Die zit toch al met die trol van project catwalk of zoiets..quote:
Ik realiseer me nu pas dat-...quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:35 schreef fathank het volgende:
Check anders even de Nederlandse speelfilm Loft.
Hoezo? Zij wordt in ieder geval geneukt...je zou wel willen dat Edgar jou een keer zou doen he?quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:43 schreef BrigitteFontaine het volgende:
Oja! Gadver.. laat maar ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Volgens mij is dat hetzelfde wijf.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:45 schreef Zith het volgende:
Wat vinden jullie trouwens dat het lekkere mokkeltje van de Plus+ reclames is ingewisseld? In de laatste aflevering is er een nieuwe meid die door de regisseur zo veel mogelijk buiten beeld gehouden wordt uit angst dat autisten niet tegen de verandering kunnen.
dat is heus niet deze: http://www.onuitstaanbaar.nl/wp-content/uploads/Plusreclame.jpg
Bedoelde je die ene met die koksmuts? Da's geen meid.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:45 schreef Zith het volgende:
Wat vinden jullie trouwens dat het lekkere mokkeltje van de Plus+ reclames is ingewisseld? In de laatste aflevering is er een nieuwe meid die door de regisseur zo veel mogelijk buiten beeld gehouden wordt uit angst dat autisten niet tegen de verandering kunnen.
dat is heus niet deze: http://www.onuitstaanbaar.nl/wp-content/uploads/Plusreclame.jpg
Opticien.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:45 schreef Zith het volgende:
Dat is hetzelfde wijf.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:45 schreef Zith het volgende:
Waarom een rode muur een rode muur noemenquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom constant 'dat dikke wijf' noemen. Smakeloos en kansloos gepapegaai van geenstijl.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:45 schreef Zith het volgende:
Met je poepogen!quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:45 schreef Zith het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:18 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Citaat
Ik zag geen referentiequote:Een citatie is een verwijzing die in de tekst wordt geplaatst en de link legt tussen de tekst en de referenties.
Een referentie is een nauwkeurige, gedetailleerde beschrijving van een document waaruit de informatie is gehaald.
Die donkere jongen.. uit de reclame.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:27 schreef imanidiot het volgende:
Arme Edgar![]()
Maar wie is Edgar? Dan kan ik met iemand medelijden hebben.
Poor guyquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:29 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
Die donkere jongen.. uit de reclame.
Er was toch ook een FOK!ker die geld van hem kreeg?quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:29 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
Die donkere jongen.. uit de reclame.
Wie?! Weet je zeker niet meerquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er was toch ook een FOK!ker die geld van hem kreeg?
Biogarde als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:44 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
Wie?! Weet je zeker niet meer![]()
Ikquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:56 schreef UpsideDown het volgende:
[..]![]()
Wie heeft hier gifje van gemaakt.
Je ziet Edgar niet meer.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:54 schreef Kamergezocht het volgende:
[ afbeelding ]
Gecondoleerd, Edgar.
Waar is dit van?quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:54 schreef Kamergezocht het volgende:
[ afbeelding ]
Gecondoleerd, Edgar.
Hij is verdronken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je ziet Edgar niet meer.
Edgar?! Hallo?
Plus Geeft Meer #5 - Hm lekker, ik ben gek op meloenenquote:
In deel 4 maakte ze al haar debuut in de "Beste prijs per kilo" categorie.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Plus Geeft Meer #5 - Hm lekker, ik ben gek op meloenen
Ketsende Kiloknallers was dat als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:10 schreef Kamergezocht het volgende:
[..]
In deel 4 maakte ze al haar debuut in de "Beste prijs per kilo" categorie.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ketsende Kiloknallers was dat als ik me niet vergis.
Je weet dat het gewoon een professionele actrice is, hè?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:17 schreef BananaPancake het volgende:
Ik vind ´dat dikke meisje´ toevallig heeel schattig
Die andere blonde is maar een bitch.
Dat is dezelfde idioot.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:45 schreef Zith het volgende:
Ja beiden. Weet ik, maar ik vind haar gewoon schattigquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:20 schreef Kamergezocht het volgende:
Ze is ook de enige bij de PLUS die groepskorting krijgt
[..]
Je weet dat het gewoon een professionele actrice is, hè?
Totdat die negerin voor je deur staat.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:25 schreef Ofyles2 het volgende:
PLUS heeft helaas aangetoond dat positieve discriminatie iets is geworden waarvoor je je niet hoeft te schamen.
Als ik nu een sollicitaties zou plaatsen waarin in specifiek zoek naar een spleetoog of een [/i]negerin met de dikste tieten die je kunt vinden[/i] zou ik me geheid kapot schamen...
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:25 schreef Ofyles2 het volgende:
PLUS heeft helaas aangetoond dat positieve discriminatie iets is geworden waarvoor je je niet hoeft te schamen.
Als ik nu een sollicitaties zou plaatsen waarin in specifiek zoek naar een spleetoog of een [/i]negerin met de dikste tieten die je kunt vinden[/i] zou ik me geheid kapot schamen...
Zo. Jij hebt het begrepen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik zou er ongetwijfeld overheen gaan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Totdat die negerin voor je deur staat.
Geen lokale sufferd waar even tegen een zacht prijsje een advertentie geplaatst kan worden om dit morele experiment te doen? Wie weet levert het een negerin met flinke jetsers op.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou er ongetwijfeld overheen gaan.
Ben geen held in versieren, maar ik zou het proberen als het echt goed loopt.
Moet ze wel goed zijn in HTML...quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geen lokale sufferd waar even tegen een zacht prijsje een advertentie geplaatst kan worden om dit morele experiment te doen? Wie weet levert het een negerin met flinke jetsers op.
Dat was expres, zodat je het op 2 manieren kunt opvatten muahahah.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:38 schreef Façade het volgende:
[..]
"Dat is dezelfde idioot."
"Dat is dezelfde, idioot."
Een waar stukje proza!
Oh wow, met donker haar is ze niet eens lelijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Met zwart/rood haar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
blonde
[ afbeelding ]
Dat verkleint de kandidatenpoel aanzienlijk.quote:
blonde wel?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:43 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Oh wow, met donker haar is ze niet eens lelijk.
Tuurlijk, want alleen geenstijl ziet dat ze dik isquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom constant 'dat dikke wijf' noemen. Smakeloos en kansloos gepapegaai van geenstijl.
Ik grapte.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tuurlijk, want alleen geenstijl ziet dat ze dik is
Nou er zit weinig 'groters' inquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:26 schreef Sinosappel het volgende:
Die zeug is niet het grootste probleem van de PLUS relames
Het zijn gewoon stuk voor stuk walgelijke reclames. Nog erger dan die KFC onzin. Een zeug meer of minder gaat dat echt niet verhelpenquote:
Oh ja terechte klacht.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het zijn gewoon stuk voor stuk walgelijke reclames. Nog erger dan die KFC onzin. Een zeug meer of minder gaat dat echt niet verhelpen
Ik vind haar met rood haar ook wel leukquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Met zwart/rood haar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
blonde
[ afbeelding ]
Ik zag haar wel eens hier in grunn (ze woont hier dacht ik)quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:38 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik vind haar met rood haar ook wel leukGeen model ofzo maar meer zo'n lief buurmeisje
Ja om te janken!quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:26 schreef Nebelwerfer het volgende:
och tja die andere 2 mokkels die gaan toch zeker wel..
Tis alleen de hele opzet van de reclame die het geheel ondragelijk maakt..
ik zal niet zeggen dat het een slechte reclame is, daarvoor krijgen ze teveel aandacht, maar shiiiiiit wat een ellende.
Na 3 keer was de lol van die AH reclames er ook wel weer af.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:51 schreef Adelante het volgende:
Supermarktreclames
Plus:
Super de Boer:
Jumbo:
C1000:
AH:
Bedoel je die op de laatste foto? Want als je dat een kutkop vind moet je bijna wel homo zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:43 schreef Levolution het volgende:
Die blonde is trouwens echt niet mooi.
Oké, geen 'puntige knieën', je zou er wel overheen gaan, maar ze heeft een kutkop.
Appeltaart.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:16 schreef Cracka-ass het volgende:
Meh, ze heeft wel een hoog Yvon Jaspers gehalte. Die zuigt bij mij ook het bloed onder mijn nagels vandaan.
Ja, die bedoel ik. Ik zal het onderbouwen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:14 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Bedoel je die op de laatste foto? Want als je dat een kutkop vind moet je bijna wel homo zijn.
Mag ik geen oog voor detail hebben en kritisch zijn als iedereen het maar een lekker wijf vindt, omdat ze niet verder kijken dan hun neus lang is?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:24 schreef rosepetals het volgende:
Jeetje. Ik zie gewoon een leuk meisje, en klaar. Jij hebt in ieder geval wel oog voor detail.
Bitch please!quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik. Ik zal het onderbouwen.
[ afbeelding ]
Te ver uit elkaar staande wenkbrauwen, zodat het daar tussenin een karakterloze leegte is.
Ogen zijn aardig, maar niet bijzonder. Beetje vissenogen ook, rare plaatsing.
Neus is stomp. Lijkt wel een kabouterneus.
Rare mond met dunne lippen en een raar gebit.
Vorm van het hoofd is vreemd. Te grote hersenpan, vreemde jukbeenderen, spitse kin.
Kapsel is saai, afgezaagd, uitgroei zichtbaar, te kort en dun haar.
Verder kijkt ze dom uit de ogen. Karakterloos gezicht. Als een doorsnee rechtenstudente. Men is gelijk verkocht als een meisje er 'leuk' uitziet en blond en slank is. Toch mag er wel meer karakter en diepgang in het gezicht zitten.
Nee, geen mooie meid. En dat maakt mij geen homo, want zoals ik al zei zou ik er gewoon overheen gaan. Doch slechts eenmalig.
Werk je voor een modellencastingbureau of wat.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Te ver uit elkaar staande wenkbrauwen, zodat het daar tussenin een karakterloze leegte is.
Vorm van het hoofd is vreemd. Te grote hersenpan, vreemde jukbeenderen, spitse kin.
Verder kijkt ze dom uit de ogen. Karakterloos gezicht. Als een doorsnee rechtenstudente. Men is gelijk verkocht als een meisje er 'leuk' uitziet en blond en slank is. Toch mag er wel meer karakter en diepgang in het gezicht zitten.
Nee, geen mooie meid. En dat maakt mij geen homo, want zoals ik al zei zou ik er gewoon overheen gaan. Doch slechts eenmalig.
Ik heb nog een vacature open voor talentenscout, interesse?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker wijf gaat ook weer ver, doutzen is lekker. Zij is leuk. Maar als je zo streng bent lijkt het me moeilijk iemand te vinden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mag ik geen oog voor detail hebben en kritisch zijn als iedereen het maar een lekker wijf vindt, omdat ze niet verder kijken dan hun neus lang is?
Zulke hoge standaarden zijn gewoon een masker voor een seksloos zolderleventje..quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:26 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Lekker wijf gaat ook weer ver, doutzen is lekker. Zij is leuk. Maar als je zo streng bent lijkt het me moeilijk iemand te vinden.
Gozer, je overdrijft.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, dat is gewoon gekeken en geschreven.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:29 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het zijn anders stuk voor stuk prima argumenten.
Post eens een foto van een 'in jouw ogen' mooi meisje dan. Ik ben reuze benieuwd!quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:29 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het zijn anders stuk voor stuk prima argumenten.
Are you making this a racial issue?!quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:31 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon gekeken en geschreven.
Haar wenkbrauwen zijn best mooi.
En haar ogen zeker.
Wil je negerlippen dan?
Relatief normaal. Wil je 'n dik hoofd?
Lang haar is inderdaad mooier.
Maybe.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:32 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Are you making this a racial issue?!
Nicequote:Op dinsdag 20 december 2011 17:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:31 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Post eens een foto van een 'in jouw ogen' mooi meisje dan. Ik ben reuze benieuwd!
Al had ze een hazelip, zware acne, schele ogen en een snor, Levolution zou haar toch doen. Doch slechts eenmalig.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Bottom line, je zou haar toch doen.
Prachtig, de wenkbrauwen passen precies en geven een juiste vorm aan.quote:
Ben wel benieuwd naar jou trollenvriendin danquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mag ik geen oog voor detail hebben en kritisch zijn als iedereen het maar een lekker wijf vindt, omdat ze niet verder kijken dan hun neus lang is?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:27 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Zulke hoge standaarden zijn gewoon een masker voor een seksloos zolderleventje..
Welke vijver?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:43 schreef Nikmans het volgende:
Wees blij dat jullie niet uit dezelfde vijver als Levolution hoeven te vissen, boelers, anders bleef er niks meer over
Dat zie je verkeerd. Levolution is namelijk vastberaden om eeuwig maagd te bijven. Als dekmantel gebruikt hij een bijzonder hoge standaard waardoor er voor hem geen vijver meer overblijftquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:45 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Die van rechtenstudenten met vreemde wenkbrauwen
Welnee hij benoemt wat tekortkomingen, hij zou haar tenslotte ook doen staat er notabene bij. Dat de gemiddelde fok!-er maximaal een 6,5 thuis heeft zitten betekent niet dat hij dat dan ook maar een 10 moet vinden natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Levolution is namelijk vastberaden om eeuwig maagd te bijven. Als dekmantel gebruikt hij een bijzonder hoge standaard waardoor er voor hem geen vijver meer overblijft
dat lijkt haast wel een ziekte onder mannen/jongens tegenwoordig.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Levolution is namelijk vastberaden om eeuwig maagd te bijven. Als dekmantel gebruikt hij een bijzonder hoge standaard waardoor er voor hem geen vijver meer overblijft
Nog nooit gehoord hoe vrouwen onderling over elkaar praten zeker. Daar zijn jongens echt helemaal niks bij. Bij jongens blijft het doorgaans bij: "Boh, goeie tieten.""of "Beh, platte aars."quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:04 schreef n00b13 het volgende:
[..]
dat lijkt haast wel een ziekte onder mannen/jongens tegenwoordig.
verkeerd quoteje?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:32 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Onzekerheid willen compenseren met een 'perfecte' vriendin. Gratis psycho-analyse van mij(maar je bent wel een lieve user dus haat me niet om dit berichtje
)
Ze heeft trouwens wel lang haar hoor, maar draagt het vast.
Haha nee niet eens, maar ik praat tegen TS via jou, en dat is inderdaad een beetje gekquote:
Fuck no! Ik ben geen homo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:20 schreef Nikmans het volgende:
Tevens is TS gefrustreerd omdat hij geneukt wil worden door Edgar maar die whale hem voor is
Wist de rest van de wereld dit wel?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat ze zijn genomineerd voor de Loden Leeuw. Dit bevestigt mijn beeld dat deze reclames irritant zijn. Dat TS niet wist dat Edgar en die dikke een koppel waren.
Wat? Gaat dat over mij? Welverdraaid! Wat is dit?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:18 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha nee niet eens, maar ik praat tegen TS via jou, en dat is inderdaad een beetje gekIk ga het even rechtzetten.
Ah crap nee jou bedoel ik ook niet haha. Sorry! Het gaat allemaal niet zo met mijn berichtjes vandaag.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:46 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wat? Gaat dat over mij? Welverdraaid! Wat is dit?
Ik heb helemaal geen hoge standaarden, er zijn namelijk genoeg vrouwen die ik wel kan knuffelen zonder beide schouders uit de kom te draaien.
Puntige knieën en alles.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omg waarom ken ik dit niet. Help?
Definitie:quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waar is het van? Link me zodat ik kan lachen aub?
Hahaha wat mooiquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Definitie:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=sharp%20knees
Het ging om die kerel die je op die foto ziet die een mooie vrouw niet wil door 'sharp knees'.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe zij eruit ziet met een uitstekende prei van de Plus in haar anus.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:41 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
De Plus reclames houden de gemoederen hier op het forum altijd flink bezig.
Ik vind Roos Smit (het alto meisje uit de reclames) wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat je een huidplooi ligt te douwen bij dat dikke wijf van de Plus. Maar met een fles Vieux op is dat prima.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:49 schreef Levolution het volgende:
Die reacties op mijn post.
Mensen die niet weten dat ik een vriendin heb.
Ik zeg niet dat dat wijf oerlelijk is, ik zeg alleen dat jullie wel hele lage eisen stellen. Er mankeert genoeg aan haar.
Ik wou morgen prei makenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:51 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe zij eruit ziet met een uitstekende prei van de Plus in haar anus.
Stop 'm bij je wijf in haar kont in gil dan keihard: DIKKE HOER! DIKKE HOER!!1quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:52 schreef Biogarde het volgende:
Het is net als het beklimmen van de Mount Everest. Zo lang je niet naar beneden kijkt is er niets aan de hand.
Het is net als het beklimmen van de Mount Everest. Zo lang je niet naar beneden kijkt is er niets aan de hand.
ik neuk liever niet, dan dat ik moet neuken met haar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:55 schreef krokdown het volgende:
hij neukt tenminste, kan je over TS niet zeggen
precies, want ik hoorde van de week ook dat vrouwen meer van dirty talk houden dan mannen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Stop 'm bij je wijf in haar kont in gil dan keihard: DIKKE HOER! DIKKE HOER!!1
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:51 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe zij eruit ziet met een uitstekende prei van de Plus in haar anus.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:41 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
De Plus reclames houden de gemoederen hier op het forum altijd flink bezig.
Ik vind Roos Smit (het alto meisje uit de reclames) wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:58 schreef RickoKun het volgende:
Hey messne misgien is dat forse meisje wel aardig kijken. Julliee dar eerst na voor je gaan roepenn??
En elke neger kan bas spelen =)quote:Op woensdag 21 december 2011 09:19 schreef Geelman het volgende:
Die gothic en die blonde zijn natuurlijk best prima. Geen topmodellen, maar in welke supermarkt werken die wel? De dikke en de neger hebben ze erbij gedaan om de zwarte medemens te plezieren. Edgar is de excuusneger, en elke neger zou die dikke willen raken denk ik.
Wist ik anders ook niet hoor..quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:42 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wist de rest van de wereld dit wel?
Hoe moet ik dat nou weten?
Gast je bent niet wijs.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De meiden/vrouwen die voldoen aan de uiterlijke kenmerken van een ideale vrouw. Dus de juiste maten enzo. Die zijn vaak om te zien saai en zonder veel uitstraling. En dat heeft zij dus juist weer wel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat lees ik hier?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:25 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
De meiden/vrouwen die voldoen aan de uiterlijke kenmerken van een ideale vrouw. Dus de juiste maten enzo. Die zijn vaak om te zien saai en zonder veel uitstraling. En dat heeft zij dus juist weer wel.
ging naar ik dacht/hoop over die blonde. Gemiddelde model vind ik niet veel aan. Zijn wel mooi maar vind ze niet echt geilig ofzoquote:
Daar dacht ik ook net aanquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:35 schreef fathank het volgende:
Check anders even de Nederlandse speelfilm Loft.
Not gonna lie, best geilquote:Op woensdag 21 december 2011 15:02 schreef Kamergezocht het volgende:
[..]
Speciaal voor jou nog een keer dan
[ afbeelding ]
Haha, die dikke heet zeker:quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
ik dacht atlijd dat ie jeroen van koningsbruger heette
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
Ik denk dat hij een paintoproep plaatst, dus lees je mee Dhaha?quote:
Die klotsende materie is geen voorvocht. Iets anders zie ik niet wat tot deze verwarrende conclusie kan leiden.quote:
Jij hebt altijd een hoeveelheid voorvocht waar je een zwembad mee kunt vullen?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:46 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Die klotsende materie is geen voorvocht. Iets anders zie ik niet wat tot deze verwarrende conclusie kan leiden.
Zoals ik al zei, een opvallende verwarring. Iets anders wat eventueel geil zou kunnen zijn zie ik niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij hebt altijd een hoeveelheid voorvocht waar je een zwembad mee kunt vullen?
Jij vindt voorvocht geil?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:00 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, een opvallende verwarring. Iets anders wat eventueel geil zou kunnen zijn zie ik niet.
Nog chubby's gebatst?quote:
Afhankelijk van het decorum: ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ontzettend. Vind je sperma ook geil?
Snap ik.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:11 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Afhankelijk van het decorum: ja.
Ik zie overigens liever een paar goedrijpe tarrels.
Ligt eraan of ze frequent op voorvocht of tarrels googlet.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:06 schreef rosepetals het volgende:
Ik hoop echt dat ze dit topic nooit zal lezen.
Goedrijpe tarrels.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze frequent op voorvocht of tarrels googlet.
Klots klotsquote:Op woensdag 21 december 2011 16:28 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Mijn omgeving begint nu overeenkomsten te vertonen met eerder gepost gifje.
Tsja.. Als je beroemd wordt weet je dat je een zekere weerstand tegen je zal krijgen.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:06 schreef rosepetals het volgende:
Jou, twee weken geleden, weet je nog? En jij, ben je na ons avontuur nog van bil gegaan?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja en wie heb jij laatst geneukt Nouvelles?
Je moeder.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:20 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Jou, twee weken geleden, weet je nog? En jij, ben je na ons avontuur nog van bil gegaan?
Ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:22 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Jij bent nog maagd. Zit ik fout, of niet?
uhm. Zij staat algemeen bekend onder die naam, die naam is iig bekender dan haar echte naam. En nee, ik heb die info niet van GeenStijl, en aangezien ik GeenStijl redelijk volg kan ik ook met enige zekerheid zeggen dat deze informatie niet op hun site staat.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
He TS, rot ff lekker op naar Geenstijl met je 'dikke wijf van de plus' gebash.
Daar heb je toch ook je info verkregen?
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
He TS, rot ff lekker op naar Geenstijl met je 'dikke wijf van de plus' gebash.
Daar heb je toch ook je info verkregen?
Toch wel hilarisch dat in dit hele topic nog geen enkele keer d'r echte naam is gevallen en dat niemand het ook weet/iets kan schelenquote:Op woensdag 21 december 2011 18:29 schreef n00b13 het volgende:
[..]
uhm. Zij staat algemeen bekend onder die naam, die naam is iig bekender dan haar echte naam.
Hier wel: [PAINT] PLUS-Reclame Edgar, dikkertquote:Op woensdag 21 december 2011 18:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Toch wel hilarisch dat in dit hele topic nog geen enkele keer d'r echte naam is gevallen en dat niemand het ook weet/iets kan schelen
Doet ze wel. Een cabaratier nam het voor haar op in een radio-uitzending en toen werd duidelijk dat ze het wel leest en dat ze er overstuur van was geworden.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:06 schreef rosepetals het volgende:
Edgar moet voor zijn vrouwtje opkomen.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:00 schreef Pulzzar het volgende:
Doet ze wel. Een cabaratier nam het voor haar op in een radio-uitzending en toen werd duidelijk dat ze het wel leest en dat ze er overstuur van was geworden.
Heuj! Nu voel ik me schuldig. Stop daarmee!quote:Op woensdag 21 december 2011 19:00 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Doet ze wel. Een cabaratier nam het voor haar op in een radio-uitzending en toen werd duidelijk dat ze het wel leest en dat ze er overstuur van was geworden.
Waarom valt ze niet af dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:00 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Omdat Edgar er wel pap van lust.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom valt ze niet af dan?
Sowieso zou dat wel gezond zijn.
Oeps...tweede faal van jou want zo heet hij niet in het echt.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:29 schreef n00b13 het volgende:
[..]
uhm. Zij staat algemeen bekend onder die naam, die naam is iig bekender dan haar echte naam. En nee, ik heb die info niet van GeenStijl, en aangezien ik GeenStijl redelijk volg kan ik ook met enige zekerheid zeggen dat deze informatie niet op hun site staat.
zo wel, dan doneer ik 15 euro aan 3fm.
-- EDIT --
Oeps...
http://www.geenstijl.nl/m(...)_idioten_van_ne.html
81. De PLUS-neger
"Verdwijnt elke avond tussen de kwabben van dat dikke wijf uit de PLUS-reclame. Moet je zin in hebben. Heet in het echt Edgar en is niet zo goed in het betalen van rekeningen. Eigenlijk ook niet in acteren. En gezien zijn vriendin ook niet een baas op het gebied van vrouwenregelen. Terwijl hij toch elke dag met zijn kop op TV te zien is. Tot vervelens aan toe. Misschien is dat het probleem. Is voor een dubbeltje geboren dus zal in ieder geval nooit een Piekema worden."
Ben nu dus doneren..
Omdat sommige mensen nu eenmaal aanleg hebben vol te zijn (zoals zij) of superslank misschien?quote:
Ervaring?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen nu eenmaal aanleg hebben vol te zijn (zoals zij) of superslank misschien?
Dan kun je verhongeren of je volvreten maar je lijf blijft hetzelfde.
Nou eehm, elke kilo eet je nog steeds zelf op hoor. Sporten en gezond eten doet wonderen.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen nu eenmaal aanleg hebben vol te zijn (zoals zij) of superslank misschien?
Dan kun je verhongeren of je volvreten maar je lijf blijft hetzelfde.
Ah dat vind ik echt heel heel erg zielig.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:00 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
EIgenlijk faal van jou, want dat is een letterlijk citaat van GS, zoals de Aanhalingtekens aangeven. ;-)quote:Op woensdag 21 december 2011 19:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oeps...tweede faal van jou want zo heet hij niet in het echt.
Ja. Jarenlang heel slank geweest, kon eten wat ik wou maar kwam geen gram aan. Sinds een paar maanden komen de kilo's er wel ineens op maar gaat het veel te snel.quote:
Nee hoor. Geenstijl heeft zijn echte naam allang vermeldt in een eerder artikel.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:38 schreef n00b13 het volgende:
[..]
EIgenlijk faal van jou, want dat is een letterlijk citaat van GS, zoals de Aanhalingtekens aangeven. ;-)
Je bent zwangertquote:Op woensdag 21 december 2011 19:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja. Jarenlang heel slank geweest, kon eten wat ik wou maar kwam geen gram aan. Sinds een paar maanden komen de kilo's er wel ineens op maar gaat het veel te snel.
Ben er iig wel blij mee.
maar niet in dat artikel. Ik ga natuurlijk niet heel geenstijl af om te controleren of al die feiten wel kloppen.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee hoor. Geenstijl heeft zijn echte naam allang vermeldt in een eerder artikel.
Wat?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:19 schreef KrullenPiet het volgende:
Ik ben benieuwd, als je die volspuit, krijg je dan zo'n vaag grijs kwakje bij de kutingang te zien? Of loopt het er meteen uit?
Dat heb ik ook eigenlijk wel, wel eens wat een dikker iemand aangestipt maar nog nooit echt kamerolifant.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:15 schreef mrazura het volgende:
Stiekem vraag ik me wel een beetje af hoe het is wanneer zon dikkertje op je rijdt.
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:19 schreef KrullenPiet het volgende:
Ik ben benieuwd, als je die volspuit, krijg je dan zo'n vaag grijs kwakje bij de kutingang te zien? Of loopt het er meteen uit?
Dan ben je dus actrice en doe je mee in een reclame als de gezellige dikkert, en dan ben je beledigd als mensen je ook daadwerkelijk dik noemen?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:00 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
veranderingquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:45 schreef Zith het volgende:
Nee kutkneus. Ik heb een dochter maar kan geen kinderen meer krijgen.quote:
Kan ik toch niet ruiken.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee kutkneus. Ik heb een dochter maar kan geen kinderen meer krijgen.
Kanker gehad een paar jaar geleden.
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee kutkneus. Ik heb een dochter maar kan geen kinderen meer krijgen.
Kanker gehad een paar jaar geleden.
Die info heb ik lang geleden al op internet gegooid. Sterker nog, er zijn daarna zelfs vele topics over dit onderwerp geopend.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:13 schreef TimKuik het volgende:
[..]Beste idee, al je problemen op internet gooien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |