quote:
ik vind het altijd wat ongemakkelijk om naar hem te kijkenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:58 schreef FZN05 het volgende:
Timur niet leuk vinden.
Dan snap je het gewoon niet.
Ik kan niet zelf typenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gast leer zelf eens typen ipv alleen een quote van een ander te gebruiken
Wel lullig om iemand die geen ochtendmens is , de gangbare ochtendshift te laten draaien.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:59 schreef oh-oh het volgende:
Gisteravond was ie anders echt heel erg leuk hoor, Timur
Mss issie gewoon geen ochtendmens
Passen er nou maar zo weinig mensen op dat plein of staan er gewoon maar weinig mensen?
't Zou nog lulliger zijn om een DJ die voor het eerst in het huis zit direct de graveyards te laten doen. Anyways, ik vind Timur met Ramon leuker dan Timur in z'n uppie.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wel lullig om iemand die geen ochtendmens is , de gangbare ochtendshift te laten draaien.
Dat wel inderdaad.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:00 schreef Yurithemaster het volgende:
nou daar stonden toch meer dan 10 man
't is een vrij klein plein volgens mij.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:59 schreef oh-oh het volgende:
Gisteravond was ie anders echt heel erg leuk hoor, Timur
Mss issie gewoon geen ochtendmens
Passen er nou maar zo weinig mensen op dat plein of staan er gewoon maar weinig mensen?
vanmorgen de hele tijd .. "jaa uuhm.. tja uuh jaa.."quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wel lullig om iemand die geen ochtendmens is , de gangbare ochtendshift te laten draaien.
je kan niet alles hebbenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:01 schreef miieejj het volgende:
[..]
vanmorgen de hele tijd .. "jaa uuhm.. tja uuh jaa.."
Da's inderdaad vrij klein.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:01 schreef remcoP het volgende:
[..]
't is een vrij klein plein volgens mij.
ja.. maar smorgens is ie geen ruk aan..quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je kan niet alles hebbenmaar hij doet het wel leuk
Ik ken dorpen met grotere brinken dan dit lullige pleintje.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:03 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Inderdaad. Niet zo gek dat het zondag helemaal vol stond.
ja dat is een beetje jammerquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:03 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja.. maar smorgens is ie geen ruk aan..
Ditquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:04 schreef Type-R het volgende:
Tof van haar om te doen, zie ik bijv. Donner oid nog niet zo snel doen.
Als je naar het programma kijkt, lijkt het er meer op dat de crew voor het podium staat, zodat er nog wat publiek is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh, daar zijn pas weinig mensen
Die zijn nog allemaal blut van vorig jaar mss?
Ja en goed dat Timur dr zag ook, vond ik echt heel leuk, die herken ik voortaan ook!quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:04 schreef Type-R het volgende:
Tof van haar om te doen, zie ik bijv. Donner oid nog niet zo snel doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |