Er was toch ook een FOK!ker die geld van hem kreeg?quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:29 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
Die donkere jongen.. uit de reclame.
Wie?! Weet je zeker niet meerquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er was toch ook een FOK!ker die geld van hem kreeg?
Biogarde als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:44 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
Wie?! Weet je zeker niet meer![]()
Ikquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:56 schreef UpsideDown het volgende:
[..]![]()
Wie heeft hier gifje van gemaakt.
Je ziet Edgar niet meer.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:54 schreef Kamergezocht het volgende:
[ afbeelding ]
Gecondoleerd, Edgar.
Waar is dit van?quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:54 schreef Kamergezocht het volgende:
[ afbeelding ]
Gecondoleerd, Edgar.
Hij is verdronken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je ziet Edgar niet meer.
Edgar?! Hallo?
Plus Geeft Meer #5 - Hm lekker, ik ben gek op meloenenquote:
In deel 4 maakte ze al haar debuut in de "Beste prijs per kilo" categorie.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Plus Geeft Meer #5 - Hm lekker, ik ben gek op meloenen
Ketsende Kiloknallers was dat als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:10 schreef Kamergezocht het volgende:
[..]
In deel 4 maakte ze al haar debuut in de "Beste prijs per kilo" categorie.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ketsende Kiloknallers was dat als ik me niet vergis.
Je weet dat het gewoon een professionele actrice is, hè?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:17 schreef BananaPancake het volgende:
Ik vind ´dat dikke meisje´ toevallig heeel schattig
Die andere blonde is maar een bitch.
Dat is dezelfde idioot.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:45 schreef Zith het volgende:
Wat vinden jullie trouwens dat het lekkere mokkeltje van de Plus+ reclames is ingewisseld? In de laatste aflevering is er een nieuwe meid die door de regisseur zo veel mogelijk buiten beeld gehouden wordt uit angst dat autisten niet tegen de verandering kunnen.
dat is heus niet deze: http://www.onuitstaanbaar.nl/wp-content/uploads/Plusreclame.jpg
Ja beiden. Weet ik, maar ik vind haar gewoon schattigquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:20 schreef Kamergezocht het volgende:
Ze is ook de enige bij de PLUS die groepskorting krijgt
[..]
Je weet dat het gewoon een professionele actrice is, hè?
Totdat die negerin voor je deur staat.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:25 schreef Ofyles2 het volgende:
PLUS heeft helaas aangetoond dat positieve discriminatie iets is geworden waarvoor je je niet hoeft te schamen.
Als ik nu een sollicitaties zou plaatsen waarin in specifiek zoek naar een spleetoog of een [/i]negerin met de dikste tieten die je kunt vinden[/i] zou ik me geheid kapot schamen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |