt geen gezellige stad. Dan liever nog een keer Grunn. Ja dit zeg ik als Fries.
Of in iedergeval ergens anders in brabantquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:18 schreef miieejj het volgende:
volgend jaar gewoon terug naar eindhoven
Nee, gewoon Eindhoven.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:19 schreef remcoP het volgende:
[..]
Of in iedergeval ergens anders in brabant
Eindhoven lekker centraal noemen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:19 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon altijd in Eindhoven of Utrecht, lekker centraal
altijd brabant doen.. veul gezelligerquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:19 schreef remcoP het volgende:
[..]
Of in iedergeval ergens anders in brabant
Joh, die breken in en jatten doe poen, die gaan echt niet aanvragenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Almere of Lelystad lijkt me wel leuk vanwege al die medelanders die dingen aan gaan vragen die niet in de playlist staan en dan boos tegen de ramen aan gaan boksen.
Lwd. is best een leuke stad hoor, alleen jammer van die Friezen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:18 schreef alors het volgende:
[..]
Kuperusplein![]()
Ja lekker gezellig daarquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kuperusplein is veel te klein man. Die kermis die daar ieder jaar staat is al veel te klein. Dan kun je hem nog beter naast het Abe Lenstra zetten.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:18 schreef alors het volgende:
[..]
Kuperusplein![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |